Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

TomTom NL0013332471

Laatste koers (eur)

5,830
  • Verschill

    -0,150 -2,51%
  • Volume

    220.420 Gem. (3M) 304,1K
  • Bied

    5,825  
  • Laat

    5,830  
+ Toevoegen aan watchlist

Tomtom in april, doet wat het wilt.

1.418 Posts
Pagina: «« 1 ... 25 26 27 28 29 ... 71 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. mark60 11 april 2019 12:47
    Het was een herhaling en misschien al gemeld. Vanochtend mooie documenteren gezien. Genoemd de rijdende robot. Deze werd op npo 2 vanaf 9.16 uitgezonden (tegenlicht). De moeite om terug te kijken.
  2. [verwijderd] 11 april 2019 13:01
    quote:

    Sunshine Band schreef op 11 april 2019 12:36:

    Elektrobit provides HMI development platform for Volkswagen

    met map-horizont?

    www.elektrobit.com/newsroom/elektrobi...
    Martin Schleicher, Executive Vice President, Head of Business Management, Elektrobit, comments: "When it comes to automated driving, reliability is paramount. We are delighted to work alongside our long-time partner, TomTom, in delivering a state-of-the-art solution that will enable carmakers to equip their vehicles with more precise automated driving systems by leveraging highly precise maps."

    LET WEL uitspraak na de samenwerking met T2
  3. wampie 11 april 2019 13:26
    put opties kopen ook goed

    quote:

    Makita schreef op 11 april 2019 12:57:

    Willen als zeiksnorren even verkopen nu svp. Zijn we daar ook klaar mee.
  4. [verwijderd] 11 april 2019 15:44
    Het feest duurt altijd kort bij TT !
    Naar verwachting zien de boeken er (te) goed uit voor Q1 !
    Welk slecht nieuws zal HG dit keer ernaast gaan leggen?
  5. nonserver 11 april 2019 15:53
    Was gewoon een grote koper die tt 2 % hoger duwde met wat omzet , nu staan de computers weer aan met lage omzet.
  6. harrysnel 11 april 2019 17:26
    quote:

    nonserver schreef op 11 april 2019 15:53:

    Was gewoon een grote koper die tt 2 % hoger duwde met wat omzet , nu staan de computers weer aan met lage omzet.
    Er zijn vandaag 658 stuks van de TT Call April E8 gegaan. Laatst verhandeld tegen 32 cent rond 12:30. Deze actie in de optiemarkt viel ongeveer samen met de dayhigh van E8,13.
  7. [verwijderd] 11 april 2019 18:08
    Een volle 2% plus weggepiest in een paar uurtjes. Knap hoor van de zeiksnorren.
    Wat moet je nu met zo'n gemanipuleerd aandeel.
    NU wil ik niet direct van fraude spreken maar...
    Kan me niet voorstellen dat er nog gehandeld wordt door particulieren.
    Wie gaat z'n handen branden? Misschien iemand die op een gemiddeld zit onder de 7.
    Kan zich wel wat veroorloven.
    Maar de meesten zijn hier toch "bagholders". T hoof op hol laten brengen door de hype rond Here en Telematics. Gedacht dan d'n HaGee wel in zou gaan op de adviezen / suggesties van de club van het zusje van of Den Drijver.
    Even was er hoop. Al weer een jaar geleden. Deutsche.
    Beter die storting binnenkort maar direct doorsluizen naar een Galapagos of een ander aandeel waar de particuliere aandeelhouder nog gewaardeerd wordt.
    Of is dat niet "handig"?
  8. forum rang 6 tatje 11 april 2019 18:23
    quote:

    Blacky 2 schreef op 11 april 2019 17:12:

    www.rtlz.nl/special/digital/artikel/4...
    Klasse Blacky, nog niets verleerd :-)

    Wanneer kunnen we autonoom van Amsterdam naar Parijs rijden.

    We moeten zelf naar de autoweg rijden, maar op de autoweg kan de auto dadelijk autonoom rijden.

    Dus dadelijk kan 90% van Amsterdam naar Parijs autonoom, daar praten we al met de autofabrikanten over :-)

    Aldus Willem Strijbosch hoofd autonoom rijden bij Tom Tom.

    Dus dan moet je als autofabrikant keuzes maken en de centen laten rollen, ook richting Tom Tom.

    Dus van Amsterdam naar Parijs 90% autonoom.
    10% moet je dus zelf sturen en rijden, tot de autoweg en dan neemt het voertuig het tot einde autoweg voor Parijs over.

    Dus 90% kan dadelijk al niveau3/4.

    www.autobahn.eu/3528/uitgelegd-de-5-l...

    Tja !
  9. forum rang 4 xof 12 april 2019 09:20
    Stilte voor de storm. TT wordt vlgs mij zo rond de 8 gehouden tot de uitkering. In Q1 verwacht ik nog niet veel en blijft het een dood aandeel, zonder wachtgeld. Alles eerst stap voor stap.

    Er is al veel gespeculeerd over strategische partners, na uitkering begint de muziek weer te spelen. De freefloat is maar lastig voor FFF, er komt een speler die wil instappen. Ik denk nog wel 20% in de plus dit jaar.

    Mag voor mij een rustig forum blijven
  10. [verwijderd] 12 april 2019 09:26
    Stukje over Autonomous driving uit de Uber s-1 filing

    Our Autonomous Driving Strategy

    We are investing in technology to power the next generation of transportation. Our Advanced Technologies Group (“ATG”) focuses on developing autonomous vehicle technologies, which we believe have the long-term potential to provide safer and more efficient rides and deliveries to consumers as well as lower prices. ATG was established in 2015 in Pittsburgh with 40 researchers from Carnegie Robotics and Carnegie Mellon University. ATG has primary engineering offices in Pittsburgh, San Francisco, and Toronto with over 1,000 employees. ATG has built over 250 self-driving vehicles, collected data from millions of autonomous vehicle testing miles, and completed tens of thousands of passenger trips. Along the way to a potential future autonomous vehicle world, we believe that there will be a long period of hybrid autonomy, in which autonomous vehicles will be deployed gradually against specific use cases while Drivers continue to serve most consumer demand. As we solve specific autonomous use cases, we will deploy autonomous vehicles against them. Such situations may include trips along a standard, well-mapped route in a predictable environment in good weather. In other situations, such as those that involve substantial traffic, complex routes, or unusual weather conditions, we will continue to rely on Drivers. Moreover, high-demand events, such as concerts or sporting events, will likely exceed the capacity of a highly utilized, fully autonomous vehicle fleet and require the dynamic addition of Drivers to the network in real time. Our regional on-the-ground operations teams will be critical to maintaining reliable supply for such high-demand events. Deciding which trip receives a vehicle driven by a Driver and which receives an autonomous vehicle, and deploying both in real time while maintaining liquidity in all situations, is a dynamic that we believe is imperative for the success of an autonomous vehicle future. Accordingly, we believe that we will be uniquely suited for this dynamic during the expected long hybrid period of co-existence of Drivers and autonomous vehicles. Drivers are therefore a critical and differentiating advantage for us and will continue to be our valued partners for the long-term. In addition, we believe that our regional on-the-ground operations teams, who have years of experience managing complex, real-world interactions, will also be a key differentiating advantage during the rollout of autonomous vehicle technologies.

    We believe that we have three attractive options with various levels of integration incorporating autonomous vehicle technologies into our network, as demonstrated by our existing partnerships with original equipment manufacturers (“OEMs”):


    Toyota. Announced in August 2018, we expect to integrate our autonomous vehicle technologies into purpose-built Toyota vehicles to be deployed on our network.


    Volvo. Announced in August 2016, we are working with Volvo to develop and build our own fleet of autonomous cars to be deployed on our network.


    Daimler. Announced in January 2017, we expect to enable Daimler to introduce a fleet of their owned-and-operated autonomous vehicles onto our network.

    We will continue to partner with OEMs and other technology companies to determine how to most effectively leverage our network during the transition to autonomous vehicle technologies.


    www.sec.gov/Archives/edgar/data/15431...
  11. forum rang 4 Vive tu vida positivamente 12 april 2019 09:30
    Als je het niet meer verwacht kan als een duveltje uit een doosje alsnog de positieve verrassing komen.
    Er is momenteel een grote koper die flink ( doch gestaag) aan het inslaan is waarbij de koers schijnbaar niet teveel mag oplopen ( met dank aan de computer programma’s).

    Kortom, ik denk nog steeds dat er achter de schermen van alles gaande is en TomTom menigeen positief gaat verrassen.
    De analisten die visie hebben zullen hun doelen binnenkort bijstellen naar strong buy en koersdoelen ( die gestaag oplopen) van respectievelijk €15,- naar €20 naar €25 en veel hoger.
    Het 5G gaat ervoor zorgen dat het autonoom rijden in een versnelling komt waarbij TomTom een belangrijke sleutel gaat vormen!!!

    Mijn persoonlijke mening en koersdoel voor 01-09-2019, TomTom strong buy, koersdoel €15,-
  12. [verwijderd] 12 april 2019 09:41
    Er wordt inderdaad opgebouwd. En dat is natuurlijk slim om dat voor de synthetische buyback te doen. Daarna lukt dat niet meer zonder de koers zeer sterk te laten oplopen. Met 5,4x ebitda19 is het natuurlijk ook een no-brainer nu de eerste HD contracten naar TomTom zijn gegaan.
  13. Optiebelegger 12 april 2019 09:42
    UBER doet aanvraag voor een beursnotering in New York. Dan hebben ze voldoende geld om voor een prikkie TOMTOM over te nemen...…………………..
1.418 Posts
Pagina: «« 1 ... 25 26 27 28 29 ... 71 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 19 april

    1. Japan inflatie maart 2,7% YoY volitaliteit verwacht
    2. WDP Q1-cijfers
    3. EU producentenprijzen maart
    4. VK detailhandelsverkopen maart
    5. Fra ondernemersvertrouwen april
    6. KPN €0,098 ex-dividend
    7. CM.com jaarvergadering
    8. NSI jaarvergadering
    9. American Express Q1-cijfers
  2. 22 april

    1. NL investeringen februari
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht