Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel

Koffiekamer Terug naar discussie overzicht

Beurscompetitie Europa 2017

2.479 Posts
Pagina: «« 1 ... 65 66 67 68 69 ... 124 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 ffff 16 juni 2017 15:01
    quote:

    Beperktedijkbewaking schreef op 16 juni 2017 13:50:

    [...]
    Gut, gie geleuft het zelf?
    Uw database, uw zelfbenoemde Madam, is oneindig, voller zelfs dan die van CP??

    Ga fietsen, liefst met een e-bike. Als het over jaarrendementen gaat, denk ik dat u door de bomen het bos niet meer ziet. U weet veel, maar ik denk dat u geen enkel bedrijf echt kent.

    Met alle respect, Marique.

    Beperkte dijkbewaking,

    Het valt mij op dat je regelmatig van die vreemde rare oprispingen hebt. Ik weet niet of je het weet of beseft, maar Marique post HIER al zo'n kleine 20 jaar de meest fantastische postings aangaande BELEGGINGEN.

    Je moet , Beperkte dijkbewaking, toch eens beter je geheugen gebruiken, voordat je van die rare, totaal onbegrijpelijke oprispingen krijgt en in een posting plaatst.

    JIJ hebt afgelopen 20 jaar werkelijk nog niet één procent aan beleggingspostings geplaatst, onderbouwd, jarenlang, dan de betrouwbare forumbezoekster Marique.

    Schandalige posting van jou, maar vooral wat mij betreft; Wat bezielt zo'n Beperktedijkbewaking ineens? Haalt hij bezoekers door elkaar? Verwart hij bezoekers?

    Peter
  2. forum rang 6 marique 16 juni 2017 20:36
    HOLLANDS GLORIE

    WEEK 24


    @hirshi weer terug op het kwartaalpodium, ten koste van @ved.
    Verder geen of geringe verschuivingen.

    Arme @leonardus65 met de drie grootste koersdalers in zijn mandje.

    Gemiddelde van alle deelnemers blijft ver achter op aex/amx/ascx.

    Toelichting op de modellen:
    - meest gekozen (>5): aandelen die door tenminste 5 deelnemers werden gekozen.
    - keuze 0: aandelen die door geen enkele deelnemer werd gekozen.
    - keuze X: aandelen die niet op de keuzelijst van @Coldplay staan/stonden.
    - high alfa/low beta: bron Financieel Dagblad
    - hoog dividend/lage k/w: idem
    - iSh quality value: bron factor etf's van iShares.
    - groei dividend + eigen vermogen versus koers: variant van k/w ratio.
    - winst voor belasting versus koers + vreemd vermogen: idem

  3. [verwijderd] 16 juni 2017 20:42
    Week 24

    Gunther, flosz en maliqun eindigen in de groene cijfers in een overwegend rode week. Artomo, A_A en CP zien een goed week resultaat verloren gaan door neerlands' grootgrutter.

    De techno aandelen herstellen aan het einde van de week waardoor Nobahamas zijn achterstand eerder deze week op Bianchi omzet in winst.

  4. forum rang 6 leonardus65 16 juni 2017 21:23
    Het niet wisselen is me slecht bevallen, kan bijna niet slechter. En nu staat het zo laag dat het waarschijnlijk alleen maar omhoog kan. (met die gedachte heb ik wel slechte ervaringen, alles kan naar 0). Had Greenyard in het vizier, maar die is al flink gestegen dit jaar. Misschien Van der Velde..., we zullen zien.
  5. [verwijderd] 16 juni 2017 23:49
    De volgende overzichten zijn bijgewerkt

    - totaal stand deelnemers ytd
    - portefeuilles deelnemers
    - beste/ slechtste aandelen
    - sector rendementen (totalen)
    - grafieken (large/mid/small etf, rend% super sectoren, rend% modellen)
    - totaal rend% modelportefeuilles
    - portefeuilles modellen

    Bijzonderheden

    1:4 split Liberbank
    afsplitsing Essity (Tena Lady) van Svenska Cellulosa (SCA-B)
    Deutsche Wohnen, Vonovia, TAG Immobilien, Deutsche Euroshop omgelabeld van Financial Services naar Real Estate Investment & Services
    62 nieuwe aandelen in sector overzichten

    te doen
    - rendementen per sector

    www.aandelenfabriek.nl

  6. forum rang 7 rene l 17 juni 2017 23:20
    Noba zet de sokken er in en zet zijn achtervolger op ruim een fietslengte afstand en is uit het zicht van het peloton.

    Ik vertrouw het niet en heb het donkerbruine vermoeden dat hij via Marktplaats een e-bike op de kop getikt heeft waarvan hij eigenhandig door middel van sjoemel-software de toerenbegrenzer gesaboteerd heeft, het is gewoon geen zuivere koffie.

    Zelf moet ik niets van vehicles die door een accu aangedreven worden hebben, op jaarbasis fiets ik gemiddeld een slordige 6000 kilometers en met m'n auto die op benzine loopt leg ik ook ongeveer dezelfde afstand af.
    Heel sporadisch verplaats ik mij wel eens per spoor, ik raak dan meestal al snel het spoor bijster.
    Mensen verklaren mij wel eens voor gek, dit is min of meer ook zo, maar fietsen is goedkoop, je verplaatst je snel in een stad, je hebt altijd een gratis parkeerplek, en ook niet onbelangrijk, het is voor mij een middel om mijn onderbuik enigszins in control te houden, deze heb ik gewoon nodig voor de beurs.

    Ik heb ook grote twijfels of electrische auto's in ons druk bevolkte de toekomst gaan worden, het is hier heel anders dan in Noorwegen wat relatief dun bevolkt is en ik zie gewoon vele beren op de weg.

    Kijk eerst eens naar e-bikes, ik ken mensen die er op durven te rijden, ze klagen gewoon dat na een jaar of 3 de accu in capaciteit afneemt, en als deze vervangen moet worden kost het ze een flink aantal ribben uit hun lijf.
    En wat denk je van mensen die 10-hoog in een flatgebouw wonen met 100 medebewoners, je hebt dan aardig wat laadpalen nodig of een wel hele lange verlengkabel.
    Je tank volgooien met benzine tijdens een bezoek aan een benzinestation kost je hooguit 5 minuten, maar wat als je in de winter met strenge vorst met een lege accu komt te staan.
    Voor een particulier is het nu niet lonend en onbetaalbaar, en met een 2e handse die waarschijnlijk zeer goedkoop zal zijn moet je waarschijnlijk een nieuwe accu aanschaffen tegen een prijs die je helemaal niet wilt weten, goedkoop zal duurkoop zijn, de afschrijving is gewoon extreem.

    Is het overigens echt wel zo milieuvriendelijk, in accu's zitten giftige metalen die ergens ver onder niet al te beste omstandigheden gedolven worden, waar laten we dit afval later en wie geeft ons de garantie dat er geen tekort zal komen aan deze metalen waardoor de prijs de spuigaten uit gaat lopen.
    Voor olie zie ik dit probleem juist niet, er zit nog zat in de grond en ik verwacht dat de prijs de komende jaren juist nog zal gaan dalen.

    Kijk ook eens naar Fastned de uitbater van laadpalen langs de snelwegen, vorig jaar een omzet van een slordige twee en een halve ton, recent hebben ze weer voor een 7 miljoen aan obligaties uitgezet tegen een absurde rente, ik vergelijk het maar met een Grieks broodje schuifkaas, lenen om andere leningen af te lossen, een soort piramidespel in wording, of zie ik iets over het hoofd.

    Trendwatchers geven aan dat de volgende stap de volledig autonoom rijdende auto zal zijn.
    Allemaal in een Google auto, het enige wat je zelf nog mag bepalen is de kleur en de enige optie die je aan kunt kruisen is een ingebouwde biertap.
    Willen we dit wel, 's morgens allemaal instappen en je door de ochtendspits in de stad begeven met fietsers die geen richting aangeven en alle verkeersregels negeren.
    Ik zie het nu al met de jeugd, ze rijden op het navigatiesysteem en hebben werkelijk geen flauw benul meer van op welke snelweg ze rijden of waar ze precies zijn en zien niets meer van de omgeving.

    Wat is er leuker dan om samen met de wegenkaart af en toe ook eens een binnendoor weggetje te nemen en je laten te verrassen met wat je ziet.
    Ik hoor het nu al bij dorpen waar rondwegen liggen, de horeca is er niet blij mee omdat vele toevallige passen hun links laten liggen.

    Het was met het weekje wel weer op de beurs, je kunt er geen peil op trekken, en het is een kwestie van eten of gegeten worden.

    Verder is het prima weer, ik ga nog lekker even buiten zitten en trek een blik open en steek er één op met een Swedish Match.
    Misschien dat het Noorderlicht wat later vanavond al waar te nemen is.

    www.youtube.com/watch?v=ELtpTBf-pMU
  7. nobahamas 18 juni 2017 00:36
    Ab-tje voor René-tje
    Mooi verhaal Rene 1, zoals vanouds.
    En ik ben het helemaal met je eens, autonoom rijden zal het er niet leuker op maken.
    Ik trek er regelmatig op uit met de lokale motorclub waarbij de meeste lol gevonden wordt in het zelf sturen, en we begeven ons ook vaak buiten de gebaande paden.
    De overgang van fossiele aangedreven motoren naar elektrische zie ik in het vervoer wel snel gebeuren, en zeker wanneer dit voor de consument financieel aantrekkelijk is.

  8. nobahamas 18 juni 2017 00:45
    In dit proces zie wel enige vergelijking met de vorming van het nieuwe kabinet:
    Vaak wordt de VVD het motorblok genoemd in de vorming van een nieuw kabinet.
    De vervuilende verbrandingsmotor, met uitsluiting van de tweetaktmotor (PVV).
    Mocht deze motor geen chassis kunnen vinden, dan gaat deze motor niet rijden.
    Maar plots verschijnt er een alternatief aan de horizon, en wel aan de linkerkant, met uitsluiting van die vieze motor.
    Het zou zomaar mogelijk zijn dat een schonere motor gaat regeren omdat hier wel een goed chassis bij gevonden kan worden...
  9. nobahamas 18 juni 2017 01:04
    René ziet beren op de weg, en ik ben op zoek naar de manier hoe een koe een haas vangt, en dat alles bij beperkte dijkbewaking.
    Ondertussen verlaagt onze Europese democratie haar normen en waarden tot het niveau van de Hoekse twisten:
    De één na grootste partij wordt buitengesloten, en om een meerderheid te vinden wordt steun gezocht bij de kleinste partijen, noem maar de randdebielen.

    In "Great" Brittain is waarschijnlijk een meerderheid gevonden om te kunnen regeren.
    Abortus, het homo-huwelijk, en euthanasie worden waarschijnlijk geschrapt uit het boekje van democratisch verworven normen bij deze coalitie.
  10. forum rang 8 Beperktedijkbewaking 18 juni 2017 06:30
    quote:

    marique schreef op 16 juni 2017 14:49:

    ach so
    Weet niet wat je met je bijlage wilt zeggen, maar excuus. Het was idd een oprisping van mij (zoals ffff het uitdrukt).
    Mogelijk de eeuwige strijd tussen echte FA beleggers en 'kwantitatieve beleggers', zoals jij hetzelf geloof ik wel eens noemde?

    Hoe dan ook, excuus.
  11. forum rang 8 Beperktedijkbewaking 18 juni 2017 06:39
    quote:

    ffff schreef op 16 juni 2017 15:01:

    [...]
    Beperkte dijkbewaking,

    Het valt mij op dat je regelmatig van die vreemde rare oprispingen hebt. Ik weet niet of je het weet of beseft, maar Marique post HIER al zo'n kleine 20 jaar de meest fantastische postings aangaande BELEGGINGEN.

    Je moet , Beperkte dijkbewaking, toch eens beter je geheugen gebruiken, voordat je van die rare, totaal onbegrijpelijke oprispingen krijgt en in een posting plaatst.

    JIJ hebt afgelopen 20 jaar werkelijk nog niet één procent aan beleggingspostings geplaatst, onderbouwd, jarenlang, dan de betrouwbare forumbezoekster Marique.

    Schandalige posting van jou, maar vooral wat mij betreft; Wat bezielt zo'n Beperktedijkbewaking ineens? Haalt hij bezoekers door elkaar? Verwart hij bezoekers?
    Peter
    Ik concentreer me inhoudelijk op enkele fondsen waarbij ik in de desbetreffende forums regelmatig zeer onderbouwde posts plaats. Ook in sectoren waar jij (volgens eigen zeggen) zwaar in zit.
    Voor de rest moet ik je deze keer gelijk geven...

  12. forum rang 8 Beperktedijkbewaking 18 juni 2017 07:20
    quote:

    rene l schreef op 17 juni 2017 23:20:

    Noba zet de sokken er in en zet zijn achtervolger op ruim een fietslengte afstand en is uit het zicht van het peloton.

    Ik vertrouw het niet en heb het donkerbruine vermoeden dat hij via Marktplaats een e-bike op de kop getikt heeft waarvan hij eigenhandig door middel van sjoemel-software de toerenbegrenzer gesaboteerd heeft, het is gewoon geen zuivere koffie.

    Zelf moet ik niets van vehicles die door een accu aangedreven worden hebben, op jaarbasis fiets ik gemiddeld een slordige 6000 kilometers [das veul] en met m'n auto die op benzine loopt leg ik ook ongeveer dezelfde afstand af. [das weinig]
    Heel sporadisch verplaats ik mij wel eens per spoor, ik raak dan meestal al snel het spoor bijster. [Breek me de bek niet open. Ik pleit al jaren voor asfalteren van de spoorlijnen, zodat gelede snelbussen er ook gebruik van kunnen maken, van city-center naar city-center. Werktuigbouwkundigen verzinnen wel iets waardoor vrachttreinen 's nachts over die zelfde banen kunnen gaan.]
    Mensen verklaren mij wel eens voor gek, dit is min of meer ook zo, maar fietsen is goedkoop, je verplaatst je snel in een stad, je hebt altijd een gratis parkeerplek, en ook niet onbelangrijk, het is voor mij een middel om mijn onderbuik enigszins in control te houden, deze heb ik gewoon nodig voor de beurs.

    Ik heb ook grote twijfels of electrische auto's in ons druk bevolkte de toekomst gaan worden, het is hier heel anders dan in Noorwegen wat relatief dun bevolkt is en ik zie gewoon vele beren op de weg. [Wat leert Noorwegen ons? Goedkope hydro-energie?]

    Kijk eerst eens naar e-bikes, ik ken mensen die er op durven te rijden, ze klagen gewoon dat na een jaar of 3 de accu in capaciteit afneemt, en als deze vervangen moet worden kost het ze een flink aantal ribben uit hun lijf.
    En wat denk je van mensen die 10-hoog in een flatgebouw wonen met 100 medebewoners, je hebt dan aardig wat laadpalen nodig of een wel hele lange verlengkabel. [En de stalling is in die flats meestal niet gelijkvloers. Een e-bike is echt zwaar, sjouw die maar eens omhoog langs een fietsgoot.]
    Je tank volgooien met benzine tijdens een bezoek aan een benzinestation kost je hooguit 5 minuten, maar wat als je in de winter met strenge vorst met een lege accu komt te staan.
    Voor een particulier is het nu niet lonend en onbetaalbaar, en met een 2e handse die waarschijnlijk zeer goedkoop zal zijn moet je waarschijnlijk een nieuwe accu aanschaffen tegen een prijs die je helemaal niet wilt weten, goedkoop zal duurkoop zijn, de afschrijving is gewoon extreem.

    Is het overigens echt wel zo milieuvriendelijk, in accu's zitten giftige metalen die ergens ver onder niet al te beste omstandigheden gedolven worden, waar laten we dit afval later en wie geeft ons de garantie dat er geen tekort zal komen aan deze metalen waardoor de prijs de spuigaten uit gaat lopen. [Terechte vraag, dat vraag ik mij ook af bij de Tesla's van deze wereld.]
    Voor olie zie ik dit probleem juist niet, er zit nog zat in de grond en ik verwacht dat de prijs de komende jaren juist nog zal gaan dalen.

    Kijk ook eens naar Fastned de uitbater van laadpalen langs de snelwegen, vorig jaar een omzet van een slordige twee en een halve ton, recent hebben ze weer voor een 7 miljoen aan obligaties uitgezet tegen een absurde rente, ik vergelijk het maar met een Grieks broodje schuifkaas, lenen om andere leningen af te lossen, een soort piramidespel in wording, of zie ik iets over het hoofd.

    Trendwatchers geven aan dat de volgende stap de volledig autonoom rijdende auto zal zijn.
    Allemaal in een Google auto, het enige wat je zelf nog mag bepalen is de kleur en de enige optie die je aan kunt kruisen is een ingebouwde biertap. [Geloof er niks van. Op z'n hoogst in 2030 gaan we iets van SDC zien.]
    Willen we dit wel, 's morgens allemaal instappen en je door de ochtendspits in de stad begeven met fietsers die geen richting aangeven en alle verkeersregels negeren.
    Ik zie het nu al met de jeugd, ze rijden op het navigatiesysteem en hebben werkelijk geen flauw benul meer van op welke snelweg ze rijden of waar ze precies zijn en zien niets meer van de omgeving.
    [Niet de jeugd alleen. Weet jij hoe de A59 precies loopt? Of waar de A4 begint en eindigt? Of de nieuwe A9?]

    Wat is er leuker dan om samen met de wegenkaart af en toe ook eens een binnendoor weggetje te nemen en je laten te verrassen met wat je ziet.
    Ik hoor het nu al bij dorpen waar rondwegen liggen, de horeca is er niet blij mee omdat vele toevallige passen hun links laten liggen. [dan komen e-bikers dus van pas.]

    Het was met het weekje wel weer op de beurs, je kunt er geen peil op trekken, en het is een kwestie van eten of gegeten worden.

    Verder is het prima weer, ik ga nog lekker even buiten zitten en trek een blik open en steek er één op met een Swedish Match.
    Misschien dat het Noorderlicht wat later vanavond al waar te nemen is.

    www.youtube.com/watch?v=ELtpTBf-pMU
    En pas op voor de momentele hoge zonkracht, hè?

  13. forum rang 7 hirshi 18 juni 2017 09:22
    quote:

    rene l schreef op 17 juni 2017 23:20:

    Noba zet de sokken er in en zet zijn achtervolger op ruim een fietslengte afstand en is uit het zicht van het peloton.

    Ik vertrouw het niet en heb het donkerbruine vermoeden dat hij via Marktplaats een e-bike op de kop getikt heeft waarvan hij eigenhandig door middel van sjoemel-software de toerenbegrenzer gesaboteerd heeft, het is gewoon geen zuivere koffie.

    Zelf moet ik niets van vehicles die door een accu aangedreven worden hebben, op jaarbasis fiets ik gemiddeld een slordige 6000 kilometers en met m'n auto die op benzine loopt leg ik ook ongeveer dezelfde afstand af.
    Heel sporadisch verplaats ik mij wel eens per spoor, ik raak dan meestal al snel het spoor bijster.
    Mensen verklaren mij wel eens voor gek, dit is min of meer ook zo, maar fietsen is goedkoop, je verplaatst je snel in een stad, je hebt altijd een gratis parkeerplek, en ook niet onbelangrijk, het is voor mij een middel om mijn onderbuik enigszins in control te houden, deze heb ik gewoon nodig voor de beurs.

    Ik heb ook grote twijfels of electrische auto's in ons druk bevolkte de toekomst gaan worden, het is hier heel anders dan in Noorwegen wat relatief dun bevolkt is en ik zie gewoon vele beren op de weg.

    Kijk eerst eens naar e-bikes, ik ken mensen die er op durven te rijden, ze klagen gewoon dat na een jaar of 3 de accu in capaciteit afneemt, en als deze vervangen moet worden kost het ze een flink aantal ribben uit hun lijf.
    En wat denk je van mensen die 10-hoog in een flatgebouw wonen met 100 medebewoners, je hebt dan aardig wat laadpalen nodig of een wel hele lange verlengkabel.
    Je tank volgooien met benzine tijdens een bezoek aan een benzinestation kost je hooguit 5 minuten, maar wat als je in de winter met strenge vorst met een lege accu komt te staan.
    Voor een particulier is het nu niet lonend en onbetaalbaar, en met een 2e handse die waarschijnlijk zeer goedkoop zal zijn moet je waarschijnlijk een nieuwe accu aanschaffen tegen een prijs die je helemaal niet wilt weten, goedkoop zal duurkoop zijn, de afschrijving is gewoon extreem.

    Is het overigens echt wel zo milieuvriendelijk, in accu's zitten giftige metalen die ergens ver onder niet al te beste omstandigheden gedolven worden, waar laten we dit afval later en wie geeft ons de garantie dat er geen tekort zal komen aan deze metalen waardoor de prijs de spuigaten uit gaat lopen.
    Voor olie zie ik dit probleem juist niet, er zit nog zat in de grond en ik verwacht dat de prijs de komende jaren juist nog zal gaan dalen.

    Kijk ook eens naar Fastned de uitbater van laadpalen langs de snelwegen, vorig jaar een omzet van een slordige twee en een halve ton, recent hebben ze weer voor een 7 miljoen aan obligaties uitgezet tegen een absurde rente, ik vergelijk het maar met een Grieks broodje schuifkaas, lenen om andere leningen af te lossen, een soort piramidespel in wording, of zie ik iets over het hoofd.

    Trendwatchers geven aan dat de volgende stap de volledig autonoom rijdende auto zal zijn.
    Allemaal in een Google auto, het enige wat je zelf nog mag bepalen is de kleur en de enige optie die je aan kunt kruisen is een ingebouwde biertap.
    Willen we dit wel, 's morgens allemaal instappen en je door de ochtendspits in de stad begeven met fietsers die geen richting aangeven en alle verkeersregels negeren.
    Ik zie het nu al met de jeugd, ze rijden op het navigatiesysteem en hebben werkelijk geen flauw benul meer van op welke snelweg ze rijden of waar ze precies zijn en zien niets meer van de omgeving.

    Wat is er leuker dan om samen met de wegenkaart af en toe ook eens een binnendoor weggetje te nemen en je laten te verrassen met wat je ziet.
    Ik hoor het nu al bij dorpen waar rondwegen liggen, de horeca is er niet blij mee omdat vele toevallige passen hun links laten liggen.

    Het was met het weekje wel weer op de beurs, je kunt er geen peil op trekken, en het is een kwestie van eten of gegeten worden.

    Verder is het prima weer, ik ga nog lekker even buiten zitten en trek een blik open en steek er één op met een Swedish Match.
    Misschien dat het Noorderlicht wat later vanavond al waar te nemen is.

    www.youtube.com/watch?v=ELtpTBf-pMU
    Prachtig!
    Werkelijk superieur! Als vanouds.
    AB
  14. forum rang 5 DurianCS 18 juni 2017 10:34
    Door een vriendelijk duwtje van @nobahamas ben ik tot voortschrijdend inzicht gekomen en heb ik weer enige oude koeien uit de sloot gevist. Dit geeft de volgende inzet voor het volgende kwartaal.
    DurianCS/IBAB/DIREN/JD/GAM/BRE/BSS/ELN/REY/GEN/VWS
2.479 Posts
Pagina: «« 1 ... 65 66 67 68 69 ... 124 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Direct naar Forum

Zoek alfabetisch op forum

  1. A
  2. B
  3. C
  4. D
  5. E
  6. F
  7. G
  8. H
  9. I
  10. J
  11. K
  12. L
  13. M
  14. N
  15. O
  16. P
  17. Q
  18. R
  19. S
  20. T
  21. U
  22. V
  23. W
  24. X
  25. Y
  26. Z
Forum # Topics # Posts
Aalberts 465 6.840
AB InBev 2 5.285
Abionyx Pharma 2 29
Ablynx 43 13.356
ABN AMRO 1.579 46.243
ABO-Group 1 18
Acacia Pharma 9 24.692
Accell Group 151 4.129
Accentis 2 253
Accsys Technologies 22 8.886
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC 218 11.686
Ackermans & van Haaren 1 160
ADMA Biologics 1 31
Adomos 1 126
AdUX 2 457
Adyen 13 16.162
Aedifica 2 829
Aegon 3.257 320.030
AFC Ajax 537 7.013
Affimed NV 2 5.751
ageas 5.843 109.777
Agfa-Gevaert 13 1.856
Ahold 3.536 73.979
Air France - KLM 1.024 34.307
Airspray 511 1.258
Akka Technologies 1 18
AkzoNobel 466 12.760
Alfen 12 16.154
Allfunds Group 3 1.179
Almunda Professionals (vh Novisource) 651 4.246
Alpha Pro Tech 1 17
Alphabet Inc. 1 326
Altice 106 51.196
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko)) 8.484 114.757
AM 228 684
Amarin Corporation 1 133
Amerikaanse aandelen 3.819 240.225
AMG 965 125.625
AMS 3 73
Amsterdam Commodities 303 6.515
AMT Holding 199 7.047
Anavex Life Sciences Corp 2 382
Antonov 22.632 153.605
Aperam 91 14.108
Apollo Alternative Assets 1 17
Apple 5 313
Arcadis 251 8.613
Arcelor Mittal 2.023 318.589
Archos 1 1
Arcona Property Fund 1 266
arGEN-X 15 9.101
Aroundtown SA 1 176
Arrowhead Research 5 9.257
Ascencio 1 20
ASIT biotech 2 697
ASMI 4.107 37.640
ASML 1.762 76.789
ASR Nederland 18 4.122
ATAI Life Sciences 1 7
Atenor Group 1 324
Athlon Group 121 176
Atrium European Real Estate 2 199
Auplata 1 55
Avantium 29 10.644
Axsome Therapeutics 1 177
Azelis Group 1 49
Azerion 7 2.660

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 25 april

    1. BASF Q1-cijfers
    2. Deutsche Bank Q1-cijfers
    3. Delivery Hero Q1-cijfers
    4. Nestlé Q1-cijfers
    5. Adyen Q1-cijfers
    6. Besi Q1-cijfers
    7. Flow Traders Q1-cijfers
    8. Sanofi Q1-cijfers
    9. Azelis Q1-cijfers
    10. Kinepolis Q1-cijfers
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht