Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

TomTom NL0013332471

Laatste koers (eur)

5,750
  • Verschill

    -0,230 -3,85%
  • Volume

    443.803 Gem. (3M) 304,1K
  • Bied

    5,740  
  • Laat

    5,750  
+ Toevoegen aan watchlist

Wist u dat.........................?

5.522 Posts
Pagina: «« 1 ... 132 133 134 135 136 ... 277 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Alpen 8 januari 2014 11:24
    quote:

    Alpen schreef op 12 december 2013 13:56:

    [...]

    "wij gaan TomTom Traffic ook op termijn in China en Brazilië uitrollen – zodra het in die landen operationeel is zullen we daar meldingen over doen", aldus IR eind juli.
    "World-leading technology puts valuable real-time information at your fingertips.

    Available cities for Dynamic Traffic Info are: Beijing, Shanghai, Shenzhen, Guangzhou, Dongguan, Foshan, Zhuhai, Wuhan, Shenyang, Dalian, Tianjin, Chongqing, Wuxi, Changzhou, Nanjing, Suzhou, Fuzhou, Quanzhou, Xiamen, Ningbo, Hangzhou, Jinhua, Shijiazhuang, Xi'an, Jinan, Qingdao, Changsha, Changchun, Jiaxing, Chengdu."

    www.qorosqloud.com/SafeDriverFeatures

    30 Steden dus, en dat was volgens TT's PB van 15 Feb 2012 het oorspronkelijke plan.
    Kortom: Traffic rollout in China voltooid...
    ...volgens de klant dan ...
    ...moet alleen nog even, zoals aangegeven door IR, door TT worden gecommuniceerd. (Het wachten is op?)

    Een gerelateerde PB zal mogelijk niet lang meer op zich laten wachten.

  2. [verwijderd] 8 januari 2014 14:55
    quote:

    Alpen schreef op 8 januari 2014 11:24:

    [...]

    "World-leading technology puts valuable real-time information at your fingertips.

    Available cities for Dynamic Traffic Info are: Beijing, Shanghai, Shenzhen, Guangzhou, Dongguan, Foshan, Zhuhai, Wuhan, Shenyang, Dalian, Tianjin, Chongqing, Wuxi, Changzhou, Nanjing, Suzhou, Fuzhou, Quanzhou, Xiamen, Ningbo, Hangzhou, Jinhua, Shijiazhuang, Xi'an, Jinan, Qingdao, Changsha, Changchun, Jiaxing, Chengdu."

    www.qorosqloud.com/SafeDriverFeatures

    30 Steden dus, en dat was volgens TT's PB van 15 Feb 2012 het oorspronkelijke plan.
    Kortom: Traffic rollout in China voltooid...
    ...volgens de klant dan ...
    ...moet alleen nog even, zoals aangegeven door IR, door TT worden gecommuniceerd. (Het wachten is op?)

    Een gerelateerde PB zal mogelijk niet lang meer op zich laten wachten.

    kan dan zo nog een jaar duren bij TomTom, of er komt helemaal niks.
  3. forum rang 5 hvasd2 8 januari 2014 21:30
    quote:

    Cu Chulainn schreef op 8 januari 2014 20:56:

    30 Chinese steden ... Hoeveel mensen of beter over hoeveel automobilisten (potentiele kopers) hebben we het dan ???
    Dat zou u moeten weten mr./mrs. Cu Chulainn of anders wel 1 van u familieleden ;-)
  4. forum rang 5 hvasd2 8 januari 2014 21:35
    John Beijer gewonnen heeft omdat hij TT heeft gekozen ??

    Kooplijst 2013: John Beijer wint
    WOENSDAG 8 JANUARI 2014, 12:53 uur | 11352 keer gelezen
    Welke drie aandelen kunnen het in 2013 erg goed gaan doen? Met die vraag klopte de redactie van Belegger.nl eind vorig jaar aan bij tien beursexperts. Nu 2013 voorbij is, hebben we de eindstand opgemaakt. De winnaar van de kooplijsten 2013 is John Beijer met een rendement van ruim 42 procent.
    In totaal deden eind 2012 tien beursexperts een voorspelling voor 2013. We vroegen ze naar drie aandelen die het in 2013 erg goed konden gaan doen. Negen van de tien experts wisten het jaar met hun drie aandelen positief af te sluiten.
    Martijn Meijer van Wijs en van Oostveen heeft samen met zijn team alle rendementen van de beursexperts bijgehouden. Zie in de tabel de rendementen van alle beursexperts.
    Hiermee zijn de rendementen opnieuw positiever dan vorig jaar. Toen behaalden 6 van de 9 experts een positief rendement. Het jaar daarvoor (2011) lukte het slechts één expert een positief rendement te behalen. Dat was toen Jos Versteeg van Theodoor Gilissen met een plus van 3,61 procent.
    Waar John Beijer vorig jaar won met een rendement van bijna 35 procent, laat hij dit jaar alle andere experts achter zich met een rendement van 42,6 procent inclusief dividend.
    Top 3
    Opvallend is dat we dit jaar dezelfde drie beursexperts in de top 3 aantreffen als vorig jaar, alleen in een iets andere volgorde. Waar Martine Hafkamp vorig jaar op de derde pleks stond, eindigt ze dit jaar op de tweede plaats met een plus van ruim 41 procent. Hafkamp koos voor het afgelopen jaar DSM, SBM Offshore en Google.
    Corné van Zeijl is ten opzichte van vorig jaar een plaatsje gedaald (van de tweede naar de derde plaats), maar behaalde wel een beter resultaat met zijn toppicks voor 2013 dan een jaar eerder. Van Zeijl koos voor 2013 Ahold, Shell en Wolters Kluwer. Hiermee winst hij een plus van ruim 26 procent te behalen.
    Maar met ruim 1 procent meer winst dan de tweede plaats, mag John Beijer zich de winnaar van de kooplijstjes van 2013 noemen. De beursexpert behaalde 42,6 procent rendement met zijn 3 aandelen (inclusief dividend). Beijer deed dit met Aegon, SBM Offshore en TomTom.
    Rectificatie
    Op de redactie van Belegger.nl, wordt ook wel eens een foutje gemaakt. We hebben even verkeerd gekeken naar de rendementen op KPN. Zoals bekend heeft KPN vorig jaar een emissie uitgevoerd. Beleggers die niet in hebben geschreven op de emissie, konden wel de inschrijfrechten verkopen. In de resultaten die door Martijn Meijer werden aangeleverd, was dit wel goed bewerkt, maar door Belegger.nl niet goed overgenomen. Excuus voor het ongemak, en let er dus even op: de resultaten van Martijn Meijer en van Leon Hillen zijn nu hoger, omdat nu wel rekening is gehouden met de verkoop van de rechten.

    Kooplijstjes 2014
    Voor 2014 gaven dit jaar maar liefst 14 experts hun 3 koopkeuzes door aan Belegger.nl. Nieuwe experts die vanaf 2014 meedoen zijn onze columnist Nico Bakker, aandelenanalist Tom Muller, ex-hoofdredacteur van Belegger.nl Janneke Willemse en technisch analist Bas Heijink.
  5. forum rang 5 hvasd2 8 januari 2014 21:40
    Dat Google medewerkers niet in de file hoeven te staan ?

    Veel Google-medewerkers wonen in San Francisco, maar voor de 40 kilometer naar Mountain View hoeven ze niet zelf in de file te staan. Ze kunnen per privé-shuttlebus of sinds kort per catamaran naar het werk komen.

    Silicon Valley mag heel hip klinken, echt leuk wonen is het pas in San Francisco zelf, vinden veel medewerkers van Google en andere techbedrijven.

    Het gevolg zijn dagelijkse files tussen de stad en de plaatsen aan de zuidkant van de Baai van San Francisco als Palo Alto en Mountain View waar de meeste techbedrijven gevestigd zijn.

    Shuttlebus aangevallen

    Google verlicht de dagelijkse forenzenstress bij zijn medewerkers door ze de 40 kilometer naar het hoofdkwartier in Mountain View dagelijks per shuttlebus te laten afleggen.

    Dat heeft al tot chagrijn bij inwoners van San Francisco geleid, meldt het Amerikaanse tv-station CBS. Demonstranten dwongen een shuttlebus van Google tot stoppen en sloegen een ruit in. Ook een bus van Apple is al eens tegengehouden.

    De bewoners zijn gefrustreerd door de stijgende huizenprijzen in San Francisco. Ze geven de medewerkers van techbedrijven, die met hun goedbetaalde banen veel kunnen betalen, daarvan de schuld. Daarnaast ondermijnen de eigen busbedrijfjes de positie van het openbaar vervoer.

    Veerdienst

    Google lijkt zich echter voorlopig nog maar weinig van alle kritiek aan te trekken. Naast de shuttlebussen heeft het bedrijf nu ook een veerdienst exclusief voor Google-personeel tussen San Francisco, bij de monding van San Francisco, en Mountain View, vlak bij de zuidoever van de baai........

    Z24
  6. Cu Chulainn 8 januari 2014 22:12
    quote:

    hvasd2 schreef op 8 januari 2014 21:30:

    [...]

    Dat zou u moeten weten mr./mrs. Cu Chulainn of anders wel 1 van u familieleden ;-)
    ohja dat is waar ook, mijn familie en ik hebben een volkstelling gedaan in 2000, resultaat (we kunnen er maar paar inwoners naast zitten):

    Beijing 12
    Shanghai 15
    Shenzhen 8
    Guangzhou 9
    Dongguan 7
    Foshan 8
    Zhuhai 1
    Wuhan 9
    Shenyang 6
    Dalian 4
    Tianjin 8
    Chongqing 29
    Wuxi 1
    Changzhou 5
    Nanjing 4
    Suzhou 1
    Fuzhou 3
    Quanzhou 8
    Xiamen 3
    Ningbo 2
    Hangzhou 3
    Jinhua 6
    Shijiazhuang 10
    Xi'an 8
    Jinan 7
    Qingdao 3
    Changsha 2
    Changchun 3
    Jiaxing 1
    Chengdu 14

    Oftewel, in totaal om en nabij de 200 miljoen inwoners.

  7. mjmj 9 januari 2014 14:05
    weet iemand wanneer gallileo operationeel wordt? En of TT daar iets mee gaat doen?
  8. [verwijderd] 9 januari 2014 15:06
    Door sommige bedrijven en overheden wordt het aangaan van short posities gezien als iets negatiefs. Bedrijven waarvan de beurskoers onder druk staat wijzen vaak naar shortsellers als de schuldige. Ook beleggers zien de shortsellers als zondebok, meestal onterecht. In sommige landen is het aan strenge regelgeving gebonden. In het Verenigd Koninkrijk dient men short posities bekend te maken indien er een claimemissie van het desbetreffende aandeel gaande is[2]. In Nederland zorgt de Autoriteit Financiele Markten voor bekendmaking van alle grote (meer dan 0.5%) netto short posities in aandelen, ongeacht of er een emissie gaande is. Volgens de financiële theorie draagt de mogelijkheid tot het short gaan in effecten bij aan een efficiënte prijsvorming en liquiditeit op de markt.

    Bron wiki

    Tja..... wist u dat?
  9. [verwijderd] 9 januari 2014 15:12
    quote:

    VOORTS schreef op 9 januari 2014 15:06:

    Door sommige bedrijven en overheden wordt het aangaan van short posities gezien als iets negatiefs. Bedrijven waarvan de beurskoers onder druk staat wijzen vaak naar shortsellers als de schuldige. Ook beleggers zien de shortsellers als zondebok, meestal onterecht. In sommige landen is het aan strenge regelgeving gebonden. In het Verenigd Koninkrijk dient men short posities bekend te maken indien er een claimemissie van het desbetreffende aandeel gaande is[2]. In Nederland zorgt de Autoriteit Financiele Markten voor bekendmaking van alle grote (meer dan 0.5%) netto short posities in aandelen, ongeacht of er een emissie gaande is. Volgens de financiële theorie draagt de mogelijkheid tot het short gaan in effecten bij aan een efficiënte prijsvorming en liquiditeit op de markt.

    Bron wiki

    Tja..... wist u dat?
    efficiënte prijsvorming?
    Ja, een lage koers dus.....tjonge jonge.....
    Die 'financiële theorie' is zeker verzonnen door shortsellers.
  10. [verwijderd] 9 januari 2014 15:16
    quote:

    VOORTS schreef op 9 januari 2014 15:14:

    Het is allemaal geoorloofd deze bende.
    Elke stijging wordt gepareerd.
    in heel Europa is het verboden, maar in Nederland vonden ze het niet nodig om het te verbieden, hier vertrouwen ze iedereen maar en denken dat vooral beleggers daar geen misbruik van maken.
5.522 Posts
Pagina: «« 1 ... 132 133 134 135 136 ... 277 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 19 april

    1. Japan inflatie maart 2,7% YoY volitaliteit verwacht
    2. WDP Q1-cijfers
    3. EU producentenprijzen maart
    4. VK detailhandelsverkopen maart
    5. Fra ondernemersvertrouwen april
    6. KPN €0,098 ex-dividend
    7. CM.com jaarvergadering
    8. NSI jaarvergadering
    9. American Express Q1-cijfers
  2. 22 april

    1. NL investeringen februari
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht