Forum: TomTom » off-topic » Pagina: 163 | Beursduivel.be

off-topic

3.756 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 ... 184 185 186 187 188 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
[verwijderd]
0
quote:

Levy schreef op 13 sep 2019 om 09:53:


fd.nl/ondernemen/1316463/veroordeeld-...

Geeft toch wel te denken wat Fastow zegt over GE.
Hallo Levy, Vooralsnog geen bewijzen van fraude bij @GE, enkel insinuaties om zijn lezingen smeuïger te maken!
Bedrijven zoeken op een enkele uitzondering na allemaal de grenzen van het toelaatbare op en zo nu en dan eroverheen.

Wanneer men gaat graven bij @GE kom je vast onregelmatigheden uit het verleden tegen en zeker bij de energie en financiële tak die kijkend door de hedendaagse bril geen goedkeuring krijgen.

Zolang de koers van het aandeel @GE een forse discount op de onderliggende waarde geeft blijf ik het aandeel verhandelen, aan de rand van het ravijn groeien nu eenmaal de mooiste bloemen!

Maar natuurlijk wel met beleid en voldoende gespreid!

Succes.........Peter
ketchup
0

en ... daarom moet je spreiden , zie je maar weer op een dag als vandaag - meeste aandelen onder druk, behalve Big Oil: Shell - Total - BP - Equinor ( StatOil) , allemaal 2.5 tot 4% hoger, ook Gazprom perst er 1.5% uit.
Voeding: oa Unilever, Nestlé en Danone ... gezien als defensief zijn prijshoudend

Trump houden ze hopelijk aan de teugels, want als die door t lint gaat gooit hij Iran plat.

extra Goud en Zilver inslaan voor t geval dat het in t midden-oosten uit de klauw gaat lopen, die kans bestaat.
NewKidInTown
0
quote:

ketchup of catch-up schreef op 16 sep 2019 om 10:56:


....Trump houden ze hopelijk aan de teugels, want als die door t lint gaat gooit hij Iran plat.

extra Goud en Zilver inslaan voor t geval dat het in t midden-oosten uit de klauw gaat lopen, die kans bestaat.


Ja, beurs omlaag, goud en zilver omhoog, zo gaat het meestal. Goud/zilver ratio historisch hoog, dus wel zilver erbij nemen.
Maar dat goud/zilver automatisch zal gaan stijgen bij een naderende beurscorrectie is geen automatisme.

www.longtermtrends.net/stocks-vs-gold...

Daarom zou ik zeker het volgende erbij nemen:

S&P shorts
CBOE VIX longs

Overigens blijft "de beurs", afgezien van vele uitzonderingen zoals de kleinere fondsen, bewonderenswaardig goed liggen. Zie AEX(RDS+) en de US-indices.
[verwijderd]
0
@KHC, 3G Capital maakt een eind aan de stijging van de koers van de laatste dagen.
Wat is de reden voor de op Buffett na grootste aandeelhouder 3G Capital om 25 mio stukken te verkopen!
Tot aan vandaag trekken beide vanaf de samenvoeging van KRAFT & HEINZ samen op, is daar een barst in de samenwerking nu er 25 mio stukken via de vrije markt worden verkocht!
Tot gisteren mooi op weg om de $30 te beslechten en nu neemt de onrust weer toe, langzaam aan weer terug richting de $25 totdat de 3G Capital aap uit de mouw komt en Buffett op de valreep het aandeel van de beurs haalt tegen een premie van 30% over de koers van de afgelopen 3 maanden!

Ik zit op target aan $27,29 en begin onder deze koers weer extra stukken op te rapen!
[verwijderd]
0
@PRX, PROSUS de cijfers een week na de beursgang;
- voor 58,70 euro naar de beurs
- openingskoers 76 euro
- huidige waarde van de onderliggende belangen 87,50 euro
- 61,25 euro -/- 30% volgens JEFFERIES een gebruikelijke korting voor een aandeel waar de aandeelhouder als laatste wordt bedeeld.

Persoonlijk wil ik het aandeel graag opnemen in m'n winstpakkers portefeuille en gezien het volume is het aandeel geschikt om te verhandelen vandaar dat ik m'n eerste aankoop koers met 3 euro heb verhoogd naar 68 euro..
[verwijderd]
0
@BAM, dit maal zorgt @ABN voor kommer en kwel en heb wederom een pluk bijgenomen en heb de stukken nu aan ruim 2,59 in portefeuille..
M'n laatste verkoop dateert van 12 december 2017 aan 3,597 en gezien de huidige penibele financiële situatie en de gaten in hun sluizen avonturen in binnen en buitenland is terugkeer naar deze koers nog een hele uitdaging.

Waarom neem ik dan stukken bij, bouwen bouwen bouwen zegt onze regering en wellicht dat er vele graantjes door @BAM en @KVW zijn mee te pikken uit de gisteren bekend gemaakte geldbuidel!

Vooralsnog rustig aan met de aankopen, gisteren @BESI bijgenomen en @JCP terug en vandaag dus @BAM en de eerste pluk @PRX.

De FED bepaald het sentiment, de markt heeft een renteverlaging van 25 punten ingeprijst maar gezien de meevallende groeicijfers kan het alleen maar tegenvallen en gaat enfant terrible Trump op twitter weer door het lint en biedt weer koopkansjes!
boem!
0
Hoe kijken jullie aan tegen de middel en langetermijn vooruitzichten voor Big-Oil en Big-Car.

De publieke opinie hebben ze niet mee en muv de USA/Trump lijkt ook de politiek een draai gemaakt te hebben.

Indien fossiele brandstoffen gedeeltelijk in de ban worden gedaan staan we aan de vooravond van een financiele crisis die zijn weerga nog niet heeft gekend.

Niet alleen de werkgelegenheid en de aanwezige assets zullen dan onder vuur komen te liggen maar de gevolgen voor de bancaire sector en niet te vergeten pensioenfondsen zullen ongekend zijn.
Mijn voorzichtige inschatting is dat Big-Car als eerste de beproeving moet doorstaan waarbij een aantal wereldspelers het niet zal overleven.
rjohnson
1
Interesting watch on big tech.

Scott Galloway, Pivot co-host and professor of marketing at NYU Stern | Code Commerce 2019
www.youtube.com/watch?time_continue=2...
boem!
0
TX @rjohnson

Om de goede aandelen te selecteren moet je een idee hebben welke aandelen head or tailwind zullen ontmoeten in de toekomst.

Scott Galloway geeft beargumneteerd aan welke bedrijven hij die head- or tail-wind toebedeeld.

Van harte aanbevolen om hier kennis van te nemen!!!
ketchup
0

Nestlé vanaf vandaag kan je aanleveren tegen het openbaar bod dat Nestlé doet op haar eigen aandelen, de vervaldatum loopt tot 3 juni 2020

Nestlé wil 7.6% van de uitstaande aandelen aan de beurs ( Swiss exchange) terugkopen voor latere schrapping

doe hier niet aan mee, ben een LT - investeerder in Nestlé ( al 25 jaar) en ben niet van zin af te bouwen

Nestlé is werelds grootste voeding conglomeraat en de grootste bottelaar en eigenaar van zoetwaterbronnen - ze breiden hier nog steeds verder uit.
ook heeft Nestlé nog immer een 20% belang in l'Oreal en is voor nu blijkbaar niet verder bereid af te bouwen, ook al zou l'Oreal Nestlé graag willen uitkopen.
denk dat ze dit wel zouden overwegen als ze een manier zien om Danone in te lijven, er gaan nog immer geruchten dat Nestlé graag Danone zou willen kopen, maar denk dat dit enkel toegelaten zou worden als ze Danone openbreken en onderdelen afstoten en dat is niet de bedoeling.

verder zou het mij niet verbazen als het afbouwen van de Brazilianen hun belang in Kraft ( 25 mio aandelen hebben ze verkocht ) opgenomen is door een investment Bank in opdracht voor een meester ( Nestlé).
WB blijft vooralsnog zitten met zijn belang in Kraft.

[verwijderd]
0
quote:

boem! schreef op 19 sep 2019 om 18:45:


Hoe kijken jullie aan tegen de middel en langetermijn vooruitzichten voor Big-Oil en Big-Car.

De publieke opinie hebben ze niet mee en muv de USA/Trump lijkt ook de politiek een draai gemaakt te hebben.

Indien fossiele brandstoffen gedeeltelijk in de ban worden gedaan staan we aan de vooravond van een financiele crisis die zijn weerga nog niet heeft gekend.

Niet alleen de werkgelegenheid en de aanwezige assets zullen dan onder vuur komen te liggen maar de gevolgen voor de bancaire sector en niet te vergeten pensioenfondsen zullen ongekend zijn.
Mijn voorzichtige inschatting is dat Big-Car als eerste de beproeving moet doorstaan waarbij een aantal wereldspelers het niet zal overleven.
morgen Martin,
Big-Car heeft het lastig en gaat een nog lastigere tijd tegemoet, de nieuwe generatie voertuigen trekt nieuwe producenten en met de verregaande autonomous driving gaan de volumes en marges omlaag.
Dat neemt niet weg dat als belegger de huidige Big-Car bedrijven nog een tijdlang zeer interessant kunnen zijn maar niet voor de twintiger om aan te houden tot aan het pensioen!

Big-Oil, van hetzelfde laken een pak, vooralsnog blijft de wereld blijft nog fossiel en duurt het jammer genoeg nog een hele tijd voordat herwinbaar de overhand krijgt. Ook hier kunnen de oudjes onder ons nog flink van fossiel oogsten maar voor de lange toekomst is herwinbaar de winnaar!

Inderdaad een mooi artikel van @rjohnson en AMAZON heeft de eerste 100000 elektrische busjes besteld bij haar eigen startup voor de laatste mijl leveringen aan huis!

Succes.......Peter
boem!
0
Goede morgen Peter,

Dat Big-Car voor een grote uitdaging staat is zeker. Met het op termijn failliet verklaren van de ICE car tov EV zal er veel assetwaarde verloren gaan.
Dat de volumes gaan dalen bij verdergaande autonomous driving kan ik me voorstellen echter ik voorzie absoluut geen daling in marges in het traject naar de Self-driving connected car.

Door de ingezette disruptie wordt OUD afgeschreven maar ontstaan er enorme kansen voor NIEUW.
Ik voorzie dat een aantal grote OEM's uit het Big-Car circuit hier juist goed garen bij weten te spinnen.
Nieuwe toetreders tot de markt zoals Tesla kunnen dan wel exelleren op het gebied van aandrijf-, battery- en SD techniek ook zij moeten voldoen aan het principe dat je wel winst behoort te maken wil je de noodzakelijke continuiteit kunnen waarborgen.

Dat er slechtoffers gaan vallen in Big-Car is welhaast onvermijdelijk maar uit de snelheid en financiele kracht van met name een aantal grote OEM's(VW en GM) om aan die achterstand wat te doen door ongekende R&D budgetten ter beschikking te stellen zegt mij genoeg dat ook zij de nieuwe kansen scherp op hun netvlies hebben staan.


Wie er uiteindelijk als winnars uit deze strijd te voorschijn komen is nu nog niet te zeggen maar daar zullen zeker een aantal bestaande OEM's tussen zitten.

Big-Oil is een compleet ander verhaal. Ik denk dat maar weinigen deze impact op ons eco=system hebben voorzien door gebruik te maken van de fossiele brandstoffen. We worden nu geconfronteerd met de lasten na decennia lang enkel de baten te hebben geincasseerd. Daarnaast is het geopolitiek maar zeker ook op financieel gebied gewoon ondenkbaar dat we daar op korte temijn grote stappen kunnen maken zonder het financiele fundament onder onze samenleving stuk te slaan.
[verwijderd]
0
quote:

boem! schreef op 20 sep 2019 om 11:41:


Goede morgen Peter,

Dat Big-Car voor een grote uitdaging staat is zeker. Met het op termijn failliet verklaren van de ICE car tov EV zal er veel assetwaarde verloren gaan.
Dat de volumes gaan dalen bij verdergaande autonomous driving kan ik me voorstellen echter ik voorzie absoluut geen daling in marges in het traject naar de Self-driving connected car.

Door de ingezette disruptie wordt OUD afgeschreven maar ontstaan er enorme kansen voor NIEUW.
Ik voorzie dat een aantal grote OEM's uit het Big-Car circuit hier juist goed garen bij weten te spinnen.
Nieuwe toetreders tot de markt zoals Tesla kunnen dan wel exelleren op het gebied van aandrijf-, battery- en SD techniek ook zij moeten voldoen aan het principe dat je wel winst behoort te maken wil je de noodzakelijke continuiteit kunnen waarborgen.

Dat er slechtoffers gaan vallen in Big-Car is welhaast onvermijdelijk maar uit de snelheid en financiele kracht van met name een aantal grote OEM's(VW en GM) om aan die achterstand wat te doen door ongekende R&D budgetten ter beschikking te stellen zegt mij genoeg dat ook zij de nieuwe kansen scherp op hun netvlies hebben staan.


Wie er uiteindelijk als winnars uit deze strijd te voorschijn komen is nu nog niet te zeggen maar daar zullen zeker een aantal bestaande OEM's tussen zitten.

Big-Oil is een compleet ander verhaal. Ik denk dat maar weinigen deze impact op ons eco=system hebben voorzien door gebruik te maken van de fossiele brandstoffen. We worden nu geconfronteerd met de lasten na decennia lang enkel de baten te hebben geincasseerd. Daarnaast is het geopolitiek maar zeker ook op financieel gebied gewoon ondenkbaar dat we daar op korte temijn grote stappen kunnen maken zonder het financiele fundament onder onze samenleving stuk te slaan.
Zoals het er nu naar uitziet heeft de batterij E-CAR de toekomst in de westerse wereld en deze vervoermiddelen zijn in relatie tot vervoermiddelen met verbrandingsmotoren niet complex en kunnen door vele fabrikanten worden samengesteld.
Wanneer de volumes van deze batterij auto's gaan toenemen zal het samenstellen van of-the-shelf commodity producten gaan tegen zeer smalle marges waarbij des te verder autonomous driving wordt ingevoerd het merk er niet meer toe doet!

Persoonlijk zie ik met de huidige generatie accu's deze fase als een tussenoplossing, ik zie meer toekomst in een vervoermiddel met een brandstofcel aan boord op waterstof die ter plekke de elektriciteit gaat opwekken die nodig is voor de aandrijving e.d.
- water is ruim voorradig
- lokaal waterstof produceren met 'overtollige' elektriciteit
- verbrandingswaarde van waterstof is grosso modo 3 maal hoger dan benzine, diesel dus die tank kan vele malen kleiner zijn om dezelfde actieradius te behouden en ruimte voor tankveiligheid.
- behoudens de duur om accu's te laden is het absoluut niet duurzaam om honderden kilo's aan batterijen mee te zeulen.
- geschikt voor iedere plek op deze aardkloot en dat is voor de batterij auto absoluut niet het geval..
- enz...

De toekomst zal het leren en zoals het er nu naar uitziet kunnen we in 2021 een volledig elektrisch aangedreven batterij auto van @VW kopen voor minder dan 10K euro...
boem!
0
quote:

Pieterkels schreef op 20 sep 2019 om 13:17:


[...]

Persoonlijk zie ik met de huidige generatie accu's deze fase als een tussenoplossing, ik zie meer toekomst in een vervoermiddel met een brandstofcel aan boord op waterstof die ter plekke de elektriciteit gaat opwekken die nodig is voor de aandrijving e.d.
-

De toekomst zal het leren en zoals het er nu naar uitziet kunnen we in 2021 een volledig elektrisch aangedreven batterij auto van @VW kopen voor minder dan 10K euro...


Waterstof zou ook Big-Oil helpen.!!!


Heb ik iets gemist of ben jij abuis me de annkondiging van een VW E-car in 2021 voor minder dan 10K. Ik ben slechts op de hoogte van de VW I3 in 2020 ad 40 K.
[verwijderd]
0
quote:

boem! schreef op 20 sep 2019 om 13:33:


[...]

Waterstof zou ook Big-Oil helpen.!!!


Heb ik iets gemist of ben jij abuis me de annkondiging van een VW E-car in 2021 voor minder dan 10K. Ik ben slechts op de hoogte van de VW I3 in 2020 ad 40 K.

hallo Martin, dat @VW binnen 2 jaar een batterij auto op de markt brengt voor minder dan 10K euro heb ik tijdens mijn vakantie gelezen in een interview van een kopstuk in een of ander tijdschrift, weet zo niet meer welk!

Maar RENAULT verwacht binnen 5 jaar een batterij auto voor een prijs beneden de 10K euro op de markt te brengen;
www.autowereld.com/nieuws/autonieuws/...

Regelgeving in onze westerse wereld gaat de batterij auto een behoorlijk handje helpen waardoor nagenoeg iedere huidige fabrikant (van koelkasten, wasmachines, magnetrons, etc) in staat is om ook de batterij auto landspecifiek samen te stellen. De batterij auto bestaat uiteindelijk uit commodity producten waardoor de marges in rap tempo zullen afkalven!

Zou kunnen dat waterstof een product gaat worden dat door Big Oil companies wordt geproduceerd en beschikbaar gesteld, maar ook door nieuwe partijen..
[verwijderd]
0
@PRX, wat mij betreft komt @UBS te vroeg met haar koopadvies en dito koersdoel van 90 euro, het effect op het verkoopadvies van @JEFFRIES van 61,25 was nog niet uitgewerkt en heb slecht 30% van target aan 67,483 in portefeuille en verwacht dat de koers in rap tempo terugkeert naar de 70 euro ++
[verwijderd]
0
quote:

ketchup of catch-up schreef op 20 sep 2019 om 09:45:



Nestlé vanaf vandaag kan je aanleveren tegen het openbaar bod dat Nestlé doet op haar eigen aandelen, de vervaldatum loopt tot 3 juni 2020

Nestlé wil 7.6% van de uitstaande aandelen aan de beurs ( Swiss exchange) terugkopen voor latere schrapping

doe hier niet aan mee, ben een LT - investeerder in Nestlé ( al 25 jaar) en ben niet van zin af te bouwen

Nestlé is werelds grootste voeding conglomeraat en de grootste bottelaar en eigenaar van zoetwaterbronnen - ze breiden hier nog steeds verder uit.
ook heeft Nestlé nog immer een 20% belang in l'Oreal en is voor nu blijkbaar niet verder bereid af te bouwen, ook al zou l'Oreal Nestlé graag willen uitkopen.
denk dat ze dit wel zouden overwegen als ze een manier zien om Danone in te lijven, er gaan nog immer geruchten dat Nestlé graag Danone zou willen kopen, maar denk dat dit enkel toegelaten zou worden als ze Danone openbreken en onderdelen afstoten en dat is niet de bedoeling.

verder zou het mij niet verbazen als het afbouwen van de Brazilianen hun belang in Kraft ( 25 mio aandelen hebben ze verkocht ) opgenomen is door een investment Bank in opdracht voor een meester ( Nestlé).
WB blijft vooralsnog zitten met zijn belang in Kraft.


Hallo Wies, wanneer een grootaandeelhouder een dergelijke partij aandelen via de vrije markt verkoopt is meestal het doel om de koers van het aandeel te drukken.
@KHC heeft voor de komende tijd middelen nodig om de schulden te betalen en de operationele resultaten bieden geen soelaas.

Wat mij betreft dropt 3G een dezer weken al dan niet op verzoek van een of andere belangstellende nogmaals wat aandelen op de markt om de koers richting de $25 te drukken.

Ik blijf net als Buffett zitten en neem onder mijn aankoop gemiddelde extra stukken bij voor de premie oogst wanneer het aandeel @KHC uit de markt wordt gehaald om in de luwte door BUFFETT en de nieuwe partner voor de 2e maal te herfinancieren met het volop in de markt aanwezige gratis geld!
boem!
0
quote:

Pieterkels schreef op 20 sep 2019 om 13:52:


[...]hallo Martin, dat @VW binnen 2 jaar een batterij auto op de markt brengt voor minder dan 10K euro heb ik tijdens mijn vakantie gelezen in een interview van een kopstuk in een of ander tijdschrift, weet zo niet meer welk!

Maar RENAULT verwacht binnen 5 jaar een batterij auto voor een prijs beneden de 10K euro op de markt te brengen;
www.autowereld.com/nieuws/autonieuws/...

Regelgeving in onze westerse wereld gaat de batterij auto een behoorlijk handje helpen waardoor nagenoeg iedere huidige fabrikant (van koelkasten, wasmachines, magnetrons, etc) in staat is om ook de batterij auto landspecifiek samen te stellen. De batterij auto bestaat uiteindelijk uit commodity producten waardoor de marges in rap tempo zullen afkalven!

Zou kunnen dat waterstof een product gaat worden dat door Big Oil companies wordt geproduceerd en beschikbaar gesteld, maar ook door nieuwe partijen..


Ik kijk volstrekt anders naar de markt voor EV-connected cars.

Waar je tot op heden een onderscheid had tussen auto's op basis van lage, gemiddelde, hoge dan wel zeer hoge waarderingen op het gebied van prestaties, comfort en uitstraling zagen we een onderscheid in boodschappenauto's, auto's voor de massa , het high-end gedeelte en de super-auto's.
Door het geringe aantal componenten zullen de onderhoudskosten en de levensduur van de EV's de ICEs op grote achterstand zetten indien men erin slaagt het duurste element van een EV het accupack aanzenlijk goedkoper te maken.

Autonomisch driving zal de noodzaak van een prive wagen verminderen waardoor ik grote twijfels heb dat een veredelde golfcar van minder dan 10k als reeel alternatief kan dienen.
Delivery services en ride-hailing alternatieven zijn absoluut niet gebaat bij een gebrek aan bereik en zullen zeker in het connected sd-tijdperk juist extra hoge eisen stellen aan deze technologie.

De simpele gedachtengang dat door het terugbrengen van het aantal elementen iedereen een EV kan produceren blijkt in de praktijk toch wat weerbarstiger het gaat uiteindelijk om de prestaties op het gebied van bedrijfszekerheid en efficiency van het accu-pack.

Ik denk dat in de toekomst de boodschappenwagen gewoon verdwijnt.
De OEM die in staat is een betaalbare auto te produceren voor de markt zal het beste scoren met daarnaast wat ruimte voor high-end en voor de pure liefhebbers het super-segment.



[verwijderd]
0
quote:

boem! schreef op 20 sep 2019 om 16:30:


[...]

Ik kijk volstrekt anders naar de markt voor EV-connected cars.

Waar je tot op heden een onderscheid had tussen auto's op basis van lage, gemiddelde, hoge dan wel zeer hoge waarderingen op het gebied van prestaties, comfort en uitstraling zagen we een onderscheid in boodschappenauto's, auto's voor de massa , het high-end gedeelte en de super-auto's.
Door het geringe aantal componenten zullen de onderhoudskosten en de levensduur van de EV's de ICEs op grote achterstand zetten indien men erin slaagt het duurste element van een EV het accupack aanzenlijk goedkoper te maken.

Autonomisch driving zal de noodzaak van een prive wagen verminderen waardoor ik grote twijfels heb dat een veredelde golfcar van minder dan 10k als reeel alternatief kan dienen.
Delivery services en ride-hailing alternatieven zijn absoluut niet gebaat bij een gebrek aan bereik en zullen zeker in het connected sd-tijdperk juist extra hoge eisen stellen aan deze technologie.

De simpele gedachtengang dat door het terugbrengen van het aantal elementen iedereen een EV kan produceren blijkt in de praktijk toch wat weerbarstiger het gaat uiteindelijk om de prestaties op het gebied van bedrijfszekerheid en efficiency van het accu-pack.

Ik denk dat in de toekomst de boodschappenwagen gewoon verdwijnt.
De OEM die in staat is een betaalbare auto te produceren voor de markt zal het beste scoren met daarnaast wat ruimte voor high-end en voor de pure liefhebbers het super-segment.
anders dan wie of wat Martin?
mijn reactie heeft betrekking op de marge voor fabrikanten van batterij auto's, de zullen in rap tempo gaan dalen.
Zoals je terug kunt lezen op het @TT forum heb ik al diverse malen gemeld dat met de verregaande ontwikkeling van autonomous driving het aantal voertuigen drastisch zal gaan afnemen en zal druk zetten op de verdiensten van leveranciers.
Zoals het er nu naar uitziet is in de nieuwe wereld enkel plaats voor een handvol grote TECH bedrijven die hun marges voornamelijk zullen halen uit spin-of diensten en producten.
Vandaar dat ik jaren roep dat een zelfstandig @TT geen goudmijn wordt en zullen op termijn als leverancier worden uitgeknepen!

De chauffeur is de grootste kostenpost bij een bemenst voertuig en op termijn zal deze verdwijnen waardoor 24*7 taxi's ons straatbeeld gaan vullen om ons passagiers voor een habbekrats van A naar B te vervoeren!
Super ontwikkeling en gaat voor veel ruimte in de westerse wereld zorgen!

Voertuigen, fossiel, full elektrisch of elektrisch middels een brandstofcel zelf besturen wordt op termijn door overheden en verzekeraars onaantrekkelijk gemaakt, van hetzelfde als roken, nog niet zo lang geleden draaide de bijrijder in de auto de sjekkies en stak ze voor je aan en nu wordt je op plaatsen in de boeien geslagen wanneer je een sigaret opsteekt binnen de bebouwde kom!
3.756 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 ... 184 185 186 187 188 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 12-dec-19 09:57
Koers 9,429
Verschil +0,029 (+0,31%)
Hoog 9,472
Laag 9,360
Volume 21.257
Volume gemiddeld 505.400
Volume gisteren 274.774