Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

TomTom NL0013332471

Laatste koers (eur)

5,730
  • Verschill

    +0,210 +3,80%
  • Volume

    524.733 Gem. (3M) 321,3K
  • Bied

    5,600  
  • Laat

    5,760  
+ Toevoegen aan watchlist

Tom Tom September 2021 in de aanloop naar de Q3 cijfers (14-10-2021) is €6,- het koersdoel

2.479 Posts
Pagina: «« 1 ... 28 29 30 31 32 ... 124 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 7 september 2021 14:57
    OMG. Lees ik nu 'overname'?
    Is er behoefte aan nog eens 10 jaar afschrijvingen voor wat je te veel betaald hebt?
    De afgelopen decennia hebben bewezen dat je voor groei door overnames het best de koers omhoog kunt duwen en dan betalen in aandelen. Grote overnames zitten er niet in (250 miljoen is niet zo veel) of we geven in ruil te veel van het bedrijf weg.

    WB de overname van Autonomos; er is tot op heden zo weinig gecommuniceerd dat ik niet kan beoordelen of ze er werkelijk geld van kunnen maken.

  2. forum rang 6 NewKidInTown 7 september 2021 14:57
    quote:

    closer schreef op 7 september 2021 14:27:

    Hij rijdt al, Wereldbelegger. Nog zachtjes weliswaar maar als je te lang wacht riskeer je een ongeluk.
    Doet me denken aan kedeng, kedeng maar meer nog aan langzaam langzaam sneller gaan......
  3. [verwijderd] 7 september 2021 15:09

    IAA MOBILITY Sept 7-12, 2021 - The mobility of the future
    Advertentie·
    www.iaa.de/
    All tickets for the IAA MOBILITY from Sept 07-12 in Munich are now available for purchase. The IAA MOBILITY 2021 represents the digital and climate-neutral mobility of the future

    Dus we hebben 5 dagen lang de kans op megapersberichten
  4. Erik9400 7 september 2021 15:12
    Ja moneymaker ... TT kan met nieuws komen maar HERE ook...en die zoeken wel de media op als ze succes halen
  5. forum rang 6 marique 7 september 2021 15:20
    quote:

    Wereldbelegger schreef op 7 september 2021 11:52:

    "Heb in mijn porto een dubbele plek voor TT ingeruimd".
    Na bestudering boekhouding.
    U ziet iets positiefs in de boekhouding.
    Dat maakt me nieuwsgierig.
    Wilt u dat delen met ons?
    Ik moet u teleurstellen.

    1) Die dubbele plek lijkt indrukwekkend maar als onderdeel van mijn totale portefeuille stelt het weinig voor. Die tweede stoel is tijdelijk want werd veroorzaakt door de lage koers in juli waardoor ik kans zag op een winstgevende korte trip. Bedoeling was die tweede zetel weer te ontruimen als de koers rond 7 euro zou staan. Nu dus, maar ik wacht er nog even mee.

    2) Ik zie weinig positiefs in de boekhouding, kijk er wel vol verbazing en met lichte bewondering naar.

    3) Mijn bevindingen in details delen? Heb ik in voorbije jaren meer dan eens gedaan. Maar wat ik te vertellen had bleek niet echt interessant te zijn. Teveel boekhoudkundig, denk ik. En zonder visie tot aan het jaar '30 en verder.

  6. forum rang 8 Wereldbelegger 7 september 2021 15:40
    TomTom is gewoon op de goede weg.
    Toch bijna 11% hoger dan 7 september 2020.
    Dat is toch een mooi rendement in zo een moeilijk jaar.
    Dus wat lopen beleggers te klagen over TomTom?
    Is een prima investering.

    7-9-2020 6,48
    7-9-2021 7,19
    verschil 0,71
    in % 10,96%

    Date Price Open High Low
    Oct 15, 2020 6.34 6.70 6.70 6.26
    Oct 14, 2020 6.73 6.90 7.49 6.66
    Sep 07, 2020 6.78 6.59 6.80 6.53
    Sep 04, 2020 6.48 6.75 6.84 6.47
    Sep 03, 2020 6.84 6.85 7.05 6.80
    Highest: 7.49 Lowest: 6.06 Difference: 1.43 Average: 6.64
  7. forum rang 8 Wereldbelegger 7 september 2021 15:49
    Dank voor uw antwoord!
    Misschien wel goed dat u uw boekhoudkundige bevindingen niet meer deelt.
    De overmacht van cijferkanonnen die woordenbrij schieten is bijzonder groot.
    Mogelijke kanttekeningen daarbij worden niet gewaardeerd.

    Visie tot aan het jaar 2030 zal na de Q3 cijfers en Q4/FY cijfers zeer waarschijnlijk opgeschoven worden naar de nieuwe ordners genaamd 'visie 2032'

    quote:

    marique schreef op 7 september 2021 15:20:

    [...]
    Ik moet u teleurstellen.

    1) Die dubbele plek lijkt indrukwekkend maar als onderdeel van mijn totale portefeuille stelt het weinig voor. Die tweede stoel is tijdelijk want werd veroorzaakt door de lage koers in juli waardoor ik kans zag op een winstgevende korte trip. Bedoeling was die tweede zetel weer te ontruimen als de koers rond 7 euro zou staan. Nu dus, maar ik wacht er nog even mee.

    2) Ik zie weinig positiefs in de boekhouding, kijk er wel vol verbazing en met lichte bewondering naar.

    3) Mijn bevindingen in details delen? Heb ik in voorbije jaren meer dan eens gedaan. Maar wat ik te vertellen had bleek niet echt interessant te zijn. Teveel boekhoudkundig, denk ik. En zonder visie tot aan het jaar '30 en verder.

  8. forum rang 7 Dutchy Ron 7 september 2021 16:00
    Eind vorig jaar in 1 streep van 5,80 naar 9+ zonder aanleiding….. in de periode okt-dec (uit m’n hoofd)…….. waarom niet nog een keer
  9. forum rang 7 Dutchy Ron 7 september 2021 16:03
    Posted at 7:12 AM, Sep 07, 2021 and last updated 1:12 PM, Sep 07, 2021
    (WXYZ) — Stellantis is holding a hiring fair in Detroit this week, looking to hire hourly production operators throughout metro Detroit.

    According to the automaker, the fair is happening on Sept. 8 and Sept. 9 at the Conner Event Center, located at 20000 Conner St. in Detroit. It's happening from 9 a.m. to 3 p.m. on both days.

    There are nine plants throughout metro Detroit that employ more than 27,000 people.

    Stellantis said those who are hired will work on building Jeep, RAM, Dodge and other vehicles.
  10. forum rang 4 xof 7 september 2021 16:12
    quote:

    Knife Catcher schreef op 7 september 2021 14:57:

    OMG. Lees ik nu 'overname'?
    Is er behoefte aan nog eens 10 jaar afschrijvingen voor wat je te veel betaald hebt?
    De afgelopen decennia hebben bewezen dat je voor groei door overnames het best de koers omhoog kunt duwen en dan betalen in aandelen. Grote overnames zitten er niet in (250 miljoen is niet zo veel) of we geven in ruil te veel van het bedrijf weg.

    WB de overname van Autonomos; er is tot op heden zo weinig gecommuniceerd dat ik niet kan beoordelen of ze er werkelijk geld van kunnen maken.

    Het lijkt wel alsof Boem of Justme ons voorbereiden (toch niet in opdracht van) op het idee van een overname door TT. Ik gruwel al bij het idee. Laat TT eerst maar eens transparant worden, want inderdaad de Autonomos overname is nauwelijks te volgen en TeleAtlas ligt nog in ons geheugen en bleek een van de grootste waardevernietiging ad Nederlandse beurs.

    Het zou inderdaad zomaar kunnen dat er weer een wazige technologie wordt toegevoegd zonder dat de kleine aandeelhouder het kan volgen, terwijl het zittend FF mngt met inside info een voordeel heeft. Tegenstemmen heeft toch geen zin.

    Ik verwacht nog wel nieuws eo een PB gedurende de Automotive conference in Munchen. De 8% van gisteren duidt op (voor)kennis mocht blijken dat er wat koersgevoelige informatie vrijkomt.

    Als RvC zou ik een overname verbieden, eerst geld verdien met bestaande infrastructuur. Geen vlucht vooruit van een dwalend management met minachting vd kleine investeerders.

  11. forum rang 8 Wereldbelegger 7 september 2021 16:28
    quote:

    Dutchy Ron schreef op 7 september 2021 16:00:

    Eind vorig jaar in 1 streep van 5,80 naar 9+ zonder aanleiding….. in de periode okt-dec (uit m’n hoofd)…….. waarom niet nog een keer
    In twee maanden tijd van 5,59 naar 8,82
    Niet gehinderd door kwartaalcijfers en met de hoop dat Corona eind 2020 over zou zijn.

    Date Price Open High Low
    Dec 31, 2020 8.44 8.49 8.49 8.38
    Dec 30, 2020 8.49 8.58 8.58 8.44
    Dec 29, 2020 8.59 8.61 8.82 8.58
    Oct 30, 2020 5.77 5.65 5.82 5.65
    Oct 29, 2020 5.78 5.85 5.85 5.59
    Oct 28, 2020 5.74 5.92 5.92 5.66
    Highest: 8.82 Lowest: 5.59 Difference: 3.23 Average: 6.84
  12. Alles kwijt 7 september 2021 16:59
    ING heeft net zijn koersdoel voor Tom2 naar beneden bijgesteld. Moeten ze het aanstonds weer bijstellen. Tot iemand opver een paar jaar vraagt: ''Wie schiet daar nou wat mee op, dat jullie elke keer koersdoelen bijstellen, nadat een koers een andere kant uitgeschoten is? En dan besluiten ze om er mee op te houden. Omdat het helemaal nergens op slaat. En niemand er wat mee doet. Ondertussen heeft een hele colone mensen er jarenlang een dik salaris mee verdiend. Met koersdoelen achter de wagen aanlopen... En die afdeling heeft ook een manager. Die de hele dag aan het vergaderen is. Of bij Hoppe zit. En drie secretaresses. En twee communicatieadviseurs. En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Daarom moet een winkelier voor elke keer dat jullie pinnen 15 cent betalen. Om die poppenkast in stand te houden.
  13. forum rang 8 Wereldbelegger 7 september 2021 16:59
    Duitse autoproducenten waarschuwen voor aanhoudende chiptekorten

    Grote Duitse autofabrikanten als Volkswagen, BMW en Mercedes-moeder Daimler verwachten niet dat de chiptekorten die de auto-industrie teisteren snel verdwijnen. Ola Källenius, baas van Mercedes-Benz, denkt dat de problemen tot ver in 2023 kunnen aanhouden.

    Die mening deelt Volkswagen. BMW waarschuwt ook dat de problemen met de halfgeleiders nog ‘vele maanden’ kunnen aanhouden.

    Prognose bijstellen
    Källenius deed de voorspelling voorafgaand aan de autoshow van München deze week. Daimler zag zich onlangs genoodzaakt de prognoses voor dit jaar bij te stellen. Daarbij verwacht de autoproducent dat de verkopen dit jaar gelijk zullen zijn aan die van vorig jaar. Eerder werd nog op een ‘aanzienlijke stijging’ van de verkopen gerekend.

    bron:
    www.destentor.nl/auto/duitse-autoprod...
  14. forum rang 4 xof 7 september 2021 17:00
    Zou een hoge eindejaars koers belangrijk zijn ivm "vesting" date? Het meetmoment waarop aandelen opties verzilverd worden.

    Misschien verklaart dat de "onverklaarbare stijging" van okt-dec afgelopen jaar...
  15. [verwijderd] 7 september 2021 17:04
    quote:

    xof schreef op 7 september 2021 16:12:

    [...]

    Het lijkt wel alsof Boem of Justme ons voorbereiden (toch niet in opdracht van) op het idee van een overname door TT. Ik gruwel al bij het idee. Laat TT eerst maar eens transparant worden, want inderdaad de Autonomos overname is nauwelijks te volgen en TeleAtlas ligt nog in ons geheugen en bleek een van de grootste waardevernietiging ad Nederlandse beurs.

    Het zou inderdaad zomaar kunnen dat er weer een wazige technologie wordt toegevoegd zonder dat de kleine aandeelhouder het kan volgen, terwijl het zittend FF mngt met inside info een voordeel heeft. Tegenstemmen heeft toch geen zin.

    Ik verwacht nog wel nieuws eo een PB gedurende de Automotive conference in Munchen. De 8% van gisteren duidt op (voor)kennis mocht blijken dat er wat koersgevoelige informatie vrijkomt.

    Als RvC zou ik een overname verbieden, eerst geld verdien met bestaande infrastructuur. Geen vlucht vooruit van een dwalend management met minachting vd kleine investeerders.

    Van de RVC van TomTom valt niet veel te verwachten. Tammenoms Bakker blijft het management maar belonen, totaal onafhankelijk van de prestaties en heeft een zus die voor een Brits hedgefonds werkt dat in het verleden posities heeft ingenomen met TomTom.

    De nieuwe President-Commissaris Derk Haank heeft de afgelopen virtuele AvA misbruikt om een loflied af te steken over Harold Goddijn die niet meer te melden had dan 257 miljoen netto verlies en 25% omzetkrimp over het voor de tech zo succesvolle jaar 2020.

    Deze ja-knikkende marionetten hebben tot nu toe altijd de belangen van de FF behartigd en slechts in woorden die van ons.
2.479 Posts
Pagina: «« 1 ... 28 29 30 31 32 ... 124 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 25 april

    1. BASF Q1-cijfers
    2. Deutsche Bank Q1-cijfers
    3. Delivery Hero Q1-cijfers
    4. Nestlé Q1-cijfers
    5. Adyen Q1-cijfers
    6. Besi Q1-cijfers
    7. Flow Traders Q1-cijfers
    8. Sanofi Q1-cijfers
    9. Azelis Q1-cijfers
    10. Kinepolis Q1-cijfers
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht