TomTom Juni 2019 - in de aanloop naar Q2

1.563 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 75 76 77 78 79 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
closer
0
quote:

JIBA schreef op 3 juni 2019 09:09:


Zie op twitter dit, maar niet waarom TT in het nieuws zou zijn, iemand een idee?

Misschien dit?

Bedrijven willen meer mensen enthousiasmeren voor techbanen
Booking.com, de Rabobank en TomTom werken aan een plan om in vier jaar 50.000 mensen te enthousiasmeren en op te leiden voor techbanen.

www.parool.nl/amsterdam/bedrijven-wil...
JIBA
0
quote:

closer schreef op 3 juni 2019 10:29:


[...]
Misschien dit?

Bedrijven willen meer mensen enthousiasmeren voor techbanen
Booking.com, de Rabobank en TomTom werken aan een plan om in vier jaar 50.000 mensen te enthousiasmeren en op te leiden voor techbanen.

www.parool.nl/amsterdam/bedrijven-wil...


Ja die had ik ook gevonden, dan is 'in het 'nieuws' wel heel letterlijk en niet zo spraakmakend als gehoopt in ieder geval.
closer
0
Met beursnieuws heeft het inderdaad weinig te maken. Maar wellicht kunnen we er uit opmaken dat TT voorlopig blijft bestaan?
Makita
0
quote:

tatje schreef op 3 juni 2019 10:24:


De muizen hebben even mogen dansen.

Is de kat nu terug.

marshall waze al sinds okt 2018 als laatste onder de 0,5%.

Wat weten shorters dan wat wij niet weten.

Loopt Tom Tom volgens de shorters gevaar te worden overgenomen.

Je zal maar short zitten met andermans aandelen en pats de koers gaat van 8 naar 20.

Dat kost veel duiten voor de shorter.

Je ziet het in de morgen, zijn wat kopers, ff laten uitrazen, boekje bestuderen en koers lager zetten door tussen de bied en de laat vestzak broekzak te doen en links en rechts kleine uitstappers oppikken.

Voor iemand !!

Ook al 2 maanden geen nieuws (behalve uitwerking shareconsolidatie)...

Ik zal vast stelling nemen, ik bied mijn aandelen aan als HG en corrie dat ook doen en niet aan de buy side betrokken zijn.
pwijsneus
0
quote:

Makita schreef op 3 juni 2019 10:51:


[...]
Ook al 2 maanden geen nieuws (behalve uitwerking shareconsolidatie)...

Ik zal vast stelling nemen, ik bied mijn aandelen aan als HG en corrie dat ook doen en niet aan de buy side betrokken zijn.


Ik durf de stelling aan dat meer dan 80% van de particuliere aandeelhouders in dit aandeel zit uit pure speculatie op een overname/exit.
tatje
0
Melden netto short.

Wie zijn vrijgesteld van de meldingsverplichting?


De meldingsplicht en bepaalde beperkingen daarop zijn niet van toepassing op marketmakers en liquidity providers die transacties verrichten. Om voor deze vrijstelling in aanmerking te komen, moeten marketmakers echter wel bij de AFM een aanvraag indien om hiervan gebruik te kunnen maken.

Tja.

Dus maketmakers en liquidity providers, kunnen doen en laten wat ze willen.

Ik denk dat hun orderboek voor aandelen Tom Tom, nog behoorlijk vol ligt.

Wie, wil ze niet. van de grote jongens, als al 80% van de particulieren ....................................

pwijsneus.

Ik durf de stelling aan dat meer dan 80% van de particuliere aandeelhouders in dit aandeel zit uit pure speculatie op een overname/exit.


[verwijderd]
0
quote:

pwijsneus schreef op 3 juni 2019 11:44:


[...]

Ik durf de stelling aan dat meer dan 80% van de particuliere aandeelhouders in dit aandeel zit uit pure speculatie op een overname/exit.
80% zou zomaar kunnen, het is in ieders geval op mij van toepassing, tot 2015 zeer regelmatig een positie voor de handel en vanaf 2015 een BUY&HOLD positie (target aantal) plus extra stukken voor de handel voor de goudgerande overname/exit van het A&E gedeelte.

Maar met het passeren van de jaren is bij mij ook de glans van het overname/exit goud aan het vervagen, waar ik in 2015 nog hoopte op 100%+ bonus, dus een 20....25 euro p/a voor de volle mep van 235 mio stukken is mijn verwachting voor de overgebleven 132 mio stukken gehalveerd naar 10....12 euro p/a..

Teleurstellend wanneer je de huidige koers afzet tegen de in de afgelopen jaren gedane investeringen voor het onderdeel A&E dan heb je een verdubbeling nodig naar 40....45 euro p/a om na al die jaren van ploeteren quitte te spelen!

Onder aan de streep ben ik best tevreden over mijn rendement behaald met dit aandeel maar dat is geen verdienste van @TT, puur en alleen gerealiseerd door te anticiperen (handelen met extra stukken) op het al jaren aanhouden van het negatieve sentiment rondom het aandeel @TT...
Benjamin G.
3
Ik durf de stelling aan dat 100% van de beleggers in TomTom op de hoogte moeten zijn van de (latente) assetwaarde, zoals verkoop Telematics heeft laten zien, en als ze daarvan niet op de hoogte zijn dan op de hoogte moeten zijn van de potentiële omzet, bruto- en winstmarges in een groeiende markt, en als ze ook daarvan niet op de hoogte zijn dan dat ze zich dan moeten afvragen waarom ze beleggen in TomTom. En als ze ook daar het antwoord niet op weten ze zich mogen afvragen waarom ze überhaupt beleggen in welk aandeel dan ook.

Zomaar een stellingname.
steelfighter72
0
quote:

Benjamin G. schreef op 3 juni 2019 12:23:


Ik durf de stelling aan dat 100% van de beleggers in TomTom op de hoogte moeten zijn van de (latente) assetwaarde, zoals verkoop Telematics heeft laten zien, en als ze daarvan niet op de hoogte zijn dan op de hoogte moeten zijn van de potentiële omzet, bruto- en winstmarges in een groeiende markt, en als ze ook daarvan niet op de hoogte zijn dan dat ze zich dan moeten afvragen waarom ze beleggen in TomTom. En als ze ook daar het antwoord niet op weten ze zich mogen afvragen waarom ze überhaupt beleggen in welk aandeel dan ook.

Zomaar een stellingname.


[/quote]
Klopt, gewoon achter die worst blijven aanhollen, uiteindelijk pakt "iemand" hem en heb jij hem alleen maar geroken. TTT verkocht, wat heb je daarvan teruggezien, met latent koop ik geen brood!
ItsMe
0
Exact hetzelfde beeld als afgelopen vrijdag. Koersen die lichtelijk herstellen behalve TomTom, die net zoals vrijdag, wel weer met het grootste verlies zal eindigen vandaag. Zelden zo'n manipulatie meegemaakt bij een aandeel.
[verwijderd]
0
quote:

Benjamin G. schreef op 3 juni 2019 12:23:


Ik durf de stelling aan dat 100% van de beleggers in TomTom op de hoogte moeten zijn van de (latente) assetwaarde, zoals verkoop Telematics heeft laten zien, en als ze daarvan niet op de hoogte zijn dan op de hoogte moeten zijn van de potentiële omzet, bruto- en winstmarges in een groeiende markt, en als ze ook daarvan niet op de hoogte zijn dan dat ze zich dan moeten afvragen waarom ze beleggen in TomTom. En als ze ook daar het antwoord niet op weten ze zich mogen afvragen waarom ze überhaupt beleggen in welk aandeel dan ook.

Zomaar een stellingname.
Hallo Benjamin, Uiteindelijk gaat het erom hoe de markt het aandeel @TT waardeert en aangezien de belangstelling en dus vertrouwen in het aandeel verre van ideaal is kun je rekenen en analyseren tot je een ons weegt maar kom je op het eind van de dag bedrogen uit! Dus een BUY&HOLD positie voor de hand uit de hemel gebaseerd op potentie en extra stukken voor de realiteit ofwel waan van de dag/week/maand...

@TT volgt al jaren het KWW, kiek wat 't wurd principe!
Benjamin G.
0
quote:

steelfighter72 schreef op 3 juni 2019 12:37:


[...]


@Steelfighter72 niet beleggen in TomTom is de beste optie. Waarom ben je op dit forum actief? Om anderen te overtuigen dat ze niet moeten beleggen in TomTom, omdat ze te stom zijn om voor zichzelf te denken?
Benjamin G.
0
quote:

Pieterkels schreef op 3 juni 2019 12:41:


[...]Hallo Benjamin, Uiteindelijk gaat het erom hoe de markt het aandeel @TT waardeert en aangezien de belangstelling en dus vertrouwen in het aandeel verre van ideaal is kun je rekenen en analyseren tot je een ons weegt maar kom je op het eind van de dag bedrogen uit!
@TT volgt al jaren het KWW, kiek wat 't wurd principe!


Ah een echte Twent! Nuchter en onbezonnen. Analyseren heeft alleen nut om te bepalen wanneer KWW niet meer van toepassing is. Afscheid nemen. Joa Joa
[verwijderd]
1
quote:

Benjamin G. schreef op 3 juni 2019 12:43:


[...]

Ah een echte Twent! Nuchter en onbezonnen. Analyseren heeft alleen nut om te bepalen wanneer KWW niet meer van toepassing is. Afscheid nemen. Joa Joa
nee hoor een Limburger en ik houdt mijn posities tot het eind, maar hoop niet samen met de congierge afscheid te moeten nemen!
[verwijderd]
0
Wonderlijk dat de koers bijna 1 euro is gezakt in een week. Dat past maar in één strategie: de dirty exit. En het feit dat Peter Wakkie op de AVA zei dat een dirty exit niet ter sprake is bied helaas geen zekerheid dij deze man die alleen maar aan het belang van de founders heeft gedacht als lid van de RvC.
steelfighter72
0
Ze hebben het gewoon heel slim gespeeld... Over de rug van de belastingbetaler en aandeelhouders 9/16 deel belastingvrij uit het bedrijf gehaald. En nu lekker achteruit leunen en genieten en maandelijks ontvangen.punt
Makita
0
quote:

DickVD schreef op 3 juni 2019 12:48:


Wonderlijk dat de koers bijna 1 euro is gezakt in een week. Dat past maar in één strategie: de dirty exit. En het feit dat Peter Wakkie op de AVA zei dat een dirty exit niet ter sprake is bied helaas geen zekerheid dij deze man die alleen maar aan het belang van de founders heeft gedacht als lid van de RvC.

Dat zei hij niet....

Hij wilde geen antwoord geven omdat het op dat moment niet aan de orde was...

Equivalent van ik sluit het niet uit....
tatje
0
Daar heb je hem weer :-)

Zo stond het bij de resultaten van Q4 en FY 2018

Consumer recently won a series of awards from Stiftung Warentest, a German consumer benchmark
organization, for several of our portable navigation devices and navigation apps.

Een aantal awards staat er.

- een aantald potable navigatie produkten en daasss niet alleen meer voor de auto.
- navigatie apps.

De mogelijkheden binnen Consumer zijn enorm, mijn mening :-)

Waarom denk je dat ze steeds weer nieuwe produkten en apps maken.

Ik schat op 200 miljoen omzet de omslag binnen Consumer van daling naar stijging.

Bij een ebitda die dan bij 50 miljoen, de omslag van daling naar stijging zal maken.

Ik durf zelfs te zeggen, dat Consumer uiterlijk 2024 weer een 400 miljoen omzet zal hebben en een ebitda van 85 miljoen per jaar.

Consumer heeft VEEL meer, dan alleen de PND voor de auto.

Ontzettend veel niche markten waar de grote jongens niet inzitten.

2018 waardeloze outlook.
2019 waardeloze outlook.
2017 5 maal een PB oa Baidu en lease plan, draagt niet bij aan winst 2017
2018 aandelen bedrijf in Afrika.
2018 Direct op reuters nieuws reageren, Waarom eigenlijk !

Alles past binnen mijn verwachtingen.

Maar een garantie tot aan de voordeur.

Zeg es eerlijk wie heeft vanmorgen verkocht, ik denk niemand !


pwijsneus
0
quote:

DickVD schreef op 3 juni 2019 12:48:


Wonderlijk dat de koers bijna 1 euro is gezakt in een week. Dat past maar in één strategie: de dirty exit. En het feit dat Peter Wakkie op de AVA zei dat een dirty exit niet ter sprake is bied helaas geen zekerheid dij deze man die alleen maar aan het belang van de founders heeft gedacht als lid van de RvC.


Als de koers stijgt is een overname op handen, als de koers zakt is het vuil spel van de founders en wordt er een dirty-delisting voorbereid.

Pff....

Met meer dan de helft van de aandelen in vaste handen en het gegeven dat de free float voor het grootste gedeelte bestaat uit opportunisten is het niet vreemd dat dit aandeel zich enorm volatiel gedraagd.
nonserver
0
De stijging was verklaarbaar met hogere omzetten mensen kregen minder aandelen, nu word ie gewoon lager gezet met een lage omzet maar door wie dan ?Klopt gewoon niets van maar je doet er niets aan helaas.
1.563 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 75 76 77 78 79 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 6 apr 2020 17:35
Koers 7,555
Verschil +0,430 (+6,04%)
Hoog 7,620
Laag 7,210
Volume 450.573
Volume gemiddeld 827.533
Volume gisteren 546.367

Brussel real time stocks quotedata by Euronext. Other real time EU stocks, by Cboe Europe Ltd.; US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: VWD Group