Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

EBUSCO HOLDING NL0015000CZ2

Laatste koers (eur)

2,736
  • Verschill

    +0,012 +0,44%
  • Volume

    105.525 Gem. (3M) 359,2K
  • Bied

    -  
  • Laat

    -  
+ Toevoegen aan watchlist

Ebusco 2024

4.642 Posts
Pagina: «« 1 ... 224 225 226 227 228 ... 233 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Marcel H. 18 mei 2024 07:57
    quote:

    Daniel1981 schreef op 17 mei 2024 17:54:

    Volgende week vind de laatste uitlevering plaats aan Schleswig lees ik net op Linkedin...dat was volgens mij een opdracht met alleen maar 2.2 bussen
    De korte opleving van het aandeel is ook weer verdwenen.
  2. Daan1 18 mei 2024 11:15
    Zou mooi zijn als er achter de schermen een mooie deal uit Frankrijk zou komen. Zij de onderzeeers en wij ter compensatie grote order. de fabriek in Rouen staat er al.
  3. Limt89 18 mei 2024 13:14
    Leveranciers worden al weken niet meer betaald. Bij een klant , 50 bussen georderd, kunnen er maar 10 opgeleverd worden. Project leiders zijn geen budget houder van een project maar moeten wel dagdagelijks klanten proberen rustig te houden. Dhr. Bijvelds zeer arrogant intern, vertragingen op planningen worden niet geaccepteerd. Hoe dan? Geen cash om leveranciers te betalen = geen onderdelen ontvangen = geen bussen afbouwen = boete op boete van te laat opleveren. Kwestie van tijd voor faillissement wordt aangevraagd of opgekocht door andere partij. Totaal wanbeleid op hoogste niveau.
  4. forum rang 4 pico bello 18 mei 2024 13:59
    quote:

    Limt89 schreef op 18 mei 2024 13:14:

    Leveranciers worden al weken niet meer betaald. Bij een klant , 50 bussen georderd, kunnen er maar 10 opgeleverd worden. Project leiders zijn geen budget houder van een project maar moeten wel dagdagelijks klanten proberen rustig te houden. Dhr. Bijvelds zeer arrogant intern, vertragingen op planningen worden niet geaccepteerd. Hoe dan? Geen cash om leveranciers te betalen = geen onderdelen ontvangen = geen bussen afbouwen = boete op boete van te laat opleveren. Kwestie van tijd voor faillissement wordt aangevraagd of opgekocht door andere partij. Totaal wanbeleid op hoogste niveau.
    wat een zielig verhaal weer ,laat maar even weten waar je het vandaan hebt, uit je linker of je rechter duim
  5. Limt89 18 mei 2024 14:26
    quote:

    pico bello schreef op 18 mei 2024 13:59:

    [...]wat een zielig verhaal weer ,laat maar even weten waar je het vandaan hebt, uit je linker of je rechter duim
    Integriteit is een grondhouding. Je kunt trouwens gewoon dagdagelijks eens bij de subway in Venray gaan lunchen. Links ernaast stapelen de onafgebouwde bussen zich op. Bijna op logaritmische schalen.
  6. forum rang 6 Marcel H. 18 mei 2024 15:15
    quote:

    Limt89 schreef op 18 mei 2024 14:26:

    [...]

    Integriteit is een grondhouding. Je kunt trouwens gewoon dagdagelijks eens bij de subway in Venray gaan lunchen. Links ernaast stapelen de onafgebouwde bussen zich op. Bijna op logaritmische schalen.
    Gebrek aan voldoende geld is algemeen bekend.

    Eigenhandig heeft Ebusco de termijn van leverancierskredieten
    aangepast/verlengd.

    Een aantal van de leveranciers levert uitsluitend nog tegen contante betaling.

    Bankgaranties worden niet gegeven.

    Het laatste redmiddel de converteerbare lening wordt op oneigenlijke
    gronden aangewend.
    Met akkoord van Ebusco.

    Om risico's zo klein mogelijk te houden is direct na de komst van Meurs
    het personeelsbestand drastisch verlaagd.

    Voor dit bedrijf bestaan geen overnamekandidaten.

    Goodbye Ebusco.
  7. forum rang 4 pico bello 18 mei 2024 15:15
    quote:

    Limt89 schreef op 18 mei 2024 14:26:

    [...]

    Integriteit is een grondhouding. Je kunt trouwens gewoon dagdagelijks eens bij de subway in Venray gaan lunchen. Links ernaast stapelen de onafgebouwde bussen zich op. Bijna op logaritmische schalen.
    dus een inschattingen en aannames verhaaltje ,nogmaals welke duim is het
  8. forum rang 6 Fender bass 18 mei 2024 15:29
    quote:

    Limt89 schreef op 18 mei 2024 13:14:

    Leveranciers worden al weken niet meer betaald. Bij een klant , 50 bussen georderd, kunnen er maar 10 opgeleverd worden. Project leiders zijn geen budget houder van een project maar moeten wel dagdagelijks klanten proberen rustig te houden. Dhr. Bijvelds zeer arrogant intern, vertragingen op planningen worden niet geaccepteerd. Hoe dan? Geen cash om leveranciers te betalen = geen onderdelen ontvangen = geen bussen afbouwen = boete op boete van te laat opleveren. Kwestie van tijd voor faillissement wordt aangevraagd of opgekocht door andere partij. Totaal wanbeleid op hoogste niveau.
    Leveranciers die al weken niet meer betaald worden. Heb je daar bewijs van, of denk je dit?
    Anders is het een lasterlijk praatje.
  9. forum rang 6 Fender bass 18 mei 2024 15:31
    quote:

    Marcel H. schreef op 18 mei 2024 15:15:

    [...]

    Gebrek aan voldoende geld is algemeen bekend.

    Eigenhandig heeft Ebusco de termijn van leverancierskredieten
    aangepast/verlengd.

    Een aantal van de leveranciers levert uitsluitend nog tegen contante betaling.

    Bankgaranties worden niet gegeven.

    Het laatste redmiddel de converteerbare lening wordt op oneigenlijke
    gronden aangewend.
    Met akkoord van Ebusco.

    Om risico's zo klein mogelijk te houden is direct na de komst van Meurs
    het personeelsbestand drastisch verlaagd.

    Voor dit bedrijf bestaan geen overnamekandidaten.

    Goodbye Ebusco.
    Een aantal leveranciers levert uitsluitend nog tegen contante betaling.
    Heb je daar bewijs van, of denk je dit?
    Anders is het gewoon laster en dat hoort hier niet thuis.
  10. forum rang 4 pico bello 18 mei 2024 15:43
    quote:

    Fender bass schreef op 18 mei 2024 15:31:

    [...]

    Een aantal leveranciers levert uitsluitend nog tegen contante betaling.
    Heb je daar bewijs van, of denk je dit?
    Anders is het gewoon laster en dat hoort hier niet thuis.
    gewoon trol verhaaltjes ,de 1 gooit een balletje op en de ander heeft zijn verhaaltje al klaar
    met ebusco komt het helemaal goed
  11. forum rang 6 Marcel H. 18 mei 2024 15:50
    quote:

    Fender bass schreef op 18 mei 2024 15:31:

    [...]

    Een aantal leveranciers levert uitsluitend nog tegen contante betaling.
    Heb je daar bewijs van, of denk je dit?
    Anders is het gewoon laster en dat hoort hier niet thuis.
    Ervaringen van medewerkers zijn er volop.
  12. forum rang 6 Marcel H. 18 mei 2024 15:56
    @Fender.

    Loonbetalingen zijn nog niet in het geding, anders was het zeer snel bekeken,
    een nog te benoemen bestuurder wil vooruit worden betaald.
  13. forum rang 6 Fender bass 18 mei 2024 15:57
    quote:

    Marcel H. schreef op 18 mei 2024 15:50:

    [...]

    Ervaringen van medewerkers zijn er volop.
    Lasterlijke praatjes, dus.
    Niet best.
  14. forum rang 6 Marcel H. 18 mei 2024 15:58
    quote:

    Marcel H. schreef op 18 mei 2024 15:56:

    @Fender.

    Loonbetalingen zijn nog niet in het geding, anders was het zeer snel bekeken,
    een nog te benoemen bestuurder wil vooruit worden betaald.
  15. forum rang 6 Marcel H. 18 mei 2024 16:16
    Een aantal forumdeelnemers/beleggers doet een beetje nonchalant
    over een verlies van meer dan 1 miljard euro in ongeveer het
    laatste jaar.
    Zij vergeten dat daarvoor 1000 bussen tegen een prijs van 1 miljoen
    euro per stuk moeten worden verkocht.
    En dan worden nog alle onvermijdbare kosten buiten beschouwing
    gelaten.
    Hoeveel bussen heeft Ebusco in 12 jaar geassembleerd.
  16. forum rang 6 Fender bass 18 mei 2024 17:27
    quote:

    Marcel H. schreef op 18 mei 2024 16:16:

    Een aantal forumdeelnemers/beleggers doet een beetje nonchalant
    over een verlies van meer dan 1 miljard euro in ongeveer het
    laatste jaar.
    Zij vergeten dat daarvoor 1000 bussen tegen een prijs van 1 miljoen
    euro per stuk moeten worden verkocht.
    En dan worden nog alle onvermijdbare kosten buiten beschouwing
    gelaten.
    Hoeveel bussen heeft Ebusco in 12 jaar geassembleerd.
    Dus dan kun je er gewoon ongefundeerde beschuldigen er tegenover zetten?
    Ken je het begrip laster?
  17. Limt89 18 mei 2024 18:16
    quote:

    pico bello schreef op 18 mei 2024 15:15:

    [...]dus een inschattingen en aannames verhaaltje ,nogmaals welke duim is het
    Dan nog tipje van de sluier. De verlijmingsprocessen op polycarbonaat en andere carbonsoorten zijn totaal niet gevalideerd. Hier is gewoon geen tijd voor. Waterlekkages, scheuren en testritten waar veel piepjes en rammeltjes gemeld worden. Zal allemaal wel uit de duim gezogen zijn. Een bus geparkeerd op vluchtstrook (A73)met een afsleepservice is bepaald geen goede marketing.
  18. Daniel1981 18 mei 2024 21:17
    Q1 45 bussen
    Q2 90 bussen
    Q3 120 bussen
    Q4 150 bussen

    En dan komen we uit rond de 400 bussen voor dit jaar....... gaat Ebusco 90 bussen redden in Q2? als ze dat niet redden is het echt afgelopen lijkt me.

    Tijdens de beursgang had men het erover dat 2025 het plan was 3000 bussen te produceren, we zitten op ongeveer 10%..... en de beurskoers is ook ongeveer nog 10% van wat het was.
  19. Banter2346 18 mei 2024 22:31
    quote:

    pico bello schreef op 18 mei 2024 13:59:

    [...]wat een zielig verhaal weer ,laat maar even weten waar je het vandaan hebt, uit je linker of je rechter duim
    Ik wil je echt niet uit je droom helpen, maar dit klinkt toch echt wel als de realiteit. Ken zelf een leverancier die Ebusco op rantsoen zette (inmiddels geen omzet meer omdat alles in China in elkaar wordt geknutseld, maar ook die willen eerst centen zien)
4.642 Posts
Pagina: «« 1 ... 224 225 226 227 228 ... 233 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Beleggingsideeën van onze partners

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 02 juni

    1. Vergadering OPEC+
  2. 03 juni

    1. Inkoopmanagersindex industrie mei, def. (Jap)
    2. Inkoopmanagersindex industrie Caixin mei (Chi)
    3. Omzet detailhandel april (NL)
    4. DSM-Firmenich Beleggersdag
    5. Inkoopmanagersindex industrie mei, def. (Jap)
    6. Inkoopmanagersindex industrie mei def. (Dld)
    7. Inkoopmanagersindex industrie mei def. (VK)
    8. Inkoopmanagersindex industrie mei def. (eur)
    9. Inkoopmanagersindex industrie (S&P) mei def. (VS)
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht