Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel

Antonov Terug naar discussie overzicht

verslag AGM 26/6/2008

50 Posts
Pagina: 1 2 3 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 27 juni 2008 05:31
    copy/paste van de clubsite

    26 juni 2008, bezoek AGM Antonov

    Vandaag op bezoek geweest bij de AGM van Antonov. Er was één Nederlandse aandeelhouder en één Engelse aandeelhouder. Dat is niet veel maar heeft mij de kans gegeven om van 10.00 – 15.00 uur zo’n beetje één op één te spreken met de voltallige directie en alle commissarissen.

    Men heeft niets te verbergen en wil transparant zijn.

    Ik heb de indruk dat men mij oprecht tegemoet is getreden en dat ik eerlijke antwoorden heb gekregen op de vele vragen. Ik moest praten, lezen, schrijven en improviseren; waarschijnlijk zijn er zaken die ik hieronder ben vergeten……….

    Ik heb er al heel wat uren opzitten vandaag; excuses voor de taalfouten.

    Huisvesting – productiemiddelen:

    Een uiterst representatief pand waar geen euro teveel luxe in zit. Prima geschikt voor de medewerkers om zich thuis te voelen en voorzien van alle spullen die ze nodig hebben om professioneel over te komen richting klanten. Dat geeft vertrouwen aan de klant. Men beschikt over de nieuwste software voor deze industrie waardoor er veel op de computer kan worden voorbereid. Dit leidt tot aanzienlijke besparingen doordat er ondermeer onderdelen kunnen worden geconstrueerd die in de plaats komen van arbeidsintensieve producten. Het ontwerpen van de producten wordt in nauwe samenwerking gedaan met de producenten.

    Medewerkers:

    Er is een enorm goede sfeer onder de mensen; het salaris is natuurlijk niet onbelangrijk maar die mensen “kicken” erop dat de Antonov techniek in de automotive industrie zal worden geaccepteerd. Dat stimuleert de mensen op een enorme manier.

    Commercial:

    Er is sprake van een hele gerichte focus op datgene wat men wil bereiken; dit in tegenstelling tot vroeger toen alles “kon” :

    · JV met Loncin voor de 6-speed. Six speed demonstratie auto is klaar en rijd op dit moment op het circuit van Mira; John heeft overwogen om de auto naar Antonov te halen maar was van mening dat het testwerk belangrijker is. Er wordt aan gewerkt om een video van het testen op de website van Antonov te krijgen.

    · Er worden gesprekken gevoerd met grote “wereldpartijen” voor de 4-speed; naar 3 bedrijven is inmiddels een voorstel verstuurd met 4 andere bedrijven zijn de gesprekken nog in een beginstadium. Antonov stelt huidige 4 speed ter beschikking en wil – als de klant wil betalen – de 4 speed aanpassen naar de eisen die de klant stelt. Als één van de contracten door gaat dan leidt dit in eerste instantie tot werkzaamheden die door de klant worden betaald – en waar Antonov een marge op maakt – en als alles naar wens verloopt op termijn tot royalty’s.

    · Voor de 2 speed wordt gewerkt aan één oplossing die gebruikt kan worden voor meerdere doeleinden bijv. supercharger, altenator. Dit product wordt niet alleen ingezet voor de automotive industrie maar ook voor bijv. landbouw en andere grote machines. Voor alle categorieën is de energiebesparing een zeer belangrijk aspect mede uit het oogpunt van marketing richting eindgebruikers. Er zijn ook nog andere gebieden waar de 2 speed kan worden ingezet; geen prioriteit op dit moment.



    Er vinden (nog steeds) gesprekken plaats met GM; no further comments.

    Er wordt uitgebreid samengewerkt met Eaton; is zowel supplier van know how als potentiële afnemer.

    Honda heeft producten klaar liggen waar Antonov patenten in zijn verwerkt. Het is Antonov niet bekend of deze producten ooit daadwerkelijk door Honda zullen worden gebruikt in hun auto’s; dat is een beslissing waar Antonov geen enkele invloed op heeft.

    Als je goed luistert naar het gesprek met de operationele directeur dan hoor je dat de Mustang op dit moment heel Europa door gaat om bij allerlei bedrijven (including Ferrari) te laten zien wat de mogelijkheden zijn. www.youtube.com/watch?v=yVCzUoVnXNE

    De verkopen aan Hummer Frankrijk zijn heel belangrijk geweest vanwege het feit dat er sprake is van een (prima) werkend product; dat is heel iets anders dan alleen een product op de tekentafel.

    Verkopen aan Wheel 2Wheel zijn zeer klein; product is te duur en juist deze markt krijgt vanwege de hoge energieprijzen gigantische klappen.

    Antonov wil zich uitsluitend richten op high volume markten; alleen als bepaalde markten het totaalplaatje ondersteunen wil men daar een uitzondering op maken.

    De operationele directeur is zeer enthousiast over de productrange en de focus die er is; hij ziet hugh opportunities.

    Recentelijk heeft Antonov demonstraties gegeven van de supercharger. Verschillende televisiezenders (waaronder BBC – CNN) komen in juli – augustus terug om een opname te maken van het gehele bedrijf.

    Na de demonstraties wordt Antonov door grote bedrijven gebeld (bijv. Bosch) die willen praten over mogelijkheden om samen te werken.
  2. [verwijderd] 27 juni 2008 05:32
    Joint venture Loncin:

    Six speed demonstratie auto is klaar en rijd op dit moment op het circuit van Mira; John heeft overwogen om de auto naar Antonov te halen maar was van mening dat het testwerk belangrijker is. Er wordt aan gewerkt om een video van het testen op de website van Antonov te krijgen.

    Loncin heeft de planning gereed; is een uiterst professioneel bedrijf die de afspraken nakomt.

    Antonov is bijna klaar met de zaken die zij moesten doen.

    De uitkomsten van het testen zijn beter dan werd verwacht (bijv. geluidsniveau)

    Het is nog steeds de bedoeling dat de productie in 2010 gaat starten.

    Er wordt heel serieus onderzocht welke machines men nodig heeft voor de fabriek. De machines moeten niet te groot zijn – i.v.m. hoge kosten – maar moeten wel eenvoudig uit te breiden zijn als er extra vraag is.

    De kosten voor het ontwikkelen van een fabriek voor Aisin heeft 150 miljoen dollar gekost; de joint venture met Loncin kost ca. 30 miljoen euro.

    Volgens John Moore wordt er aan alle eisen - zoals geformuleerd in de letter of intent - voldaan; het is een managementbeslissing van Loncin om het project definitief te starten.

    Uit de gesprekken met deze en gene maak ik op dat er in augustus – september meer duidelijkheid zal zijn. (= mijn conclusie).

    Volgens de operationele directeur – die al 25 keer in China is geweest – is er sprake van een enorme ontwikkeling in China. Bedrijven die een aantal jaren geleden nog nauwelijks bestonden (bijv. BYD) maken een enorme vooruitgang door en zijn uiterst moderne bedrijven die willen werken met de nieuwste (Antonov) technieken.

    Antonov wil in China ook andere partijen gaan leveren; dit zal echter via de JV met Loncin gaan en niet rechtstreeks. Dit om een optimale samenwerking met Loncin te realiseren.

    John Moore is van mening dat bijv. Borg Warner geen echte concurrent is in China; deze bedrijven willen alleen “verouderde” techniek slijten in China. Antonov biedt de nieuwste techniek aan.

    Geely:

    Er is door Antonov zaken gedaan met de research afdeling van Geely. Uiteindelijk heeft Antonov besloten om de samenwerking stop te zetten. Het geschil met Geely is opgelost en leidt tot een (kleine) betaling in het 1e halfjaar van 2008. Antonov heeft er voor gekozen om niet het onderste uit de kan te halen omdat er 2 onderdelen van Geely zijn die sterke interesse hebben in de 6-speed die door de joint venture met Loncin geproduceerd gaat worden.

    Sponsoring:

    De sponsoring van A1GP en Lamborghini is puur en alleen ingegeven door commerciële aspecten.

    Het sponsoren van de A1GP heeft volgens John Moore een geweldige impact gehad in met name China.

    Alle mensen van Audi/Volkswagen weten dat Antonov de Lamborghini sponsort.

    Patenten:

    Roumen Antonov is met pensioen.

    Er worden doorlopend verbeteringen aangebracht aan de huidige producten waar opnieuw patent op wordt aangevraagd; op die manier wordt de lifecycle van de patenten keer op keer verlengd.
  3. [verwijderd] 27 juni 2008 05:34
    Conclusie:

    Een ploeg hardwerkende zeer gemotiveerde mensen aan het werk gezien – gesproken die hun werk met plezier doen en alles op alles zetten om Antonov succesvol te laten zijn.

    Doel is om de met “normale” werkzaamheden voor klanten zoveel marge te genereren dat er een positieve cashflow ontstaat; de royalty inkomsten moeten zorgen voor de “grote” winsten.

    Ik kijk niet naar het verleden maar naar het Antonov van nu; dat we in het verleden “to eager” zijn geweest met het innemen van posities kunnen we niet meer terugdraaien.

    Ik kan niet anders dan concluderen dat men m.i. op de juiste weg is om successen te gaan realiseren. Niemand kan aangeven wanneer dat precies gaat gebeuren.

    Op basis van mijn waarnemingen ben ik van mening dat je absoluut never moet verkopen op de huidige koers; of je wilt (bij)kopen moet je zelf beslissen.

    Thanks for your attention!
  4. superb04 27 juni 2008 08:51
    Busefrank,

    Bedankt voor je uitgebreide verslag. Ziet er niet slecht uit. Gisteren hadden anderen een hele andere visie. Zo zie je maar het kan wel eens heel anders lopen en dan hoop ik positief.

    AB voor Busefrank

    Suc6 allemaal.
  5. [verwijderd] 27 juni 2008 08:59
    quote:

    superb04 schreef:

    Busefrank,

    Bedankt voor je uitgebreide verslag. Ziet er niet slecht uit. Gisteren hadden anderen een hele andere visie. Zo zie je maar het kan wel eens heel anders lopen en dan hoop ik positief.

    AB voor Busefrank

    Suc6 allemaal.
    goed lezen super, copy and paste van de enige echte Antonov-club
  6. Terpen Tijn 27 juni 2008 09:03
    quote:

    discus schreef:

    [quote=superb04]
    Busefrank,

    Bedankt voor je uitgebreide verslag. Ziet er niet slecht uit. Gisteren hadden anderen een hele andere visie. Zo zie je maar het kan wel eens heel anders lopen en dan hoop ik positief.

    AB voor Busefrank

    Suc6 allemaal.
    [/quote]

    goed lezen super, copy and paste van de enige echte Antonov-club
    Dan een Ab-tje voor het kopieren en plakken.

    Niet dan, ja toch
  7. superb04 27 juni 2008 09:07
    quote:

    discus schreef:

    [quote=superb04]
    Busefrank,

    Bedankt voor je uitgebreide verslag. Ziet er niet slecht uit. Gisteren hadden anderen een hele andere visie. Zo zie je maar het kan wel eens heel anders lopen en dan hoop ik positief.

    AB voor Busefrank

    Suc6 allemaal.
    [/quote]

    goed lezen super, copy and paste van de enige echte Antonov-club
    Discus,

    Is het dan slechter dan zelf schrijven? Of geloof jij niet wat er wordt gezegd? Als dit zo is dan is het inderdaad......

    We gaan het zien
  8. [verwijderd] 27 juni 2008 09:44
    Wat een geweldig nieuws allemaal.

    Ik denk dat de aandeelhouders wel weer tevreden zullen zijn met deze nieuwe worst.
    Met zulk goed nieuws zullen ze snel een vakantiegeld weer gebruiken om nog rijker te worden.

  9. superb04 27 juni 2008 09:58
    Als het aandeel omhoog gaat is het toch goed. Een ieder zit voor zichzelf in aandelen en geld erbij is toch altijd goed?

    Wat er nu gebeurd is ook niet goed. 60 praat het aandeel naar beneden in EIGEN belang en een paar goedgelovige (ik) geloof dat het wel weer goed komt. Laat dit zo, toch?
  10. [verwijderd] 27 juni 2008 10:29
    quote:

    superb04 schreef:

    [quote=discus]
    [quote=superb04]
    Busefrank,

    Bedankt voor je uitgebreide verslag. Ziet er niet slecht uit. Gisteren hadden anderen een hele andere visie. Zo zie je maar het kan wel eens heel anders lopen en dan hoop ik positief.

    AB voor Busefrank

    Suc6 allemaal.
    [/quote]

    goed lezen super, copy and paste van de enige echte Antonov-club
    [/quote]

    Discus,

    Is het dan slechter dan zelf schrijven? Of geloof jij niet wat er wordt gezegd? Als dit zo is dan is het inderdaad......

    We gaan het zien
    Super, in jouw posting komt het over alsof busefrank alle werk heeft gedaan, maar alles wat hij gedaan heeft is het stuk gekopieërd op de clubsite en het hier geplakt heeft. dit valt in het niet wat anderen ervoor doen. Je zou beter degene bedanken die er zoveel werk voor heeft verzet.
    gr piet

    gr piet
  11. superb04 27 juni 2008 10:49
    quote:

    discus schreef:

    [quote=superb04]
    [quote=discus]
    [quote=superb04]
    Busefrank,

    Bedankt voor je uitgebreide verslag. Ziet er niet slecht uit. Gisteren hadden anderen een hele andere visie. Zo zie je maar het kan wel eens heel anders lopen en dan hoop ik positief.

    AB voor Busefrank

    Suc6 allemaal.
    [/quote]

    goed lezen super, copy and paste van de enige echte Antonov-club
    [/quote]

    Discus,

    Is het dan slechter dan zelf schrijven? Of geloof jij niet wat er wordt gezegd? Als dit zo is dan is het inderdaad......

    We gaan het zien
    [/quote]
    Super, in jouw posting komt het over alsof busefrank alle werk heeft gedaan, maar alles wat hij gedaan heeft is het stuk gekopieërd op de clubsite en het hier geplakt heeft. dit valt in het niet wat anderen ervoor doen. Je zou beter degene bedanken die er zoveel werk voor heeft verzet.
    gr piet

    gr piet
    Piet,

    1 het was vroeg toen ik het las en heb niet gezien dat het plakken/knippen was.
    2 Hij zet het toch op het forum
    3 Waar maak je je druk over?
    4 blijven lachen
  12. [verwijderd] 27 juni 2008 11:39
    Allemaal leuk en aardige toekomst verwachtingen, maar is het niet beter om de markt voor te zijn dan om te proberen bij de markt aan te sluiten?
    Iedereen is geïnteresseerd in een nieuwe oplossing van auto rijden waar geen of weinig olie aan te pas hoeft te komen.
    Antonov had zich beter kunnen gaan richten op de nieuwe manier van rijden, zoals elektrisch, bio brandstof, waterstof of een andere soort energie waarop auto's kunnen rijden.
    Daar komt in de meeste gevallen geen versnellingsbak meer aan te pas.

    Denk dat hierdoor de autofabrikant voor Antonov steeds minder warm wordt.
    10 jaar geleden maakte Antonov een grote kans, maar zolang de tijd verder tikt, de olie duur word en de technologie bij alle bedrijven steeds beter aan het worden is.
    Is de kans van slagen voor Antonov in de heden daagse moeilijke markt steeds lastiger aan het worden.

    Het merk hummer staat ook al in de etalage om verkocht te worden.
    En General motors zit in zwaar weer.
    De hele auto branche heeft geen zak met geld meer om fors te investeren.

    Alles is nog mogelijk voor Antonov, maar zolang de tijd door blijft tikken.
    Kan je vroeg of laat verwachten dat er een nieuwe standaard komt waarop auto's gaan rijden.

    Op discovery channel was laatst nog Volkswagen op, met leuke technologie en rijden meet zeer kleine compacte auto's die 1 op 60 of meer rijden.
    En elektrische auto's.
    Het budget van volkswagen is ook veel meer dan die van Antonov.

    We zullen zien hoe het afloopt met Antonov.
    De beurskoers heden daags is totaal niet belangrijk.
    Want Antonov kan als geen ander bij goed nieuws een reuze stijging maken.

    Maar ik neig bij Antonov in een wat negatieve spiraal te raken.
    Slecht sentiment en kans op nieuwe brandstof waar geen versnellingsbak aan te pas komt.

    Suc6 voor de aandeelhouders!
  13. Terpen Tijn 27 juni 2008 12:20
    quote:

    busefrank schreef:

    Het staat er toch boven dat het een copy en paste is?

    Het is een zeer mooi en hoopgevend verslag vind ik zelf

    gr Frank
    Met dank aan alle anderen en Frank voor het plaatsen van het bericht.

    MvG
    TT
  14. [verwijderd] 27 juni 2008 16:03
    Daar is ieeeee dan, de brug tot eind 2008. En inderdaad zonder concrete uitspraken, zoals voorspelt door mij. Wie is er overigens naar toe geweest?

    Ik heb er even wat zaken uitgelicht:

    "Men heeft niets te verbergen en wil transparant zijn."

    ***

    Dat is toch gewoon een leugen? Iedereen herinnert zich nog wel het debacle rond het uitbreiden van het maximaal uit te geven aandelen in februari van dit jaar. Dat was op zijn zachts gezegd niet echt transparant. Rond deze periode zijn er nog meer vage dingen gebeurd.

    ***

    "· JV met Loncin voor de 6-speed. Six speed demonstratie auto is klaar …….Er wordt aan gewerkt om een video van het testen op de website van Antonov te krijgen."

    ***

    Dat is goed nieuws. Maar wat is er zo moeilijk aan om een video op de site te krijgen.

    ***

    "· Er worden gesprekken gevoerd met grote "wereldpartijen" voor de 4-speed; naar 3 bedrijven is inmiddels een voorstel verstuurd met 4 andere bedrijven zijn de gesprekken …"

    ***

    Een terugkerend punt bij iedere update. Doet het altijd goed.

    ***

    "· Voor de 2 speed wordt gewerkt aan één oplossing die gebruikt kan worden voor meerdere doeleinden bijv. supercharger, altenator. .."

    ***

    De 2 speed volgens Antonov een product met een korte time to market. Men werkt nog steeds aan een oplossing om dit ding interessant te maken voor afnemers.

    ***

    "Er vinden (nog steeds) gesprekken plaats met GM; no further comments."

    ***

    No comments, terug van weg geweest.

    ***

    "Honda heeft producten klaar liggen waar Antonov patenten in zijn verwerkt. Het is Antonov niet bekend of deze producten ooit daadwerkelijk door Honda zullen worden gebruikt in hun auto's; dat is een beslissing waar Antonov geen enkele invloed op heeft."

    ***

    Ook een oude bekende. En ja, de 18 maanden zijn inmiddels vertreken

    ***



    "Verkopen aan Wheel 2Wheel zijn zeer klein; product is te duur en juist deze markt krijgt vanwege de hoge energieprijzen gigantische klappen."

    ***

    Heeft de Queen wederom het gelijk aan haar zijde. Te duur!!! En waarom een duur circus door Europa laten gaan terwijl er geen toekomst in het product zit????

    ***



    "Antonov wil zich uitsluitend richten op high volume markten; alleen als bepaalde markten het totaalplaatje ondersteunen wil men daar een uitzondering op maken."

    ***

    Verstandige gedachtegang.

    ***

    "Recentelijk heeft Antonov demonstraties gegeven van de supercharger. Verschillende televisiezenders (waaronder BBC – CNN) komen in juli – augustus terug om een opname te maken van het gehele bedrijf."

    ***

    Waarom doorgaan met promoten van de supercharger ? Als deze toch te duur is. Wanneer de uitzending komt zal ik deze zeker bekijken. Leuke opsteker voor het bedrijf.

    ***

    "Joint venture Loncin:….."

    ***

    Samenwerking tussen beide ziet er zo te zien goed uit. Evenals de tests van de bak, publiceren zou ik zeggen. Positief dat ze de fabriek goedkoop kunnen neerzetten. Ik denk alleen dat de schaalgrote van Aisin groter is en daar zal een belangrijk deel van het verschil in uitgave in zitten. Pas hiervoor op: HET IS EEN MANGEMENTBESLISSING VAN LONCIN……. Om alles via de JV te verkopen is een goede gedachten, maar eerst zelf maar is produceren.

    John loopt wel een beetje naast zijn schoenen v.w.b. Borg Warner. Beetje meer respect is op zijn plaats, wanneer je nog nooit een bak hebt geproduceerd, laat staan verkocht. Wanneer de bak aanslaat mag je dit doen. Dit weten we echter pas tegen 2011.

    ***

    "Sponsoring:"

    ***

    Al veel over geschreven. Bottomline pas zinvol wanneer je producten in de markt hebt staan.

    ***

    Twee belangrijke aspecten mis ik in dit geheel. Namelijk status Emporio en de klanten voor de JV. Deze laatste is niet geheel onbelangrijk.

    Vooralsnog heeft de update geen positief effect op de koers, maarja het trucje houdt een keertje op.

    Graag inhoudelijk reageren op dit schrijven, ik sta zoals altijd open voor een discussie. Probeer is rationeel te reageren, i.p.v. emotioneel. Alle persoonlijke aanvallen ken ik inmiddels wel.

    Gr. Q
  15. [verwijderd] 27 juni 2008 16:32
    En hoor hier de woorden van een "Queen" die zelf CEO is geweest van de grootste multinationals ter wereld. Laatste keer nog commissaris van Shell geweest zeker. Man, Man, Man wat heb je ooit gepresteerd in het leven...... Ik denk helemaal niets. Bewijs het maar en ik geef je alle restpect die maar kan krijgen.

    quote:

    QueenB schreef:

    Daar is ieeeee dan, de brug tot eind 2008. En inderdaad zonder concrete uitspraken, zoals voorspelt door mij. Wie is er overigens naar toe geweest?

    Ik heb er even wat zaken uitgelicht:

    "Men heeft niets te verbergen en wil transparant zijn."

    ***

    Dat is toch gewoon een leugen? Iedereen herinnert zich nog wel het debacle rond het uitbreiden van het maximaal uit te geven aandelen in februari van dit jaar. Dat was op zijn zachts gezegd niet echt transparant. Rond deze periode zijn er nog meer vage dingen gebeurd.

    ***

    "· JV met Loncin voor de 6-speed. Six speed demonstratie auto is klaar …….Er wordt aan gewerkt om een video van het testen op de website van Antonov te krijgen."

    ***

    Dat is goed nieuws. Maar wat is er zo moeilijk aan om een video op de site te krijgen.

    ***

    "· Er worden gesprekken gevoerd met grote "wereldpartijen" voor de 4-speed; naar 3 bedrijven is inmiddels een voorstel verstuurd met 4 andere bedrijven zijn de gesprekken …"

    ***

    Een terugkerend punt bij iedere update. Doet het altijd goed.

    ***

    "· Voor de 2 speed wordt gewerkt aan één oplossing die gebruikt kan worden voor meerdere doeleinden bijv. supercharger, altenator. .."

    ***

    De 2 speed volgens Antonov een product met een korte time to market. Men werkt nog steeds aan een oplossing om dit ding interessant te maken voor afnemers.

    ***

    "Er vinden (nog steeds) gesprekken plaats met GM; no further comments."

    ***

    No comments, terug van weg geweest.

    ***

    "Honda heeft producten klaar liggen waar Antonov patenten in zijn verwerkt. Het is Antonov niet bekend of deze producten ooit daadwerkelijk door Honda zullen worden gebruikt in hun auto's; dat is een beslissing waar Antonov geen enkele invloed op heeft."

    ***

    Ook een oude bekende. En ja, de 18 maanden zijn inmiddels vertreken

    ***



    "Verkopen aan Wheel 2Wheel zijn zeer klein; product is te duur en juist deze markt krijgt vanwege de hoge energieprijzen gigantische klappen."

    ***

    Heeft de Queen wederom het gelijk aan haar zijde. Te duur!!! En waarom een duur circus door Europa laten gaan terwijl er geen toekomst in het product zit????

    ***



    "Antonov wil zich uitsluitend richten op high volume markten; alleen als bepaalde markten het totaalplaatje ondersteunen wil men daar een uitzondering op maken."

    ***

    Verstandige gedachtegang.

    ***

    "Recentelijk heeft Antonov demonstraties gegeven van de supercharger. Verschillende televisiezenders (waaronder BBC – CNN) komen in juli – augustus terug om een opname te maken van het gehele bedrijf."

    ***

    Waarom doorgaan met promoten van de supercharger ? Als deze toch te duur is. Wanneer de uitzending komt zal ik deze zeker bekijken. Leuke opsteker voor het bedrijf.

    ***

    "Joint venture Loncin:….."

    ***

    Samenwerking tussen beide ziet er zo te zien goed uit. Evenals de tests van de bak, publiceren zou ik zeggen. Positief dat ze de fabriek goedkoop kunnen neerzetten. Ik denk alleen dat de schaalgrote van Aisin groter is en daar zal een belangrijk deel van het verschil in uitgave in zitten. Pas hiervoor op: HET IS EEN MANGEMENTBESLISSING VAN LONCIN……. Om alles via de JV te verkopen is een goede gedachten, maar eerst zelf maar is produceren.

    John loopt wel een beetje naast zijn schoenen v.w.b. Borg Warner. Beetje meer respect is op zijn plaats, wanneer je nog nooit een bak hebt geproduceerd, laat staan verkocht. Wanneer de bak aanslaat mag je dit doen. Dit weten we echter pas tegen 2011.

    ***

    "Sponsoring:"

    ***

    Al veel over geschreven. Bottomline pas zinvol wanneer je producten in de markt hebt staan.

    ***

    Twee belangrijke aspecten mis ik in dit geheel. Namelijk status Emporio en de klanten voor de JV. Deze laatste is niet geheel onbelangrijk.

    Vooralsnog heeft de update geen positief effect op de koers, maarja het trucje houdt een keertje op.

    Graag inhoudelijk reageren op dit schrijven, ik sta zoals altijd open voor een discussie. Probeer is rationeel te reageren, i.p.v. emotioneel. Alle persoonlijke aanvallen ken ik inmiddels wel.

    Gr. Q
  16. [verwijderd] 27 juni 2008 16:56
    Allereerst wil en hoef ik geen respect van jou. Ten tweede staat dit draadje los van het feit wat ik gepresteerd heb.

    En nogmaals:

    Graag inhoudelijk reageren op dit schrijven, ik sta zoals altijd open voor een discussie. Probeer is rationeel te reageren, i.p.v. emotioneel. Alle persoonlijke aanvallen ken ik inmiddels wel.

    Zelfs na een update tikt de koers de ATL aan. Brrr.

    Gr. Q

    [quote=Petrovskie]
    En hoor hier de woorden van een "Queen" die zelf CEO is geweest van de grootste multinationals ter wereld. Laatste keer nog commissaris van Shell geweest zeker. Man, Man, Man wat heb je ooit gepresteerd in het leven...... Ik denk helemaal niets. Bewijs het maar en ik geef je alle restpect die maar kan krijgen.
    /quote]
  17. [verwijderd] 27 juni 2008 17:10
    Je past zo mooi in het plaatje "beste stuurlui staan aan wal". Altijd alles maar bekritiseren en zelf nog nooit wat gepresteerd hebben op een beetje niveau, dat is zo laf, zielig en o zo gemakkelijk. Als je nou echt eens als interim manager eens een bedrijf uit de stront hebt getrokken heb je enig recht van spreken.

    quote:

    QueenB schreef:

    Allereerst wil en hoef ik geen respect van jou. Ten tweede staat dit draadje los van het feit wat ik gepresteerd heb.

    En nogmaals:

    Graag inhoudelijk reageren op dit schrijven, ik sta zoals altijd open voor een discussie. Probeer is rationeel te reageren, i.p.v. emotioneel. Alle persoonlijke aanvallen ken ik inmiddels wel.

    Zelfs na een update tikt de koers de ATL aan. Brrr.

    Gr. Q

    [quote=Petrovskie]
    En hoor hier de woorden van een "Queen" die zelf CEO is geweest van de grootste multinationals ter wereld. Laatste keer nog commissaris van Shell geweest zeker. Man, Man, Man wat heb je ooit gepresteerd in het leven...... Ik denk helemaal niets. Bewijs het maar en ik geef je alle restpect die maar kan krijgen.
    /quote]
  18. [verwijderd] 27 juni 2008 17:28
    Dus je mag alleen als interim manager kritiek hebben?

    Beetje rare stelling. Wat ik of een ander doet, doet er niet toe. Je moet gewoon kritiek kunnen hebben. En Antonov geeft daar alle aanleiding toe.

    En hoe slechter het met het aandeel gaat, des harder worden de persoonlijke aanvallen

    Nog maar een keer in herhaling:

    Graag inhoudelijk reageren op dit schrijven, ik sta zoals altijd open voor een discussie. Probeer is rationeel te reageren, i.p.v. emotioneel. Alle persoonlijke aanvallen ken ik inmiddels wel.

    Geef jou visie is op het verslag!!!!!

    Gr. Q
    quote:

    Petrovskie schreef:

    Je past zo mooi in het plaatje "beste stuurlui staan aan wal". Altijd alles maar bekritiseren en zelf nog nooit wat gepresteerd hebben op een beetje niveau, dat is zo laf, zielig en o zo gemakkelijk. Als je nou echt eens als interim manager eens een bedrijf uit de stront hebt getrokken heb je enig recht van spreken.

    [quote=QueenB]
    Allereerst wil en hoef ik geen respect van jou. Ten tweede staat dit draadje los van het feit wat ik gepresteerd heb.

    En nogmaals:

    Graag inhoudelijk reageren op dit schrijven, ik sta zoals altijd open voor een discussie. Probeer is rationeel te reageren, i.p.v. emotioneel. Alle persoonlijke aanvallen ken ik inmiddels wel.

    Zelfs na een update tikt de koers de ATL aan. Brrr.

    Gr. Q

    [quote=Petrovskie]
    En hoor hier de woorden van een "Queen" die zelf CEO is geweest van de grootste multinationals ter wereld. Laatste keer nog commissaris van Shell geweest zeker. Man, Man, Man wat heb je ooit gepresteerd in het leven...... Ik denk helemaal niets. Bewijs het maar en ik geef je alle restpect die maar kan krijgen.
    /quote]
    [/quote]
50 Posts
Pagina: 1 2 3 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Direct naar Forum

Zoek alfabetisch op forum

  1. A
  2. B
  3. C
  4. D
  5. E
  6. F
  7. G
  8. H
  9. I
  10. J
  11. K
  12. L
  13. M
  14. N
  15. O
  16. P
  17. Q
  18. R
  19. S
  20. T
  21. U
  22. V
  23. W
  24. X
  25. Y
  26. Z
Forum # Topics # Posts
Aalberts 465 6.840
AB InBev 2 5.282
Abionyx Pharma 2 29
Ablynx 43 13.356
ABN AMRO 1.579 46.074
ABO-Group 1 18
Acacia Pharma 9 24.692
Accell Group 151 4.129
Accentis 2 253
Accsys Technologies 22 8.865
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC 218 11.686
Ackermans & van Haaren 1 160
ADMA Biologics 1 31
Adomos 1 126
AdUX 2 457
Adyen 13 16.145
Aedifica 2 828
Aegon 3.257 320.006
AFC Ajax 537 7.010
Affimed NV 2 5.734
ageas 5.843 109.775
Agfa-Gevaert 13 1.854
Ahold 3.536 73.977
Air France - KLM 1.024 34.302
Airspray 511 1.258
Akka Technologies 1 18
AkzoNobel 466 12.682
Alfen 12 15.998
Allfunds Group 3 1.122
Almunda Professionals (vh Novisource) 651 4.246
Alpha Pro Tech 1 17
Alphabet Inc. 1 324
Altice 106 51.196
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko)) 8.484 114.756
AM 228 684
Amarin Corporation 1 133
Amerikaanse aandelen 3.819 240.152
AMG 965 125.586
AMS 3 73
Amsterdam Commodities 303 6.512
AMT Holding 199 7.047
Anavex Life Sciences Corp 2 381
Antonov 22.632 153.605
Aperam 91 14.102
Apollo Alternative Assets 1 17
Apple 5 313
Arcadis 251 8.613
Arcelor Mittal 2.023 318.572
Archos 1 1
Arcona Property Fund 1 266
arGEN-X 15 9.092
Aroundtown SA 1 175
Arrowhead Research 5 9.248
Ascencio 1 20
ASIT biotech 2 697
ASMI 4.107 37.528
ASML 1.762 76.453
ASR Nederland 18 4.117
ATAI Life Sciences 1 7
Atenor Group 1 322
Athlon Group 121 176
Atrium European Real Estate 2 199
Auplata 1 55
Avantium 29 10.620
Axsome Therapeutics 1 177
Azelis Group 1 49
Azerion 7 2.657

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 19 april

    1. Japan inflatie maart 2,7% YoY volitaliteit verwacht
    2. WDP Q1-cijfers
    3. EU producentenprijzen maart
    4. VK detailhandelsverkopen maart
    5. Fra ondernemersvertrouwen april
    6. KPN €0,098 ex-dividend
    7. CM.com jaarvergadering
    8. NSI jaarvergadering
    9. American Express Q1-cijfers
  2. 22 april

    1. NL investeringen februari
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht