Forum: TomTom » 22 - 28 juni - TomTom, hoe gaan we verder? » Pagina: 16 | Beursduivel.be

22 - 28 juni - TomTom, hoe gaan we verder?

850 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 39 40 41 42 43 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Harlech1
0
Die 10,41 is nog een lastige stand om over heen te gaan.. Maar als t eenmaal zover is, kan het wel eens rap gaan! Ik hou mn aandelen wederom vast en ga ervan uit dat we deze week nog in een nieuwe uptrent terecht komen!
nb
1
quote:

Harlech1 schreef op 23 jun 2015 om 19:24:


Die 10,41 is nog een lastige stand om over heen te gaan.. Maar als t eenmaal zover is, kan het wel eens rap gaan! Ik hou mn aandelen wederom vast en ga ervan uit dat we deze week nog in een nieuwe uptrent terecht komen!


leg uit??!
dipity
8
Worldquantfungeert waarschijnlijk als nieuwe stofzuiger en is daarin gespecialiseerd. Werkt als volgt: zij kopen onderhands over van shorters onder de meldingsgrens tegen een afrekenformule. De partij onder de meldingsgrens kan onzichtbaar geheel afbouwen, de partij boven de meldingsgrens wordt zichtbaar en dat brengt twijfel in de markt (met name bij particulieren) waardoor gemiddeld goedkoper kan worden afgebouwd. Is een strategie om verliezen te beperken, dus voor ons zaak gewoon rustig te blijven zitten in plaats van te denken dat deze partij kennis heeft, die wij op dit forum of analisten zoals MorganSTanley, Exane, ING en ABN niet hebben.
Aciera
0
quote:

dipity schreef op 23 jun 2015 om 20:06:


Worldquantfungeert waarschijnlijk als nieuwe stofzuiger en is daarin gespecialiseerd. Werkt als volgt:

AB'tje verdiend voor deze uitleg..

Wat eten we morgen ?? Ideeen misschien ?
Dokus
1
quote:

dipity schreef op 23 jun 2015 om 20:06:


Worldquantfungeert waarschijnlijk als nieuwe stofzuiger en is daarin gespecialiseerd. Werkt als volgt: zij kopen onderhands over van shorters onder de meldingsgrens tegen een afrekenformule. De partij onder de meldingsgrens kan onzichtbaar geheel afbouwen, de partij boven de meldingsgrens wordt zichtbaar en dat brengt twijfel in de markt (met name bij particulieren) waardoor gemiddeld goedkoper kan worden afgebouwd. Is een strategie om verliezen te beperken, dus voor ons zaak gewoon rustig te blijven zitten in plaats van te denken dat deze partij kennis heeft, die wij op dit forum of analisten zoals MorganSTanley, Exane, ING en ABN niet hebben.


Even een vraagje; is dit jouw theorie? Of weet je dit zeker?
dipity
1
Zeker weten doe je het nooit, want je krijgt geen inzage. Is een van de strategieën van professionele partijen, die shortposities hanteren. Mij uitgelegd door een specialist, die daar zelf in werkzaam is.
gerrit 69
0


In de column van vandaag besteed Wessel Aslander aandacht en zijn analyse over het aandeel TomTom.

www.wallstreetweb.nl/nieuwsarchief/EF...

ps; Misschien kan iemand zijn visie hier in zijn geheel plaatsen.
p1woord
0
quote:

gerrit 69 schreef op 23 jun 2015 om 23:16:




In de column van vandaag besteed Wessel Aslander aandacht en zijn analyse over het aandeel TomTom.

www.wallstreetweb.nl/nieuwsarchief/EF...

ps; Misschien kan iemand zijn visie hier in zijn geheel plaatsen.


Gerrit, Ben je lid van deze club .zoja hoe bevalt je dat.Het lijkt mij wel interessant
gerrit 69
0
quote:

p1woord schreef op 23 jun 2015 om 23:49:


[...]

Gerrit, Ben je lid van deze club .zoja hoe bevalt je dat.Het lijkt mij wel interessant


Nee geen lid, maar ik volg Wessel Aslander al ruim 7 jaar met zijn columns.
Persoonlijk vind ik hem een goede analist en zijn columns raken vaak de spijker op de kop.
Overigens heb ik geen belang in TomTom.
mjmj
0
quote:

dipity schreef op 23 jun 2015 om 20:06:


Worldquantfungeert waarschijnlijk als nieuwe stofzuiger en is daarin gespecialiseerd. Werkt als volgt: zij kopen onderhands over van shorters onder de meldingsgrens tegen een afrekenformule. De partij onder de meldingsgrens kan onzichtbaar geheel afbouwen, de partij boven de meldingsgrens wordt zichtbaar en dat brengt twijfel in de markt (met name bij particulieren) waardoor gemiddeld goedkoper kan worden afgebouwd. Is een strategie om verliezen te beperken, dus voor ons zaak gewoon rustig te blijven zitten in plaats van te denken dat deze partij kennis heeft, die wij op dit forum of analisten zoals MorganSTanley, Exane, ING en ABN niet hebben.


Klinkt erg aannemelijk. Ben benieuwd of we nog een keer een dump pump poging krijgen.
Bosporus
1
Luxoft chooses TomTom NavKit for its AllView™ car infotainment reference design platform

Amsterdam, Connected Cars, 24 June 2015 – TomTom (TOM2) and Luxoft Holding, Inc (NYSE:LXFT), a leading provider of software development services and innovative IT solutions to a global client base, today announced the integration of TomTom’s navigation engine,  NavKit, with Luxoft’s AllView™, the award-winning* reference design platform for creating an in-vehicle user experience (UX). The partnership is allowing easy integration of TomTom’s navigation engine into the automotive infotainment solutions provided by Luxoft to its global client base.

“TomTom is a world-renowned navigation system provider and the NavKit engine is at the heart of all their popular products,” said Mikhail Bykov, Managing Director of Luxoft Automotive. “We are pleased to partner with TomTom and integrate NavKit into our AllView™ UX reference design platform. The integration will enable faster delivery of full navigation solutions and development of advanced automotive HMIs for our partners. Luxoft’s proprietary navigation technologies and our Augmented Reality and Computer Vision Software Framework make our navigation solutions highly adaptable to our customers’ needs.”

“We are happy that Luxoft has selected Navkit, our flexible and future-proof navigation platform” said Jan-Maarten de Vries, VP Automotive Product Marketing at TomTom. “Combined with Luxoft’s AllView™, the new product is helping to easily create the best infotainment design solutions for their clients”

-ENDS-

* Luxoft has been awarded the Connected System Integrator for outstanding work with Ford at TU-Detroit 2015
Juun
1
Dit is het stukje waar Gerrit69 het linkje van plaatste. Leest lekker genoeg weg om het TT-gedeelte van die column hier integraal te plaatsen.

TomTom kan zich handhaven boven 10 !

In een eerdere analyse voorspelde ik dat een opwaartse uitbraak boven weerstand 8 niet alleen mogelijk was, maar ook houdbaar kon worden. Dat is inmiddels gebeurd, het koersdoel werd opgeschroefd naar 13,5 en onlangs had TomTom al de helft van die koerswinst opgesoupeerd. De zeer sterk stijgende oranje lijn maakt dat, zoals indertijd ook voorspeld, mogelijk en zolang die niet sneuvelt kan 13,5 nog ruim voor eind 2015 bereikt worden ! De recente terugval in de culminatie van de Griekse crisis was een goede testcase om die oranje steun nog maar weer eens te testen en daar slaagde het aandeel voor ‘met vlag en wimpel’. Want op deze weekgrafiek, die dus het slot van afgelopen week weergeeft, werd die sterk stijgende steun niet eens geraakt ! Inmiddels is de koers door de zeer felle stijging van gisteren weer boven 10 beland en daarmee is ook de strijd om de psychologische 10 in feite al beslist; het aandeel kan zich daar eveneens boven gaan handhaven, op weg naar koersdoel 13,5 …
Juun
0
Er wordt gevraagd naar de rechtvaardiging van de KW van 40-50 bij TT t.o.v. de KW van 17 in de rest van de sector. (gevraagd op dat andere draadje)

De rest van de sector rapporteert wat ze kunnen, maximale winst x 17 = koers. Wellicht dat ze zelfs meer rapporteren dan werkelijk waar en dan hebben we een boekhoudschandaal zoals bij Ahold of olievoorraden die in werkelijkheid kleiner zijn zoals bij Shell ooit.

Bij TT niets van dit alles. Ik houd van "genormaliseerde" cijfers, niet om het ingewikkeld te maken, maar om het makkelijk te maken. En als ik dan bij de 20 cent winst per aandeel 50 cent optel van de defrev's, dan is de winst 70 cent per aandeel. Ik zou niet weten waarom ik die 70 cent niet als winst mee zou mogen tellen voor de berekening van de KW. En als ik dat doe dan kom ik op een KW van ca 17. Precies in lijn met de sector.

En wellicht is er meer verborgen bij TT, en mag er nu feitelijk bij die 20 + 50 = 70 nog een paar dubbeltjes opgeteld worden. Daar zitten echt geen lijken in de kast, hoogstens engeltjes die aan het ontwaken zijn.
Juun
0
Ik zat op het verkeerde draadje. Eens kijken of ik het daar nog weg kan halen.

Ja, is gelukt (ik wordt steeds handiger). Maar voor mijn MyDrive en mijn GO 6100 die niet doet wat ik wil, ben ik nu uitgenodigd op het kantoor van TT in Amsterdam.
brilkoker
0
Hoop vandaag aanval 11 euro.
We zijn wel weer toe aan een mega stijging.
Of blijven we weer hangen rond de openingskoers.
Waar is dat nieuws nou?
Moet nu toch wel een keer komen.
famel
0
quote:

Juun schreef op 24 jun 2015 om 08:02:


Ik zat op het verkeerde draadje. Eens kijken of ik het daar nog weg kan halen.

Ja, is gelukt (ik wordt steeds handiger). Maar voor mijn MyDrive en mijn GO 6100 die niet doet wat ik wil, ben ik nu uitgenodigd op het kantoor van TT in Amsterdam.


Doe je ze de groeten? En vraag gelijk om een kortingsbon voor de tomtom rider.. Ik heb er nog steeds geen één. :-)
viermeiden
0
quote:

Bosporus schreef op 24 jun 2015 om 07:34:


Luxoft chooses TomTom NavKit for its AllView™ car infotainment reference design platform

Amsterdam, Connected Cars, 24 June 2015 – TomTom (TOM2) and Luxoft Holding, Inc (NYSE:LXFT), a leading provider of software development services and innovative IT solutions to a global client base, today announced the integration of TomTom’s navigation engine,  NavKit, with Luxoft’s AllView™, the award-winning* reference design platform for creating an in-vehicle user experience (UX). The partnership is allowing easy integration of TomTom’s navigation engine into the automotive infotainment solutions provided by Luxoft to its global client base.

“TomTom is a world-renowned navigation system provider and the NavKit engine is at the heart of all their popular products,” said Mikhail Bykov, Managing Director of Luxoft Automotive. “We are pleased to partner with TomTom and integrate NavKit into our AllView™ UX reference design platform. The integration will enable faster delivery of full navigation solutions and development of advanced automotive HMIs for our partners. Luxoft’s proprietary navigation technologies and our Augmented Reality and Computer Vision Software Framework make our navigation solutions highly adaptable to our customers’ needs.”

“We are happy that Luxoft has selected Navkit, our flexible and future-proof navigation platform” said Jan-Maarten de Vries, VP Automotive Product Marketing at TomTom. “Combined with Luxoft’s AllView™, the new product is helping to easily create the best infotainment design solutions for their clients”

-ENDS-

* Luxoft has been awarded the Connected System Integrator for outstanding work with Ford at TU-Detroit 2015



Zie de klanten van Luxoft!


www.luxoft.com/luxoft-customers/harman/

viermeiden
[verwijderd]
0
Luxoft sluit deal met TomTom
Bron: DeBeurs Nieuws DeBeurs Nieuws24 juni 2015, 08:31
Amsterdam - Luxoft heeft een contract gesloten met TomTom. Dat werd woensdag bekendgemaakt. Het software- en ontwikkelingsbedrijf gaat de TomTom NavKit samenbrengen met zijn eigen platform AllView.
hvasd2
0
quote:

gerrit 69 schreef op 24 jun 2015 om 00:46:


[...]

Nee geen lid, maar ik volg Wessel Aslander al ruim 7 jaar met zijn columns.
Persoonlijk vind ik hem een goede analist en zijn columns raken vaak de spijker op de kop.
Overigens heb ik geen belang in TomTom.


Gerrit kan je af en toe dat ADN beursanalyse dag plaatje even posten... txs
850 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 39 40 41 42 43 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 13-dec-19 17:35
Koers 9,470
Verschil +0,121 (+1,29%)
Hoog 9,600
Laag 9,400
Volume 482.672
Volume gemiddeld 502.706
Volume gisteren 260.119

Brussel real time stocks quotedata by Euronext. Other real time EU stocks, by Cboe Europe Ltd.; US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
# calculated realtime by Commerzbank & '^' by BNP Paribas, streaming powered by VWD Group