Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

TomTom NL0013332471

Laatste koers (eur)

5,520
  • Verschill

    +0,060 +1,10%
  • Volume

    546.527 Gem. (3M) 317,5K
  • Bied

    5,470  
  • Laat

    5,580  
+ Toevoegen aan watchlist

TOMTOM december en de dertiende maand 2017

3.060 Posts
Pagina: «« 1 ... 56 57 58 59 60 ... 153 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 13 december 2017 09:18
    quote:

    Dingding Go schreef op 13 december 2017 09:10:

    Ben het eens met Navigatix. Er wordt nu echt teveel eenzijdige negatieve kritiek gegeven op Tomtom en vooral de bestuurders. Het begint ongepast te worden. Je schiet er niets mee op. Of verkoop je aandelen.
    Niemand vindt het leuk om waarde te zien verminderen, maar het is niet alleen het bestuur. Het is al eerder gezegd, er zijn geen kopers. Die komen pas als de cijfers gaan spreken en de resultaten in de boeken te zien zijn.
    Tot dan is geduld een schone zaak.
    Eenzijdig? Ongepast?

    Kom op zeg.

    Voltallige TomTom bestuur moet haar conclusies trekken en opstappen.

    RvB en RvC van TomTom hebben de boel moedwillig(!) belazerd, bedrogen en voorgelogen. En vervolgens zichzelf doodleuk (schaamteloos) verrijkt met NOG hogere bonussen.

  2. [verwijderd] 13 december 2017 09:20
    quote:

    Dingding Go schreef op 13 december 2017 09:10:

    Ben het eens met Navigatix. Er wordt nu echt teveel eenzijdige negatieve kritiek gegeven op Tomtom en vooral de bestuurders. Het begint ongepast te worden. Je schiet er niets mee op. Of verkoop je aandelen.
    Niemand vindt het leuk om waarde te zien verminderen, maar het is niet alleen het bestuur. Het is al eerder gezegd, er zijn geen kopers. Die komen pas als de cijfers gaan spreken en de resultaten in de boeken te zien zijn.
    Tot dan is geduld een schone zaak.
    Pure onzin! Kijk voor hoeveel verliesgevende startups van de beurs gaan !
    Harold is gewoon met zijn ego dingetje bezig terwijl hij drie jaar geleden al had kunnen kapitaliseren voor het dubbele van de koers nu.

    Ik citeer Wies : waardeloze lui !
  3. forum rang 4 holenbeer 13 december 2017 09:25
    quote:

    Dingding Go schreef op 13 december 2017 09:10:

    Ben het eens met Navigatix. Er wordt nu echt teveel eenzijdige negatieve kritiek gegeven op Tomtom en vooral de bestuurders. Het begint ongepast te worden. Je schiet er niets mee op. Of verkoop je aandelen.
    Niemand vindt het leuk om waarde te zien verminderen, maar het is niet alleen het bestuur. Het is al eerder gezegd, er zijn geen kopers. Die komen pas als de cijfers gaan spreken en de resultaten in de boeken te zien zijn.
    Tot dan is geduld een schone zaak.
    Het gaat niet om de koers, het gaat om de communicatie en het gebrek aan level playing field tussen de aandeelhouders. En daar zijn ze wel verantwoordelijk voor. En daar mogen ze op aangesproken worden, en als ze daar goede redenen voor hebben, kunnen ze die met ons delen.
    Het zou al heel eenvoudig zijn om bij stemmingen te zeggen: we stemmen zelf niet mee op onze eigen functie, want wij hebben voorkennnis. We laten de andere 50 % ons functioneren beoordelen.
    Het zou ook heel eenvoudig moeten zijn om mails van aandeelhouders fatsoenlijk te beantwoorden.
    Heel veel zaken zijn eenvoudig als je ze maar wilt.
  4. [verwijderd] 13 december 2017 09:26
    Uit een FD artikel vandaag over de autoindustrie in China

    Niet Tesla en Uber gaan de toon zetten in de auto-industrie, maar China. Dat is de strekking van een rapport van adviesbureau Roland Berger en zakenbank Lazard over de auto-industrie in 2025.

    Elektrische auto's van het merk Baojun — Chinees voor gekoesterd paard — worden opgeladen op de parkeerplaats van het Baojun Experience Center in Liuzhou.Foto: Reuters

    Neem Didi Chuxing, een soort Uber autodeeldienst, maar dan ook met autobussen en fietsen. Het is actief in vierhonderd Chinese steden, nam al de Chinese tak van Uber over en wordt binnenkort actief in Mexico, een van de snelst groeiende automarkten ter wereld. Over zeven jaar bestaat 35% van de Chinese automarkt uit dergelijke deeldiensten (met een hoofdrol voor Didi), tegen 15% in Europa en 10% in de Verenigde Staten (10%).

    Dat China het lichtend voorbeeld voor de automobielwereld wordt, heeft vooral te maken met het feit dat lang niet iedereen in dat land een auto heeft, zegt Casper Veenman van Roland Berger. 'China profiteert van de wet van de remmende voorsprong.' De congestie en de smog in de snelgroeiende Chinese mega-steden, alsook de plannen van de Chinese partijleiders om het klimaat-probleem en de CO2-uitstoot serieus terug te dringen, spelen daarbij eveneens een rol.

    Elektrische auto's

    Diezelfde deeldiensten zullen ervoor zorgen, aldus Roland Berger en Lazard, dat de autoverkopen afvlakken. De onderzoekers zien al de eerste tekenen van afzwakking van de groei in Europa en China; in de VS zijn de verkopen zelfs al gedaald.

    Het aandeel elektrische auto's in het totale wagenpark zal in 2025 aanzienlijk zijn gestegen. In de VS kan dat percentage oplopen tot 20%, in Europa 32% en in China zelfs tot 47%. Ook daarin loopt China dus voorop. Overigens zijn dit de maximale percentages; Roland Berger en Lazard houden er rekening mee dat de elektrificatie van de auto's in genoemde drie regio's minder hard gaat.

    Autofabrikanten, maar ook toeleveranciers, zullen sterk moeten gaan nadenken over hun toekomstige verdienmodellen. Tegelijkertijd moeten ze hun bestaande verdienmodel in de lucht houden, terwijl ze een fundamentele transformatie moeten ondergaan. Samenwerkingsverbanden zijn essentieel om technologische vernieuwingen rendabel te kunnen aanwenden, aldus het rapport.

    'Dat geldt helemaal voor toeleveranciers', zegt Veenman. 'Die zijn nu vaak goed in één ding, bijvoorbeeld in een veertje of iets in een spiegel. Op het moment dat ze twee of misschien wel drie dingen tegelijk moeten gaan doen, komt er druk te staan op hun bedrijfsmodel.'

    Als geslaagd voorbeeld van een samenwerkingsverband worden BMW, Delphi en Intel genoemd die samen aan een platform werken voor de zelfrijdende auto.

  5. jaapxx 13 december 2017 09:45
    Dit forum lijkt heel erg op dat van een voetbalclub, waar een tiental forumleden na een paar nederlagen om het hardst roept om het vertrek van de trainer. Na twee overwinningen slaat de stemming dan om. Bij TomTom heten de seizoenkaarthouders aandeelhouders, maar het zijn ook fans. Dat is hier het probleem.
  6. [verwijderd] 13 december 2017 09:51
    quote:

    jaapx schreef op 13 december 2017 09:45:

    Dit forum lijkt heel erg op dat van een voetbalclub, waar een tiental forumleden na een paar nederlagen om het hardst roept om het vertrek van de trainer. Na twee overwinningen slaat de stemming dan om. Bij TomTom heten de seizoenkaarthouders aandeelhouders, maar het zijn ook fans. Dat is hier het probleem.
    "Paar nederlagen"

    ROFLOL

    Met FC TomTom is het elk jaar degraderen met geweldig en peperduur 'materiaal'!
    Bestuur en trainer blijven doodleuk zitten tijdens deze neergang.

    Dat niet alleen, ze verhogen daarbij ook nog eens hun eigen salarissen en bonussen.

  7. harrysnel 13 december 2017 09:52
    quote:

    cave canem schreef op 13 december 2017 08:55:

    [...]

    WAR-ON-MAPS

    de enige die HG achter zich laat voor kapitaalwaardering is AND en als die 45.000 leden bij de VEB met elkaar ieder 500 euro bijlappen halen we die vanmiddag nog van de beurs

    het Bestuur van TT zou zich helemaal kapot moeten schamen, ze hebben meer voor TeleAtlas (2,9 miljard) betaald dan waar héél TT nu voor aan de beurs noteert en dat dan nog met opgehaald geld.

    waardeloze lui.
    Helemaal eens Wies. En:

    Toen ze in december 2007 via de beurs geld hebben opgehaald bij de instituten voor deze aankoop van TeleAtlas was dat tegen een emissieprijs van E56. Deze instituten voelen zich ongetwijfeld “genaaid”.

    Door hoog te bieden heeft Janivo (familie de Pont) E500mln kunnen incasseren voor hun TeleAtlas belang. Zij hebben daarbij naar horen zeggen TomTom laten opbieden tegen Google en Garmin. Goddijn was bereid om E2,9 miljard neer te tellen voor de Maps waarna hij als een malle aan het afschrijven is geweest alsof waarde/levensduur beperkt is. Deze Maps liggen wel ten grondslag aan de inspanningen op gebied SDC/Connected Car maar waarde op balans wordt eruit geramd. Dus: wel hoofdprijs betalen en dat financieren met aandelen geplaatst bij instituten + leningen om vervolgens deze assets de daaropvolgende jaar 10 jaar te downplayen.

    Door schuldenlast heeft TomTom extra emissie moeten doen waarbij het grootste deel van de aandelen gegaan is naar de Founders, de Mol en ..... datzelfde Janivo dat E500mln incasseerde voor TeleAtlas. Maar nu tegen een koers van E5/E6 en dat 1,5 jaar na emissie waar de institutionele belegger de hoofdprijs voor TeleAtlas betaalde.

    En dan zie je nu dat ondanks het gebruik maken van de beurs om (1) zichzelf te verrijken (wat van kinds af aan al doel was van Goddijn) en (2) via beurs controle krijgen over waardevolle assets (niet alleen TeleAtlas maar ook TT Trafic en TT Telematics zijn gekocht) er helemaal niets wordt gedaan om de partijen die dit mogelijk gemaakt hebben ook maar iets te gunnen. Sterker: met uitlatingen van CEO/CFO, operationeel geklungel van bestuurders, vasthouden aan Consumer, stilte vanuit IR etc. wordt de koers iedere keer naar beneden geramd als er uitbraak dreigt. Ook zo’n bevriende partij als Janivo doet even leuk mee door ruchtbaarheid te geven aan het feit dat ze via Flevo Deelnemingen (een samenwerking met Cyrte waarbij die partij allang hun deel van belang uit dit vehikel heeft gehaald) volledig uit TomTom stappen. Entiteit Flevo had al geen enkele toegevoegde waarde meer na overhevelen Cyrte deel naar de Mol privé. Maar ze willen niet zeggen wat er met belang gebeurd is. Dit is dus de partij die E500mln opstreek mogelijk gemaakt door de “gewone TomTom aandeelhouder” en die gaan even de koers naar beneden trappen als de E10 bijna gehaald is.

    Goddijn kent Janivo natuurlijk goed (ook samen in van Oord). Zou toch kleine moeite zijn voor Goddijn om Janivo wel wat uitleg te laten geven over uitstappen. Ze hebben dankzij Goddijn E500mln opgestreken en mochten daarna op E5/E6 weer meedoen in TomTom.

    Het maakt Goddijn dus geen bal uit dat de belangen van de “gewone aandeelhouder” liggen bij een hogere koers. Hij hoeft voor mij de boel niet te pimpen als hij het niet waar kan maken. Hij hoeft niet te overdrijven vwb kansen. Alleen maar eerlijk zijn en transparant. Meer vraag ik niet.

    De onwil van clubje Founders om niet eens te overwegen andere beleggers, die alles voor hen mogelijk hebben gemaakt, een klein beetje te laten delen in hun welvaart maakt mij boos. En ondertussen madam op Twitter maar op de bres springen voor “gelijke behandeling van mannen en vrouwen in het bedrijfsleven”. Bah. Ze zou zich moeten inzetten voor de gelijke behandeling van aandeelhouders in haar eigen bedrijf.

    En dan de vergelijking met Nina Brink. Dit clubje bij TomTom is m.i. vele malen fouter bezig dan Nina destijds.
  8. [verwijderd] 13 december 2017 10:15
    Harry Snel AB van mij. Geweldig hoe jij op een nette manier met de juiste toon de situatie weergeeft. Het is bijna met geen pen te beschrijven hoe je gebruikt kan worden als mede-eigenaar van dit bedrijf .
  9. forum rang 6 NewKidInTown 13 december 2017 10:18
    quote:

    Optiebelegger schreef op 13 december 2017 10:09:

    Koers TOMTOM.................... 8,93
    Koers ALTICE.................... 8,93
    Welk aandeel moeten we kiezen ???

    Dit is wel een heel sturende vraag, of je ze niet beide zou kunnen hebben ?

    ++++++++++++++++++++

    Vraagje: zou het ook helpen als we stoppen met klagen, zou dat de sfeer verbeteren en wellicht een gevolg kunnen hebben voor de koers ? Of is dat te simpel gedacht ? Zou ook kunnen, want ik ben een simpel mens.

    KISS: Keep It Stupid Simple.

    "Keep It Simple, Stupid" mag ook......
  10. [verwijderd] 13 december 2017 10:22
    [Modbreak IEX: Gelieve niet zonder enige onderbouwing beschuldigingen van illegale activiteiten te plaatsen, bericht is bij dezen verwijderd. Laatste waarschuwing.]
  11. [verwijderd] 13 december 2017 10:26
    quote:

    harrysnel schreef op 13 december 2017 09:52:

    [...]

    Helemaal eens Wies. En:

    Toen ze in december 2007 via de beurs geld hebben opgehaald bij de instituten voor deze aankoop van TeleAtlas was dat tegen een emissieprijs van E56. Deze instituten voelen zich ongetwijfeld “genaaid”.

    Door hoog te bieden heeft Janivo (familie de Pont) E500mln kunnen incasseren voor hun TeleAtlas belang. Zij hebben daarbij naar horen zeggen TomTom laten opbieden tegen Google en Garmin. Goddijn was bereid om E2,9 miljard neer te tellen voor de Maps waarna hij als een malle aan het afschrijven is geweest alsof waarde/levensduur beperkt is. Deze Maps liggen wel ten grondslag aan de inspanningen op gebied SDC/Connected Car maar waarde op balans wordt eruit geramd. Dus: wel hoofdprijs betalen en dat financieren met aandelen geplaatst bij instituten + leningen om vervolgens deze assets de daaropvolgende jaar 10 jaar te downplayen.

    Door schuldenlast heeft TomTom extra emissie moeten doen waarbij het grootste deel van de aandelen gegaan is naar de Founders, de Mol en ..... datzelfde Janivo dat E500mln incasseerde voor TeleAtlas. Maar nu tegen een koers van E5/E6 en dat 1,5 jaar na emissie waar de institutionele belegger de hoofdprijs voor TeleAtlas betaalde.

    En dan zie je nu dat ondanks het gebruik maken van de beurs om (1) zichzelf te verrijken (wat van kinds af aan al doel was van Goddijn) en (2) via beurs controle krijgen over waardevolle assets (niet alleen TeleAtlas maar ook TT Trafic en TT Telematics zijn gekocht) er helemaal niets wordt gedaan om de partijen die dit mogelijk gemaakt hebben ook maar iets te gunnen. Sterker: met uitlatingen van CEO/CFO, operationeel geklungel van bestuurders, vasthouden aan Consumer, stilte vanuit IR etc. wordt de koers iedere keer naar beneden geramd als er uitbraak dreigt. Ook zo’n bevriende partij als Janivo doet even leuk mee door ruchtbaarheid te geven aan het feit dat ze via Flevo Deelnemingen (een samenwerking met Cyrte waarbij die partij allang hun deel van belang uit dit vehikel heeft gehaald) volledig uit TomTom stappen. Entiteit Flevo had al geen enkele toegevoegde waarde meer na overhevelen Cyrte deel naar de Mol privé. Maar ze willen niet zeggen wat er met belang gebeurd is. Dit is dus de partij die E500mln opstreek mogelijk gemaakt door de “gewone TomTom aandeelhouder” en die gaan even de koers naar beneden trappen als de E10 bijna gehaald is.

    Goddijn kent Janivo natuurlijk goed (ook samen in van Oord). Zou toch kleine moeite zijn voor Goddijn om Janivo wel wat uitleg te laten geven over uitstappen. Ze hebben dankzij Goddijn E500mln opgestreken en mochten daarna op E5/E6 weer meedoen in TomTom.

    Het maakt Goddijn dus geen bal uit dat de belangen van de “gewone aandeelhouder” liggen bij een hogere koers. Hij hoeft voor mij de boel niet te pimpen als hij het niet waar kan maken. Hij hoeft niet te overdrijven vwb kansen. Alleen maar eerlijk zijn en transparant. Meer vraag ik niet.

    De onwil van clubje Founders om niet eens te overwegen andere beleggers, die alles voor hen mogelijk hebben gemaakt, een klein beetje te laten delen in hun welvaart maakt mij boos. En ondertussen madam op Twitter maar op de bres springen voor “gelijke behandeling van mannen en vrouwen in het bedrijfsleven”. Bah. Ze zou zich moeten inzetten voor de gelijke behandeling van aandeelhouders in haar eigen bedrijf.

    En dan de vergelijking met Nina Brink. Dit clubje bij TomTom is m.i. vele malen fouter bezig dan Nina destijds.

    Is dit verhaal wel eens in de media terecht gekomen...?
  12. forum rang 6 tatje 13 december 2017 10:29
    Tja.

    Ik kijk naar alle acties, die Tom Tom heeft genomen in 2017 om lean en mean te zijn.

    Oplossing sports en ze zijn lean en mean.

    Verder kijk ik naar alle samenwerkingen in 2017 met de absolute wereldtop.

    Ik denk dat oems keuzes hebben gemaakt.

    De rvb van Tom Tom zei vaker, eigenlijk zijn wij gewoon een start up.

    Soms wordt een start up, zonder winst te laten zien, voor goud gekocht of van de beurs gehaald.

    Ik denk dat in de eerste helft van 2018 heel veel duidelijk gaat worden.

    Stttt, hoor ik dat nu goed, wordt er op de deur geklopt bij Tom Tom.

    "Firing all 4 cylinders", is inderdaad gezegd.

    Is er snel daarna op de deur geklopt en wil men sports absoluut niet overnemen.

    En toen werden het 3 cylinders.
  13. forum rang 6 NewKidInTown 13 december 2017 10:35
    quote:

    Levy schreef op 13 december 2017 10:29:

    - Off topic -

    @cave canem,

    ik heb je een vraag gesteld betreffende Altice op onderstaand draadje. Zou je er naar kunnen kijken? Zie:

    www.iex.nl/Forum/Topic/....../Last/He...
    Het "serieuze" Altice draadje met 41 postings of het normale Altice draadje met 3.853 postings ?
  14. [verwijderd] 13 december 2017 10:39
    quote:

    harrysnel schreef op 13 december 2017 09:52:

    [...]

    Helemaal eens Wies. En:

    Toen ze in december 2007 via de beurs geld hebben opgehaald bij de instituten voor deze aankoop van TeleAtlas was dat tegen een emissieprijs van E56. Deze instituten voelen zich ongetwijfeld “genaaid”.

    Door hoog te bieden heeft Janivo (familie de Pont) E500mln kunnen incasseren voor hun TeleAtlas belang. Zij hebben daarbij naar horen zeggen TomTom laten opbieden tegen Google en Garmin. Goddijn was bereid om E2,9 miljard neer te tellen voor de Maps waarna hij als een malle aan het afschrijven is geweest alsof waarde/levensduur beperkt is. Deze Maps liggen wel ten grondslag aan de inspanningen op gebied SDC/Connected Car maar waarde op balans wordt eruit geramd. Dus: wel hoofdprijs betalen en dat financieren met aandelen geplaatst bij instituten + leningen om vervolgens deze assets de daaropvolgende jaar 10 jaar te downplayen.

    Door schuldenlast heeft TomTom extra emissie moeten doen waarbij het grootste deel van de aandelen gegaan is naar de Founders, de Mol en ..... datzelfde Janivo dat E500mln incasseerde voor TeleAtlas. Maar nu tegen een koers van E5/E6 en dat 1,5 jaar na emissie waar de institutionele belegger de hoofdprijs voor TeleAtlas betaalde.

    En dan zie je nu dat ondanks het gebruik maken van de beurs om (1) zichzelf te verrijken (wat van kinds af aan al doel was van Goddijn) en (2) via beurs controle krijgen over waardevolle assets (niet alleen TeleAtlas maar ook TT Trafic en TT Telematics zijn gekocht) er helemaal niets wordt gedaan om de partijen die dit mogelijk gemaakt hebben ook maar iets te gunnen. Sterker: met uitlatingen van CEO/CFO, operationeel geklungel van bestuurders, vasthouden aan Consumer, stilte vanuit IR etc. wordt de koers iedere keer naar beneden geramd als er uitbraak dreigt. Ook zo’n bevriende partij als Janivo doet even leuk mee door ruchtbaarheid te geven aan het feit dat ze via Flevo Deelnemingen (een samenwerking met Cyrte waarbij die partij allang hun deel van belang uit dit vehikel heeft gehaald) volledig uit TomTom stappen. Entiteit Flevo had al geen enkele toegevoegde waarde meer na overhevelen Cyrte deel naar de Mol privé. Maar ze willen niet zeggen wat er met belang gebeurd is. Dit is dus de partij die E500mln opstreek mogelijk gemaakt door de “gewone TomTom aandeelhouder” en die gaan even de koers naar beneden trappen als de E10 bijna gehaald is.

    Goddijn kent Janivo natuurlijk goed (ook samen in van Oord). Zou toch kleine moeite zijn voor Goddijn om Janivo wel wat uitleg te laten geven over uitstappen. Ze hebben dankzij Goddijn E500mln opgestreken en mochten daarna op E5/E6 weer meedoen in TomTom.

    Het maakt Goddijn dus geen bal uit dat de belangen van de “gewone aandeelhouder” liggen bij een hogere koers. Hij hoeft voor mij de boel niet te pimpen als hij het niet waar kan maken. Hij hoeft niet te overdrijven vwb kansen. Alleen maar eerlijk zijn en transparant. Meer vraag ik niet.

    De onwil van clubje Founders om niet eens te overwegen andere beleggers, die alles voor hen mogelijk hebben gemaakt, een klein beetje te laten delen in hun welvaart maakt mij boos. En ondertussen madam op Twitter maar op de bres springen voor “gelijke behandeling van mannen en vrouwen in het bedrijfsleven”. Bah. Ze zou zich moeten inzetten voor de gelijke behandeling van aandeelhouders in haar eigen bedrijf.

    En dan de vergelijking met Nina Brink. Dit clubje bij TomTom is m.i. vele malen fouter bezig dan Nina destijds.

    Harry,

    Ik zou met jouw samenvatting wel iets willen doen, geweldig hoe je dit in elkaar gezet hebt.

    groet,

    Tini
  15. forum rang 4 xof 13 december 2017 10:42
    Ik heb een idee;

    Zet Gerben van Marel en Vasco vd Boom erop om dit eens uit te zoeken en maak er een scherp artikel van in FD.

    Zij hebben als financieel onderzoeksjournalisten een goede naam.

  16. forum rang 6 tatje 13 december 2017 10:43
    Waarom !

    Waarom blijven sommige forumleden in Tom Tom.

    Waarom niet nov 2016 in arcadis op 11 nu 19.
    Waarom niet in Altice weken geleden 6,63 nu 9 plus.
    Waarom niet in Post.nl aug 2017 3,20 nu 4,12
    Waarom niet in Brunel aug 2017 10,96 nu 14,90

    Ik had ze allemaal op het vizier, maar geloof in Tom Tom.

    Had ook al veel eerder gehoopt, dat de Tom Tom hoofdprijs zou vallen.

    Jammer dat het nog niet gebeurd is, maar blijf, want ik denk, dat het wel gaat gebeuren.

    De forumleden, die momenteel Harold Goddijn veroordelen, waarom, niet weg uit Tom Tom en in bovenstaande aandelen.
  17. [verwijderd] 13 december 2017 10:45
    quote:

    xof schreef op 13 december 2017 10:42:

    Ik heb een idee;

    Zet Gerben van Marel en Vasco vd Boom erop om dit eens uit te zoeken en maak er een scherp artikel van in FD.

    Zij hebben als financieel onderzoeksjournalisten een goede naam.

    Lijkt mee bijzonder goed plan.

    @harrysnel?
  18. forum rang 6 limomilo 13 december 2017 10:46
    quote:

    Optiebelegger schreef op 13 december 2017 10:09:

    Koers TOMTOM.................... 8,93
    Koers ALTICE.................... 8,93
    Welk aandeel moeten we kiezen ???

    Een aandeel met € 125 euro schuld per aandeel of een aandeel zonder schulden !
3.060 Posts
Pagina: «« 1 ... 56 57 58 59 60 ... 153 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in