Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Aandeel

TomTom NL0013332471

Laatste koers (eur)

7,275
  • Verschill

    0,000 0,00%
  • Volume

    227.592 Gem. (3M) 272,7K
  • Bied

    7,100  
  • Laat

    7,300  
+ Toevoegen aan watchlist

Deutsche Coalition: Auf Umwegen zum Ziel : TomTom

390 Posts
Pagina: «« 1 ... 12 13 14 15 16 ... 20 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 Beperktedijkbewaking 15 juni 2015 23:38
    quote:

    dipity schreef op 15 juni 2015 22:47:

    En ik maar Detroit blijven reopen, beginnen ze over PSA. Na het zeilen voor de wind toch te weinig credits opgebouwd kennelijk :))
    Nee hoor, het heeft mijn aandacht!

    Wat doet GM? Wat doet Toyota?
    Zij hebben eigen ideeën over 'connected'. Ik wist vrij veel van Europese standaardisatie op dit gebied, maar echt wereldwijd (ISO) is een ander verhaal.

    Dan komt het Japanse respect neer op het volgende: ik was toen 55 en had een grijzend baardje. Bij een druk bezochte presentatie waren er stoelen te kort, en sloofden diverse 'managerial' veel hogere Jappen zich uit om mij een zitplaats te bezorgen, al buigend.
    Hun (groot)vaders ver...(den/tten) de moeder van mijn geliefde, maar ach...
    Met Duitsers zijn we weer vrienden, en terecht wat mij betreft. Zij weten wat schuld is, en wat excuses zijn (Willy Brandt). Jappen niet.

    Ter zake. Veel op dit forum gaat over Europese markten voor TT. Maar er is veel meer. Ik denk dat Detroit/GM hun eigen ideeën hebben over connected. Toyota zwijgt in alle talen maar gaat z'n gang.

    Ik weet bijna zeker dat ze anders denken over 'connected' dan alle Europese autofabrikanten bij elkaar.
  2. [verwijderd] 16 juni 2015 11:01
    Ik weet niet of dit al is gemeld, maar wat is dit voor punt???

    16 June 2015 London - J.P. Morgan Technology CEO Conference
    Additional Information
    TomTom representatives: Marina Wyatt (CFO) and Bisera Grubesic (IR)

    PS: kon het weer niet laten, nu weer terug in het hokje, sterkte en succes iedereen!

    Edit: toch gevonden:

    16-17 juni, 2014
    Londen, UK
    JP Morgan, 25 Bank Street
    Canary Wharf, E14 5JP
    Deze conferentie biedt beleggers een ongeëvenaarde kans om te horen van het topmanagement van Europa's toonaangevende technologie bedrijven en krijgen inzicht in de belangrijkste problemen waarmee de sector. Het programma biedt een reeks haardvuur chats met CEO's, bedrijfspresentaties waaronder Q & A, en één-op-één / kleine groepsbijeenkomsten. 36 technologie bedrijven namen deel aan de 2014 editie.

    Voor meer informatie kunt u contact opnemen met uw vertegenwoordiger van JP Morgan.

    Houdt u er rekening mee dat alle JP Morgan conferenties zijn door alleen op uitnodiging. De uitnodigingen zijn niet overdraagbaar.

    NB: Wellicht kunnen ze wat actuele vragen afvuren op Marina en Bisera over Suddeutsche Zeitung artikel????

    Ciao!
  3. NabeursInfoCorrectKaderen 16 juni 2015 11:03
    quote:

    Johan@61 schreef op 16 juni 2015 11:01:

    Ik weet niet of dit al is gemeld, maar wat is dit voor punt???

    16 June 2015 London - J.P. Morgan Technology CEO Conference
    Additional Information
    TomTom representatives: Marina Wyatt (CFO) and Bisera Grubesic (IR)

    PS: kon het weer niet laten, nu weer terug in het hokje, sterkte en succes iedereen!

    Ciao!
    Bisera Grubesic, leuk vrouwtje!
  4. [verwijderd] 16 juni 2015 11:08
    quote:

    famel schreef op 16 juni 2015 11:03:

    [...]

    Bisera Grubesic, leuk vrouwtje!
    Ze zit mij achterna op linkedin, nadat ik haar cv had gelezen ..... :-)

    Ciao!
  5. forum rang 4 shaai 17 juni 2015 13:02
    quote:

    R8GT schreef op 15 juni 2015 07:25:

    waarom denk je dat bij investment Bankers er verschillende afdelingen zijn, er zijn analisten en er zijn Traders, de analisten analyseren tot op het bot, gaan voor zekerheid , geen geruchten, alles moet verantwoord en begrijpelijk zijn, daarom nemen die nooit een positie in, zijn daar totaal ongeschikt voor.

    :-)
    Dat is ook meteen de reden dat de richting van het advies veel belangrijker zijn dan het niveau (vd koersdoelen). Een koersdoel wordt vaak toch meer tov de concensus afgegeven dan obv een absoluut niveau. En idd obv onderliggende zaken, en niet obv wat de beurs kan gaan doen. Richting van adviezen en wijzigingen in koersdoelen en adviezen, het niveau is meer iets als PPP voor een valuta, leuk voor on het achterhoofd, wellicht ook wel de onderliggende huidige werkelijkheid, maar als de werkelijkheid op de markt heel makkelijk 30-40% of meer ervan afwijkt, dan moet je ook nog altijd zelf even op je achterhoofd krabben.
  6. [verwijderd] 17 juni 2015 22:44
    Goedenavond folks!

    Even tussendoor wat op- en aanmerkingen zoals ik de laatste 2 dagen heb opgemerkt via allerlei post.

    1. Bloomberg en Reuters zitten de geruchtenmachine lekkerrr op te stoken.

    2. Beide medium zeggen uiteindelijk, dat geen enkele betrokken partij wil reageren of niet bereikbaar zijn.

    3. Volgens de inside van Justin en de geruchten nu, zou donderdagavond sluiting zijn van de biedingen?

    4. Oude berichten, dat Nokia voorkeur naar de Duitsers c.s. gaan laaien weer op, maar ze vergeten, dat Geld belangrijker is i.p.v. Know How behouden. Lijkt me sterk, als ze een Chinees of ander hoger bod afgaan wijzen, omdat ze 'genoeg' geld hebben voor de A-LU deal? Als dat zo is dan mot je ook niet zeiken, maar Here gewoon niet verkopen!

    5. Intussen hoor je dat Google de ex Here topman binnen gehaald heeft vandaag, waarvoor eigenlijk?

    6. En allerlei 'berichten' van UBER en Google, oftewel beiden lijken stelling te nemen, waarvoor?

    7. Wederom bezigen de Media uitsluitend 'HERE' en lijkt HERE godallemachtig belangrijk te zijn, en zoals Justin verwoord: "an opportunity in one's lifetime?"

    8. En Tomtom wordt verder door JP Morgan c.s. lekkerrr rond 9,50 euro vastgepind, waarom?

    9. Aangezien de Duitsers op geen enkele berichten over HERE reageren, maar ook niet op het 'boekenonderzoek' bij TT kan ik mij voorstellen, dat je nachtrust en gemoedstoestand als aandeelhouder/belegger behoorlijk op de proef wordt gesteld.

    Kortom, het beste advies om je welzijn te beschermen is je tijdelijk terugtrekken uit dit forum en even time-out te nemen. Tenslotte maakt het toch niets meer uit, als je LT belegger bent, het vertrouwen in TT zal uiteindelijk ruimschoots beloond worden?

    Tja, en voor de korte termijn (18-06 JUNO opties) gokkers zal de spanning tot het kookpunt stijgen, waarbij je hartslag behoorlijk kan oplopen, zoals bij mij en Justin?? :-)

    Sterkte en Succes allemaal, en denk erom je gezondheid is belangrijker dan die duizenden euro's!

    Ciao!
  7. [verwijderd] 17 juni 2015 22:53
    quote:

    Johan@61 schreef op 17 juni 2015 22:44:

    Goedenavond folks!

    Even tussendoor wat op- en aanmerkingen zoals ik de laatste 2 dagen heb opgemerkt via allerlei post.

    1. Bloomberg en Reuters zitten de geruchtenmachine lekkerrr op te stoken.

    2. Beide medium zeggen uiteindelijk, dat geen enkele betrokken partij wil reageren of niet bereikbaar zijn.

    3. Volgens de inside van Justin en de geruchten nu, zou donderdagavond sluiting zijn van de biedingen?

    4. Oude berichten, dat Nokia voorkeur naar de Duitsers c.s. gaan laaien weer op, maar ze vergeten, dat Geld belangrijker is i.p.v. Know How behouden. Lijkt me sterk, als ze een Chinees of ander hoger bod afgaan wijzen, omdat ze 'genoeg' geld hebben voor de A-LU deal? Als dat zo is dan mot je ook niet zeiken, maar Here gewoon niet verkopen!

    5. Intussen hoor je dat Google de ex Here topman binnen gehaald heeft vandaag, waarvoor eigenlijk?

    6. En allerlei 'berichten' van UBER en Google, oftewel beiden lijken stelling te nemen, waarvoor?

    7. Wederom bezigen de Media uitsluitend 'HERE' en lijkt HERE godallemachtig belangrijk te zijn, en zoals Justin verwoord: "an opportunity in one's lifetime?"

    8. En Tomtom wordt verder door JP Morgan c.s. lekkerrr rond 9,50 euro vastgepind, waarom?

    9. Aangezien de Duitsers op geen enkele berichten over HERE reageren, maar ook niet op het 'boekenonderzoek' bij TT kan ik mij voorstellen, dat je nachtrust en gemoedstoestand als aandeelhouder/belegger behoorlijk op de proef wordt gesteld.

    Kortom, het beste advies om je welzijn te beschermen is je tijdelijk terugtrekken uit dit forum en even time-out te nemen. Tenslotte maakt het toch niets meer uit, als je LT belegger bent, het vertrouwen in TT zal uiteindelijk ruimschoots beloond worden?

    Tja, en voor de korte termijn (18-06 JUNO opties) gokkers zal de spanning tot het kookpunt stijgen, waarbij je hartslag behoorlijk kan oplopen, zoals bij mij :-)

    Sterkte en Succes allemaal, en denk erom je gezondheid is belangrijk dan die duizenden euro's!

    Ciao!
    AB, sterkte, hou je taai en neem een borreltje!
  8. [verwijderd] 18 juni 2015 08:21
    Wat een onrustige nachtrust, ondanks de eigen relativerende woorden gisteravond, en waarschijnlijk meerderen, omdat bijna iedereen al weer op zijn scherm zit te koekeloeren?

    Ik zat te denken, aan steeds de laatste seconden van een voetbalwedstrijd ....omdat dit HUN HERE specialiteit is!

    Even gek doen, zouden de Duitsers nicht So Hervorragend das Spiel spielen, en dan ....

    Zowel HERE als Tomtom links- of rechtsom in hun zak hebben via allerlei wurgconstructies, zonder al te veel geld kwijt te zijn?

    Met de contracten van beiden op zak, hebben zij dan gegarandeerd alle Know How wat ze willen.....

    Goedemorgen overigens!

    Ciao!

  9. [verwijderd] 18 juni 2015 09:14
    Kijk Kijk Kijk ....

    Lage volumes en ondanks het advies van 2 naar 9 van Josje V. ....

    HOUDEN de Big Boys Girls de zaak vastgepind op ....

    9,50 !!!!

    Dit is ondanks alle positieve berichten de laatste tijd en het afgelopen etmaal in het bijzonder, buitengewoon Bijzonder Merkwaardig !!!

    Je zou haast gaan denken aan een FEE op 9,50!??!??

    Ciao!
  10. [verwijderd] 18 juni 2015 22:45
    Goedenavond Leute!

    Um HERE ist ein Bieterwettrennen entstanden, an dem sich auch die deutschen Autohersteller BMW Börsen-Chart zeigen , Audi Börsen-Chart zeigen und Daimler Börsen-Chart zeigen gemeinsam beteiligen. Den deutschen Premiumautobauern erteilte Suri eine Absage, als Großkunden bei dem Deal bevorzugt zu werden: "Jeder, der das Geschäft langfristig besser machen kann, ist ein guter Käufer", sagte Suri in dem Interview weiter.

    Source:
    www.manager-magazin.de/unternehmen/it...

    Wat staat er nu letterlijk???:

    Iedere toko die de HERE business in de toekomst nog beter kan maken of verbeteren, is een goede koper!!!!

    Derhalve, zijn de Ubers en Monopolisten bij deze uitgesloten, hoeveel ze ook mochten bieden! Continuïteit en Levensvatbaarheid is bij hun NIET gewaarborgd!

    SURI is zoals Justin met mij eens is wellicht NIET te vertrouwen en dit heeft niets met discriminatie te maken of herkomst!

    Eerst was het Hoogste Bieder en na Ampel beraad (3 ronden en diverse topoverleggen) gaan ze NIET meer voor het Geld, hoewel dit broodnodig is voor de ALU deal!

    De politiek heeft toch zijn zinnen doorlaten schijnen, dat de Duitsers de enige resterende en overblijvende bieder en koper worden. HERE 's continuïteit is dus gewaarborgd! Immers Here heeft ruim 1000 man werken in Wolfsburg e.o..

    Ciao!


  11. [verwijderd] 18 juni 2015 22:52
    Ik kan me niet voorstellen dat een commercieel Fins bedrijf dat zich behoorlijk aan het herpakken is, en zich zelfs weer in de mobieltjesmarkt wil begeven, een miljard of meer laat liggen vanwege politieke correctheid. Tenzij ze natuurlijk compensatie krijgen voor deze gederfde inkomsten, danwel andere zakelijke voordelen van onze Duitse vrinden?
  12. [verwijderd] 18 juni 2015 22:54
    @ Johan
    Volgens mij lees jij op een manier, zoals jij het graag wilt interpreteren is het niet ?

    De Duitsers willen helemaal geen kaarten maken en beheren..
    Die laten dat veel liever en nog goedkoper over aan TT.

    Wel wakker blijven he.. :)
  13. forum rang 7 bezinteergebelegt 18 juni 2015 23:00
    Wat is eigenlijk het probleem dat die Duitsers HERE krijgen ? Kijk, ze hebben ook mijn fiets nog, m.s.s. kunnen ze daar dan zo een kaart op bevestigen waarna die dan vanzelf naar mij terug komt rijden. Finnen blij, Duitsers blij, ik blij, dus allemaal blij en morgen 1 groot blij feestje. Kortom, zie het probleem niet zo.
  14. [verwijderd] 18 juni 2015 23:11
    quote:

    bezinteergebelegt schreef op 18 juni 2015 23:00:

    Wat is eigenlijk het probleem dat die Duitsers HERE krijgen ? Kijk, ze hebben ook mijn fiets nog, m.s.s. kunnen ze daar dan zo een kaart op bevestigen waarna die dan vanzelf naar mij terug komt rijden. Finnen blij, Duitsers blij, ik blij, dus allemaal blij en morgen 1 groot blij feestje. Kortom, zie het probleem niet zo.
    ff tellen... min. 70 jaar geleden was je toen ca 18 jaar. nee, vlgs mij ben je niet meer zo soepel om te kunnen fietsen ;)
  15. [verwijderd] 18 juni 2015 23:45
    quote:

    bezinteergebelegt schreef op 18 juni 2015 23:00:

    Wat is eigenlijk het probleem dat die Duitsers HERE krijgen ? Kijk, ze hebben ook mijn fiets nog, m.s.s. kunnen ze daar dan zo een kaart op bevestigen waarna die dan vanzelf naar mij terug komt rijden. Finnen blij, Duitsers blij, ik blij, dus allemaal blij en morgen 1 groot blij feestje. Kortom, zie het probleem niet zo.
    En vergeten jullie niet, dat de Duitsers Eine Manschaft sind!

    Tot de laatste minuut of in blessuretijd können Sie noch ein Tor Machen!

    Duitsers geven zich niet gauw gewonnen! Vraag het maar aan der Willem von Hanegemm, die Kromme, oder der Johan Cruyff ...

    Laten we hopen dat wij (Tomtom) hollanders nicht wieder Verschlagen werden durch unsere Freunden aus die BRD!

    Ciao!
  16. [verwijderd] 18 juni 2015 23:57
    quote:

    Johan@61 schreef op 18 juni 2015 23:45:

    [...]

    En vergeten jullie niet, dat de Duitsers Eine Manschaft sind!

    Tot de laatste minuut of in blessuretijd können Sie noch ein Tor Machen!

    Duitsers geven zich niet gauw gewonnen! Vraag het maar aan der Willem von Hanegemm, die Kromme, oder der Johan Cruyff ...

    Laten we hopen dat wij (Tomtom) hollanders nicht wieder Verschlagen werden durch unsere Freunden aus die BRD!

    Ciao!
    21 juni 1988 Nederland - West Duitsland 2-1.
390 Posts
Pagina: «« 1 ... 12 13 14 15 16 ... 20 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 16 april

    1. China economische groei eerste kwartaal 5% (YoY) volitaliteit verwacht
    2. China industriële productie maart
    3. China detailhandelsverkopen maart
    4. B&S Group Q4-cijfers
    5. Fastned Q1-cijfers
    6. VK werkloosheid feb
    7. SBM Offshore $0,83 ex-dividend
    8. PostNL jaarvergadering
    9. Kendrion €0,45 ex-dividend
    10. EU handelsbalans feb
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht