Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel

Koffiekamer Terug naar discussie overzicht

Kilometerheffing??

205 Posts
Pagina: «« 1 ... 6 7 8 9 10 11 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 6 december 2009 18:27
    quote:

    Dutchwax schreef:

    [quote=blaaskaak]
    [quote=Economie]
    [quote=blaaskaak]
    [quote=Economie]
    [quote=blaaskaak]
    [quote=Economie]
    [quote=blaaskaak]
    [quote=Economie]
    [/quote]
    [/quote]
    [/quote]
    [/quote]
    [/quote]
    [/quote]
    [/quote]
    [/quote]

    Het probleem is het aantal mensen...
    ...de mensen zich voortplanten als wilde konijnen.
    dat ben ik zeeer met je eens. geboortebeperking is een hele goeie en grote oplossing voor veel problemen.
    alleen de uitvoer is lastig.

    het onzin verhaal dat allen groene mensen zich als konijnen voorplanten is echt ridicuul!
    zwaar gelovigen daarintegen bewijzen dit wel qua statistieken. keep it serious plz.....

    ben blij dat het gezegd kan worden tegenwoordig dat er te veel mensen zijn.
    de grootste bubbel in the history of mankind is man itself....

    een nette oplossing is er niet. humaan zeker niet.
    tenzij geboortebeperking en chronisch zieken bejaarden afspuiten als humaan beschouwd kan worden.

    survival of the fittest is het al lang niet meer.
    dat is onze bubbel! en ziekenhuizen afschaffen zie ik niet gebeuren.

    geboorte zit ingeprogrameerd in ons systeem. dus dat afschaffen word em ook nie...
    en als de ziekenhuizen de zieken blijft oplappen is er geen natuurlijke selectie meer. waardoor er te veel zijn. 7 miljard is te veel!

    2,5 miljard vind ik wel een mooi cijfers. maar de wereld zou er ook niet slechter van worden als er maar 500 miljoen zouden zijn.
    wij zijn de plaag in de wereld die niet door een ziekte gereguleerd kan worden *nog niet*

    fijne avond verder :)

    mvg de optimist...
  2. [verwijderd] 6 december 2009 19:15
    quote:

    10 rood schreef:

    [quote=fred43]
    sorry geen plek meer voor een kastje
    [/quote]hoe kom jij aan die foto van mijn vrouw!!!!!!!!
    Hmm het dieselfilter lijkt mij nog ok. Past precies in die van mij.
  3. [verwijderd] 6 december 2009 20:29
    henkiepenkie - 5 dec 09, 14:12 | Reageer | Quote | Dit is niet OK | Aanbevolen: 0

    @Opera en Dutchwax

    ik raakte een gevoelige snaar? u is ook anticipaal uitgedaagde zenuwpees?
    61727-054 - 5 dec 09, 14:44 | Reageer | Quote | Dit is niet OK | Aanbevolen: 0

    Ach ja, die opera rijdt in een Prius.. Need to say more?

    ===========

    Wat een zieligers, jullie 2.

  4. [verwijderd] 7 januari 2010 20:03
    Ik zou maar wachten met juichen tot de definitieve tarieven, spitsheffing, opslagen, belastingen, accijnzen, doelheffingen, miljeutax, BTW en nog wat meer bekend is.

  5. [verwijderd] 7 januari 2010 20:15
    quote:

    Opera schreef:

    Ik zou maar wachten met juichen tot de definitieve tarieven, spitsheffing, opslagen, belastingen, accijnzen, doelheffingen, miljeutax, BTW en nog wat meer bekend is.

    De wegenbelasting stijgt elke jaar, zet dat eens af tegen de toekomstige verhogingen,

    Door maakt niet uit wat voor tax voor de auto

    het blijft lood voor oud ijzer

  6. forum rang 10 voda 4 maart 2010 21:45
    'Kilometerheffing voor volgend kabinet'
    4 maart 2010, 18:20 | BNR.nl
    De Tweede Kamer heeft de voorbereidingen voor de invoering van een kilometerheffing 'controversieel verklaard', zodat er met het huidige demissionaire kabinet niet meer over gesproken zal worden.

    (...)

    [Modbreak IEX]: Gelieve persberichten van het FD niet volledig te kopiëren.]
  7. forum rang 10 voda 10 april 2010 16:58
    Kabinet moet zoeken naar financiering km-heffing
    10 april 2010 | Het Financieele Dagblad
    Door: Prins, J.

    Jan Prins

    Onder invloed van de ANWB-ledenenquête is de discussie over de kilometerheffing weer opgelaaid. Het parlement heeft het onderwerp controversieel verklaard, maar er blijkt toch een redelijk grote meerderheid voorstander van betalen voor gebruik te zijn, zo blijkt uit de ANWB-peiling. De tragiek is dat het idee breed wordt gedragen maar dat de uitvoering duur en risicovol blijkt.

    www.fd.nl/artikel/14586558/kabinet-mo...
  8. [verwijderd] 10 april 2010 17:49
    quote:

    voda schreef:

    Kabinet moet zoeken naar financiering km-heffing
    10 april 2010 | Het Financieele Dagblad
    Door: Prins, J.

    Jan Prins

    Onder invloed van de ANWB-ledenenquête is de discussie over de kilometerheffing weer opgelaaid. Het parlement heeft het onderwerp controversieel verklaard, maar er blijkt toch een redelijk grote meerderheid voorstander van betalen voor gebruik te zijn, zo blijkt uit de ANWB-peiling. De tragiek is dat het idee breed wordt gedragen maar dat de uitvoering duur en risicovol blijkt.

    www.fd.nl/artikel/14586558/kabinet-mo...
    was een SLECHTE en vooringenomen enquete

    en km kastje gaat er nooit komen
  9. Dutchwax 10 april 2010 21:31
    Wat een rare praat over kilometerheffing, ziet nu werkelijk niemand dit? Die is er al jaren! De politici hebben het in dit land wel heel makkelijk om het volk voor de gek te houden.
    Wel een gekeken naar de benzine prijs in dit land? Wel een gekeken hoeveel belasting er op een auto zit?
    We betalen al jaren heel veel kilometerheffing maar zolang alle mobiliteits belasting wordt uitgegeven aan onzin i.p.v. mobiliteit zal het altijd een puinhoop blijven en ondertussen pikt iedereen dit maar.
    Snap echt dit spruitjes land niet.
  10. orchid 11 april 2010 11:29
    helemaal eens, we betalen al vele jaren een km heffing en geen kleine, meer dan 60% aan de pomp.....hoezo we moeten de auto meer belasten.??

    KM heffing in welke vorm dan ook is kiezersbedrog.!!!

  11. [verwijderd] 11 april 2010 11:52
    Kilometerheffing lijkt me prima.
    Gebruik belasten, bezit niet.
    Lijkt me ook doodnormaal om op tijden dat de massa gebruik wil maken van een schaars goed er meer betaald voor moet worden dan wanneer de massa dat niet wil (spits).

    Dat er een slag gemaakt moet worden van theorie naar praktijk lijkt me ook duidelijk.

    Veel mensen kunnen nu simpelweg niet kiezen. Die moeten met de auto en ook nog eens op de bepaald tijdstip (in de spits). Die hebben nu de keus niet om later te gaan werken, het openbaar vervoer te pakken etc.

    Verhuizen dichter naar je werk? Leuk, maar wie gaat dat betalen?

  12. orchid 11 april 2010 12:07
    het enige echte alteratief, waar ik eigenlijk niemand over hoor is een forse investering in een goed openbaar vervoer.

    Hogesnelheidtrein tussen de drie grote steden, gewoon met internet en koffie aan boord tegen een scherp tarief.

    Autootje pesten is de makkelijke weg, km heffing lost niets op, behalve dan dat alles duurder wordt.
  13. [verwijderd] 11 april 2010 12:32
    quote:

    orchid schreef:

    het enige echte alteratief, waar ik eigenlijk niemand over hoor is een forse investering in een goed openbaar vervoer.

    Hogesnelheidtrein tussen de drie grote steden, gewoon met internet en koffie aan boord tegen een scherp tarief.

    Autootje pesten is de makkelijke weg, km heffing lost niets op, behalve dan dat alles duurder wordt.
    met nederlandse arbeidsethos (geen minuut over willen werken, gezeur over dienstregelingen en salariswensen) onhaalbaar, tegenstelling met Japan, daar is er wel een goede arbeidsethos en dienstbaarheid en daarom daar wel goed haalbaar
  14. forum rang 9 objectief 28 april 2017 21:06
    Autorijden mag duur gemaakt worden, want er rijden te veel auto's in Nederland op dezelfde tijdstippen waardoor er totaal geen doorstroming is.
    Aanleg nieuwe wegen is rampzalig, want het kost steeds meer aan groen.

    Het geluk hierbij is dat de automobilist het ook bereid is te betalen...een heffing die nuttig is en geld opbrengt. (ik stem geen GL en de invoering is ook geen feit...het is voorlopig enkel gezeur)
  15. forum rang 6 haas 28 april 2017 21:52
    meer economische aktiviteiten in de buitengebieden zetten is de oplossing !

    PS: want de randstad slipt gewoon dicht wel of geen km heffing
  16. Gevelboer 29 april 2017 08:00
    Kilometerheffing wordt gezien als de oplossing voor het fileprobleem.
    Zullen mensen echt de auto laten staan?
    Als het duur genoeg wordt wel (net als sigaretten)
    Kilometerheffing is waarschijnlijk gewoon (eerlijkere) vorm van inkomsten ophalen.
    Met het wegvallen van de aardgasbaten moet er een nieuwe inkomstenbron gevonden worden.

    Ik roep wel eens, om reacties te ontlokken, dat minder mensen een goede oplossing is voor het totale klimaat probleem. Voor het oplossen van de files is het in ieder geval een oplossing.
    Zelfs met meer asfalt, meer kkilometerheffingen en mer files zullen door d egroei van de bevolking files enkel langer en langer worden.
  17. forum rang 9 objectief 29 april 2017 08:19
    quote:

    orchid schreef op 11 april 2010 12:07:

    het enige echte alteratief, waar ik eigenlijk niemand over hoor is een forse investering in een goed openbaar vervoer.

    Hogesnelheidtrein tussen de drie grote steden, gewoon met internet en koffie aan boord tegen een scherp tarief.

    Autootje pesten is de makkelijke weg, km heffing lost niets op, behalve dan dat alles duurder wordt.
    Het openbaar vervoer is in Nederland al goed met de frequente dienstregeling...en sneller kan niet, want dan moet je ze ondergronds aanleggen. Kost wel veel meer.

    KM-heffing is geen autootje pesten...de meeste auto's rijden op kosten van de zaak en worden door de fiscus betaalt.
205 Posts
Pagina: «« 1 ... 6 7 8 9 10 11 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Direct naar Forum

Zoek alfabetisch op forum

  1. A
  2. B
  3. C
  4. D
  5. E
  6. F
  7. G
  8. H
  9. I
  10. J
  11. K
  12. L
  13. M
  14. N
  15. O
  16. P
  17. Q
  18. R
  19. S
  20. T
  21. U
  22. V
  23. W
  24. X
  25. Y
  26. Z
Forum # Topics # Posts
Aalberts 465 6.840
AB InBev 2 5.285
Abionyx Pharma 2 29
Ablynx 43 13.356
ABN AMRO 1.579 46.242
ABO-Group 1 18
Acacia Pharma 9 24.692
Accell Group 151 4.129
Accentis 2 253
Accsys Technologies 22 8.886
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC 218 11.686
Ackermans & van Haaren 1 160
ADMA Biologics 1 31
Adomos 1 126
AdUX 2 457
Adyen 13 16.157
Aedifica 2 829
Aegon 3.257 320.028
AFC Ajax 537 7.013
Affimed NV 2 5.751
ageas 5.843 109.777
Agfa-Gevaert 13 1.856
Ahold 3.536 73.979
Air France - KLM 1.024 34.306
Airspray 511 1.258
Akka Technologies 1 18
AkzoNobel 466 12.760
Alfen 12 16.153
Allfunds Group 3 1.178
Almunda Professionals (vh Novisource) 651 4.246
Alpha Pro Tech 1 17
Alphabet Inc. 1 326
Altice 106 51.196
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko)) 8.484 114.757
AM 228 684
Amarin Corporation 1 133
Amerikaanse aandelen 3.819 240.221
AMG 965 125.623
AMS 3 73
Amsterdam Commodities 303 6.515
AMT Holding 199 7.047
Anavex Life Sciences Corp 2 382
Antonov 22.632 153.605
Aperam 91 14.108
Apollo Alternative Assets 1 17
Apple 5 313
Arcadis 251 8.613
Arcelor Mittal 2.023 318.588
Archos 1 1
Arcona Property Fund 1 266
arGEN-X 15 9.101
Aroundtown SA 1 176
Arrowhead Research 5 9.256
Ascencio 1 20
ASIT biotech 2 697
ASMI 4.107 37.636
ASML 1.762 76.785
ASR Nederland 18 4.122
ATAI Life Sciences 1 7
Atenor Group 1 324
Athlon Group 121 176
Atrium European Real Estate 2 199
Auplata 1 55
Avantium 29 10.644
Axsome Therapeutics 1 177
Azelis Group 1 49
Azerion 7 2.660

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 24 april

    1. IBM Q1-cijfers
    2. Meta Q1-cijfers
  2. 25 april

    1. BASF Q1-cijfers
    2. Deutsche Bank Q1-cijfers
    3. Delivery Hero Q1-cijfers
    4. Nestlé Q1-cijfers
    5. Adyen Q1-cijfers
    6. Besi Q1-cijfers
    7. Flow Traders Q1-cijfers
    8. Sanofi Q1-cijfers
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht