Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

TomTom NL0013332471

Laatste koers (eur)

5,655
  • Verschill

    +0,135 +2,45%
  • Volume

    294.783 Gem. (3M) 317,5K
  • Bied

    5,650  
  • Laat

    5,655  
+ Toevoegen aan watchlist

TRomTom november 2019

1.150 Posts
Pagina: «« 1 ... 43 44 45 46 47 ... 58 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 Wereldbelegger 25 november 2019 12:08
    Weer een beetje handel vandaag in turbo's.
    zesde dag op rij.
    Er lijkt dus wel een beetje geloof in het management van TomTom te zijn.

    Instrument Stoploss Hefboom Bied Laat Spread Koers Volume Tijd
    Booster Long BNP 7,98 4,87 1,99 2,01 0,02 2,050 -5,75% 1.000 10:28

    * Turbohandel kent (sterke) afroming van de waarde.
    Voorzichtigheid geboden.

  2. [verwijderd] 25 november 2019 13:03
    Het begint gewoon zielig te worden dit aandeel
    Niemand hoor je meer de positivos geven het eindelijk op
    Ze zien nu wel in dat Moneymaker niet ten onrechte dit Management afgeserveerd
    Echt een dramatisch Beleid met TOTALE minachting naar de aandeelhouders
  3. forum rang 4 marathon 11 25 november 2019 13:08
    Dit bedrijf helpt partijen die duistere spelletjes willen spelen mee door zelf nog duistere spelletjes in hun administratie te spelen.
    Als particulier sta je machteloos. Als bestuur sta je blijkbaar voor je eigen gewin. Je redders in nood kunnen blijkbaar allemaal de boom in. Jammer dat de drang naar nog meer geld bij de FF club tot kunst is verheven.
  4. forum rang 7 JP Samosa 25 november 2019 13:12
    quote:

    moneymaker_BX schreef op 25 november 2019 13:03:

    Het begint gewoon zielig te worden dit aandeel
    Niemand hoor je meer de positivos geven het eindelijk op
    Ze zien nu wel in dat Moneymaker niet ten onrechte dit Management afgeserveerd
    Echt een dramatisch Beleid met TOTALE minachting naar de aandeelhouders
    Koers staat nog veeeel te hoog ivm een m o g e l i j k e toekomstige eigen aandeleninkoop.
    De koers kan bij een algehele dip in no time naar de 7 regionen en wellicht zit er dan een aandeleninkoop in.
    Dus nog een maandje of 4 geduld, Moneymaker
    Toch een mooi vooruitzicht?

    Succes
  5. Jimpy 25 november 2019 13:14
    Laatste 30% verkocht , TT is veruit mijn slechtste belegging ooit. Uithuilen en opnieuw beginnen, dit stinkt aan alle kanten.
  6. forum rang 6 boem! 25 november 2019 13:27
    Het is maar hoe duister het je jezelf wil maken.

    HG geeft zelf aan, dat je beter kan kijken naar de operationele omzet dan naar de gerapporteerde.
    Daarnaast geeft diezelfde HG aan dat de Opex met 160 mio in 2019 en 2020 negatief wordt beinvloedt door versnelde afschrijving.

    Maar zelfs na correcties van deze posten realiseert A&E in 2019 slechts een omzet van 550 mio en zal daardoor na geschoonde Opex van 440 mio er slechts een kleine winstje resteren van 20 mio.

    Het is niet de nietige 20 mio die de waardering van het aandeel bepaald maar de inschatting van de markt op het door HG geschilderde vergezicht van 1,750 mio omzet met een netto winst van 500 a 600 mio.

    Doe eens volwassen en maak je keuze wat de kans is dat Hg in zijn opzet slaagt en spreek je vertrouwen of wantrouwen uit in de door de FF aangegeven strategie want ook voor degenen die HG niet in staat achten zijn vergezicht tot werkelijkhed te laten worden liggen er nu op dit hoge koersnivo nog voldoende kansen om uit te stappen.
  7. Gerard_ecb 25 november 2019 13:32
    quote:

    moneymaker_BX schreef op 25 november 2019 13:03:

    Het begint gewoon zielig te worden dit aandeel
    Niemand hoor je meer de positivos geven het eindelijk op
    Ze zien nu wel in dat Moneymaker niet ten onrechte dit Management afgeserveerd
    Echt een dramatisch Beleid met TOTALE minachting naar de aandeelhouders
    Nee dat zie jij toch echt verkeerd. Iedereen is verdwenen omdat inhoudelijk een discussie voeren op dit forum, en eigenlijk nagenoeg alle fora van IEX, ondoenlijk is omdat alle fora vol komt te staan met quotes van grapjassen die vinden dat ze op iedere koersbeweging moeten reageren en/of types die alleen maar uit zijn om te irriteren. Dus zolang IEX dit toestaat zal de kwantiteit het altijd winnen van de kwaliteit. Jammer want het kan wel, kijk maar naar Seeking Alpha daar worden met de regelmaat van de klok goede analyses geschreven en op een, meestal, nette manier becommentarieerd.

    Met andere woorden, je krijgt het forum dat je verdient.

    Succes
  8. [verwijderd] 25 november 2019 13:34
    quote:

    boem! schreef op 25 november 2019 13:27:

    Het is maar hoe duister het je jezelf wil maken.

    HG geeft zelf aan, dat je beter kan kijken naar de operationele omzet dan naar de gerapporteerde.
    Daarnaast geeft diezelfde HG aan dat de Opex met 160 mio in 2019 en 2020 negatief wordt beinvloedt door versnelde afschrijving.

    Maar zelfs na correcties van deze posten realiseert A&E in 2019 slechts een omzet van 550 mio en zal daardoor na geschoonde Opex van 440 mio er slechts een kleine winstje resteren van 20 mio.

    Het is niet de nietige 20 mio die de waardering van het aandeel bepaald maar de inschatting van de markt op het door HG geschilderde vergezicht van 1,750 mio omzet met een netto winst van 500 a 600 mio.

    Doe eens volwassen en maak je keuze wat de kans is dat Hg in zijn opzet slaagt en spreek je vertrouwen of wantrouwen uit in de door de FF aangegeven strategie want ook voor degenen die HG niet in staat achten zijn vergezicht tot werkelijkhed .......
    Zullen we een wedje maken dat er meer uitspraken van hg onwaar bleken dan waar?

    We beginnen met:
    Consumer gaat goed....
    seen Nissan coming; niet, verspreking; wel

    Etc
  9. forum rang 6 tatje 25 november 2019 13:50
    17 juli 2019 had Harold Goddijn een radio interview met BNR.

    www.bnr.nl/search?q=TomTom&period...

    17 juli 2019 even aanklikken en je hoort het interview.

    Een lagere koers zal niemand van ons leuk vinden.

    Harold wilde een lagere koers bij de verkoop van TTT en Harold kreeg die lagere koers, door een waardeloze outlook voor 2019 te geven op 675 miljoen.
    Share consolidation op 7,40 !

    Bij de cijfers Q2 2019 die positief waren, flikkerde men de versnelde afschrijving erin.

    Harold was super positief over de cijfers Q2 en om toch maar de koers lager te zetten, ging men bij Q3 de groei automotive omzet lager zetten en de groei automotive deferred hoger zetten.
  10. forum rang 6 NewKidInTown 25 november 2019 13:50
    Iedereen die long zit in TT en niet spoedig wil/moet verkopen, zou toch heel blij moeten zijn dat op de een of andere manier de koers omlaag wordt gewerkt/gemanipuleerd, zodat de aandeleninkoop op een relatief laag niveau kan worden gestart. Zodoende heeft die inkoop een zo laag mogelijke invloed op het bedrag aan cash. Of als er een vast bedrag voor staat een zo groot mogelijke invloed op de verlaging van het aantal uitstaande aandelen.
  11. forum rang 8 Wereldbelegger 25 november 2019 13:53
    Weer een beetje handel vandaag in turbo's .
    zesde dag op rij.
    Er lijkt dus wel een beetje geloof in het management van TomTom te zijn.

    Instrument Stoploss Hefboom Bied Laat Spread Koers Volume Tijd
    Booster Long BNP 7,98 4,87 1,99 2,01 0,02 2,050 -5,75% 1.000 10:28
    Turbo Long BNP 8,6 4,7 1,94 1,96 0,02 1,960 -10,71% 300 13:27
    Turbo Long BNP 7 2,8 3,3 3,35 0,05 3,350 -4,83% 20013:19
    Turbo Long BNP 8,3 4,16 2,21 2,23 0,02 2,360 -4,26% 15010:00

    btw
    Uit mijn lijstje is op te maken dat de 150 BNP 8,3 een verkoop is van de de aankoop op 21 nov
    met pakweg 150 x 0,32 verlies
  12. Putz 25 november 2019 13:58
    quote:

    Wereldbelegger schreef op 25 november 2019 13:53:

    Weer een beetje handel vandaag in turbo's .
    zesde dag op rij.
    Er lijkt dus wel een beetje geloof in het management van TomTom te zijn.

    Ah, daarom gaan we 2% onderuit...
  13. forum rang 6 tatje 25 november 2019 14:07
    quote:

    boem! schreef op 25 november 2019 13:27:

    Het is maar hoe duister het je jezelf wil maken.

    HG geeft zelf aan, dat je beter kan kijken naar de operationele omzet dan naar de gerapporteerde.
    Daarnaast geeft diezelfde HG aan dat de Opex met 160 mio in 2019 en 2020 negatief wordt beinvloedt door versnelde afschrijving.

    Maar zelfs na correcties van deze posten realiseert A&E in 2019 slechts een omzet van 550 mio en zal daardoor na geschoonde Opex van 440 mio er slechts een kleine winstje resteren van 20 mio.

    Het is niet de nietige 20 mio die de waardering van het aandeel bepaald maar de inschatting van de markt op het door HG geschilderde vergezicht van 1,750 mio omzet met een netto winst van 500 a 600 mio.

    Doe eens volwassen en maak je keuze wat de kans is dat Hg in zijn opzet slaagt en spreek je vertrouwen of wantrouwen uit in de door de FF aangegeven strategie want ook voor degenen die HG niet in staat achten zijn vergezicht tot werkelijkhed te laten worden liggen er nu op dit hoge koersnivo nog voldoende kansen om uit te stappen.
    Een omzet van 550 !!!
    Maar dan laat je zien, dat een CARG van 10% tm 2021 hoger wordt en dan gelooft niemand meer, een CARG van 15% na 2021, die wordt dan ook hoger.

    Als je de posten voor automotive en Enterprise, hebt als geboekte omzet en deferred, kun je binnen een bepaalde marge schuiven.
    Nog beter als op een sjoelbord.

    En Harold is de wet en sjoelt dus niet om ons een plezier te doen.

    Microsoft wil het bod van Harold niet betalen, wil meer zien.

    En om geen slapende honden wakker te maken, houden we nu een winter en zomerslaap tegelijk.

    Hoger willen ze
1.150 Posts
Pagina: «« 1 ... 43 44 45 46 47 ... 58 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in