Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Aandeel

BAM Groep Koninklijke NL0000337319

Laatste koers (eur)

3,778
  • Verschill

    -0,016 -0,42%
  • Volume

    918.061 Gem. (3M) 1,4M
  • Bied

    3,752  
  • Laat

    3,790  
+ Toevoegen aan watchlist

BAM oktober 2017

1.458 Posts
Pagina: «« 1 ... 67 68 69 70 71 ... 73 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 HenkdeV 30 oktober 2017 15:39
    quote:

    Beurs2020 schreef op 30 oktober 2017 15:30:

    Zouden de yanks dit ook lezen?
    In aanloop naar de Q3-cijfers werd een koersdoel van 5,50-6,00 euro voorspeld en daarna als de Q3-cijfers, zoals verwacht goed zijn, ook weer een eindejaarskoersdoel van 9-10 euro.

    Hopelijk deze onzin niet. Hebben wij voorafgaande aan de eerste kwartaalcijfers en de halfjaarcijfers ook al tig keer moeten lezen. Niets van uit gekomen. Sterker nog, na publicatie van die cijfers is de koers enorm onderuit gegaan. Maak hier dus maar geen Engelse vertaling van.
  2. forum rang 5 manuss 30 oktober 2017 15:47
    Lijkt er erg op dat Heijmans (+ 3,9%) massa's grote orders binnenhaalt. En BAM (+ 1,2% ) sukkelt er achteraan.
  3. forum rang 4 Dicall69 30 oktober 2017 15:50
    quote:

    manuss schreef op 30 oktober 2017 15:47:

    Lijkt er erg op dat Heijmans (+ 3,9%) massa's grote orders binnenhaalt. En BAM (+ 1,2% ) sukkelt er achteraan.
    Top, hoe Heijmans op orders van Bam er vandoor gaat !!!
  4. forum rang 6 €d_Modus Vivendi 30 oktober 2017 15:56
    quote:

    manuss schreef op 30 oktober 2017 15:47:

    Lijkt er erg op dat Heijmans (+ 3,9%) massa's grote orders binnenhaalt. En BAM (+ 1,2% ) sukkelt er achteraan.
    1 nov. trading update
  5. forum rang 8 HenkdeV 30 oktober 2017 15:58
    quote:

    €d_Modus Vivendi schreef op 30 oktober 2017 15:41:

    Henk, wanneer stop je nou eens mets dat jennen? Het hoeft toch niet overal op?!
    Omdat die riedel steeds weer langs komt. Je zou het ook om kunnen draaien. Wanneer stopt die riedel eens.
  6. forum rang 5 manuss 30 oktober 2017 16:12
    quote:

    €d_Modus Vivendi schreef op 30 oktober 2017 15:56:

    [...]1 nov. trading update
    Dan is het te hopen, dat BAM volgende week dit ook gaat doen.
  7. RIZ 30 oktober 2017 16:22
    quote:

    HenkdeV schreef op 30 oktober 2017 15:58:

    [...]

    Omdat die riedel steeds weer langs komt. Je zou het ook om kunnen draaien. Wanneer stopt die riedel eens.
    Ik heb het gezegd en blijf het zeggen, voor zo'n oude man (minstens 90+) ben je bijzonder kinderachtig. Je verschuilt je achter de onzin die beurs 2020 uitkraamt en dat je daarop reageert, maar dat hoeft natuurlijk niet. Laat hem met rust, hij is sowieso niet wijs, dat hebben de meeste verstandige mensen op het forum al lang door.

    Zullen we afspreken dat je niet meer op hem reageert? Ga lekker naar de begane grond, de bingo begint zo, kun je daar jouw energie in steken
  8. RIZ 30 oktober 2017 16:23
    quote:

    €d_Modus Vivendi schreef op 30 oktober 2017 14:48:

    Dit is een hele vette
    Ik begrijp de tekst niet, was deze opdracht nu al bekend?
  9. forum rang 6 €d_Modus Vivendi 30 oktober 2017 16:30
    quote:

    RIZ schreef op 30 oktober 2017 16:23:

    [...]

    Ik begrijp de tekst niet, was deze opdracht nu al bekend?
    Die opdracht zat er aan te komen ergens in maart jl. Echter, door het ministerie van vervoer werd dit in de ijskast gezet. Thans schijnt het weer los te komen en definitief bevestigd te worden in december as. (of iets later)Wat Network rail betreft is het definitief aan Bam/Amey gegund.

    Network Rail confirms alliance for € 2bn route upgrade West of Leeds
  10. forum rang 8 HenkdeV 30 oktober 2017 16:42
    quote:

    RIZ schreef op 30 oktober 2017 16:22:

    [...]

    Ik heb het gezegd en blijf het zeggen, voor zo'n oude man (minstens 90+) ben je bijzonder kinderachtig. Je verschuilt je achter de onzin die beurs 2020 uitkraamt en dat je daarop reageert, maar dat hoeft natuurlijk niet. Laat hem met rust, hij is sowieso niet wijs, dat hebben de meeste verstandige mensen op het forum al lang door.

    Zullen we afspreken dat je niet meer op hem reageert? Ga lekker naar de begane grond, de bingo begint zo, kun je daar jouw energie in steken
    Mijn probleem is dat ik allergisch ben voor dit soort types. Ik ben wat dat betreft trouwens niet de enige op dit forum. Zit jij ook weer bij de bingo, was gezellig vorige week.
  11. [verwijderd] 30 oktober 2017 17:00
    quote:

    HenkdeV schreef op 30 oktober 2017 16:42:

    [...]Mijn probleem is dat ik allergisch ben ................
    Beterschap en vergeet de griepprik niet.
  12. forum rang 6 €d_Modus Vivendi 30 oktober 2017 17:03
    Amey gooit het al de wereld in. Bam is weer laat. Wordt toch echt tijd dat ze daar op de PR-afdeling wat peper in de reet krijgen, zeker in deze roerige tijd.

    www.amey.co.uk/media/press-releases/2...

    Network Rail awards contracts to two alliances
    30 Oct 2017

    Network Rail has awarded contracts to two alliances ahead of future rail enhancements on the Transpennine Route between York and Manchester.

    The Transpennine Route Upgrade aims to deliver faster, longer, more frequent and more reliable services across the north of England, from Newcastle, Hull and York towards Manchester and Liverpool via Leeds.

    An alliance between Network Rail, Amey, BAM Nuttall and Arup has been awarded a contract to design infrastructure options for the route, covering upgrades to civils, track, railway systems and electrification west of Leeds.

    This follows on from the wider rail enhancements on the east of Leeds part of the Transpennine Route between York and Leeds which was awarded in October 2014 to an alliance between Network Rail, VolkerRail, Murphy and Siemens.

    Network Rail and the alliances are working collaboratively from the earliest stages on the development of potential infrastructure options for the Transpennine Route Upgrade and will submit these options to the Department for Transport (DfT) for consideration in December of this year.

    This programme is part of the Great North Rail Project, and Britain's Railway Upgrade Plan.

    Paul McKeown, Director of Route Sponsorship for Network Rail’s London North Eastern and East Midlands route, said: “We are focussed on developing the potential infrastructure enhancements that will lead to faster, more frequent and more reliable train services across the north and will submit these to the Department for Transport at the end of the year.”

    Tim Ketteringham, Alliance Manager, West of Leeds, said: “The Transpennine Route Upgrade is a major programme of rail improvement that will have a real and lasting impact on people and communities in the north of England for generations to come: connecting towns and cities, improving journey times and supporting economic growth. I am thrilled to be part of the alliance of companies that is working together as one team to deliver this step change in rail travel.”

    Neil Lindley, Alliance Manager, East of Leeds said “This is a key milestone for transportation development in the north of England. Complex multi-disciplinary projects such as this require the knowledge and diverse skillset brought through alliancing, especially in the early stages of design development. We look forward to working alongside the West of Leeds Alliance, TOCs, FOCs and other major stakeholders to improve transport links and provide local communities with faster and more frequent rail services; transforming the north for years to come.”
    Key facts about Amey

    Amey, with a turnover of € 2bn, employs 19,000 people internationally with a focus on the UK, but with businesses in Australia and America.

    Our aim is to make the world a better place to live, work and travel. Designing, building, maintaining and investing in the UK’s services and infrastructure in partnership with our clients.

    This means keeping core services running smoothly across the country: utilities, transport, engineering, justice, defence, environmental and waste services, and facilities management. These are underpinned by our leading consulting and asset management capabilities, which allow us to offer standalone or integrated service solutions to a range of clients.

    Amey is owned by Ferrovial. They are one of the world’s leading infrastructure management and investment companies. Ferrovial has more than 96,000 employees and a presence in over 15 countries. It is a member of Spain’s blue-chip IBEX 35 index and is also included in prestigious sustainability indices such as the Dow Jones Sustainability Index and FTSE4Good. Ferrovial’s activities focus on four business sectors: construction, airports, toll roads and services. Amey is part of the Services division.
  13. forum rang 4 Straddleman 30 oktober 2017 17:04
    quote:

    HenkdeV schreef op 30 oktober 2017 16:42:

    [...]

    Mijn probleem is dat ik allergisch ben voor dit soort types. Ik ben wat dat betreft trouwens niet de enige op dit forum. Zit jij ook weer bij de bingo, was gezellig vorige week.
    Maar wel de enige die er keer op keer op ingaat.

    Pak die kans om je roerige verleden achter je te laten en maak echt een frisse start.

1.458 Posts
Pagina: «« 1 ... 67 68 69 70 71 ... 73 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 16 april

    1. China economische groei eerste kwartaal 5% (YoY) volitaliteit verwacht
    2. China industriële productie maart
    3. China detailhandelsverkopen maart
    4. B&S Group Q4-cijfers
    5. Fastned Q1-cijfers
    6. VK werkloosheid feb
    7. SBM Offshore $0,83 ex-dividend
    8. PostNL jaarvergadering
    9. Kendrion €0,45 ex-dividend
    10. EU handelsbalans feb
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht