Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

PostNL Koninklijke NL0009739416

Laatste koers (eur)

1,200
  • Verschill

    -0,033 -2,68%
  • Volume

    1.236.655 Gem. (3M) 2,2M
  • Bied

    1,201  
  • Laat

    1,204  
+ Toevoegen aan watchlist

PostNL September 2018 wordt postmaand

4.444 Posts
Pagina: «« 1 ... 161 162 163 164 165 ... 223 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Brokie Even 23 september 2018 19:31
    Kassa is een zeik-programma. Voor bejaarden die niks beters te doen hebben dan klagen over pietluttige zaken. Die griet met die zeikstem die het presenteert kan beter is beginnen met eten.
  2. Brokie Even 23 september 2018 19:34
    quote:

    Rising Star schreef op 23 september 2018 18:53:

    Nu begrijp ik waarom er in juni een aanslag op de telegraaf is gepleegd! Dit soort rioolratten vraagt erom ;-)

    Ik weet toevallig dat er lang geleden een schietpartij plaats vond bij een kantorencomplex van iemand die ik ken, zij verhuren kantoorruimtes! Dit werd uitgemeten in de telegraaf geplaatst. Maar aangezien zij met een ander bedrijf voor heel veel geld adverteren bij TMG hebben zij telefonisch contact opgenomen, binnen 10 minuten was alles over die schietpartij van de telegraaf pagina verwijderd. dus is het duidelijk, dat er bepaalde partijen zijn die de telegraaf betalen om dit soort nieuws over PostNL te plaatsen.
    Objectieve onafhankelijke journalistiek is een utopie.
  3. Pjedro 23 september 2018 19:44
    Puur 'smaad' wat de Telegraaf neerzet. (lees klakkeloos overnemen van een onvoldoende gefundeerd onderzoek en dit tot 3 maal toe posten) Het crue van dit alles is dat wij, als belastingbetaler, meebetalen aan dit onderzoek van Kassa.

    Ik sluit me aan bij TB, als aandeelhouder hebben we het recht en de plicht om ons te verdedigen, zeker wanneer het door ons aangestelde MT daar zelf niet toe in staat is.

    Al mede eigenaar alleen maar zeiken op een forum is niet voldoende, gerichte actie is vereist!
  4. henk b. 23 september 2018 19:51
    Allemaal ruis: die paar klachten met de pakketten en FNV met z'n stakingen. Markt vertrouwt bestendigheid dividend niet, kijk maar naar de koers. Krimpende postmarkt en kleinere marges op pakketjes. Tarieven pakketjes moeten wat omhoog maar dat is wat lastig met DHL met moeder Deutsche in hun nek.
    Geduld met Sandd nog even; die hebben vele aandeelhouders/investeerders. Die moeten om.
    Hopelijk snel een aankondiging. Daadwerkelijke fusie duurt wel even. ACM mag nog even pissen (netjes in de pot, dat wel).
  5. [verwijderd] 23 september 2018 19:58
    Zo postnl ook een bericht gestuurd over de telegraaf,dit gaat echt tever positief of negatief zijn hoort erbij maar de telegraaf is over een streep heen gegaan dit is ons bedrijf postnl beschadigen/kapot maken.
  6. forum rang 6 Tordan 23 september 2018 20:01
    quote:

    Madmoney schreef op 23 september 2018 19:58:

    Zo postnl ook een bericht gestuurd over de telegraaf,dit gaat echt tever positief of negatief zijn hoort erbij maar de telegraaf is over een streep heen gegaan dit is ons bedrijf postnl beschadigen/kapot maken.

    Ze hebben op mijn email van vorige week nog niet gereageerd.
  7. [verwijderd] 23 september 2018 20:03
    quote:

    lucky14 schreef op 23 september 2018 20:01:

    [...]

    Ze hebben op mijn email van vorige week nog niet gereageerd.
    Ook al sturen ze niks terug grote aandeelhouders krijgen dit ook mee denk dat postnl maandag hun handen vol hebben.
  8. forum rang 5 Cerburus 23 september 2018 21:54
    ff kort; PostNl stuurt zeer op kwaliteit, alles wordt gemeten & opgeslagen en besproken..Alleen sinds ca 1,5 jaar 1 groot probleem. Kreeg je vroeger als chauffeur klachten, was daar de deur. Inmiddels door het grote personeelsgebrek is men hier helaas niet beer zo scherp in. (eerlijk gezegd, wat moet je anders?).
    Kassa heeft gewoon een kern van waarheid alleen giga uitvergroot. PostNL zegt 99,5% goed. ik zeg dat geloof ik.
    Alleen 0,5% bij dit soort volumes zijn gewoon heel veel klachten. Is gewoon teveel.
  9. forum rang 5 Cerburus 23 september 2018 22:00
    ben trouwens wel benieuwd naar de start morgen en wat er nu is gebeurd vrijdag. Normaliter zie je vaker wijzigingen van zowel Norges als MW of WQ vlak voor expiratie. Eens kijken of er nog wat veranderd is 1 van deze posities morgen.... :) zal vast niet hahaha
  10. forum rang 4 Toekomstbeeld 23 september 2018 22:18
    quote:

    Cerburus schreef op 23 september 2018 21:54:

    ff kort; PostNl stuurt zeer op kwaliteit, alles wordt gemeten & opgeslagen en besproken..Alleen sinds ca 1,5 jaar 1 groot probleem. Kreeg je vroeger als chauffeur klachten, was daar de deur. Inmiddels door het grote personeelsgebrek is men hier helaas niet beer zo scherp in. (eerlijk gezegd, wat moet je anders?).
    Kassa heeft gewoon een kern van waarheid alleen giga uitvergroot. PostNL zegt 99,5% goed. ik zeg dat geloof ik.
    Alleen 0,5% bij dit soort volumes zijn gewoon heel veel klachten. Is gewoon teveel.

    Ik heb mijn twijfels voor nu over de juistheid vd verslaggeving wat betreft die 0.5% fout die de telegraaf meld als zijnde wat postnl aangeeft....oftewel 99.5% goed.

    Om te checken of er logica in zit....omzetten naar getallen. Op elke 200 pakketten zou er 1 fout gaan. Dat is namelijk een 0.5%.

    Een chauffeur vervoert ongeveer 180 pakketten per dag zo begreep ik uit filmpjes van Postnl.

    Dus elke dag zou elke chauffeur zo ongeveer 1 fout maken.....

    Daar geloof ik op dit moment niets van want....

    Op 300 miljoen pakketten pj is 0.5% een fout volume van 15 miljoen stuks waar het fout zou gaan.

    Geloof maar dat bij 15 miljoen fouten pj er meer dan 2000 klachten zullen binnenkomen bij de consumentenbond. Geloof me maar dat Postnl dan helemaal geen klant zou overhouden. Geloof me maar dat bol.com allang pleite zou zijn.

    Ik vermoed dat men 0.005% bedoeld = 150000 fouten maakt.
    Dat getal verhoud zich beter tot het aantal gemelde klachten.

  11. forum rang 6 prinszicht 23 september 2018 22:46
    Televaag is sensatie. Dat hebben we gekregen en het overschrijdt een norm. Laten we het we het er op houden dat het een Belgisch krantje is. En daar zit oud zeer. Elke klacht zal op eenzelfde manier beantwoord worden. Nog meer sensatie. Het heeft niets met journalistieke onafhankelijkheid te maken. Ze hebben een broodheer. Dat de heer de Mol nog aandeelhouder is, zal ook wel meespelen.

    Maar de problemen van Post zijn die van HV. En die zijn groter dan de Televaag. En alleen HV kan met een antwoord komen. Maar die blijft bestuderen. Dus we moeten blijven hopen. Korte en lange termijn.
  12. forum rang 4 Toekomstbeeld 23 september 2018 23:10
    Ja, klote, balen! Heeft die vent Sotirius een pakket hardcore porno besteld en levert die verdraaide PostNL bezorger het af bij de buurman.
    Die bezorger dacht natuurlijk dat die vrouw wel in was voor een "extra service" en probeert een dag later haar doos retour te nemen!

    Onvrede
    „Ik heb vandaag nog een klacht ingediend omdat ik vorige week een bestelling verwachtte”, zegt Sotirius. „Een pakket dat echt persoonlijk en alleen door mij ondertekend afgegeven had mogen worden. Maar toch bij de buren bezorgd werd, terwijl ik echt gewoon zelf thuis was op dat moment. Toen ik daar een klacht over indiende en ook nog mijn onvrede uitsprak dat deze bezorger altijd mega asociaal zijn auto in het midden van de weg parkeert, terwijl er genoeg plek is, krijg je problemen. Waarschijnlijk was hij daar op aangesproken en dat pikte meneer niet. De volgende dag kwam hij verhaal halen bij mijn vrouw met een dreigende toon. Ongelooflijk, zeker omdat deze man nog steeds voor PostNL werkt en de deuren langsgaat.”
  13. pielsje 24 september 2018 06:05
    Dat parkeren ook inderdaad, zomaar midden op de straat, stoep of fietspad..

    Men heeft geen trek meer in Post.nl, de overlast is men zat.

    Het is een optelsom geworden
  14. [verwijderd] 24 september 2018 07:09
    quote:

    pielsje schreef op 24 september 2018 06:05:

    Dat parkeren ook inderdaad, zomaar midden op de straat, stoep of fietspad..

    Men heeft geen trek meer in Post.nl, de overlast is men zat.

    Het is een optelsom geworden
    Je moet niet zo zeiken ga jij je pakketje lekker afhalen wat beweging is goed voor je.
  15. [verwijderd] 24 september 2018 07:12
    quote:

    Toekomstbeeld schreef op 23 september 2018 22:18:

    [...]

    Ik heb mijn twijfels voor nu over de juistheid vd verslaggeving wat betreft die 0.5% fout die de telegraaf meld als zijnde wat postnl aangeeft....oftewel 99.5% goed.

    Om te checken of er logica in zit....omzetten naar getallen. Op elke 200 pakketten zou er 1 fout gaan. Dat is namelijk een 0.5%.

    Een chauffeur vervoert ongeveer 180 pakketten per dag zo begreep ik uit filmpjes van Postnl.

    Dus elke dag zou elke chauffeur zo ongeveer 1 fout maken.....

    Daar geloof ik op dit moment niets van want....

    Op 300 miljoen pakketten pj is 0.5% een fout volume van 15 miljoen stuks waar het fout zou gaan.

    Geloof maar dat bij 15 miljoen fouten pj er meer dan 2000 klachten zullen binnenkomen bij de consumentenbond. Geloof me maar dat Postnl dan helemaal geen klant zou overhouden. Geloof me maar dat bol.com allang pleite zou zijn.

    Ik vermoed dat men 0.005% bedoeld = 150000 fouten maakt.
    Dat getal verhoud zich beter tot het aantal gemelde klachten.

    Is 1,5 miljoen, geen 15 miljoen.
  16. Brokie Even 24 september 2018 07:35
    quote:

    JohnnyMoney schreef op 24 september 2018 07:12:

    [...]
    Is 1,5 miljoen, geen 15 miljoen.

    Veel mensen kunnen tegenwoordig niet eens meer rekenen. Straks zijn er geen bedrijven meer over, zoals PNL, om deze mensen werk te kunnen bieden. Omdat ze stelselmatig kapot worden gemaakt. En dan wel 's avonds een docu over robotisering en de gevolgen daarvan voorschotelen. Hypocrieten.
  17. forum rang 4 Toekomstbeeld 24 september 2018 08:32
    quote:

    JohnnyMoney schreef op 24 september 2018 07:12:

    [...]
    Is 1,5 miljoen, geen 15 miljoen.

    Sorry foutje. Effe te snel gerekend haha Zal het tijdstip zijn geweest.

    Maar goed, 1,5 miljoen meldingen op 300 miljoen ....kan me ook niet voorstellen dat het zoveel zijn. Indien wel waar dan vind ik het eerlijk gezegd schokkend.
  18. [verwijderd] 24 september 2018 08:41
    GLS, Swift, DHL, DPD, Kiala, enz.., daar komen ook fouten voor, net als bij PostNL., maar daar hoor je niets over, men heeft duidelijk de PEST aan PostNl....
  19. forum rang 6 gpjf 24 september 2018 08:56
    quote:

    Eurowin schreef op 24 september 2018 08:54:

    Gaat weer een drama dag worden......
    Handel. ?
4.444 Posts
Pagina: «« 1 ... 161 162 163 164 165 ... 223 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 25 april

    1. BASF Q1-cijfers
    2. Deutsche Bank Q1-cijfers
    3. Delivery Hero Q1-cijfers
    4. Nestlé Q1-cijfers
    5. Adyen Q1-cijfers
    6. Besi Q1-cijfers
    7. Flow Traders Q1-cijfers
    8. Sanofi Q1-cijfers
    9. Azelis Q1-cijfers
    10. Kinepolis Q1-cijfers
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht