Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel

Koffiekamer Terug naar discussie overzicht

Van Binck naar Saxo?

7.888 Posts
Pagina: «« 1 ... 224 225 226 227 228 ... 395 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 Ron Kerstens 8 december 2021 16:32
    Ik lees net in de userguide (blz 9) dat de instellingen inderdaad in the cloud worden opgeslagen en dat je op een andere pc die opgeslagen werkruimtes kan openen. Kortom, het zou moeten lukken (verwijderen en nieuwere versie installeren).
  2. forum rang 7 Ron Kerstens 8 december 2021 16:58
    Dan moet je, zoals WM77 ook al aangeeft, op de i klikken (bovenaan op je orderticket) waar je alle spec's (tickgrootte, risicoclassificatie, dekkingspercentage, mogelijke ordertypes enz) van het betreffende aandeel terugvind.
  3. Positivist 8 december 2021 17:36
    ik wacht nog op de laatste overboeking en dan heb ik zelf handmatig nog sneller dan Saxo al mijn posities overgezet.
    Nu een kostenoverzicht eruit zien te krijgen en indienen bij ABN.
    Bijna weg daar eindelijk en gelukkig,
    Wat een prutsers.
  4. ASMittaLGeer 8 december 2021 17:48
    quote:

    Ron Kerstens schreef op 8 december 2021 16:32:

    Ik lees net in de userguide (blz 9) dat de instellingen inderdaad in the cloud worden opgeslagen en dat je op een andere pc die opgeslagen werkruimtes kan openen. Kortom, het zou moeten lukken (verwijderen en nieuwere versie installeren).
    Dank je. Ik waardeer je inzet zeer!
  5. forum rang 5 Mailbox 8 december 2021 18:36
    quote:

    rationeel schreef op 8 december 2021 15:10:

    Heeft nog? niemand een manier gevonden om een kennis hebbende medewerker direct te kunnen benaderen?
    Bijvoorbeeld via een mailtje dat door een dergelijke medewerker verzonden was?
    Ik denk dat de chatmedewerkers rechtstreeks van de straat worden geplukt door Saxo. Van dakloze tot papatverkoper. Nog nóóit heb ik daarvan ook maar één nuttig antwoord gekregen. En dat geldt 100% hetzelfde voor de medewerkers van de klantenservice. Vele uren van mijn tijd heeft het steeds gekost, ik ben er geen meter mee opgeschoten. Nog nooit zo’n waardeloze organisatie meegemaakt.
  6. forum rang 10 DeZwarteRidder 8 december 2021 18:49
    quote:

    Mailbox schreef op 8 december 2021 18:36:

    [...]Ik denk dat de chatmedewerkers rechtstreeks van de straat worden geplukt door Saxo. Van dakloze tot papatverkoper. Nog nóóit heb ik daarvan ook maar één nuttig antwoord gekregen. En dat geldt 100% hetzelfde voor de medewerkers van de klantenservice. Vele uren van mijn tijd heeft het steeds gekost, ik ben er geen meter mee opgeschoten. Nog nooit zo’n waardeloze organisatie meegemaakt.
    Alle mensen met ervaring zijn allang vertrokken, dus nu werken ze met goedkope krachten uit India..........
  7. forum rang 10 rationeel 8 december 2021 21:10
    quote:

    its all in the game schreef op 8 december 2021 15:48:

    Mail gaat niet meer, maar via de chat zijn ze nu al snel beschikbaar, ik heb vandaag al 2 keer contact gehad.

    Antwoorden op tickets daarentegen duren veel langer, veel te lang.
    Waar zit die chat?
  8. forum rang 5 Baksteen 8 december 2021 22:19
    quote:

    rationeel schreef op 8 december 2021 21:10:

    [...]

    Waar zit die chat?
    Rechts bovenaan klik je op het ?, dan support, en dan onderaan links zie je chat staan.
    Let op, je krijgt eerst met een chat bot te doen, elke keer nee zeggen, tot de vraag komt, wilt u een medewerker spreken, dan sta je in de wacht, en komt de vraag steeds, er is al enige tijd geen gesprek meer, dan tik je , ik wacht, en als je geluk heb, krijg je iemand opdechat
  9. ASMittaLGeer 9 december 2021 08:41
    quote:

    Ron Kerstens schreef op 8 december 2021 15:54:

    [...]

    Nee, heb wel een update een tijdje geleden gehad maar dit ging automatisch. Ik heb versie 11.229.7.0 (rechts boven bij instellingen).

    Ik zou TraderPro anders deleten en geheel opnieuw installeren.
    Hmmm zal wel toeval zijn, maar vanochtend ineens geen update melding meer. Had nog geen nieuwe installatie gedaan.
    Ik heb overigens versie 11.230.2.0.
  10. Amanecer 9 december 2021 08:45
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 8 december 2021 18:49:

    [...]
    Alle mensen met ervaring zijn allang vertrokken, dus nu werken ze met goedkope krachten uit India..........
    Klopt helemaal, de chat medewerkers waarmee ik contact had, moesten alles eerst zelf om het antwoord vragen bij een collega.
    En kwamen na 10 minuten met antwoord terug die niets met mijn vragen te maken had.
    Kortom; WAARDELOOS
  11. Positivist 9 december 2021 10:52
    lekker vaag ook weer.
    in het transactieoverzicht staat:
    geld overboeking wordt verwerkt.
    en dan hetzelfde bedrag nog een keer met geld overboeking.

    verder hebben ze debetrente gerekend, want ik had zoals sommigen hier aanraden posities verkocht en meteen de volgende dag het bedrag overgemaakt. Dus krijg je opeens 100 euro debetrente te betalen.

    Ik heb een klacht formulier ingestuurd, als een week geleden maar geen reactie.
    Volgende stap is klacht bij Kifid droppen.

    Ik wacht nog steeds op een behoorlijk bedrag dat moet worden overgemaakt naar mijn abn rekening. Als dat er is dan ben ik klaar met die vage bank. Wat een aanfluiting dat Saxo.

    en wat een gedoe om van Saxo weg te komen. Voor eind van het jaar wil ik alles afgerond hebben zodat ik gewoon het nieuwe jaar clean kan beginnen.
  12. forum rang 7 Ron Kerstens 9 december 2021 11:13
    quote:

    ASMittaLGeer schreef op 9 december 2021 08:41:

    [...]
    Hmmm zal wel toeval zijn, maar vanochtend ineens geen update melding meer. Had nog geen nieuwe installatie gedaan.
    Ik heb overigens versie 11.230.2.0.
    Er is blijkbaar vannacht een update geweest want die van mij staat nu ook op bovenstaand versienr. Geen idee wat er veranderd is.
  13. forum rang 4 optietrader 9 december 2021 11:55
    quote:

    rationeel schreef op 8 december 2021 22:49:

    Dank je wel. Ga het morgen meteen proberen:)
    Gelukt? Ik heb even voor 11 uur ook al weer contact gehad, en hoefde echt niet lang te wachten, de wachttijden zijn aanzienlijk ingekort t.o.v. weken geleden.
  14. Peter133 9 december 2021 12:30
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 8 december 2021 18:49:

    [...]
    Alle mensen met ervaring zijn allang vertrokken, dus nu werken ze met goedkope krachten uit India..........
    Nou de medewerker leek bekwaam. Probleem onderkend. We informeren u per email. Waarschijnlijk vandaag nog.
    Vervolgens een week later:
    niets ontvangen......

    Support ticket aangemaakt en krijg je een standaard antwoord wat er eigenlijk op neer komt dat je er niet op moet rekenen dat je ticket verwerkt gaat worden......
  15. forum rang 7 rene l 9 december 2021 15:37
    Het is vandaag weer groot feest met Saxo.
    Elke keer wanneer ik even een andere website aanklik en terug ga naar Saxo wordt ik automatisch uitgelogd.
    Nu vandaag al een keer of 20.
    Het is om gek van te worden.

    Dinsdag had ik dit probleem ook, gisteren niet, en vandaag weer wel.

    Contact gezocht via de chat en om hulp van een medewerker gevraagd.
    Eerst kreeg ik contact met een robot.
    Deze vroeg of ik even geduld wilde hebben en hij of zij ging op zoek naar een medewerker.

    En ik maar wachten, wachten en nog eens wachten.

    Ik heb maar de vraag gesteld of de robot al een medewerker gevonden had.

    Ik kreeg als antwoord dat deze nog steeds op zoek was naar een medewerker.
    Ik antwoorde blijf maar goed zoeken.

    Uiteindelijk kreeg ik contact met een menselijk persoon en legde mijn probleem uit.
    Het lag eerst aan mijn instellingen, maar die heb ik ingesteld staan op 60 minuten.
    Toen kreeg mijn browser de schuld, maar ik werk al via Chrome.
    Dan lag het aan mijn virusscanner, maar die heb ik noodgedwongen al uitgeschakeld.

    De medewerker wist het ook niet meer, ik moest maar een service-ticket aanmaken.
    Maar ik zei, dan duurt het nog 2 weken voordat ik misschien antwoord krijg.
    Als laatste kreeg ik het advies om maar te gaan bellen en naar iemand van de technische helpdesk te vragen.
    Maar bellen is ondoenlijk, er zijn er heel veel voor je.

    Uiteindelijk heb ik de medewerker maar bedankt voor zijn of haar medewerking, hun schuld is het volgens mij ook niet, maar hun moeten wel elke keer alle eerstelijns klappen opvangen.

    Is er hier iemand die mijn probleem kent of weet wat er aan de hand is.
  16. Pinoooo 9 december 2021 15:45
    quote:

    rene l schreef op 9 december 2021 15:37:

    Het is vandaag weer groot feest met Saxo.
    Elke keer wanneer ik even een andere website aanklik en terug ga naar Saxo wordt ik automatisch uitgelogd.
    Nu vandaag al een keer of 20.
    Het is om gek van te worden.

    Dinsdag had ik dit probleem ook, gisteren niet, en vandaag weer wel.

    Contact gezocht via de chat en om hulp van een medewerker gevraagd.
    Eerst kreeg ik contact met een robot.
    Deze vroeg of ik even geduld wilde hebben en hij of zij ging op zoek naar een medewerker.

    En ik maar wachten, wachten en nog eens wachten.

    Ik heb maar de vraag gesteld of de robot al een medewerker gevonden had.

    Ik kreeg als antwoord dat deze nog steeds op zoek was naar een medewerker.
    Ik antwoorde blijf maar goed zoeken.

    Uiteindelijk kreeg ik contact met een menselijk persoon en legde mijn probleem uit.
    Het lag eerst aan mijn instellingen, maar die heb ik ingesteld staan op 60 minuten.
    Toen kreeg mijn browser de schuld, maar ik werk al via Chrome.
    Dan lag het aan mijn virusscanner, maar die heb ik noodgedwongen al uitgeschakeld.

    De medewerker wist het ook niet meer, ik moest maar een service-ticket aanmaken.
    Maar ik zei, dan duurt het nog 2 weken voordat ik misschien antwoord krijg.
    Als laatste kreeg ik het advies om maar te gaan bellen en naar iemand van de technische helpdesk te vragen.
    Maar bellen is ondoenlijk, er zijn er heel veel voor je.

    Uiteindelijk heb ik de medewerker maar bedankt voor zijn of haar medewerking, hun schuld is het volgens mij ook niet, maar hun moeten wel elke keer alle eerstelijns klappen opvangen.

    Is er hier iemand die mijn probleem kent of weet wat er aan de hand is.
    Ik heb een zelfde soort issue. Ik kan al 1 maand helemaal niet inloggen.
    Support is 0.
    Inmiddels overgestapt op SaxoTraderGo. Dit werkt prima!
  17. WM77 9 december 2021 16:12
    quote:

    Positivist schreef op 9 december 2021 10:52:

    lekker vaag ook weer.
    in het transactieoverzicht staat:
    geld overboeking wordt verwerkt.
    en dan hetzelfde bedrag nog een keer met geld overboeking.

    verder hebben ze debetrente gerekend, want ik had zoals sommigen hier aanraden posities verkocht en meteen de volgende dag het bedrag overgemaakt. Dus krijg je opeens 100 euro debetrente te betalen.

    Ik heb een klacht formulier ingestuurd, als een week geleden maar geen reactie.
    Volgende stap is klacht bij Kifid droppen.

    Ik wacht nog steeds op een behoorlijk bedrag dat moet worden overgemaakt naar mijn abn rekening. Als dat er is dan ben ik klaar met die vage bank. Wat een aanfluiting dat Saxo.

    en wat een gedoe om van Saxo weg te komen. Voor eind van het jaar wil ik alles afgerond hebben zodat ik gewoon het nieuwe jaar clean kan beginnen.
    Dus je gaat een klacht bij KIFID indienen omdat je door je eigen fout debetrente hebt betaald?
7.888 Posts
Pagina: «« 1 ... 224 225 226 227 228 ... 395 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Direct naar Forum

Zoek alfabetisch op forum

  1. A
  2. B
  3. C
  4. D
  5. E
  6. F
  7. G
  8. H
  9. I
  10. J
  11. K
  12. L
  13. M
  14. N
  15. O
  16. P
  17. Q
  18. R
  19. S
  20. T
  21. U
  22. V
  23. W
  24. X
  25. Y
  26. Z
Forum # Topics # Posts
Aalberts 465 6.840
AB InBev 2 5.285
Abionyx Pharma 2 29
Ablynx 43 13.356
ABN AMRO 1.579 46.258
ABO-Group 1 18
Acacia Pharma 9 24.692
Accell Group 151 4.129
Accentis 2 253
Accsys Technologies 22 8.892
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC 218 11.686
Ackermans & van Haaren 1 160
ADMA Biologics 1 31
Adomos 1 126
AdUX 2 457
Adyen 13 16.271
Aedifica 2 829
Aegon 3.257 320.037
AFC Ajax 537 7.017
Affimed NV 2 5.752
ageas 5.843 109.777
Agfa-Gevaert 13 1.856
Ahold 3.536 73.980
Air France - KLM 1.024 34.308
Airspray 511 1.258
Akka Technologies 1 18
AkzoNobel 466 12.765
Alfen 12 16.211
Allfunds Group 3 1.185
Almunda Professionals (vh Novisource) 651 4.246
Alpha Pro Tech 1 17
Alphabet Inc. 1 326
Altice 106 51.196
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko)) 8.484 114.757
AM 228 684
Amarin Corporation 1 133
Amerikaanse aandelen 3.819 240.239
AMG 965 125.632
AMS 3 73
Amsterdam Commodities 303 6.516
AMT Holding 199 7.047
Anavex Life Sciences Corp 2 382
Antonov 22.632 153.605
Aperam 91 14.110
Apollo Alternative Assets 1 17
Apple 5 313
Arcadis 251 8.613
Arcelor Mittal 2.023 318.590
Archos 1 1
Arcona Property Fund 1 266
arGEN-X 15 9.103
Aroundtown SA 1 176
Arrowhead Research 5 9.257
Ascencio 1 20
ASIT biotech 2 697
ASMI 4.107 37.645
ASML 1.762 76.815
ASR Nederland 18 4.122
ATAI Life Sciences 1 7
Atenor Group 1 331
Athlon Group 121 176
Atrium European Real Estate 2 199
Auplata 1 55
Avantium 29 10.646
Axsome Therapeutics 1 177
Azelis Group 1 49
Azerion 7 2.660

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 25 april

    1. BASF Q1-cijfers
    2. Deutsche Bank Q1-cijfers
    3. Delivery Hero Q1-cijfers
    4. Nestlé Q1-cijfers
    5. Adyen Q1-cijfers
    6. Besi Q1-cijfers
    7. Flow Traders Q1-cijfers
    8. Sanofi Q1-cijfers
    9. Azelis Q1-cijfers
    10. Kinepolis Q1-cijfers
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht