Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel

Koffiekamer Terug naar discussie overzicht

DSB om zeep helpen

421 Posts
Pagina: «« 1 ... 14 15 16 17 18 ... 22 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 4 oktober 2009 12:53
    quote:

    The Wishbone schreef:

    Ik denk dat een bank een ondernemers functie heeft dus ik ga er van uit dat er een reserverings potje is gemaakt om deze uitzonderlijke situaties het hoofd te bieden
    groet,
    De garantie is een Europese keuze dus iets waar NL niets over te zeggen heeft. (hooguit tot 2011 zou Bos een eigen koers kunnen varen met als gevolg dat al het geld overheveld gaat worden naar het buitenland)

    Alle banken hebben inderdaad een reserveringspotje. Maar die is volledig geheid en niemand (m.u.v. DNB, MvF) weet of en hoeveel er in zit. Ook is bij- en afschrijven niet bekend.

    Is ook niet belangrijk want banken hebben 1 drijfveer en dat is winst maken dus alle uitgaven zullen dubbel en dwars doorberekend worden.

  2. [verwijderd] 4 oktober 2009 14:10
    quote:

    Mij Krijgen Ze Niet Klein schreef:

    [quote=The Wishbone]
    Ik denk dat een bank een ondernemers functie heeft dus ik ga er van uit dat er een reserverings potje is gemaakt om deze uitzonderlijke situaties het hoofd te bieden
    groet,
    [/quote]

    De garantie is een Europese keuze dus iets waar NL niets over te zeggen heeft. (hooguit tot 2011 zou Bos een eigen koers kunnen varen met als gevolg dat al het geld overheveld gaat worden naar het buitenland)

    Alle banken hebben inderdaad een reserveringspotje. Maar die is volledig geheid en niemand (m.u.v. DNB, MvF) weet of en hoeveel er in zit. Ook is bij- en afschrijven niet bekend.

    Is ook niet belangrijk want banken hebben 1 drijfveer en dat is winst maken dus alle uitgaven zullen dubbel en dwars doorberekend worden.

    Ik denk dat de klanten collectief erg sterk staan
    En zo een handels structuur kunnen afdwingen
    Van de bank die hun voorkeur hebben

  3. [verwijderd] 4 oktober 2009 16:39
    Transparantie is een absolute must, net als fatsoenlijk omgaan met je klanten.
    Het belang van de klant moet centraal staan en niet het korte termijn denken (graaicultuur).
    De kredietcrisis dwingt deze andere houding gaandeweg af.
    Alleen jammer dat de overheid die deze ontwikkeling al jaren geleden zag aankomen volledig heeft gefaald in haar toezicht en het tijdig nemen van adequate maatregelen.
    Over ongeveer 23 jaar (Japanse scenario) bereiken we weer het welstandsniveau van twee jaar geleden. Tegen die tijd zijn de wijze lessen van nu in vergetelheid geraakt met alle gevolgen van dien.
    De geschiedenis herhaalt zich.
  4. [verwijderd] 4 oktober 2009 17:04
    quote:

    fintech schreef:

    Transparantie is een absolute must, net als fatsoenlijk omgaan met je klanten.
    Het belang van de klant moet centraal staan en niet het korte termijn denken (graaicultuur).
    De kredietcrisis dwingt deze andere houding gaandeweg af.
    Alleen jammer dat de overheid die deze ontwikkeling al jaren geleden zag aankomen volledig heeft gefaald in haar toezicht en het tijdig nemen van adequate maatregelen.
    Over ongeveer 23 jaar (Japanse scenario) bereiken we weer het welstandsniveau van twee jaar geleden. Tegen die tijd zijn de wijze lessen van nu in vergetelheid geraakt met alle gevolgen van dien.
    De geschiedenis herhaalt zich.
    Duidelijk verhaal over de invloed van de bank, de overheid en het buitenland, maar wat ik mis in dit verhaal is de rol van de Nederlandse consument en de aandeelhouder.

    Eigenlijk is mijn vraag, heeft de consument en belegger een leidende of lijdende rol in de economie?

    Nog een keer een link naar een fantastisch actueel stukje cabaret;
    Lenen, lenen, betalen, betalen
    www.youtube.com/watch?v=fFmcOIKjqz4
  5. [verwijderd] 4 oktober 2009 17:42
    Mij Krijgen Ze Niet Klein schreef:
    Maar had je nog echte zakelijke argumenten?

    wat verstaat u onder echte zakelijke argumenten!
    m.i. was het stukje duidelijk genoeg.

    een bank behoort duurzaamheid en vertrouwen uit te stralen.
    dus werkzaamheden die plaats vinden achter een degelijke klassieke " gesloten " statige gevel.
    een bank behoort zware ondoordringbare kluisdeuren te hebben die zelfs van de straat af gezien mogen worden.
    een bank is als de bajes, alleen met dit verschil
    dat bij de eerste inbreken en bij de tweede uitbreken totaal uitgesloten wordt.
    wat een bank zeker niet nodig heeft zijn platte praatjes van een zogenaamde voorlichter !
    en zeker geen platte praatjes van een ex diender,
    een smeris die wel eens met een los handje als eigen rechter speelde.
    gemaakt zogenaamd plat mokkums uit een gemaakte glimlach,
    die meer weg had en heeft van een uit graniet gehouwen starre grijns.

    onlangs gehoord ,uit eerste hand gehoord, een voorbeeld van de handelwijze van de dsb.
    iemand (een niet onbemiddelde dame) had wat cash nodig.
    (eigen huis,onbelast en wat aandelen die ze op dit moment niet wenst te verkopen)
    ze vroeg bij de dsb € 5000,- aan.
    aflossing 24 maanden /rente 12%.
    de kleine lettertjes bevielen haar niet (vervroegd aflossen was uit den boze) dus is ze gegaan naar de postbank (ing) waar ze ook een kleine rekening heeft.
    wat gebeurt?
    de dsb gaat haar verscheidene malen bellen ,terwijl bij aanvraag van de offerte ze slechts een betaalnummer kon draaien en was terugbellen onmogelijk,om toch vooral bij hun een veel groter bedrag te lenen onder gunstiger voorwaarden !
    over de zogenaamde zorgplicht te spreken.
    2009-leen meer dan u nodig heeft!!

    de hypocrisie dat nu welling en bos zich druk maken over het eventueel omvallen van de dsb terwijl ze wel op een bolsjewistische praktijk fortis nederland genaast hadden en de bestolen eigenaren (de aandeelhouders) nog voor 'rotte vis'hebben durven uitmaken.
    en nog steeds denken deze uitvreters de baantjes te vergeven hebben al stelt hun politieke en financiële
    achterban niets meer voor.
    kroes & peper/bos & kroes & abn-fortis / dsb & grave & zalm /etc.
    de zich als onnozelen voordoende parasieten in de samenleving ,ziek zijnde van de hoogmoed.
    hoogmoed komt voor de val.
    van mij mag alles omvallen.
    leve de algehele schoonmaak in nederland.

    quote 03-06-2008
    De kredietcrisis maakt het noodzakelijk om te kijken wat er gebeurt als de kosten om kapitaal aan te trekken stijgen. Uiteindelijk moet elke euro die DSB uitleent weer van een spaarder of van een andere bank worden aangetrokken.

    Omdat DSB het geleende geld uitsluitend bij consumenten uitzet, is het goed mogelijk dat de kosten die de financiers van DSB in rekening brengen, ook stijgen. De kredietcrisis was uiteindelijk veroorzaakt door consumenten die hun leningen niet meer konden afbetalen, en niet door overheden of bedrijven in geldnood. Volgens verschillende bronnen moet DSB daarom rekening houden met ongeveer een half procent meer fundingkosten op de kredietportefeuille.

    Bij een schuldpositie van bijna €6 miljard betekent dat een extra kostenpost van tientallen miljoenen euro’s, genoeg om DSB in de rode cijfers te doen belanden. Als de rentelasten van €6 miljard aan schulden fluctueren, is €130 miljoen aan eigen vermogen wellicht te weinig om een langdurige kredietcrisis uit te zitten.

    De uitgifte van nieuwe aandelen om de balans te versterken is een mogelijke oplossing. Het probleem daarbij is dat de geplande beursgang van DSB is afgeblazen, waardoor de bank geen beursnotering heeft en een snelle uitgifte van aandelen onmogelijk is. Daarom kiest DSB voor de uitgifte van perpetuals: obligaties zonder afloopdatum, dus schuldpapier dat letterlijk tot in de oneindigheid blijft uitstaan. Omdat dit achtergesteld vermogen is, mag dit bij het eigen vermogen worden opgeteld voor de bepaling van het kernkapitaal. Zo wordt op het oog de verhouding tussen eigen vermogen en schulden licht verbetert. Met meer kernkapitaal is het mogelijk om nóg meer geld bij andere banken te lenen, zodat er nog meer consumentenkrediet kan worden afgesloten.

    Het vervelende is dat dat achtergestelde vermogen een prijskaartje heeft. Wie zijn geld op een achtergesteld deposito bij DSB zet, krijgt daar 7,5% rente voor. Een lening bij Becam kost echter maar 6,9%. De kosten van 1 euro aan achtergesteld vermogen moeten dus worden goedgemaakt door er nog twintig bij te lenen en die weer met winst uit te zetten bij consumenten. Zo ontstaat er een eeuwigdurende wedloop tegen de rentestand, met een gigantische schuld en lage winstgevendheid tot gevolg.

    Volgens de laatste berichten heeft DSB 2007 wel met winst afgesloten, en zou DSB nog steeds minimaal €200 miljoen aan kernkapitaal hebben. Maar de strijd om de spaarder is nu ook losgebarsten: een IJslandse bank geeft nu 5% rente op spaargeld, bijna een procent meer dan Scheringa. Een procent meer rente op alle schulden van DSB zou beteken dat de bank binnen een paar jaar failliet is.

    Volgens financieel directeur Gerrit Zalm heeft DSB echter nog geen last van de crisis, ook omdat de regels voor kredietverschaffing in Nederland veel strenger zijn dan in de Verenigde Staten. We zullen moeten wachten tot de publicatie van de laatste jaarcijfers, waarschijnlijk deze maand, voordat we weten hoe DSB er precies voorstaat. Gezien de schade die collega-bankiers hebben geleden is het praktisch onmogelijk dat Scheringa 2007 zonder kleerscheuren heeft doorstaan.

    Een fors gedeelte van de beleggingen zit namelijk juist in producten die in waarde zijn gedaald door de kredietcrisis, zoals schuldpapier van Merrill Lynch en Goldman Sachs. Om aan wettelijke eisen te voldoen heeft DSB de beleggingen in Amerikaanse hypotheken in 2005 af moeten bouwen, maar er zit nog ongeveer €50 miljoen in risicovolle Amerikaanse beleggingsproducten. Het is niet onwaarschijnlijk dat hier flink op moet worden afgeschreven.

    DSB biedt inderdaad leningen aan tegen een veel lagere rente dan haar concurrenten, maar heeft een zwakker risicomanagement, een minder solvabele balans en een slechtere corporate governance dan haar collega-bankiers. Bij een crisis zijn dat juist de zaken die er toe doen.

    DSB is het niet eens met deze analyse. Woordvoerder Klaas Wilting: 'DSB is een goed renderende bank met alle onderdelen.'
  6. forum rang 10 voda 4 oktober 2009 17:43
    Akkoord DSB Bank en stichting Steunfonds
    4 oktober 2009, 17:34 | ANP
    AMSTERDAM (AFN) - DSB Bank heeft zondag een overeenkomst getekend met de stichting Steunfonds Probleemhypotheken om gedupeerden op individuele basis te compenseren. Dat bevestigde de woordvoerder van DSB naar aanleiding van berichtgeving op de website van de Volkskrant.

    De stichting, die naar eigen zeggen ongeveer tweeduizend gedupeerden behartigt, beschuldigt DSB ervan huiseigenaren te hebben opgezadeld met torenhoge schulden. De twee partijen hebben nu een raamwerk opgezet dat als voorbeeld moet dienen voor de behandeling van de overige dossiers.

    Mensen die vinden dat zij door DSB zijn benadeeld en compensatie willen, moeten zichzelf melden bij de stichting Steunfonds Probleemhypotheken. ,,Diegenen die zich aanmelden, zullen wij proberen te helpen. We willen individuele oplossingen, geen collectieve'', aldus DSB-woordvoerder Klaas Wilting.

    Geen heil

    De stichting Steunfonds Probleemhypotheken ziet in tegenstelling tot de stichting Hypotheekleed geen heil in een groepsclaim tegen DSB. Hypotheekleed riep vorige week klanten van DSB op massaal hun geld bij de bank weg te halen om zo een faillissement van de bank te forceren.

    DSB-eigenaar Dirk Scheringa bood zaterdag nog zijn excuses aan voor het beleid van koppelverkopen. Daarbij worden allerlei overbodige polissen verkocht samen met een lening. Hij zei er persoonlijk voor te zorgen dat alle klachten zo snel mogelijk worden opgelost.

    Volgens Scheringa hebben sommige klanten gelijk dat ze hierover boos zijn op DSB. Hij meldde dat de bank al maanden bezig is met oplossingen en het kritisch bekijken van de eigen bedrijfsvoering. Bovendien verkoopt de bank volgens Scheringa al sinds april geen koopsompolissen meer.
  7. forum rang 10 voda 4 oktober 2009 17:49
    quote:

    Cancel schreef:

    Stop al het negatieve over DSB Bank.

    Waarom? Ze zijn toch verschrikkelijk de fout in gegaan?
  8. [verwijderd] 4 oktober 2009 18:00
    quote:

    Bard123 schreef:

    [quote=fintech]
    Transparantie is een absolute must, net als fatsoenlijk omgaan met je klanten.
    Het belang van de klant moet centraal staan en niet het korte termijn denken (graaicultuur).
    De kredietcrisis dwingt deze andere houding gaandeweg af.
    Alleen jammer dat de overheid die deze ontwikkeling al jaren geleden zag aankomen volledig heeft gefaald in haar toezicht en het tijdig nemen van adequate maatregelen.
    Over ongeveer 23 jaar (Japanse scenario) bereiken we weer het welstandsniveau van twee jaar geleden. Tegen die tijd zijn de wijze lessen van nu in vergetelheid geraakt met alle gevolgen van dien.
    De geschiedenis herhaalt zich.
    [/quote]

    Duidelijk verhaal over de invloed van de bank, de overheid en het buitenland, maar wat ik mis in dit verhaal is de rol van de Nederlandse consument en de aandeelhouder.

    Eigenlijk is mijn vraag, heeft de consument en belegger een leidende of lijdende rol in de economie?

    Nog een keer een link naar een fantastisch actueel stukje cabaret;
    Lenen, lenen, betalen, betalen
    www.youtube.com/watch?v=fFmcOIKjqz4
    Belegger en klant hebben geen leidende rol. De klant is wel de belangrijkste speler en naarmate de klant beter bediend wordt kan ook de aandeelhouder tevredener zijn. Het is aan de onderneming er voor te zorgen dat hij de klant met onderscheidende dienstverlening weet te bedienen en kan binden.

    De invloed van de kleine aandeelhouder is in het algemeen vrij gering. Behalve wanneer er echt iets aan de knikker is en belangenorganisaties deze aandeelhouders weten te mobiliseren. Dan kunnen ze een vuist maken. Twee voorbeelden. De aandeelhoudersvergadering van Shell, waar de beloningen van de top tot groot protest leidden. Die discussie ging echter over de beloningssystematiek en niet over de vraag of het bedrag maatschappelijk aanvaardbaar is. Een ander voorbeeld is Huub Willemse, voorzitter van de Ondernemingskamer bij het Amsterdamse Gerechtshof.
    Met zijn, volgens critici, controversiële uitspraken, leverde hij een grote bijdrage aan het Nederlandse debat over de rechten van aandeelhouders. Hij zorgde voor een cultuuromslag. Ook al heeft de Hoge Raad in een aantal geruchtmakende zaken zijn uitspraken later vernietigd. In de ABN Amro-zaak besliste de Hoge Raad dat de Amerikaanse dochter LaSalle wel mocht worden verkocht. Willemse besliste anders. "Wij vonden wat we vonden, met de volle overtuiging zoals we dat hebben opgeschreven. De Hoge Raad besliste anders, dat is dan zo. Het recht is geen kwestie van gelijk hebben, maar van gelijk krijgen.”

    De aandeelhouder, maar ook het personeel en de klanten zijn stakeholders van een onderneming en daarmee moet de onderneming rekening houden en het liefst op een maatschappelijk verantwoorde wijze.

    In de financiële crisis zie je dat hebzucht niet
    alleen des banken is maar ook de klanten niet vreemd is. Icesave is daar een mooi voorbeeld van. Klanten keken alleen maar de hoogste rente en dat paste geheel in de cultuur van dat moment. Je zou bijna denken dat ook zij de crisis hebben verdiend. Het zegt ook iets over de toezichthouder die zijn lippen stijf op elkaar hield.

    Ook provincies en gemeenten gingen hierin mee ongeacht de vraag of zij bevoegd waren als zodanig te handelen of wel over de vereiste kennis beschikten. De Ceteco-affaire (1999) is daar een voorbeeld van. Toen kwam aan het licht kwam dat de provincie Zuid-Holland in het geheim voor ongeveer twee miljard gulden bankierde met als doel het maken van winst.
    De affaire leidde verder tot kamervragen en het aftreden van de commissaris van de Koningin mw. Leemhuis-Stout. De toenmalige minister van Binnenlandse Zaken Bram Peper verbood op aandringen van de Tweede Kamer het bankieren door overheidsorganen. En zie hier de geschiedenis herhaalt zich. En dat is nog maar tien jaar later!

    Dat er onvrede is onder klanten die zich bedonderd voelen door banken, daar kan ik inkomen. Het zegt iets over deze banken, maar toch ook wel over de klant. De klant moet enerzijds kritisch zijn en blijven, anderzijds mag hij er van uitgaan dat zijn adviseur oprecht is en zijn belang dient. Daar is dus veel fout gegaan. En ik kan me dus de onvrede die er heerst goed voorstellen.

    Je ziet tegenwoordig dat veel financiële dienstverlening plaatsvindt via intermediairs en niet meer in alle gevallen rechtstreeks via banken. Banken zullen moeten werken aan hun come-back onder de eerder genoemde voorwaarden.
  9. welshterrier 5 4 oktober 2009 18:01
    quote:

    voda schreef:

    [quote=Cancel]
    Stop al het negatieve over DSB Bank.

    [/quote]
    Waarom? Ze zijn toch verschrikkelijk de fout in gegaan?

    ze gaan het toch oplossen, al dat negatieve gedoe ern paniekzaaierij daar help je de bank mee om zeep. Wat denk je van de mensen met meer dan een ton en de achtergestelde deposito's.
  10. [verwijderd] 4 oktober 2009 18:26
    DSB helpt Lakeman omzeep.

    Nos.nl
    DSB Bank gaat gedupeerde klanten stuk voor stuk compenseren. De bank heeft een contract getekend met de stichting Steunfonds Probleemhypotheken. Die zegt op te komen voor zo'n 2000 mensen die door toedoen van DSB met veel te hoge schulden zitten.
    Gedupeerde dienen wel eerst lid te worden van deze stichting.
  11. [verwijderd] 4 oktober 2009 18:36
    Dsb doet het publicitair nu goed, site doet het weer.
    De baas geeft de diefstal toe en gaat terugbetalen, dit is echt het enige wat je kan doen in dit soort situaties.
    Ik laat mijn spaarpotje voorlopig staan bij dit kleine internetbankje.

    ps
    Kijk naar de populaire heer Letterman in de VS.
    Live in je eigen show toegeven van de escapades op de werkvloer(sex!)
    Populairder dan ooit, meer kijkers, en over drie maanden is alles weer vergeten.
  12. Sylvia 11 4 oktober 2009 18:43
    quote:

    paulta schreef:

    Dsb doet het publicitair nu goed, site doet het weer.
    De baas geeft de diefstal toe en gaat terugbetalen, dit is echt het enige wat je kan doen in dit soort situaties.
    Ik laat mijn spaarpotje voorlopig staan bij dit kleine internetbankje.

    ps
    Kijk naar de populaire heer Letterman in de VS.
    Live in je eigen show toegeven van de escapades op de werkvloer(sex!)
    Populairder dan ooit, meer kijkers, en over drie maanden is alles weer vergeten.
    Zo zit het leven idd in elkaar.
    En zoals ik al elders schreef; een particuliere bank compenseert en nu dus de grootbanken nog.
  13. [verwijderd] 4 oktober 2009 18:49
    De "achtergestelden" onder ons hadden een slaaploos weekend achter de rug: "het zou potverdikkie toch niet ...."
    Alles wat achtergesteld is bij alle banken is nu besmet, kan je het probleemloos kwijtraken? prima...voor de rest! afblijven, hoe mooi ze het ook voorspiegelen(het blijven ratten).
  14. [verwijderd] 4 oktober 2009 19:38
    Pieter Lakeman kan met pensioen

    Pieter Lakeman is 67 jaar en dat is een mooie leeftijd om met pensioen te gaan. Zeker nu hij uit is op het faillissement van DSB. Want hoe fout deze bank bij het verstrekken van dure koopsompolissen wellicht is geweest, dit is gewoon een stap te ver

    Lakeman stelt dat het faillissement nauwelijks schade zal berokkenen, afgezien van personele gevolgen bij de bank. Spaarders kunnen volgens hem immers een beroep doen op het garantiestelsel. Dan vergeet hij dat sommige spaarders meer dan 100.000 euro op hun rekening hebben staan. Maar bovendien draaien de overheid en feitelijk alle belastingbetalers voor een faillissement op.

    Geduld is een schone zaak en laten we nu eerst het onderzoek van de AFM afwachten. Als blijkt dat de bank onoorbaar heeft gehandeld, mag daar best een harde sanctie op volgen. Hopelijk komt er dan ook een goede regeling voor de grootste slachtoffers. Maar laten wij nu de voorkeur geven aan de ratio boven de emoties, hoe moeilijk dat na het horen en lezen van soms dramatische toestanden misschien ook is.

    Als voorzitter van Sobi heb ik hem zeer gewaardeerd.
  15. [verwijderd] 4 oktober 2009 19:52
    idem
    waren er maar meer intelligente en bescheiden mensen
    binnen het nederlandse finananciële wereldje gelijk de heer lakerman.
    er bestaat alleen al een tweestrijd tussen de economen die hun drs hebben gehaald op de erasmus of in amsterdam.
  16. [verwijderd] 4 oktober 2009 21:31
    quote:

    Mij Krijgen Ze Niet Klein schreef:

    Wat een zielepoot ben jij.
    [/quote]
    Argumenten zijn echt overtuigender dan weer zo op de persoonlijke toer gaan.

    [quote=Mij Krijgen Ze Niet Klein]
    Jij bent het eigenlijk niet waard om gelezen te worden.
    ???? Is die forumgenoot minder waard?

    Ik hoop dat je bedoelt: "Wat je schrijft is het eigenlijk niet waard om gelezen te worden"
    Ook niet echt bevordelijk voor de sfeer, maar dat doet tenminste wat minder denken aan "U bent een minderwaardig mens" :-)

  17. [verwijderd] 4 oktober 2009 21:53
    quote:

    Mij Krijgen Ze Niet Klein - over BOEROE - schreef:

    Het is uit al jouw berichten allang duidelijk dat je tot de groep simpele zielen behoort [...]

    Behoor je soms zelf tot die dombo's ...
    Oef, nóg iemand die er aan moet geloven :-(

    Vindt je ook zelf niet dat dat persoonlijke aanvallen/insinuaties zijn?
  18. [verwijderd] 4 oktober 2009 22:00
    quote:

    welshterrier schreef:

    [quote=voda]
    [quote=Cancel]
    Stop al het negatieve over DSB Bank.

    [/quote]
    Waarom? Ze zijn toch verschrikkelijk de fout in gegaan?

    [/quote]
    ze gaan het toch oplossen, al dat negatieve gedoe ern paniekzaaierij daar help je de bank mee om zeep. Wat denk je van de mensen met meer dan een ton en de achtergestelde deposito's.
    Zonder de gebeurtenissen afgelopen week waren ze geen stap verder geweest. DSB bekent in 1 keer waar men eerder ontkende.
  19. [verwijderd] 4 oktober 2009 22:17
    quote:

    Insider19 schreef:

    Zonder de gebeurtenissen afgelopen week waren ze geen stap verder geweest. DSB bekent in 1 keer waar men eerder ontkende.
    Waarom zijn ze dan al maanden bezig met oplossingen zoeken, als ze ontkennen dat er problemen zijn?
421 Posts
Pagina: «« 1 ... 14 15 16 17 18 ... 22 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Direct naar Forum

Zoek alfabetisch op forum

  1. A
  2. B
  3. C
  4. D
  5. E
  6. F
  7. G
  8. H
  9. I
  10. J
  11. K
  12. L
  13. M
  14. N
  15. O
  16. P
  17. Q
  18. R
  19. S
  20. T
  21. U
  22. V
  23. W
  24. X
  25. Y
  26. Z
Forum # Topics # Posts
Aalberts 465 6.840
AB InBev 2 5.285
Abionyx Pharma 2 29
Ablynx 43 13.356
ABN AMRO 1.579 46.258
ABO-Group 1 18
Acacia Pharma 9 24.692
Accell Group 151 4.129
Accentis 2 253
Accsys Technologies 22 8.892
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC 218 11.686
Ackermans & van Haaren 1 160
ADMA Biologics 1 31
Adomos 1 126
AdUX 2 457
Adyen 13 16.286
Aedifica 2 829
Aegon 3.257 320.038
AFC Ajax 537 7.017
Affimed NV 2 5.752
ageas 5.843 109.777
Agfa-Gevaert 13 1.856
Ahold 3.536 73.980
Air France - KLM 1.024 34.308
Airspray 511 1.258
Akka Technologies 1 18
AkzoNobel 466 12.765
Alfen 12 16.213
Allfunds Group 3 1.185
Almunda Professionals (vh Novisource) 651 4.246
Alpha Pro Tech 1 17
Alphabet Inc. 1 326
Altice 106 51.196
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko)) 8.484 114.757
AM 228 684
Amarin Corporation 1 133
Amerikaanse aandelen 3.819 240.240
AMG 965 125.633
AMS 3 73
Amsterdam Commodities 303 6.516
AMT Holding 199 7.047
Anavex Life Sciences Corp 2 382
Antonov 22.632 153.605
Aperam 91 14.110
Apollo Alternative Assets 1 17
Apple 5 313
Arcadis 251 8.613
Arcelor Mittal 2.023 318.590
Archos 1 1
Arcona Property Fund 1 266
arGEN-X 15 9.105
Aroundtown SA 1 176
Arrowhead Research 5 9.257
Ascencio 1 20
ASIT biotech 2 697
ASMI 4.107 37.645
ASML 1.762 76.817
ASR Nederland 18 4.122
ATAI Life Sciences 1 7
Atenor Group 1 332
Athlon Group 121 176
Atrium European Real Estate 2 199
Auplata 1 55
Avantium 29 10.646
Axsome Therapeutics 1 177
Azelis Group 1 49
Azerion 7 2.660

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 25 april

    1. BASF Q1-cijfers
    2. Deutsche Bank Q1-cijfers
    3. Delivery Hero Q1-cijfers
    4. Nestlé Q1-cijfers
    5. Adyen Q1-cijfers
    6. Besi Q1-cijfers
    7. Flow Traders Q1-cijfers
    8. Sanofi Q1-cijfers
    9. Azelis Q1-cijfers
    10. Kinepolis Q1-cijfers
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht