Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Aandeel

PostNL Koninklijke NL0009739416

Laatste koers (eur)

1,241
  • Verschill

    -0,077 -5,84%
  • Volume

    2.916.414 Gem. (3M) 2,2M
  • Bied

    -  
  • Laat

    -  
+ Toevoegen aan watchlist

Oktober, de maand van herstel vd koers van PostNL?

2.177 Posts
Pagina: «« 1 ... 83 84 85 86 87 ... 109 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 RJ 80 17 oktober 2019 13:47
    Als ik mocht gokken, denk ik wederom uitstel. Ik acht de kans groot dat DUP en Corbyn ervoor gaan liggen, en een nodeal accepteren die sowieso niet zonder geloofwaardigheid naar hun achterban te verliezen.

    Ik denk uitstel, en mogelijk een nieuw referendum. En in dat geval ook gelijk nieuwe verkiezingen. het volk is het daar namelijk goed zat. ER zijn inmiddels een nieuwskanaal die garandeert geen brexit nieuws te verkondigen. Zal goed bekeken worden ;-)
  2. forum rang 6 RJ 80 17 oktober 2019 13:58
    quote:

    Tartessos schreef op 16 oktober 2019 18:14:

    Tegenwoordig wordt niet allen e commerce besteld.
    Denk ook aan bijv apparatuur die “vroeger” onder garantie naar de winkel werd gebracht nu per post wordt teruggezonden.. Of medische hulpmiddelen of medicijnen.

    Dit is een hele grote markt.. PostNL is goed in wat ze doen. Daar mogen we best trots op zijn.
    Als je aan NS denkt dan sta je ook niet direct te trappelen. Maar weet wel dat NS in het buitenland (Abelio) zeer succesvol is met hun treinen en services. Zeker in Engeland.

    Wat voor ons Ned’s normaal is is voor niet Ned’s zeer goed. PostNL heeft het goed voor elkaar en gaat nu (eindelijk) sprongen maken. Ik verkoop niets. PostNL gaat beleggers laten zien wat ze kan.

    100% mee eens. We zijn nu eenmaal een 'klagend' volk. In positieve zin heeft dat ervoor gezorgd dat o.a. onze infrastructuur world class is. Nergens ter wereld (internationaal onderkend!) is het spoornetwerk zo complex EN efficient als in Nederland op landelijk niveau. Doordat wij blijven klagen over dat minuutje vertraging, ligt de focus nu eenmaal continu op nog meer efficientie. Ze mogen het wel wat aantrekkelijker maken want zodra er iemand in mijn auto stapt blijft de auto goedkoper per kop dan treinen (of ik moet alleen op kortingsacties per trein kunnen reizen).

    Zelfde geldt voor PostNL. Distributienetwerk is bijzonder goed, en nog relatief groen ook om maar een megatrend te noemen buiten het feit dat online kopen en laten bezorgen stevig blijft groeien. Argument dat brievenpost daalt en drukt op hun omzet weten ze allang en wordt tegelijkertijd al deels teniet gedaan door groei pakketbezorging. Dus wat maakt het op termijn uit als brievenpost een marginaal onderdeel van alles gaat zijn? Hetzelfde distributienetwerk wordt gebruikt voor beide. Alleh, pakjes passen niet in een brievenbus, maar anders dan dat heb je het ook wel weer gehad. Nee, die synergie, zeker met volumes Sandd er ook nog s bij. Voor mij geen twijfel over mogelijk dat er optimalisatieslagen gehaald worden met homeruns hier en daar. Wat mij betreft waren de Q2 cijfers al een keerpunt. Ik blijf lekker zitten voorlopig, dips of niet. ;-)

  3. [verwijderd] 17 oktober 2019 14:57
    Alles lijkt af te hangen van de DUP! Met een open grens tussen Ierland en Noord-Ierland zijn de varianten beperkt. Dit lijkt wel de meest acceptabele deal voor GB. Het is nu of nooit!
  4. joepm 17 oktober 2019 15:00
    quote:

    RJ 80 schreef op 17 oktober 2019 13:58:

    [...]

    100% mee eens. We zijn nu eenmaal een 'klagend' volk. In positieve zin heeft dat ervoor gezorgd dat o.a. onze infrastructuur world class is. Nergens ter wereld (internationaal onderkend!) is het spoornetwerk zo complex EN efficient als in Nederland op landelijk niveau. Doordat wij blijven klagen over dat minuutje vertraging, ligt de focus nu eenmaal continu op nog meer efficientie. Ze mogen het wel wat aantrekkelijker maken want zodra er iemand in mijn auto stapt blijft de auto goedkoper per kop dan treinen (of ik moet alleen op kortingsacties per trein kunnen reizen).

    Zelfde geldt voor PostNL. Distributienetwerk is bijzonder goed, en nog relatief groen ook om maar een megatrend te noemen buiten het feit dat online kopen en laten bezorgen stevig blijft groeien. Argument dat brievenpost daalt en drukt op hun omzet weten ze allang en wordt tegelijkertijd al deels teniet gedaan door groei pakketbezorging. Dus wat maakt het op termijn uit als brievenpost een marginaal onderdeel van alles gaat zijn? Hetzelfde distributienetwerk wordt gebruikt voor beide. Alleh, pakjes passen niet in een brievenbus, maar anders dan dat heb je het ook wel weer gehad. Nee, die synergie, zeker met volumes Sandd er ook nog s bij. Voor mij geen twijfel over mogelijk dat er optimalisatieslagen gehaald worden met homeruns hier en daar. Wat mij betreft waren de Q2 cijfers al een keerpunt. Ik blijf lekker zitten voorlopig, dips of niet. ;-)

    Misschien moet de staat aandelen nemen en postnl en ns samen laten werken.
  5. forum rang 6 RJ 80 17 oktober 2019 15:27
    quote:

    joepm schreef op 17 oktober 2019 15:00:

    [...]

    Misschien moet de staat aandelen nemen en postnl en ns samen laten werken.
    Net als bij AF-KLM ;-).
  6. forum rang 6 prinszicht 17 oktober 2019 15:34
    Ongelofelijk. Ik maar denken dat de Sandd deal bepalend is. Blijkt het Brexit te zijn. En maar hopen dat Rico het meeste zorg heeft tav een no deal Brexit. Grens dicht en wat dan met GLS? Dus hij gaat RM Brexit proof het weekend in sturen. Morgen op de valreep een deal. Een Heks-it deal. Met onze Herna;-)
  7. forum rang 4 Go Go Go ! 17 oktober 2019 15:52
    Royal Mail + 2,31 %
    CTT + 2,21 %
    Poste Italiane + 1,65 %
    Deutsche Post + 0,97 %
    Bpost + 0,90 %
    Österreichische Post + 0,00 %

    PostNL -/- 0,71 %
  8. forum rang 4 Wadloper 17 oktober 2019 15:59
    quote:

    wins schreef op 17 oktober 2019 15:54:

    Waarom kakken we weer in
    We gunnen jou ook een pleziertje.
  9. forum rang 6 gpjf 17 oktober 2019 15:59
    Ik heb toch weer bijgekocht, dit is even een dipje met kansen denk ik maar ik zit er wel vaker naast hahaha
  10. forum rang 6 gpjf 17 oktober 2019 16:49
    Nou het spettert er niet echt vanaf vandaag, zou de optieexpiatie de zaal onder controle hebben ?
  11. forum rang 5 Drs P. 17 oktober 2019 17:16
    quote:

    gpjf schreef op 17 oktober 2019 16:49:

    Nou het spettert er niet echt vanaf vandaag, zou de optieexpiatie de zaal onder controle hebben ?
    Het zal me niks verbazen als 'men' Postnl morgen weer onder de 2E drukt..
  12. forum rang 6 gpjf 17 oktober 2019 17:27
    Vooralsnog denk ik dat ze hem net onder de 2,10 proberen te houden
2.177 Posts
Pagina: «« 1 ... 83 84 85 86 87 ... 109 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 19 april

    1. Japan inflatie maart 2,7% YoY volitaliteit verwacht
    2. WDP Q1-cijfers
    3. EU producentenprijzen maart
    4. VK detailhandelsverkopen maart
    5. Fra ondernemersvertrouwen april
    6. KPN €0,098 ex-dividend
    7. CM.com jaarvergadering
    8. NSI jaarvergadering
    9. American Express Q1-cijfers
  2. 22 april

    1. NL investeringen februari
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht