Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Air France-KLM FR001400J770

Laatste koers (eur)

9,880
  • Verschill

    0,000 0,00%
  • Volume

    2.158.542 Gem. (3M) 1,8M
  • Bied

    9,860  
  • Laat

    9,860  
+ Toevoegen aan watchlist

Air France KLM 2018

3.833 Posts
Pagina: «« 1 ... 82 83 84 85 86 ... 192 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 havik of duif 11 mei 2018 17:19
    quote:

    Pbm schreef op 11 mei 2018 17:15:

    De shorters zijn weer lekker bezig. Er blijft weinig van de 7% winst over vandaag.
    Doe je er zelf ook aan mee ?
  2. ruud71 11 mei 2018 17:23
    quote:

    Pbm schreef op 11 mei 2018 17:15:

    De shorters zijn weer lekker bezig. Er blijft weinig van de 7% winst over vandaag.
    Je bent weer eens aan het overdrijven...
  3. forum rang 5 Goedekans 11 mei 2018 17:23
    Gewoon een tijdje flink dumpen met vele honderdduizenden aandelen AF
    en de koers vliegt simpelweg naar beneden.
    Het kost een paar centen maar de grote winst was toch al binnen.
    Ze willen nog een ritje maken alvorens de boel los te laten.
    Ze hebben , voor ze mag iedereen zelf een party of partijen invullen,
    geen enkele moeite om de koers lager te zetten.
    Eerst moet er rust komen binnen Air France KLM en dan is er
    een kans op een fors stijgende koers.
  4. forum rang 6 gpjf 11 mei 2018 17:49
    Nou het kan dan voor de shorters zomaar een spannend weekend worden. Je moet je eens voorstellen dat dit. weekend naar buiten komt dat Macron er voor gezorgd heeft dat ze er uit zijn. Nou dan knalt het maandag , reken daar maar op.
  5. [verwijderd] 11 mei 2018 18:40
    Als er duidelijkheid is hebben de shorters niks meer te zeggen. Enige wat ze dan (moeten) doen is terugkopen en dat is gunstig voor de koers. Tot die tijd zul je er last van hebben.
  6. forum rang 5 manuss 11 mei 2018 18:48
    Nieuw probleem Air France-KLM: de olieprijs stijgt ...

    18.00 uur in financieel

    De spanningen bij Air France-KLM blijven toenemen, zeker nu de olieprijs stijgt. DFT-verslaggever Yteke de Jong weet meer.
  7. [verwijderd] 11 mei 2018 18:49
    quote:

    Ricky79 schreef op 10 mei 2018 20:56:

    Als er morgen een herstel komt tot 7.20 hebben we een aantal momenten:
    Nieuwe (interim) ceo, mocht het een goede naam zijn dan kunnen we +5% aantikken
    Gesprekken met bonden starten, +5%
    Akkoord met bonden, +10%
    Daling olieprijs en andere gunstige berichtgevingen vanuit de overheid, ook wat plusjes.
    In potentie zitten we dan om en nabij de 9.
    Maargoed.... als als als. Kan ook juist de andere kant opgaan. Er is dus een grote kans op een uitbraak, maar ook een risico van een daling bij iedere tegenvaller. Hopelijk gebruiken die shit fransen eens een keer hun hoofd ipv hun grote ego's.
    1e doel is ruim gehaald. Nu de rest nog! Fijn weekend.
  8. forum rang 5 manuss 11 mei 2018 18:55
    Problemen Air France vooral schadelijk voor de lange termijn

    Gepubliceerd: 11 mei 2018 17:05
    Laatste update: 11 mei 2018 17:30

    De problemen stapelen zich op voor Air France, het zusterbedrijf van KLM. Niet alleen vallen vluchten uit door stakingen, maar na het opstappen van topman Jean-Marc Janaillac, is het bedrijf ook nog eens stuurloos.
    Daar kwam vorig weekend nog een waarschuwing van de Franse minister van Economie en Financiën Bruno Le Maire bij. In een interview met het Franse televisiekanaal BFMTV zei hij te verwachten dat Air France-KLM zal verdwijnen als er geen oplossing voor de crisis komt.

    Waar draait de ruzie om? De Franse vakbonden willen over 2018 een salarisstijging van 5,1 procent. Het management biedt een loonstijging van 7 procent over vier jaar aan. Het Franse concern is namelijk een stuk minder winstgevend dan veel andere luchtvaartbedrijven.

    Air France had in 2017 een operationele marge van 3,7 procent tegen 8,8 procent bij zustermaatschappij KLM. Wereldwijd was de operationele marge van luchtvaartmaatschappijen vorig jaar volgens de International Air Transport Association (IATA) gemiddeld 8,3 procent.

    Om de resultaten bij Air France te verbeteren, probeert het bedrijf al jaren de kosten te verlagen. Het is dan ook niet voor het eerst dat de verhouding tussen het personeel en het bestuur bij Air France verpest lijkt. Zo werden bij bestuurders van het luchtvaartbedrijf in oktober 2015 letterlijk de kleren van het lijf gerukt. Uiteindelijk zijn enkele arrestaties verricht.

    Leesde rest: www.nu.nl/weekend/5260946/problemen-a...
  9. forum rang 5 manuss 11 mei 2018 19:03
    Air France-KLM toont herstel op Damrak

    Vrijdag 11 mei 2018 17:47

    AMSTERDAM (ANP) - Air France-KLM toonde vrijdag herstel op de beurs in Amsterdam. Het door stakingen en onrust aan de top geplaagde luchtvaartconcern is met nieuwe vervoerscijfers gekomen en die konden beleggers wel bekoren. Overigens is de beurskoers van het bedrijf nog steeds fors lager dan voor het begin van alle reuring.

    De AEX-index op Beursplein 5 sloot een fractie hoger op 562,27 punten. De MidKap met Air France-KLM won 0,6 procent tot 796,66 punten. De beurs in Londen steeg verder 0,3 procent, Parijs en Frankfurt daalden tot 0,2 procent.

    Air France-KLM kreeg er bijna 5 procent bij en was daarmee de sterkste stijger bij de middelgrote fondsen. Door de recente stakingen bij Air France vervoerde de luchtvaartgroep in april minder passagiers. Wel waren de vliegtuigen wat beter gevuld. Ook blijkt uit de cijfers dat de prijzen die Air France-KLM kan vragen voor zijn tickets nog altijd in de lift zitten.
  10. forum rang 4 havik of duif 11 mei 2018 19:05
    quote:

    manuss schreef op 11 mei 2018 18:55:

    Problemen Air France vooral schadelijk voor de lange termijn

    Gepubliceerd: 11 mei 2018 17:05
    Laatste update: 11 mei 2018 17:30

    De problemen stapelen zich op voor Air France, het zusterbedrijf van KLM. Niet alleen vallen vluchten uit door stakingen, maar na het opstappen van topman Jean-Marc Janaillac, is het bedrijf ook nog eens stuurloos.
    Daar kwam vorig weekend nog een waarschuwing van de Franse minister van Economie en Financiën Bruno Le Maire bij. In een interview met het Franse televisiekanaal BFMTV zei hij te verwachten dat Air France-KLM zal verdwijnen als er geen oplossing voor de crisis komt.

    Waar draait de ruzie om? De Franse vakbonden willen over 2018 een salarisstijging van 5,1 procent. Het management biedt een loonstijging van 7 procent over vier jaar aan. Het Franse concern is namelijk een stuk minder winstgevend dan veel andere luchtvaartbedrijven.

    Air France had in 2017 een operationele marge van 3,7 procent tegen 8,8 procent bij zustermaatschappij KLM. Wereldwijd was de operationele marge van luchtvaartmaatschappijen vorig jaar volgens de International Air Transport Association (IATA) gemiddeld 8,3 procent.

    Om de resultaten bij Air France te verbeteren, probeert het bedrijf al jaren de kosten te verlagen. Het is dan ook niet voor het eerst dat de verhouding tussen het personeel en het bestuur bij Air France verpest lijkt. Zo werden bij bestuurders van het luchtvaartbedrijf in oktober 2015 letterlijk de kleren van het lijf gerukt. Uiteindelijk zijn enkele arrestaties verricht.

    Leesde rest: www.nu.nl/weekend/5260946/problemen-a...
    Voor jou is dit misschien nieuw voor ons is alles oud nieuws en al bijna geschiedenis, voortaan wel op tijd wakker worden. P.s. Olieprijs is voor alle luchtvaartmaatschappijen hetzelfde.
  11. [verwijderd] 11 mei 2018 19:26
    quote:

    manuss schreef op 11 mei 2018 18:55:

    Problemen Air France vooral schadelijk voor de lange termijn

    Gepubliceerd: 11 mei 2018 17:05
    Laatste update: 11 mei 2018 17:30

    En dat heeft met name op de korte termijn, +/- 1 jaar maximaal, een negatief effect op de koers.
    Het na- en voordeel is dat de massa een heel slecht geheugen heeft en zich laat leiden door de media. Nu is het "hot" om Air France-KLM negatief in het nieuws te zetten met alle mogenlijke doemscenarios, gevolgd door stilte en opeens een opleving.

    Ik zit long en scheef, doch ga weer eens rustig nieuwe bijkoop momenten gebruiken om de beoogde positie compleet te maken.

    Groeten vanuit Mexico

    Ozzy
  12. [verwijderd] 11 mei 2018 19:41
    Hoe meer shorters des te harder de koers stijgt bij goed nieuws. Meer shorters = meer coveraars als het erop aankomt.
    Ook hier long, verkoopdoel 10 euro.
  13. [verwijderd] 11 mei 2018 20:32
    quote:

    manuss schreef op 11 mei 2018 18:48:

    Nieuw probleem Air France-KLM: de olieprijs stijgt ...

    18.00 uur in financieel

    De spanningen bij Air France-KLM blijven toenemen, zeker nu de olieprijs stijgt. DFT-verslaggever Yteke de Jong weet meer.
    Nou heb de video van yteke bekeken, je broek zakt er vanaf. Amateurisme ten top. Als de Telegraaf serieus genomen wilt worden moeten ze met een andere verslaggever voor AF KLM komen. Ze praat over de olieprijs alsof ze een nieuwtje heeft ontdekt en alleen voor AF KLM geldt. Zucht...
  14. forum rang 5 Goedekans 11 mei 2018 21:25
    quote:

    Ricky79 schreef op 11 mei 2018 20:32:

    [...]

    Nou heb de video van yteke bekeken, je broek zakt er vanaf. Amateurisme ten top. Als de Telegraaf serieus genomen wilt worden moeten ze met een andere verslaggever voor AF KLM komen. Ze praat over de olieprijs alsof ze een nieuwtje heeft ontdekt en alleen voor AF KLM geldt. Zucht...
    Inderdaad een onbenullige vertoning.
    Yteke heeft meestal niet veel zinnigs te melden.
    Prietpraat is haar specialiteit!!
  15. Geschorst en weet niet waarom 12 mei 2018 09:15
    Op 3 november noteerde Air France nog € 14,65. De stakingen hebben al ongeveer 400 miljoen euro gekost en doorgaan is geen optie. De stakingen zullen moeten worden beëindigd, dat weten de stakers ook. De koers is inmiddels al meer dan gehalveerd.
    Na regen komt zonneschijn. Het is wachten op herstel en deze zal dus ook komen.
  16. forum rang 10 DeZwarteRidder 12 mei 2018 09:52
    FD.nl

    Juist door de fusie met Air France gaat het KLM voor de wind

    Wie deze week het oor te luister legt bij KLM hoort het Oranje boven kraaien. Air France is heden wat in de financiële crisis Griekenland was.
    Er wordt opnieuw gespeculeerd over een exit. 'Een zinloze exercitie', zeggen twee oud-bestuurders
3.833 Posts
Pagina: «« 1 ... 82 83 84 85 86 ... 192 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in
Premium Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 19 april

    1. Japan inflatie maart 2,7% YoY volitaliteit verwacht
    2. WDP Q1-cijfers
    3. EU producentenprijzen maart
    4. VK detailhandelsverkopen maart
    5. Fra ondernemersvertrouwen april
    6. KPN €0,098 ex-dividend
    7. CM.com jaarvergadering
    8. NSI jaarvergadering
    9. American Express Q1-cijfers
  2. 22 april

    1. NL investeringen februari
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht