Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

TomTom NL0013332471

Laatste koers (eur)

5,730
  • Verschill

    +0,210 +3,80%
  • Volume

    524.733 Gem. (3M) 321,3K
  • Bied

    5,600  
  • Laat

    5,760  
+ Toevoegen aan watchlist

OKTOBER - Herfst voor Madame

2.991 Posts
Pagina: «« 1 ... 32 33 34 35 36 ... 150 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 eduardo3105 9 oktober 2017 16:41
    Robert Bohemen (Bijenkorf, Blokker) nieuwe CMO TomTom

    TomTom heeft Robert Bohemen aangesteld als Chief Marketing Officer. Zijn belangrijkste taak wordt het verstevigen van TomToms positie op het gebied van navigatietechnologie.

    Bohemen wordt verantwoordelijk voor het merk TomTom, de corporate communicatie en alle marketing- en communicatie-gerelateerde activiteiten.

    Bohemen brengt volgens het Nederlandse bedrijf veel kennis met zich mee over technologie, digital, consumenten- en retail-marketing. Voorheen was hij actief in verschillende marketingfuncties bij onder andere Vodafone, Agilent Technologies en Hewlett-Packard. Bovendien was hij als CMO van De Bijenkorf verantwoordelijk voor de digitale transformatie van het bedrijf. Ook was hij actief als CMO van Blokker Holding.
  2. P.H.J. 9 oktober 2017 16:56
    Blokker en Bijenkorf zijn toch wel toonaangevende voorbeelden vwb moderne marketing..
  3. forum rang 8 closer 9 oktober 2017 17:05
    quote:

    PHJ schreef op 9 oktober 2017 16:56:

    Blokker en Bijenkorf zijn toch wel toonaangevende voorbeelden vwb moderne marketing..
    Hahaha
  4. [verwijderd] 9 oktober 2017 17:20
    quote:

    eduardo3105 schreef op 9 oktober 2017 16:41:

    Robert Bohemen (Bijenkorf, Blokker) nieuwe CMO TomTom

    TomTom heeft Robert Bohemen aangesteld als Chief Marketing Officer. Zijn belangrijkste taak wordt het verstevigen van TomToms positie op het gebied van navigatietechnologie.

    Bohemen wordt verantwoordelijk voor het merk TomTom, de corporate communicatie en alle marketing- en communicatie-gerelateerde activiteiten.

    Bohemen brengt volgens het Nederlandse bedrijf veel kennis met zich mee over technologie, digital, consumenten- en retail-marketing. Voorheen was hij actief in verschillende marketingfuncties bij onder andere Vodafone, Agilent Technologies en Hewlett-Packard. Bovendien was hij als CMO van De Bijenkorf verantwoordelijk voor de digitale transformatie van het bedrijf. Ook was hij actief als CMO van Blokker Holding.
    Ben benieuwd of dit een goede promoter wordt voor tt. Ik denk pas in 2018.
  5. RVV 9 oktober 2017 17:37
    quote:

    Katsa schreef op 9 oktober 2017 17:26:

    [...]

    Wat is dit in hemelsnaam voor onzin?
    Wat gaat die vent toevoegen dan?
    Nietszeggende functie in deze toko.

    Ik ben het helemaal met je eens.
    Ze hadden jou moeten aannemen.
  6. Mark12 9 oktober 2017 17:39
    quote:

    rjohnson schreef op 9 oktober 2017 16:41:

    Nieuwe CMO voor TomTom www.emerce.nl/nieuws/robert-bohemen-b...
    Als deze meneer zich vrijelijk en professioneel met coprorate communicatie gaat bezighouden, kan het niet rotter worden dan het nu is. Mocht hij een trekpop worden van Goddijn dan is het weggegooid geld. Kunnen ze beter 20K aandelen voor inkopen.
  7. [verwijderd] 9 oktober 2017 18:05
    quote:

    RVV schreef op 9 oktober 2017 17:37:

    [...]
    Ik ben het helemaal met je eens.
    Ze hadden jou moeten aannemen.

    Begrijpend lezen is lastig voor sommige mensen.
    Als je in groep 6 beter had opgelet, had je kunnen begrijpen dat ik probeer te zeggen dat die functie überhaupt niets toevoegt.
    Dus ook mij moeten ze niet aannemen.
    Snap je dat een beetje?
    Ah, geeft niets.
    Doe je groep 6 gewoon nog eens over!
  8. [verwijderd] 9 oktober 2017 18:48
    quote:

    Katsa schreef op 9 oktober 2017 18:05:

    [...]

    Begrijpend lezen is lastig voor sommige mensen.
    Als je in groep 6 beter had opgelet, had je kunnen begrijpen dat ik probeer te zeggen dat die functie überhaupt niets toevoegt.
    Dus ook mij moeten ze niet aannemen.
    Snap je dat een beetje?
    Ah, geeft niets.
    Doe je groep 6 gewoon nog eens over!

    Ik denk dat deze functie, mits hij goed wordt uitgevoerd, juist een aanvulling is op het geen TomTom juist nu mist, en dat is zorgen dat TomTom een naam is die niemand meer ooit kan vergeten in heel de wereld. En hierdoor ook eens op de juiste manier gecommuniceerd gaat worden.
  9. Chameleon 9 oktober 2017 19:34
    ben blij dat ze beseffen dan hun marketing capaciteiten dramatisch zijn. Had het alleen wel heel fijn gevonden als ze hier een buitenlander (Amerikaan) voor hadden aangetrokken
2.991 Posts
Pagina: «« 1 ... 32 33 34 35 36 ... 150 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 25 april

    1. BASF Q1-cijfers
    2. Deutsche Bank Q1-cijfers
    3. Delivery Hero Q1-cijfers
    4. Nestlé Q1-cijfers
    5. Adyen Q1-cijfers
    6. Besi Q1-cijfers
    7. Flow Traders Q1-cijfers
    8. Sanofi Q1-cijfers
    9. Azelis Q1-cijfers
    10. Kinepolis Q1-cijfers
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht