Maart. Best Q1 ever

2.123 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 ... 103 104 105 106 107 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Trader T
0
quote:

Dongen schreef op 22 maart 2018 14:43:


[...]
"niet op reageren" svp


Stop er ook mee, Thx
Just lucky
0
quote:

Tom3 schreef op 22 maart 2018 14:44:


[...]

Ik zie de prijzen van lithium en vanadium niet kelderen, jullie? Die prijs wordt gewoon bepaald in China. En daar groeien ze gewoon met 6,8% per jaar.
Nogmaals voor iedereen: als er geen specifiek nieuws is of er is geen vraag naar AMG, dan regeren de algoritmes en gaan we dus in versterkte mate (hoge delta) mee met de indices.
strange
0
quote:

Alex W schreef op 22 maart 2018 14:50:


In q1 zou er toch ook nog AMG nieuws komen mbt een vergrote capiciteit vwb lithium?


Ja lithium 2 is eind vorig jaar al toegezegd en lithium 3 (opwerken spodume)ergens eerste helft dit jaar. Ik verwacht 2 mei aandeelhouders vergadering en voorstel nieuwe strategie.
Topperke
0
quote:

Umi1 schreef op 22 maart 2018 11:50:


[...]

Infrastructuur zal volgen naarmate er meer gebruik zijn hé! Daarnaast rijdt nog maar 2% Elektrisch... tegen 2025 is dat 15%, tijd genoeg om infrastructuur op te trekken lijkt me. ;)
Ukkieland? Kijk eens naar China...

Lading een probleem? een verbrandingsmotor neemt ongelofelijk veel plaats in hé? zelfde voor een brandstoftank... Batterij plaats men grotendeels onderaan de auto, waardoor er een optimaal gebruik is van ruimte.

www.google.be/search?q=tesla+kofferru...

De tientallen miljarden investeringen van de grote autobedrijven zeggen mij genoeg. De trend is duidelijk naar elektrisch. Geely toont dit ook aan, door serieuze belangen in Volvo en Daimler (vandaag nog) te verwerven.
Moest elektrisch rijden niet de toekomst zijn, zou bv een Daimler geen 9miljard per jaar investeren.
Dit is inderdaad een lange termijn verhaal. De infrastructuur is er nog niet 100% en er moeten nog serieuze investeringen gedaan worden. Wat ook niet helpt is het feit dat elektrische auto's (voorlopig) lagere marges dan gewone auto's opbrengen. Anders zou die shift al veel sneller gemaakt zijn.
En inderdaad, grote jongens zoals Daimler en BMW gaven aan dat ze tegen 2025 25% van de verkopen uit elktrische wagens willen halen. Dat is een enorm mooi vooruitzicht voor AMG.
Houden & bijkopen als je kan!
Diegy
0
quote:

BrightSight schreef op 22 maart 2018 13:31:


Als je alleen positief nieuws wilt horen dan ben je ook niet helemaal realistisch bezig Trader T.
Realisme is belangrijk... Diegy heeft niet vaak een punt, maar hier wel... Morgen wordt een belangrijke dag voor het komende jaar..

Ben benieuwd morgen wat betreft de importheffing. Sentiment op de beurzen lijkt helemaal om te slaan.
Topperke
0
quote:

BrightSight schreef op 22 maart 2018 13:31:


Als je alleen positief nieuws wilt horen dan ben je ook niet helemaal realistisch bezig Trader T.
Realisme is belangrijk... Diegy heeft niet vaak een punt, maar hier wel... Morgen wordt een belangrijke dag voor het komende jaar..

Dus u vind zichzelf slimmer dan de CEO van AMG?
Die heeft meermaals (persbericht, conference call, e-mail) duidelijk aangehaald dat de importheffingen GEEN negatief effect voor AMG zullen hebben.
Morgen een belangrijke dag voor AMG? Dacht het niet dus.
Misschien wel in de zin dat je voor historisch lage prijzen kan kopen, terwijl er niets verandert is bij AMG.
Tom3
0
quote:

Diegy schreef op 22 maart 2018 15:05:


[...]
Ben benieuwd morgen wat betreft de importheffing. Sentiment op de beurzen lijkt helemaal om te slaan.


Waarom noteert Albemarle nu rond het slot van gisteren? lithium wordt van Chili/ Australië verscheept naar China. Amerika moet nog oppassen om straks helemaal de boot te missen.
Umi1
1
quote:

Tom3 schreef op 22 maart 2018 14:44:


[...]

Ik zie de prijzen van lithium en vanadium niet kelderen, jullie? Die prijs wordt gewoon bepaald in China. En daar groeien ze gewoon met 6,8% per jaar.


Kelderen idd niet, maar zie ze wel omlaag gaan de komende jaren. (lees normaliseren)
Feit is dat de markt rekent aan bodemprijzen op dit moment (oa door Morgan Stanley rapport). AMG zal dankzij de hoge Vanadium (& spodumene/lithium) prijzen, de investeringen in Fase1/Fase2 volledig kunnen financieren uit de kasstromen!
Zowat alle 'lithium-juniors' moeten gaan aankloppen bij investeerders of afnemers om geld in te zamelen.
AMG is praktisch schuldenvrij & heeft de knowhow!
1 aantrekkelijk contract voor 3 jaar, het andere wordt momenteel over onderhandeld...

Er komt de komende maanden een gigantische nieuwsflow op ons af.
opening spodumene plant, Q1 cijfers, begin productie fase 1, contract fase 2, beslissing fase 3 (+mogelijks al een contract), ramp up spodumene, goedkeuring Vanadium uitbreiding...

Beleggers/analisten zullen niet anders kunnen dan hun meningen bij te stellen. Momenteel overheerst nog steeds het Morgan Stanley rapport.
Diegy
0
Straks nog wat stop loss af op 36,00 kan straks al richting de 35,50 gaan. En morgen helemaal knal rode beurzen door Trump met de importheffing
Diegy
0
quote:

bogie schreef op 22 maart 2018 15:36:


op naar de 35.00

Morgen sowieso en op 34,00 ook morgen
Diegy
0
Morgen is het koopjes dag als de koers 2 hele euro's lager staat. Day low morgen 33,25 en dan ga ik zeer groot instappen voor een herstel voor de zomer naar de 41 a 42 euro.
Tom3
0
Goede tip Diegy, ik hou mijn kruit nog droog. Maar ja als een "pareltje" als Tom2 ook al meer dan 4% prijs geeft en een biotech als ProQR (waar ik ook in zit) nu zelfs nog aandikt ben ik bang dat mijn kompas aan vervanging toe is. Het euvel zit gewoon tussen de oren.
Just lucky
0
gerrit 69
0
Steun op € 35,55 bijna bereikt en de AEX is gezakt onder de korte termijn steun op 529,60
Himalaya !
1
BrightSight
0
quote:

dasD schreef op 22 maart 2018 15:55:


Dit is geen algoritme of boomschudden meer.

Pure paniek.


Dit zijn juist de algo's, die waren mede verantwoordelijk voor dit:

www.vpro.nl/programmas/tegenlicht/kij...
2.123 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 ... 103 104 105 106 107 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 9 apr 2020 17:35
Koers 14,500
Verschil -0,220 (-1,49%)
Hoog 15,165
Laag 14,335
Volume 260.109
Volume gemiddeld 552.716
Volume gisteren 165.841

Brussel real time stocks quotedata by Euronext. Other real time EU stocks, by Cboe Europe Ltd.; US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: VWD Group