Forum: TomTom » TomTom December 2016 » Pagina: 62 | Beursduivel.be

TomTom December 2016

3.270 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 ... 160 161 162 163 164 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
sugar1
1
quote:

tatje schreef op 12 dec 2016 om 19:21:


[Modbreak IEX: Gelieve op de inhoud van uw berichten te letten, bericht is bij dezen verwijderd.]

sorry t(r)atje

die nok is niet van mij

iedereen zijn mening :-)))))
[verwijderd]
0
Aandeel heeft nog geen kracht. Anders was het wel boven de 8 gesloten. Nu gaat het zelfs nog een stapje terug.
2016 is een verloren jaar voor dit aandeel.

Als de beurzen zijwaarts gaan bewegen dan kan het aandeel wel hogere niveaus op zoeken. Gaan de beurzen lager dan is het nog maar de vraag hoe het verder zal gaan.
Ik denk ook lager voor dit aandeel. Als er maar 1 strootje in de weg ligt dan is het gelijk zakken geblazen. Of het nu goud, olie, dow, biotech of weet ik veel is...dan is dit aandeel de eerste de beste in voorop lopen in de daling.
tatje
0
quote:

sugar1 schreef op 12 dec 2016 om 19:36:


[...]
sorry t(r)atje

die nok is niet van mij

iedereen zijn mening :-)))))



Ik vind ook iedereen zijn mening.

Ik zit met een reden in Tom Tom.

Ik geloof in de geweldige kansen van Tom Tom.

Maar sommigen komen niet verder dan hun dagelijkse riedel :-)

Ik wist wel dat er een nok zou komen op mijn bericht, maar soms MOET het gewoon, tegen beter weten in :-)
Dickit o
0
quote:

Bert van M schreef op 12 dec 2016 om 19:21:


Met klagen groeit de waarde niet, wel het eigen ongenoegen.
"Leuk" bijeffect is dat de trendvolgers uit het aandeel stappen of het niet aan durven. Kortom het geklaag drukt het aandeel nog verder. En maar boos zijn op CEO en CFO. Mensen die naast verantwoordelijkheid voor de waarde van het bedrijf ook de verantwoordelijkheid dragen voor 5000 werknemers en hun gezinnen. Die laatste verantwoordelijkheid weegt, voor mij althans, zwaarder dan korte termijn visie en hebberigheid van sommige beleggers.

Het een sluit het ander niet uit.
Stille vennoot
0
TomTom zit in the middle of ...
ADAS/HAD/SDC/APPLE/UBER/NVIDIA/BOSCH/BIGDATA/Telematics/Geodata/AI/etcetcetc
En heeft de beste kaarten database en meeste data....

Wie is er nou gek ? De markt of wij of laat TT zich gewoon NIET zien....en waarom niet....de markt gaat er de komende kwartalen toch achter komen dat het bedrijf veel meer waard is ..

Waar blijven de grotere partijen om leuke posities in te nemen ...wachten ze allemaal op 1 woord/actie van HG...?

Wanneeer dan...elk bericht dat nu langskomt werkt nog niet..totdat....
Overtake
2
quote:

Bert van M schreef op 12 dec 2016 om 19:21:


Met klagen groeit de waarde niet, wel het eigen ongenoegen.
"Leuk" bijeffect is dat de trendvolgers uit het aandeel stappen of het niet aan durven. Kortom het geklaag drukt het aandeel nog verder. En maar boos zijn op CEO en CFO. Mensen die naast verantwoordelijkheid voor de waarde van het bedrijf ook de verantwoordelijkheid dragen voor 5000 werknemers en hun gezinnen. Die laatste verantwoordelijkheid weegt, voor mij althans, zwaarder dan korte termijn visie en hebberigheid van sommige beleggers.


Het klagen gaat hier juist ook over de hebberigheid, maar dan van de multi- multi-miljonairs die de meerderheid van de aandelen TomTom hebben en deze ter beschikking stellen van shortende partijen, zodat zij er nog iets extra's aan verdienen ten koste van die kleine beleggers.

En daar is alle reden voor, dat geklaag. Er is geen ander aandeel waar verwachtingen en koers zo uit elkaar lopen. Maar de manipulatie met dit aandeel is zelfs al zodanig dat er sprake is van een sef-fullfilling prohecy.

Zeg nou zelf, mede-aandeelhouder, zou je er niet verstandig aan gedaan hebben om dan maar zo af en toe mee te gaan in de verkoop en weer 20 of 30 cent lager op te pikken?
sugar1
0
quote:

Overtake schreef op 12 dec 2016 om 20:08:


[...]

Het klagen gaat hier juist ook over de hebberigheid, maar dan van de multi- multi-miljonairs die de meerderheid van de aandelen TomTom hebben en deze ter beschikking stellen van shortende partijen, zodat zij er nog iets extra's aan verdienen ten koste van die kleine beleggers.

En daar is alle reden voor, dat geklaag. Er is geen ander aandeel waar verwachtingen en koers zo uit elkaar lopen. Maar de manipulatie met dit aandeel is zelfs al zodanig dat er sprake is van een sef-fullfilling prohecy.

Zeg nou zelf, mede-aandeelhouder, zou je er niet verstandig aan gedaan hebben om dan maar zo af en toe mee te gaan in de verkoop en weer 20 of 30 cent lager op te pikken?

...en waarom niet gelijk over op short als je toch verwacht dat het weer 20 of 30 cent lager gaat en vervolgens weer long gaan? win win! dubbel winst ;))
Juun
0
Desillusie
De kern van het probleem is dat Pebble heeft gewed op een uitstervend paard. De smartwatchbelofte is in een rap tempo door de hypecycle heengevlogen en is voor vele geëindigd in een desillusie. Een apparaat met veel gedoe en weinig voordelen. Waarom zou je nog een apparaat willen hebben dat je voortdurend stoort met hinderlijke notificaties? Nog een apparaat dat je moet opladen. En met welke functies ben je nu écht geholpen? Mijn exemplaar - een Zen Watch - verdween na twee maanden spelen ongebruikt in de kast. Succesvolle technologie moet naadloos in je leven integreren en je leven eenvoudiger of beter maken. Een statement dat voor de smartwatch nauwelijks opgaat.
Het gebrek aan enthousiasme en adoptie van de smartwatch is niet alleen om ons heen te zien. Een rapport van IDC toont aan dat de verkopen in het afgelopen kwartaal 51% lager zijn dan een jaar eerder. Bovendien legt een kwart van de gebruikers het klokje al snel aan de kant. Waar er een hype hing om de onthulling van de Apple Watch, werd de tweede versie met weinig enthousiasme ontvangen. Ons eigen TomTom (met fitnesshorloges en actiecamera’s) snijdt in de hardware-ontwikkeling en benoemt het onvermogen om nieuwe consumentenproducten succesvol op de markt te brengen als risico in het jaarverslag.
www.sprout.nl/artikel/column/de-smart...
Juun
1
'Die beweging zien we dit jaar terug in de prestaties van deze fondsen. Zo behoren de kleinere ondernemingen tot de slechtste beleggingen in de portefeuille van Robeco Hollands Bezit. Hoewel het fonds in de top 5 nog een tweede plek inneemt, presteert het fonds wel slechter dan de AEX. Posities in kleinere ondernemingen, zoals OCI, TomTom, Flow Traders, GrandVision en Beter Bed zijn daar met rendementen van -26 tot -40 procent verantwoordelijk voor.'
Dat beeld zien we ook terug bij BNP Paribas Netherlands – en ASR Fonds Nederlandfonds dat doorbelegt in het fonds van BNP Paribas. 'Hier zorgen opnieuw TomTom, Flow Traders en GrandVision voor grote verliezen, terwijl Heijmans de grootste negatieve uitschieter is', aldus de fondsanalist.
www.morningstar.be/be/news/154797/top...
Bert van M
2
Ik zit long en heb de tijd, daarin zit mijn verwachting. De verwachting van velen is gebaseerd op niets anders dan hoop. Hoop die gevoed is door zelf opgeblazen luchtkastelen, niet op realiteit. Natuurlijk zit er fantasie in het aandeel Tom2. Velen zijn echter met die fantasie op de loop gegaan na/tijdens de verkoop van Here. Nu moet het management maar persberichten spuien, maar wat heb je aan persberichten zonder de basis van de echte zekerheid? Alleen goede cijfers en onderbouwde verwachtingen zullen zorgen voor stabiele (waarde) groei. Daar zit mijn fantasie, daar wacht ik op, geduldig.
sugar1
6
met dank aan juun
TomTom, ga je schamen (column)
In De Grens van Gieling analyseert hoofdredacteur Remy Ludo Gieling een week vol ondernemerschap in binnen- en buitenland. Deze week de val van een ex-challenger.

TomTom was ooit het toonbeeld van Nederlandse innovatie. Voor de komst van de geïntegreerde autonavigatie, veroverden de fraai ontworpen kastjes in no time continent na continent. En laten we eerlijk wezen, op weg naar de Franse Rivièra heeft het bedrijf menig huwelijk gered (‘o, je had hier naar links gemoeten; had dat dan gezegd, muts!’).

We hebben veel te danken aan TomTom, maar als het bedrijf van Harold Goddijn niet bijstuurt is het hard op weg de Nederlandse Nokia te worden. Al lijken ze dat op het hoofdkantoor in Amsterdam nog niet door te hebben.

Commodity

De kern van het probleem is dat navigatie een commodity is geworden, een product dat je min of meer gratis bij verschillende afnemers kunt krijgen. Het begon in 2008 toen Google met de mobiele versie van Google Maps kwam, in 2012 gevolgd door Apple. Een jaar later kwam zelfs Nokia met het nieuws dat het gratis navigatie ging aanbieden.

In 2013 kocht Google voor 1.1 miljard dollar een Israëlische startup genaamd Waze, die ook kostenloos navigatie aanbood, maar er een sociaal element aan koppelde: zie je een flitser, dan geef je dat direct door aan mede-weggebruikers. Daarnaast hebben steeds meer voertuigen navigatie in de boordcomputer zitten (soms van TomTom), wat het nut van betaalde navigatiesoftware (en hardware) teniet doet.

Deze ontwikkelingen zijn niet nieuw. Iemand binnen die organisatie moet zijn opgevallen dat je met een Android-telefoon al bijna acht jaar lang gratis over het wegennet knalt. De noodzaak om nog 55 piek voor een TomTom-app neer te leggen was mij dan ook volstrekt onduidelijk. Gelukkig kwam het bedrijf dit jaar met een radicale omslag: TomTom Go Mobile. Niet langer betalen voor een service die ook voorgeïnstalleerd op je telefoon beschikbaar is. Of wacht, de kleine lettertjes lezen, de eerste 75 kilometer zijn gratis en daarna mag je twintig euro per jaar neerleggen.

Non-innovatie

Harold, als een van de founding partners van dit bedrijf dat ooit bekend stond als challenger, als vernieuwer, als wereldveroveraar, moet je jezelf toch kapot schamen voor dit staaltje non-innovatie. Je zou maar praten met Larry Page van Google, die je net heeft verteld over zijn ballonnen die de gehele wereld van internet zullen voorzien of Elon Musk die bezig is met een kolonie op Mars te stichten. Vertel jij dan vol trots dat je jouw app op zo'n manier hebt gepivot dat mensen geen upfront kosten meer betalen en tot 75 kilometer gratis mogen navigeren? 75 kilometer, Harold, daarmee kom ik vanuit mijn huis nog niet eens op en neer naar jullie fraaie kantoor aan de Oosterdoksstraat 114.

Natuurlijk kan je in de verdediging schieten: ‘But Elon, you can download our maps directly to your phone. So you won’t have any roaming costs when you go abroad.’ En natuurlijk zullen er voordelen zijn ten opzichte van het gratis Google Maps - dat mij overigens de afgelopen jaren dagelijks van deur tot deur brengt. De kern van de zaak is dat je niet kunt verwachten dat met de budgetten van Google of Apple ze achterblijven bij het product dat jij te bieden hebt.

Aftreksels

Wees een vent en erken dat je de markt voor consumentennavigatie sinds 2008 uit handen hebt gegeven en richt je businessmodel zo in dat het klaar is voor de toekomst. Dat je een bedrijf bouwt waar we met de hele BV Nederland trots op kunnen zijn, in plaats van dat we met zijn allen meewarig kijken naar de volgende app, actioncam of sporthorloge dat uit de hoge TomTom-hoed verschijnt. Want ook hierbij is het bewonderenswaardig dat je de horizon wilt verbreden, maar op matige aftreksels van GoPro of Fitbit zit niemand te wachten.

Ik wil je aanraden het boek Zero to One te lezen, van Paypal-oprichter Peter Thiel. Thiel, inmiddels co-founder van meerdere miljardenbedrijven, beschrijft hierin zijn visie hoe innovatieve bedrijven succes op lange termijn boeken. Zo moet je product vooral niet concurreren met anderen, omdat je marges verdampen en te weinig geld overhoudt om te investeren in innovatie. Herkenbaar?

Vraag jezelf ook af: kan mijn businessmodel over 20 jaar nog steeds bestaan? Het advies van Thiel: lever nu in op je winst, zolang je maar waarde op lange termijn creëert. Wat denk je, is twee tientjes voor een jaar lang navigeren tegen die tijd nog steeds rendabel?

Hoop

Ik hoop met heel mijn hart dat TomTom een nieuwe monopoly vindt en vanuit die rol als een allesverslindende draak de wereld over gaat. Blijf in de tussentijd vooral doen waar je goed in bent: van het leveren van kaarten aan Apple en het uitbaten van licenties tot het creëren van telematicasystemen en navigatie voor boordcomputers (hoewel dat met de komst van Apple CarPlay en Android Auto ook een aflopende zaak is). Durf te kiezen en durf afscheid te nemen van een doodbloedend businessmodel. Dat doet jullie én onze naam goed. Geen zorgen, ook bij jullie is het niet te laat voor een serieuze omslag.

Dus bedenk een augmented reality-lens die je route op de weg projecteert, een systeem om de beste döner te vinden na een avond stappen, of maak wat mij betreft dé navigatieapp voor de ruimtereizen van Elon Musk, Richard Branson en Michiel Mol. Jullie hebben de kennis, het talent en de middelen in huis. Maak hier gebruik van en zorg dat je niet de Nederlandse Nokia wordt, maar de Nederlandse Google. Zet 'm op!
www.sprout.nl/artikel/innovatie/tomto...
~Justin~
1
quote:

Juun schreef op 12 dec 2016 om 20:42:


Desillusie
De kern van het probleem is dat Pebble heeft gewed op een uitstervend paard. De smartwatchbelofte is in een rap tempo door de hypecycle heengevlogen en is voor vele geëindigd in een desillusie. Een apparaat met veel gedoe en weinig voordelen. Waarom zou je nog een apparaat willen hebben dat je voortdurend stoort met hinderlijke notificaties? Nog een apparaat dat je moet opladen. En met welke functies ben je nu écht geholpen? Mijn exemplaar - een Zen Watch - verdween na twee maanden spelen ongebruikt in de kast. Succesvolle technologie moet naadloos in je leven integreren en je leven eenvoudiger of beter maken. Een statement dat voor de smartwatch nauwelijks opgaat.
Het gebrek aan enthousiasme en adoptie van de smartwatch is niet alleen om ons heen te zien. Een rapport van IDC toont aan dat de verkopen in het afgelopen kwartaal 51% lager zijn dan een jaar eerder. Bovendien legt een kwart van de gebruikers het klokje al snel aan de kant. Waar er een hype hing om de onthulling van de Apple Watch, werd de tweede versie met weinig enthousiasme ontvangen. Ons eigen TomTom (met fitnesshorloges en actiecamera’s) snijdt in de hardware-ontwikkeling en benoemt het onvermogen om nieuwe consumentenproducten succesvol op de markt te brengen als risico in het jaarverslag.
www.sprout.nl/artikel/column/de-smart...


IDC was voorbarig. Apple is veruit marktleider in smartwatches dus ook bepalend voor de marktcijfers. Apple had in Q2 en Q3 dramatische verkopen van de Apple watch, omdat de kopers wisten dat Apple watch 2 zou uitkomen en men de aanschaf uitstelde. Ik ken zelf ook meerdere mensen die hebben gewacht op Apple watch 2.

In Q2 waren de Apple watch sales 55% down
money.cnn.com/2016/07/22/news/compani...

In Q3 was het 52% volgens IDC
money.cnn.com/2016/10/26/technology/s...

En begin december: Tim Cook zegt: beste week ooit voor de Apple watch
www.google.nl/amp/www.theverge.com/pl...

In de laatste link staat "sales growth is off the charts". En dat er supply constraints waren in aanloop naar de Apple watch 2.



sugar1
0
quote:

*Justin* schreef op 12 dec 2016 om 21:00:


[...]

...Ik ken zelf ook meerdere mensen die hebben gewacht op Apple watch 2....

leidend?
~Justin~
0
quote:

sugar1 schreef op 12 dec 2016 om 21:07:


[...]
leidend?


Niet leidend maar wel ondersteunend aan uitspraken Tim Cook. In dit specifieke geval want normaal zou je niet zo'n mening baseren op een paar mensen. Apple watch kopers zijn early adopters dus voor een groot deel mensen die goed op de hoogte zijn. Alledrie wisten ze me te vertellen wanneer de Apple watch 2 uit zou komen en wat het voordeel zou zijn. Mensen orienteren zich grotendeels online en blogs stonden er vol van.

In elk geval was Cook helder over Q4.
aandeeltje!
0
quote:

sugar1 schreef op 12 dec 2016 om 20:54:


met dank aan juun
TomTom, ga je schamen (column)
In De Grens van Gieling analyseert hoofdredacteur Remy Ludo Gieling een week vol ondernemerschap in binnen- en buitenland. Deze week de val van een ex-challenger.

TomTom was ooit het toonbeeld van Nederlandse innovatie. Voor de komst van de geïntegreerde autonavigatie, veroverden de fraai ontworpen kastjes in no time continent na continent. En laten we eerlijk wezen, op weg naar de Franse Rivièra heeft het bedrijf menig huwelijk gered (‘o, je had hier naar links gemoeten; had dat dan gezegd, muts!’).

We hebben veel te danken aan TomTom, maar als het bedrijf van Harold Goddijn niet bijstuurt is het hard op weg de Nederlandse Nokia te worden. Al lijken ze dat op het hoofdkantoor in Amsterdam nog niet door te hebben.

Commodity

De kern van het probleem is dat navigatie een commodity is geworden, een product dat je min of meer gratis bij verschillende afnemers kunt krijgen. Het begon in 2008 toen Google met de mobiele versie van Google Maps kwam, in 2012 gevolgd door Apple. Een jaar later kwam zelfs Nokia met het nieuws dat het gratis navigatie ging aanbieden.

In 2013 kocht Google voor 1.1 miljard dollar een Israëlische startup genaamd Waze, die ook kostenloos navigatie aanbood, maar er een sociaal element aan koppelde: zie je een flitser, dan geef je dat direct door aan mede-weggebruikers. Daarnaast hebben steeds meer voertuigen navigatie in de boordcomputer zitten (soms van TomTom), wat het nut van betaalde navigatiesoftware (en hardware) teniet doet.

Deze ontwikkelingen zijn niet nieuw. Iemand binnen die organisatie moet zijn opgevallen dat je met een Android-telefoon al bijna acht jaar lang gratis over het wegennet knalt. De noodzaak om nog 55 piek voor een TomTom-app neer te leggen was mij dan ook volstrekt onduidelijk. Gelukkig kwam het bedrijf dit jaar met een radicale omslag: TomTom Go Mobile. Niet langer betalen voor een service die ook voorgeïnstalleerd op je telefoon beschikbaar is. Of wacht, de kleine lettertjes lezen, de eerste 75 kilometer zijn gratis en daarna mag je twintig euro per jaar neerleggen.

Non-innovatie

Harold, als een van de founding partners van dit bedrijf dat ooit bekend stond als challenger, als vernieuwer, als wereldveroveraar, moet je jezelf toch kapot schamen voor dit staaltje non-innovatie. Je zou maar praten met Larry Page van Google, die je net heeft verteld over zijn ballonnen die de gehele wereld van internet zullen voorzien of Elon Musk die bezig is met een kolonie op Mars te stichten. Vertel jij dan vol trots dat je jouw app op zo'n manier hebt gepivot dat mensen geen upfront kosten meer betalen en tot 75 kilometer gratis mogen navigeren? 75 kilometer, Harold, daarmee kom ik vanuit mijn huis nog niet eens op en neer naar jullie fraaie kantoor aan de Oosterdoksstraat 114.

Natuurlijk kan je in de verdediging schieten: ‘But Elon, you can download our maps directly to your phone. So you won’t have any roaming costs when you go abroad.’ En natuurlijk zullen er voordelen zijn ten opzichte van het gratis Google Maps - dat mij overigens de afgelopen jaren dagelijks van deur tot deur brengt. De kern van de zaak is dat je niet kunt verwachten dat met de budgetten van Google of Apple ze achterblijven bij het product dat jij te bieden hebt.

Aftreksels

Wees een vent en erken dat je de markt voor consumentennavigatie sinds 2008 uit handen hebt gegeven en richt je businessmodel zo in dat het klaar is voor de toekomst. Dat je een bedrijf bouwt waar we met de hele BV Nederland trots op kunnen zijn, in plaats van dat we met zijn allen meewarig kijken naar de volgende app, actioncam of sporthorloge dat uit de hoge TomTom-hoed verschijnt. Want ook hierbij is het bewonderenswaardig dat je de horizon wilt verbreden, maar op matige aftreksels van GoPro of Fitbit zit niemand te wachten.

Ik wil je aanraden het boek Zero to One te lezen, van Paypal-oprichter Peter Thiel. Thiel, inmiddels co-founder van meerdere miljardenbedrijven, beschrijft hierin zijn visie hoe innovatieve bedrijven succes op lange termijn boeken. Zo moet je product vooral niet concurreren met anderen, omdat je marges verdampen en te weinig geld overhoudt om te investeren in innovatie. Herkenbaar?

Vraag jezelf ook af: kan mijn businessmodel over 20 jaar nog steeds bestaan? Het advies van Thiel: lever nu in op je winst, zolang je maar waarde op lange termijn creëert. Wat denk je, is twee tientjes voor een jaar lang navigeren tegen die tijd nog steeds rendabel?

Hoop

Ik hoop met heel mijn hart dat TomTom een nieuwe monopoly vindt en vanuit die rol als een allesverslindende draak de wereld over gaat. Blijf in de tussentijd vooral doen waar je goed in bent: van het leveren van kaarten aan Apple en het uitbaten van licenties tot het creëren van telematicasystemen en navigatie voor boordcomputers (hoewel dat met de komst van Apple CarPlay en Android Auto ook een aflopende zaak is). Durf te kiezen en durf afscheid te nemen van een doodbloedend businessmodel. Dat doet jullie én onze naam goed. Geen zorgen, ook bij jullie is het niet te laat voor een serieuze omslag.

Dus bedenk een augmented reality-lens die je route op de weg projecteert, een systeem om de beste döner te vinden na een avond stappen, of maak wat mij betreft dé navigatieapp voor de ruimtereizen van Elon Musk, Richard Branson en Michiel Mol. Jullie hebben de kennis, het talent en de middelen in huis. Maak hier gebruik van en zorg dat je niet de Nederlandse Nokia wordt, maar de Nederlandse Google. Zet 'm op!
www.sprout.nl/artikel/innovatie/tomto...


Zo is et maar net. Ik zag ook die 75 km. Echt wat een grote onzin. Maak er dan 1000 van. Kun je tenminte wat ritjes doen. Van 75 km waarvan waarschijnlik 65 over de de bekende autowegen hou je dus niets over.
Kneuteraars daar hij. TT! De app ook gemist.
aandeeltje!
0
quote:

*Justin* schreef op 12 dec 2016 om 21:17:


[...]

Niet leidend maar wel ondersteunend aan uitspraken Tim Cook. In dit specifieke geval want normaal zou je niet zo'n mening baseren op een paar mensen. Apple watch kopers zijn early adopters dus voor een groot deel mensen die goed op de hoogte zijn. Alledrie wisten ze me te vertellen wanneer de Apple watch 2 uit zou komen en wat het voordeel zou zijn. Mensen orienteren zich grotendeels online en blogs stonden er vol van.

In elk geval was Cook helder over Q4.

We zullen zien, er zal blijken dat zo'n watch uiteindelijk niet succesvol is omdat je vervolgens nog gadgets moet meevoeren om het allemaal functioneel te houden. Naast je bed wordt het een rommeltje. Ik zie ook helemaal geen voordeel in een gps horloge, want de phone gaat ook mee.
[verwijderd]
1
suikermans, artikel is van februari. Spot on toen maar nu gedateerd.
Niet mbt de koers v/h aandeel maar wel mbt de stappen die het bedrijf heeft gezet om vanuit de b2c naar b2b te migreren.
Of niet?
sugar1
0
quote:

de speurneus schreef op 12 dec 2016 om 21:37:


suikermans, artikel is van februari. Spot on toen maar nu gedateerd.
Niet mbt de koers v/h aandeel maar wel mbt de stappen die het bedrijf heeft gezet om vanuit de b2c naar b2b te migreren.
Of niet?

nee, natte krant vind ik leuker!
3.270 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 ... 160 161 162 163 164 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18-jul-19 17:35
Koers 9,804
Verschil +0,111 (+1,15%)
Hoog 9,857
Laag 9,533
Volume 669.404
Volume gemiddeld 594.836
Volume gisteren 1.628.204

Brussel real time stocks quotedata by Euronext. Other real time EU stocks, by Cboe Europe Ltd.; US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
# calculated realtime by Commerzbank & '^' by BNP Paribas, streaming powered by VWD Group