Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

AMG Critical Materials N.V. NL0000888691

Laatste koers (eur)

23,040
  • Verschill

    0,000 0,00%
  • Volume

    200.737 Gem. (3M) 241K
  • Bied

    22,900  
  • Laat

    23,520  
+ Toevoegen aan watchlist

AMG - Januari 2016

199 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 ... 10 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 15 januari 2016 15:54
    fantastic moment to buy AMG Stocks today!!!
    Wait when u will see the figures in March

    Dit is een perfect instapmoment en heb dat ook gedaan
  2. [verwijderd] 15 januari 2016 16:00
    quote:

    gerrit 69 schreef op 15 januari 2016 15:26:

    De pijngrens met een stand van de AEX op 400 is nu wel bereikt.
    Nou Gerrit, als dat je pijngrens is dan heb ik met je te doen. 350 gaan we zeker opzoeken, hoe vervelend het ook is.
  3. gerrit 69 15 januari 2016 17:19
    quote:

    dasD schreef op 15 januari 2016 16:22:

    350 komt er in geen 5 jaar !!
    Ik ben toch heel voorzichtig in al mijn uitspraken, want niets is zeker op deze wereldbol.
    Voorlopig is de DJT ook weer behoorlijk in de min en dan ziet het er nog steeds niet goed uit.
    Een nieuwe recessie voor de VS ligt nog steeds op de loer en dat maakt alles zo onzeker.
    finance.yahoo.com/echarts?s=%5EDJT#{&...
  4. jessebrown 15 januari 2016 19:04
    quote:

    Louis Pasciuto schreef op 15 januari 2016 16:02:

    Ik ga zo ook eens wat Alcoa oppikken.
    Nog ingestapt,ik heb er wel een paar gekocht op 6,85
  5. gerrit 69 15 januari 2016 22:59
    Slot Dow Jones net boven de 16.000
    Hopelijk kunnen we daar aankomende maandag moed uit putten.
    De kritische grens is wel bereikt naar mijn mening.
  6. gerrit 69 16 januari 2016 16:26
    www.belegger.nl/Column/170903/Warren-...
    Voor het hele verhaal klik op bovenstaande website

    ‘Nieuwe bullmarkt’

    Buffett staat niet alleen in zijn opvatting. Terwijl de olieprijs inmiddels onder de 30 dollar per vat is gedoken, verwacht Goldman Sachs voor 2016 een nieuwe bullmarkt voor grondstoffen. Volgens de bank zullen dit jaar producenten eindelijk in staat blijken om zodanig te bezuinigen dat de balans tussen vraag en aanbod hersteld wordt.

    Een team van analisten, geleid door Jeffrey Curie, schrijft in een rapport: “Echte, fundamentele veranderingen die de balans kunnen herstellen, zullen het thema van 2016 zijn. Die kunnen zorgen voor een nieuwe bullmarkt, die we eind dit jaar dan ook verwachten.”

    - See more at: www.belegger.nl/Column/170903/Warren-...
  7. [verwijderd] 17 januari 2016 10:25
    Natuurlijk gaan de grondstof prijzen weer omhoog. Al langgenoeg laag gestaan. Ik denk dat AMG met verrassende goede cijfers komt voor 2015. De vliegtuigbouwers hebben enorm gebouwd in 2015. De vraag naar speciale metalen is hier hoog geweest en zal ook dit jaar weer stijgen. Men vliegt meer en meer.
    Ook door de komst van alternatieve energie en het gebruik van meer communicatiemiddelen zal de vraag naar AMGs special mining produkten doen toenemen

    Ik ben ervan overtuigd dat AMG ons gaat verrassen in Maart.
    Ook zal AMG interessant worden voor enkele grote spelers duseen overname is niet ondenkbaar.

    Houd die stukken vast!!

    12 euro per aandeel komt er binnen 2 maanden
  8. aandeeltje! 17 januari 2016 11:02
    Ik denk dat de daling van AMG nu meer te wijten is aan het algemeen sentiment dan aan de prestaties van AMG zelf. In 2016 verwacht ik toch positief vervolg van prestaties en zal AMG de stijging weer inzetten. Ik ga er maar vanuit 6 maanden vertraging te hebben....
  9. forum rang 4 Louis Pasciuto 17 januari 2016 12:13
    quote:

    dasD schreef op 17 januari 2016 10:25:

    Natuurlijk gaan de grondstof prijzen weer omhoog. Al langgenoeg laag gestaan. Ik denk dat AMG met verrassende goede cijfers komt voor 2015.
    Die cijfers zijn al bekend, in ieder geval Q1 t/m Q3 en voor Q4 is een iets verlaagde (ebitda)-prognose afgegeven, so do the math. Dat betekent dat netto minder wordt overgehouden dan in 2014 en de prognose voor 2016 is dat men het niveau van 2015 hoopt vast te houden. Als er al (voor mij) een verrassing komt, dan komt die uit een andere hoek...
  10. [verwijderd] 17 januari 2016 18:32
    Chinese beurs is gewoon een gokkast voor particulieren. Heeft weinig van doen met de werkelijkheid maar helaas trekt de hele wereld zicht er opeens weer aan op.
  11. viper one 18 januari 2016 07:57
    Graphite supply critical to the development of the automotive industry
    Many graphite junior mining companies have been stating that they are going to be selling graphite for the battery application, specifically into electric cars. This quick report is to show the approximate magnitude of this market. The public focus has been on Tesla Motors Inc. and their plans for a giga factory that is projected to have the capacity to produce half a million electric cars per year. This is only part of the story. A total annual worldwide production of approximately six million electric cars is commonly projected by the year by 2020. Note: this projection only includes full electric vehicles and doesn’t include hybrids, or any other use of lithium ion batteries.
    As a first approximation there will be about 265 kg of graphite per car. As there are 6 carbon atoms required to store one proton, 0.00107 grams of carbon is required for each watt assuming a 50% efficiency of storage and 1.5V battery cells. The 85 kWhr battery in the Tesla model S would then require an estimated 327 kg of graphite. The range of the car is about 450 km, meaning that 0.77 kg of graphite is required per km of range. The power required can be assumed proportional to the mass of the vehicle when equivalent rolling and air resistances are assumed. The Tesla model S has a mass of 2112 kg. Thus, 0.364 grams of graphite is required per (kg*km). What is does number mean? Multiply this number by a car weight (kg) and range (km) and you get the approximate amount of graphite that is required in the car’s batteries. If you assume the average mass of car, which in 2010 was 1,818 kg, and a range of 400 km, then the average car requires 265 kg of graphite.
    The amount of graphite required for annual car production can be estimated using the average mass of graphite per car and a projection of the number of cars manufactured.The projected number of electric cars sold per year in 2020 is about six million. That is 1.59 million tonnes of graphite. Where is all this graphite going to come from? The differential, or the amount of graphite demand increase each year indicates that one, or more, 100,000 tonne per year mines could open each year solely dedicated to electric cars and this market would not be filled.
    The graphite will be artificial, natural graphite flakes or natural graphite that has been “balled”. The choice will be economic subject to availability. It is likely, that as long as the quality can be met, the supply will be natural, followed by ball graphite with the remainder being artificial.How does this affect the graphite mining industry? The use of natural graphite in these batteries is almost an economic necessity in order to make the vehicles available at a reasonable cost. The total amount of natural graphite currently produced that is applicable to batteries is approximately 50,000 tonnes and this source is shared with cell phones, tablets and laptops. The exact amount doesn’t matter; it is simply a statement that such graphite is currently not produced in the quantity required and that the expansion of the electric car may be limited by this shortage. This can be alleviated to some extent by the production of ball graphite from larger flakes of graphite. However, the supply still isn’t there. This leaves artificial (pyrolytic) graphite meet this market; at an obvious cost.
    The conclusion is that graphite at a reasonable cost is already in short supply and will become critical to the development of the automotive industry in the next few years.
  12. gerrit 69 18 januari 2016 15:21
    Wall Street vandaag gesloten - Martin Luther King Day
    Op eigen kracht stelt onze beurs helaas maar weinig voor.
    De vraag is of beleggers allerlei doemscenario,s moeten geloven.
  13. forum rang 4 Louis Pasciuto 19 januari 2016 17:21
    quote:

    kusadasi schreef op 15 januari 2016 19:04:

    [...]Nog ingestapt,ik heb er wel een paar gekocht op 6,85
    Vanmorgen al voorgenomen bij uptikken alles er weer uit te gooien, kleine winst bij Alcoa en paar weken boodschappen bij US Steel. Dit leed houdt nog wel even aan, alleen tussentijdse handel is wat mee te verdienen.
199 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 ... 10 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 25 april

    1. BASF Q1-cijfers
    2. Deutsche Bank Q1-cijfers
    3. Delivery Hero Q1-cijfers
    4. Nestlé Q1-cijfers
    5. Adyen Q1-cijfers
    6. Besi Q1-cijfers
    7. Flow Traders Q1-cijfers
    8. Sanofi Q1-cijfers
    9. Azelis Q1-cijfers
    10. Kinepolis Q1-cijfers
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht