Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Air France-KLM FR001400J770

Laatste koers (eur)

9,690
  • Verschill

    -0,274 -2,75%
  • Volume

    1.268.101 Gem. (3M) 1,8M
  • Bied

    9,670  
  • Laat

    9,720  
+ Toevoegen aan watchlist

Air France-KLM 2022

1.580 Posts
Pagina: «« 1 ... 21 22 23 24 25 ... 79 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 gbakl 1 april 2022 11:09
    lezen is lastig, het artikel legt duidelijk uit dat op de bekende wat hypocriete manier een paar airlines zijn vrijgesteld
    (en niet de kleinste nl. Lufthansa oa.) van boete omdat ze in vroeg stadium meewerkten aan het onderzoek.

    uiteraard is het prima dat het aangepakt wordt en volkomen terecht zelfs maar de rest van je uitlatingen
    zijn wat dubieus.
  2. FairValue 1 april 2022 11:34
    Bizar dat een aandeel nog steeds verhandeld wordt voor deze prijs. De brandstofprijzen zijn hoog, verlies na verlies, geopolitiek en economie zien er ook somber uit voor KLM en er is een gigantisch negatief eigen vermogen. Waarom is dit aandeel geen pennystock vraag ik mij serieus af.
  3. ForPharming 1 april 2022 13:00
    M.i. Laten wij - burgers met boerenverstand - de kop niet in het zand steken.
    De optelsom van de huidige politieke, sociaal-economische ontwikkelingen, in combi met het te verwachten weekdierenbeleid van onze NL politieke elite (t.w. In dienst van heel de wereld behalve het eigen vaderland ), zal zijn dat de levensstandaard niet “slechts” 9-15% maar veel sterker zal dalen.

    M.a.w. de trend van massaal vliegreizen (massa is kassa) gaat een u-turn krijgen en ook Airfrance-KLM krijgt na Corona een klap na.

    Hoe triest ook, KLM-aandeel gaat logischerwijze zakken als een baksteen. (aandelenemissie?) De huidige opgaande trend van aandeel is totaal banaal en daarmee vermoedelijk “de wandel van handel”.

  4. Cacla 1 april 2022 13:24
    quote:

    gbakl schreef op 1 april 2022 11:09:

    lezen is lastig, het artikel legt duidelijk uit dat op de bekende wat hypocriete manier een paar airlines zijn vrijgesteld
    (en niet de kleinste nl. Lufthansa oa.) van boete omdat ze in vroeg stadium meewerkten aan het onderzoek.

    uiteraard is het prima dat het aangepakt wordt en volkomen terecht zelfs maar de rest van je uitlatingen
    zijn wat dubieus.
    Dubieus of niet, feit is dat dit bedrif tot op het bot verziekt is. Destijds al en dat is nu nog steeds zo. Het zit in het DNA van dit bedrijf en daar kun je voormalige en huidige bestuurders op aanspreken.

    En ik noem met name ook de huidige bestuurders. Hoe verklaar je anders dat dit bestuur om bonussen heeft gevraagd voor het regelen van overheidssteun tijdens de pandemie?
  5. HenkJoh 1 april 2022 15:49
    quote:

    FairValue schreef op 1 april 2022 11:34:

    Bizar dat een aandeel nog steeds verhandeld wordt voor deze prijs. De brandstofprijzen zijn hoog, verlies na verlies, geopolitiek en economie zien er ook somber uit voor KLM en er is een gigantisch negatief eigen vermogen. Waarom is dit aandeel geen pennystock vraag ik mij serieus af.
    Ik vroeg het me ook af, heb door wat pagina's gescrolld, wat gelezen maar ik zie nu niet echt inhoudelijke argumenten waarom de koers op dit niveau blijf. Ik leer graag bij.
    Iemand?
  6. forum rang 6 gbakl 1 april 2022 16:37
    grootste shortimpact van alle ned aandelen en het verdienmodel zegt:

    niet in 1 keer omlaag en eind vd rit maar steeds weer ritten omhoog en omlaag en de timing zit
    waar de grootste macht is van de dagelijkse free float...
  7. Cacla 1 april 2022 16:40
    quote:

    HenkJoh schreef op 1 april 2022 15:49:

    [...]

    Ik vroeg het me ook af, heb door wat pagina's gescrolld, wat gelezen maar ik zie nu niet echt inhoudelijke argumenten waarom de koers op dit niveau blijf. Ik leer graag bij.
    Iemand?

    Ja zolang er geen echt nieuw slecht nieuws is heeft dit aandeel de neiging omhoog te gaan. Dit komt omdat er partijen zijn (banken) die er belang bij hebben dat de koers hoog staat zodat er een grotere kans is dat de aanstaande emissie zal slagen. Ook wordt dit aandeel verhandeld in de Bux app waar je voor relatief weinig geld kunt 'gokken' op aandelen zoals deze (en Tesla e.d.).

    Pas als er weer echt slecht nieuws is zie je de koers elke keer weer hard naar beneden gaan. Dit gebeurt ongeveer elke maand.

    Uiteinlijk zal dit aandeel natuurlijk als penny-stock eindigen maar daar willen bovenstaande partijen nog niets van weten. Dit is nou eenmaal hun verdienmodel...
  8. HenkJoh 1 april 2022 17:19
    Dank Gebl en Cacla,

    Dus inderdaad geen inhoudelijk redenen maar "gedoe".
    Ooit ben ik wegens "gedoe" in Fokker gestapt. ;-)
    Het gedoe was op een gegeven moment over.
  9. forum rang 6 gbakl 2 april 2022 08:51
    ´gedoe´ is van alle tijden en onuitroeibaar en het trekt ook regelmatig een soort volgelingen aan die menen dat
    ze een waardevol, maar te zwaar afgestraft aandeel hebben ontdekt.

    je moet wel met alle winden meewaaien wil je echt profiteren van de beweeglijkheid van dit aandeel en vooral
    niet denken dat er iets inhoudelijks achter schuilt anders wordt je zelf ook regelmatig afgestraft.
  10. dader 3 april 2022 09:22
    Ik mis op mijn rekeningoverricht van abn beleggen al mijn geld.
    Staat --,--
    Wat kan ik op een zondag doen.
    Mis gewoon duizenden euro's
    Help aub
  11. dader 3 april 2022 15:55
    quote:

    gbakl schreef op 3 april 2022 14:54:

    wat had je nu willen kopen vandaag ?
    Heel slimme vraag hahaha
  12. forum rang 6 gbakl 4 april 2022 11:48

    (ABM FN-Dow Jones) Ryanair verwacht in het gebroken boekjaar 2022, dat eindigde op 31 maart, een groter verlies te hebben geleden. Dit maakte de Ierse prijsvechter maandagochtend bekend.
    Ryanair verwacht inmiddels een verlies van 350 tot 400 miljoen euro te hebben geboekt afgelopen jaar. Eerder mikte de luchtvaarder nog op een verlies van 250 tot 450 miljoen euro.
    Ryanair vervoerde in 2022 met 97 miljoen passagiers weliswaar meer passagiers dan de 27,5 miljoen in 2021, maar daarmee zit het bedrijf nog niet op het niveau van voor de coronacrisis. Toen werden nog 149 miljoen passagiers vervoerd.

    Ryanair noemde de balans sterker dan die van sectorgenoten en wees ook op de lagere schulden.
    Eind maart had de luchtvaarder 1,5 miljard euro aan schulden tegen 2,3 miljard euro een jaar eerder
    .................

    fraai is dat, competitie wie in miljarden gerekend de minste schulden heeft.

    (en verkapte en verborgen staatssteun daar hebben we het nog niet eens over...).
  13. Cacla 4 april 2022 16:55
    Goed voorbeeld van hoe je wel moet concurreren in deze markt; kosten laag houden en daarmee de ticket-prijzen. AFKLM zou daar wat van kunnen leren maar, doen ze niet. Ze geloven daar nog steeds in het grote wereldomvattende netwerk, zakelijke reizigers, premium prijzen voor business class, airmiles en dat het allemaal weer goed zal komen.
  14. forum rang 8 Wilbar 4 april 2022 20:18
    Een door Rintel geleide organisatie heeft zich gisteren van haar beste zijde laten zien.. NOT.
    Dat voorspelt weinig goeds.
1.580 Posts
Pagina: «« 1 ... 21 22 23 24 25 ... 79 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in
Premium Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 25 april

    1. BASF Q1-cijfers
    2. Deutsche Bank Q1-cijfers
    3. Delivery Hero Q1-cijfers
    4. Nestlé Q1-cijfers
    5. Adyen Q1-cijfers
    6. Besi Q1-cijfers
    7. Flow Traders Q1-cijfers
    8. Sanofi Q1-cijfers
    9. Azelis Q1-cijfers
    10. Kinepolis Q1-cijfers
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht