Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

JUST EAT TAKEAWAY NL0012015705

Laatste koers (eur)

13,900
  • Verschill

    -0,180 -1,28%
  • Volume

    678.811 Gem. (3M) 2,4M
  • Bied

    13,905  
  • Laat

    13,915  
+ Toevoegen aan watchlist

Just Eat Takeaway.com 2021

24.314 Posts
Pagina: «« 1 ... 194 195 196 197 198 ... 1216 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 BowmoreBoerke 25 maart 2021 09:32
    Mensen, als je wat tijd hebt is dit toch een prachtaandeel! Ik ben helemaal om en ben full-swing, all-in aan het traden in JET. Gestaffeld eruit en gestaffeld er weer in. Wat een prachtaandeel!
  2. [verwijderd] 25 maart 2021 10:07
    Koers al weer bijna 20 euro onder de koers toen het STRONG BUY advies door de zogenaamde kenners van IEX PREMIUM werd afgegeven. Zelden zo'n beursflater gezien :-)
    Onvoorstelbaar prutswerk
  3. forum rang 4 Chessplayer1992 25 maart 2021 10:11
    quote:

    Profitmaker schreef op 25 maart 2021 10:07:

    Koers al weer bijna 20 euro onder de koers toen het STRONG BUY advies door de zogenaamde kenners van IEX PREMIUM werd afgegeven. Zelden zo'n beursflater gezien :-)
    Onvoorstelbaar prutswerk
    Dit vind ik en onwijs zwak argument.

    1) Statistisch gezien kunnen niet alle beleggingen de markt verslaan;
    2) Het is duidelijk dat er overname arbitrages spelen: LONG in Grubhubb en SHORT in JET. JET is het meeste geshorte fonds aan het damrak, na Wereldhave.

    De analisten delen wel degelijk deze (tijdelijke) risico's. De kern van de analyse van de analisten staat nog fier overeind. Beleggen is niet een kortetermijn aangelegenheid. Kijk over een jaar opnieuw naar de business case en koers. Dan mag je iets zeggen over het advies van twee maanden geleden.
  4. forum rang 4 optiejunky 25 maart 2021 10:48
    mooi artikel op SA inderdaad van de droom fabriek; laat zien dat JET het in thuisland en GE goed voor mekaar heeft, en dat er door meer marketplace orders ( restaurants bezorgen zelf) dan de competitie ( deliveroo Uber eats) meer binnenkomt dan bezorgen alleen, wat ze overigens ook doen met JET's Scoober. Daarbij zijn de bezorgers blijkbaar in vasts dienst itt tot Deliveroo;s bezorgers.

    Door de leidende positie in oa NL.GE, uk is het moeilijkere voor de concurrenten die ook nog eens veel geld verliezen met hun acties. eenmaal aan de leiding is het goed toeven

    Daarbij schrijft de auteur dat Ifoods binnen een X-aantal maanden wordt verkocht.
    Ik blij lekker zitten tot iig de 13 de ....
  5. debeursiscrimineel 25 maart 2021 11:11
    het bedrijf bestaat uit oude fietsen met daarop een krantentas, grote spelers met inkoop 20-50 euro zijn nu aan het verkopen maar geven wel koersdoelen af van 130 tot 170 euro zodat er kopers blijven om hun aandelen te verkopen.
  6. Robke97V$ 25 maart 2021 13:42
    Mijn mentaal welzijn gaat eraan onderdoor. Het slimste is volgens mij om zeker een half jaar niet meer naar de koers te kijken..
  7. forum rang 4 BowmoreBoerke 25 maart 2021 13:51
    quote:

    optiejunky schreef op 25 maart 2021 10:48:

    mooi artikel op SA inderdaad van de droom fabriek; laat zien dat JET het in thuisland en GE goed voor mekaar heeft, en dat er door meer marketplace orders ( restaurants bezorgen zelf) dan de competitie ( deliveroo Uber eats) meer binnenkomt dan bezorgen alleen, wat ze overigens ook doen met JET's Scoober. Daarbij zijn de bezorgers blijkbaar in vasts dienst itt tot Deliveroo;s bezorgers.

    Door de leidende positie in oa NL.GE, uk is het moeilijkere voor de concurrenten die ook nog eens veel geld verliezen met hun acties. eenmaal aan de leiding is het goed toeven

    Daarbij schrijft de auteur dat Ifoods binnen een X-aantal maanden wordt verkocht.
    Ik blij lekker zitten tot iig de 13 de ....
    En vergeet niet.....Er loopt nog een rechtszaak van Deliveroo waarbij zij in eerste aanleg in het ongelijk zijn gesteld. Kort en goed: de koeriers zijn in loondienst, geen zelfstandigen. JET werkt al met dit model. Als deze uitspraak stand houdt, dan ligt er nog een aardige claim te wachten voor Deliveroo en alle andere bezorgdiensten dien mensen als zzp-er in dienst hadden. Kortom: aan de kostenkant zullen de concurrenten van JET fors meer posten gaan zien, waar dit bij JET al is ingeprijsd.

    De koers wordt louter geshort omdat de overname van Grubhub in aandelen plaats zal vinden. Long in Grubhub, short in JET houdt druk op de koers van JET en levert meer aandelen op bij samenvoeging.

    Dit is, zo begreep ik, de overwegende reden voor shorters in JET.

    Wel een leuk aandeel zo. Tussen 9 en 10 een deel van de aandelen eruit om ze later weer goedkoper terug te kunnen kopen. De winst stop ik in meer aandelen. Ik denk dat we op/na de 13e april wel weer zullen stijgen tot 85-88 regionen. Kortom: nog ff geduld hebben.
  8. forum rang 4 BowmoreBoerke 25 maart 2021 15:17
    quote:

    MOEdig Voorwaarts schreef op 25 maart 2021 14:43:

    Stukje achtergrond:

    www.gelderlander.nl/arnhem/frans-en-7...
    Ik lees: "een euro boven het minimumloon" is wat de bezorger krijgt. Schandalig! Waarom een euro méér betalen dan strikt noodzakelijk is? Diefstal van de aandeelhouders!
  9. forum rang 4 Ketelbinkie02 25 maart 2021 15:58
    TakeawayyourMoney ga ik enkele dagen voor de Q1 cijfers kopen, want momenteel kun je beter koopkansen, zoals Vopak, Aperam en MT pakken voor de LT.
24.314 Posts
Pagina: «« 1 ... 194 195 196 197 198 ... 1216 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 19 april

    1. Japan inflatie maart 2,7% YoY volitaliteit verwacht
    2. WDP Q1-cijfers
    3. EU producentenprijzen maart
    4. VK detailhandelsverkopen maart
    5. Fra ondernemersvertrouwen april
    6. KPN €0,098 ex-dividend
    7. CM.com jaarvergadering
    8. NSI jaarvergadering
    9. American Express Q1-cijfers
  2. 22 april

    1. NL investeringen februari
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht