BAM oktober 2017

1.458 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
HenkdeV
0
quote:

Beurs2020 schreef op 30 oktober 2017 15:30:


Zouden de yanks dit ook lezen?



In aanloop naar de Q3-cijfers werd een koersdoel van 5,50-6,00 euro voorspeld en daarna als de Q3-cijfers, zoals verwacht goed zijn, ook weer een eindejaarskoersdoel van 9-10 euro.


Hopelijk deze onzin niet. Hebben wij voorafgaande aan de eerste kwartaalcijfers en de halfjaarcijfers ook al tig keer moeten lezen. Niets van uit gekomen. Sterker nog, na publicatie van die cijfers is de koers enorm onderuit gegaan. Maak hier dus maar geen Engelse vertaling van.
€d_Modus Vivendi
6
manuss
0
Lijkt er erg op dat Heijmans (+ 3,9%) massa's grote orders binnenhaalt. En BAM (+ 1,2% ) sukkelt er achteraan.
Dicall69
0
quote:

manuss schreef op 30 oktober 2017 15:47:


Lijkt er erg op dat Heijmans (+ 3,9%) massa's grote orders binnenhaalt. En BAM (+ 1,2% ) sukkelt er achteraan.


Top, hoe Heijmans op orders van Bam er vandoor gaat !!!
€d_Modus Vivendi
0
quote:

manuss schreef op 30 oktober 2017 15:47:


Lijkt er erg op dat Heijmans (+ 3,9%) massa's grote orders binnenhaalt. En BAM (+ 1,2% ) sukkelt er achteraan.
1 nov. trading update
HenkdeV
0
quote:

€d_Modus Vivendi schreef op 30 oktober 2017 15:41:


Henk, wanneer stop je nou eens mets dat jennen? Het hoeft toch niet overal op?!


Omdat die riedel steeds weer langs komt. Je zou het ook om kunnen draaien. Wanneer stopt die riedel eens.
manuss
0
quote:

€d_Modus Vivendi schreef op 30 oktober 2017 15:56:


[...]1 nov. trading update
Dan is het te hopen, dat BAM volgende week dit ook gaat doen.
RIZ
4
quote:

HenkdeV schreef op 30 oktober 2017 15:58:


[...]

Omdat die riedel steeds weer langs komt. Je zou het ook om kunnen draaien. Wanneer stopt die riedel eens.


Ik heb het gezegd en blijf het zeggen, voor zo'n oude man (minstens 90+) ben je bijzonder kinderachtig. Je verschuilt je achter de onzin die beurs 2020 uitkraamt en dat je daarop reageert, maar dat hoeft natuurlijk niet. Laat hem met rust, hij is sowieso niet wijs, dat hebben de meeste verstandige mensen op het forum al lang door.

Zullen we afspreken dat je niet meer op hem reageert? Ga lekker naar de begane grond, de bingo begint zo, kun je daar jouw energie in steken
RIZ
0
quote:

€d_Modus Vivendi schreef op 30 oktober 2017 14:48:


Dit is een hele vette


Ik begrijp de tekst niet, was deze opdracht nu al bekend?
€d_Modus Vivendi
0
quote:

RIZ schreef op 30 oktober 2017 16:23:


[...]

Ik begrijp de tekst niet, was deze opdracht nu al bekend?
Die opdracht zat er aan te komen ergens in maart jl. Echter, door het ministerie van vervoer werd dit in de ijskast gezet. Thans schijnt het weer los te komen en definitief bevestigd te worden in december as. (of iets later)Wat Network rail betreft is het definitief aan Bam/Amey gegund.

Network Rail confirms alliance for € 2bn route upgrade West of Leeds
HenkdeV
0
quote:

RIZ schreef op 30 oktober 2017 16:22:


[...]

Ik heb het gezegd en blijf het zeggen, voor zo'n oude man (minstens 90+) ben je bijzonder kinderachtig. Je verschuilt je achter de onzin die beurs 2020 uitkraamt en dat je daarop reageert, maar dat hoeft natuurlijk niet. Laat hem met rust, hij is sowieso niet wijs, dat hebben de meeste verstandige mensen op het forum al lang door.

Zullen we afspreken dat je niet meer op hem reageert? Ga lekker naar de begane grond, de bingo begint zo, kun je daar jouw energie in steken


Mijn probleem is dat ik allergisch ben voor dit soort types. Ik ben wat dat betreft trouwens niet de enige op dit forum. Zit jij ook weer bij de bingo, was gezellig vorige week.
[verwijderd]
0
quote:

HenkdeV schreef op 30 oktober 2017 16:42:


[...]Mijn probleem is dat ik allergisch ben ................
Beterschap en vergeet de griepprik niet.
€d_Modus Vivendi
0
Amey gooit het al de wereld in. Bam is weer laat. Wordt toch echt tijd dat ze daar op de PR-afdeling wat peper in de reet krijgen, zeker in deze roerige tijd.


www.amey.co.uk/media/press-releases/2...

Network Rail awards contracts to two alliances
30 Oct 2017

Network Rail has awarded contracts to two alliances ahead of future rail enhancements on the Transpennine Route between York and Manchester.

The Transpennine Route Upgrade aims to deliver faster, longer, more frequent and more reliable services across the north of England, from Newcastle, Hull and York towards Manchester and Liverpool via Leeds.

An alliance between Network Rail, Amey, BAM Nuttall and Arup has been awarded a contract to design infrastructure options for the route, covering upgrades to civils, track, railway systems and electrification west of Leeds.

This follows on from the wider rail enhancements on the east of Leeds part of the Transpennine Route between York and Leeds which was awarded in October 2014 to an alliance between Network Rail, VolkerRail, Murphy and Siemens.

Network Rail and the alliances are working collaboratively from the earliest stages on the development of potential infrastructure options for the Transpennine Route Upgrade and will submit these options to the Department for Transport (DfT) for consideration in December of this year.

This programme is part of the Great North Rail Project, and Britain's Railway Upgrade Plan.

Paul McKeown, Director of Route Sponsorship for Network Rail’s London North Eastern and East Midlands route, said: “We are focussed on developing the potential infrastructure enhancements that will lead to faster, more frequent and more reliable train services across the north and will submit these to the Department for Transport at the end of the year.”

Tim Ketteringham, Alliance Manager, West of Leeds, said: “The Transpennine Route Upgrade is a major programme of rail improvement that will have a real and lasting impact on people and communities in the north of England for generations to come: connecting towns and cities, improving journey times and supporting economic growth. I am thrilled to be part of the alliance of companies that is working together as one team to deliver this step change in rail travel.”

Neil Lindley, Alliance Manager, East of Leeds said “This is a key milestone for transportation development in the north of England. Complex multi-disciplinary projects such as this require the knowledge and diverse skillset brought through alliancing, especially in the early stages of design development. We look forward to working alongside the West of Leeds Alliance, TOCs, FOCs and other major stakeholders to improve transport links and provide local communities with faster and more frequent rail services; transforming the north for years to come.”
Key facts about Amey

Amey, with a turnover of € 2bn, employs 19,000 people internationally with a focus on the UK, but with businesses in Australia and America.

Our aim is to make the world a better place to live, work and travel. Designing, building, maintaining and investing in the UK’s services and infrastructure in partnership with our clients.

This means keeping core services running smoothly across the country: utilities, transport, engineering, justice, defence, environmental and waste services, and facilities management. These are underpinned by our leading consulting and asset management capabilities, which allow us to offer standalone or integrated service solutions to a range of clients.

Amey is owned by Ferrovial. They are one of the world’s leading infrastructure management and investment companies. Ferrovial has more than 96,000 employees and a presence in over 15 countries. It is a member of Spain’s blue-chip IBEX 35 index and is also included in prestigious sustainability indices such as the Dow Jones Sustainability Index and FTSE4Good. Ferrovial’s activities focus on four business sectors: construction, airports, toll roads and services. Amey is part of the Services division.
Straddleman
0
quote:

HenkdeV schreef op 30 oktober 2017 16:42:


[...]

Mijn probleem is dat ik allergisch ben voor dit soort types. Ik ben wat dat betreft trouwens niet de enige op dit forum. Zit jij ook weer bij de bingo, was gezellig vorige week.


Maar wel de enige die er keer op keer op ingaat.

Pak die kans om je roerige verleden achter je te laten en maak echt een frisse start.

HenkdeV
0
1.458 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 29 mei 2020 17:35
Koers 1,524
Verschil -0,026 (-1,68%)
Hoog 1,548
Laag 1,506
Volume 2.372.254
Volume gemiddeld 3.248.766
Volume gisteren 2.709.515

Brussel real time stocks quotedata by Euronext. Other real time EU stocks, by Cboe Europe Ltd.; US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: VWD Group