Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Aandeel

Air France-KLM FR001400J770

Laatste koers (eur)

9,886
  • Verschill

    +0,402 +4,24%
  • Volume

    967.840 Gem. (3M) 1,8M
  • Bied

    9,880  
  • Laat

    9,888  
+ Toevoegen aan watchlist

Air France-KLM 2023

1.317 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 66 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. @iPlof 31 december 2022 16:36
    Air France-KLM SA (AF.PA)
    52 Week Range 1,072 (05 jul) ; 2,309 (16 feb)

    31 dec 2021: 1,98 (omgerekend vanuit pre claim koers 3,87)
    30 dec 2022: 1,23

    Verschil -0,75 (-37,9%)

    Op naar 2023!
  2. @iPlof 2 januari 2023 20:26
    Mooi begin..

    AIR FRANCE-KLM
    Koers 1,253 Verschil +0,02 (+1,75%)

    Denk toch snel <1 euro..
  3. forum rang 8 GakGak 6 januari 2023 10:52
    Air France-KLM
    € 1,399 +0,03 (+2,34%)

    Mooie stijging en nu de airlines het even heel goed doen, doet hier de koers wat het ook half november deed.
    Even een korte hevige opleving en voor geinteresseerde shorters:

    Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan.
  4. forum rang 8 GakGak 7 januari 2023 21:08
    quote:

    Daardrinkenweop schreef op 7 januari 2023 14:54:

    Ik heb veel vertrouwen in AF-KLM dit jaar.
    Dit jaar voor het eerst ?

    En je weet dat het een airline is...een vluchtig aandeel?
  5. forum rang 8 GakGak 9 januari 2023 16:49
    FINNAIR OYJ

    0,446 euro +0,02 (+4,94%)

    De opluchtingsrally (China en de lagere energie en hogere ticketprijzen) neemt alweer wat af.
    Als die opluchting voor een flink deel komt van de Chinese markt die helemaal opengaat, wel met nog wat
    virusgesputter, dan is de impact op bijvoorbeeld Finnair veel groter dan bij de gemiddelde airline.
  6. forum rang 8 GakGak 11 januari 2023 16:25
    www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/catego...

    In coronatijd ontslagen vliegend personeel is weer aan boord.
    De lonen stijgen naar oude niveaus daar en iedereen schijnt weer te willen vliegen.
    Flinke opslag op de ticketprijzen en de luchthaventarieven vliegen ook omhoog, zeker voor de toestellen met
    de meeste uitstoot en kerosinedampen.
    Hopelijk geen sjoemel-boeings of lawaai-airbussen die stiekum meer overlast geven dan de
    fabrieksnormen zeggen.
  7. forum rang 8 GakGak 12 januari 2023 16:20
    nos.nl/artikel/2459572-vliegtuig-land...

    Landen op de vrij korte oostbaan (04-22) van zo´n 2000 meter is met stevige tegenwind (ZW) prima te doen
    met een wat groter toestel en geeft vaak minder wachttijd in de piek dan op de veel langere buitenveldertbaan.
    Piloten willen dan wel graag krap aan het begin vd baan de machine neerzetten en het aangekondige onderzoek
    heeft dus niet zoveel om het lijf, gewoon opmerken dat deze cowboy iets teveel aan de krappe kant zat.

    Amerikanen zijn niet per definitie de beste piloten.
  8. forum rang 10 voda 13 januari 2023 09:18
    Beursupdate: AEX hoger van start gegaan

    Rustige opening.

    (ABM FN-Dow Jones) De AEX index koerste vrijdag kort na de beursgong 0,4 procent hoger naar 745,07 punten, ook de Midkap won krap een half procent.

    Onder de hoofdaandelen won alleen Prosus meer dan een procent. Heineken noteerde onderaan met een bescheiden verlies van ruim een half procent.

    In de AMX won Air France-KLM bijna zes procent, na en koerssprong van American Airlines donderdag op Wall Street na een positieve winstwaarschuwing. Vanmiddag rapporteert Delta Airlines cijfers. Basic-Fit verloor krap een procent.

    In de AScX won Ebusco meer dan een procent. Azerion verloor juist vijf procent.

    Door: ABM Financial News.

    info@abmfn.nl

    Redactie: +31(0)20 26 28 999
  9. Daardrinkenweop 13 januari 2023 10:51
    Daar geloof ik weinig van; alle pijn lijkt mij nu wel genomen. Stakingen van de baan; dalende brandstofprijzen; Schiphol-gate is opgelost en zakelijk vliegverkeer draait als een tierelier. Het zou me weinig verbazen als we de EUR 2 op hele korte termijn weer gaan zien, wellicht zelfs eind deze maand nog.
  10. [verwijderd] 13 januari 2023 10:55
    quote:

    Daardrinkenweop schreef op 13 januari 2023 10:51:

    Daar geloof ik weinig van; alle pijn lijkt mij nu wel genomen. Stakingen van de baan; dalende brandstofprijzen; Schiphol-gate is opgelost en zakelijk vliegverkeer draait als een tierelier. Het zou me weinig verbazen als we de EUR 2 op hele korte termijn weer gaan zien, wellicht zelfs eind deze maand nog.
    Ik denk dat je even je fundamentele analyse over moet doen; denk daarbij o.a. aan:
    - hoe gaat covid zich ontwikkelen vanuit China
    - hoe gaan de hard stijgende personeelskosten invloed hebben op het resultaat
    - wat zijn de schulden per aandeel en wat blijft er dan aan EV over?
  11. Daardrinkenweop 13 januari 2023 11:14
    Bedankt voor de tip. De eerste 2 zijn vnl macro-economisch en hebben minder impact AF-KLM op zodanig. If anything worden de stijgende personeelskosten (groten)deels offset door de dalende brandstofkosten. De hoge schuldenlast blijft een zorgenkind, dat ben ik met je eens
  12. Lupin 13 januari 2023 14:48
    Niet vergeten dat de overheid zo'n 12% van de aandelen heeft gekocht.
    Dat trucje is bij ING ook al eens gedaan en volgens mij is daar toen best heel aardig geld mee verdiend.

    Alleen al om die reden heb ik wel vertrouwen in een stijgende koers.

    Als je nu kijkt naar dalende brandstofprijzen en mensen willen toch erg graag op vakantie dan verwacht ik wel een stijgende lijn voor de luchtvaart.
  13. forum rang 8 GakGak 14 januari 2023 12:00
    quote:

    Lupin schreef op 13 januari 2023 14:48:

    Niet vergeten dat de overheid zo'n 12% van de aandelen heeft gekocht.
    Dat trucje is bij ING ook al eens gedaan en volgens mij is daar toen best heel aardig geld mee verdiend.

    Alleen al om die reden heb ik wel vertrouwen in een stijgende koers.

    Als je nu kijkt naar dalende brandstofprijzen en mensen willen toch erg graag op vakantie dan verwacht ik wel een stijgende lijn voor de luchtvaart.
    trucje ING en een overheid die eraan verdient?...ooit naar de ABN koers gekeken en wat de overheid daarop verliest?

    dalende brandstofprijzen?
    zou dat wel eens heel tijdelijk kunnen zijn en vooral omdat Rusland nu geforceerd heel veel dumpt a 34 usd
    per vat omdat die prijs nog wel lachend betaald wordt door oa. China en India ?

    vooral AF/KLM hebben grootse plannen (beloofd zelfs) om steeds meer bio brandstof bij te mengen en enig
    idee wat dat kost ?
  14. Daardrinkenweop 16 januari 2023 08:41
    Ach, dat bio brandstof is toch alleen maar vooruitstrevend en daarnaast ook slim om te doen. Regulators zullen in de toekomst de vervuilende alternatieven hoogstwaarschijnlijk zwaarder belasten, zie ook de as. vliegtaks. En vliegvelden hanteren al hogere tarieven voor minst duurzame toestellen. Ik zie dit dan ook als een solide mid-langetermijninvestering van AF-KLM, en heb zoals eerder aangegeven flink wat vertrouwen in dit aandeel voor dit jaar.
1.317 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 66 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in
Premium Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 18 april

    1. NSI Q1-cijfers
    2. Sipef Q1-cijfers
    3. Sligro Q1-cijfers
    4. NL werkloosheid maart
    5. Deliveroo trading update
    6. Easyjet trading update
    7. Econocom Q1-cijfers
    8. PostNL €0,03 ex-dividend
    9. Procter & Gamble Q1-cijfers
    10. VS steunaanvragen - wekelijks
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht