Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Aandeel

Air France-KLM FR001400J770

Laatste koers (eur)

9,700
  • Verschill

    +0,216 +2,28%
  • Volume

    229.539 Gem. (3M) 1,8M
  • Bied

    9,698  
  • Laat

    9,706  
+ Toevoegen aan watchlist

Air France - KLM remember NOVEMBER

120 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 31 oktober 2016 23:16
    ... ik begrijp de verontwaardiging op zich wel wel, Elbers haalt de bezem rigoreus door het bedrijf heb ik ook van insiders gehoord, VB: alle pursers oude stijl eruit, pursers nieuwe stijl (lees: goedkopere en gecombineerd met iets anders qua functie) erin. Het zal je baan maar wezen.
    Maar men moet zich aan de andere kant ook realiseren dat het hier om noodweer gaat: concurrentie haalt links en rechts in als je niets doet. Elbers is de goede man om dit karwei aan te pakken, hij past een meerjarenplan toe en wil KLM totaal opschonen en moderniseren zodat het in de nabije toekomst concurrerend kan blijven. (Het alternatief zou zijn met zn allen de WW in)
    Voor wat betreft de piloten: die moeten echt niet zeuren, die verdienen nl. BAK-KEN met geld. Wake-up, de tijden zijn veranderd. Mijn pensioen gaat er ook wat anders uitzien dan ik dacht dat het zou zijn toen ik net was begonnen.
  2. tijnk 1 november 2016 16:04
    Ligt er aan. Hoeveel vertrouwen heb je in het bedrijf en het management? Hoe lang is je horizon? Kun je leven met wat schommelingen? Etc.

    Ik denk dat KLM echt in een overgangsfase - van het oude werken naar het nieuwe werken - zit, wat veel stof doet opwaaien. Daarom kijk ik ook sterk naar de strategie voor de komende jaren (moet echt een meerjarenplan zijn) ipv de Q3 cijfers. Nog een jaar van stakingen zal KLM niet overleven. Mocht de strategie overtuigend zijn, zal ik zeker weer wat stukken oppakken. Ik heb op dit moment geen positie, omdat ik voornamelijk daghandel.

    Daarnaast zijn lage verwachten natuurlijk ook snel overtroffen. ;)
  3. OllyNL 1 november 2016 19:32
    quote:

    tijnk schreef op 1 november 2016 16:04:

    Ligt er aan. Hoeveel vertrouwen heb je in het bedrijf en het management? Hoe lang is je horizon? Kun je leven met wat schommelingen? Etc.

    Ik denk dat KLM echt in een overgangsfase - van het oude werken naar het nieuwe werken - zit, wat veel stof doet opwaaien. Daarom kijk ik ook sterk naar de strategie voor de komende jaren (moet echt een meerjarenplan zijn) ipv de Q3 cijfers. Nog een jaar van stakingen zal KLM niet overleven. Mocht de strategie overtuigend zijn, zal ik zeker weer wat stukken oppakken. Ik heb op dit moment geen positie, omdat ik voornamelijk daghandel.

    Daarnaast zijn lage verwachten natuurlijk ook snel overtroffen. ;)

    Heb wel geduld op zich :p En kan ook wel leven met schommelingen, maar als het gedumpt gaat worden stap ik liever weer in als er een stijgende lijn komt. (daar leek het de laste tijd wel op)

    Ik zet er een stoploss op en kijk het even aan. Dank voor de respons.
  4. [verwijderd] 1 november 2016 19:39
    De koers stond een halfjaar terug nog op 8 euro. Er is dus al veel ingeprijst. Maar met zoveel shortpartijen aan boord is het altijd uitkijken.
  5. [verwijderd] 2 november 2016 11:48
    KLM dreigt met kort geding tegen FNV met zn dram acties lees ik net. Gelijk hebben ze.
    Maar ik stap er nu toch even uit, ik zie wel weer na de cijfers en bekendmaking van de toekomstplannen.
  6. luuk4 2 november 2016 15:24
    quote:

    YNWA schreef op 2 november 2016 13:25:

    Ik verwacht nog wel een eindsprint eind van de dag. Ik zou namelijk morgen niet short willen zitten in dit fonds.
    Hoezo kijk naar LHA Werd ook een sprong omhoog verwacht
  7. [verwijderd] 2 november 2016 16:13
    quote:

    luuk4 schreef op 2 november 2016 15:24:

    [...]Hoezo kijk naar LHA Werd ook een sprong omhoog verwacht
    Ha die luuk, lang niet gezien.....gaat de koers iets naar beneden? Drie weken terug 4.65 en nu 5.40. Ben benieuwd morgen.
  8. wouter b. 2 november 2016 17:08
    quote:

    YNWA schreef op 2 november 2016 16:13:

    [...]Ha die luuk, lang niet gezien.....gaat de koers iets naar beneden? Drie weken terug 4.65 en nu 5.40. Ben benieuwd morgen.
    @3 Cijfers kun je toch al een beetje weten als je de maandelijkse transportcijfers een beetje volgt. Aantal pasagiers iets lager. Werkonderbrekingen etc... Dus cijfers zijn waarschijnlijk iets lager dan Q3 2015

    Revenues of 7.0 billion euros

    EBITDAR of 1,305 million euros

    Operating result of 750 million euros, excluding strike impact

    Strong 9 mths operating free cash flow generation: 533 million euros

    Further net debt reduction
  9. [verwijderd] 2 november 2016 17:48
    quote:

    wouter b. schreef op 2 november 2016 17:08:

    [...]

    @3 Cijfers kun je toch al een beetje weten als je de maandelijkse transportcijfers een beetje volgt. Aantal pasagiers iets lager. Werkonderbrekingen etc... Dus cijfers zijn waarschijnlijk iets lager dan Q3 2015

    Revenues of 7.0 billion euros

    EBITDAR of 1,305 million euros

    Operating result of 750 million euros, excluding strike impact

    Strong 9 mths operating free cash flow generation: 533 million euros

    Further net debt reduction
    Helemaal met je eens....de koers was een jaar terug 7 euro dus het mag iets minder zijn. Ik ben benieuwd hoe de toekomst plannen er uit gaan zien.
120 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in
Premium Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 18 april

    1. NSI Q1-cijfers
    2. Sipef Q1-cijfers
    3. Sligro Q1-cijfers
    4. NL werkloosheid maart
    5. Deliveroo trading update
    6. Easyjet trading update
    7. Econocom Q1-cijfers
    8. PostNL €0,03 ex-dividend
    9. Procter & Gamble Q1-cijfers
    10. VS steunaanvragen - wekelijks
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht