Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

TKH Group NL0000852523

Laatste koers (eur)

39,420
  • Verschill

    -0,440 -1,10%
  • Volume

    66.245 Gem. (3M) 86,9K
  • Bied

    39,380  
  • Laat

    39,700  
+ Toevoegen aan watchlist

Herstelkandidaat TKH

64 Posts
Pagina: 1 2 3 4 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 5 oktober 2007 23:32
    Twentsche Kabel Holding haalde op 27 augustus al eens een koers van 19,99 euro, zodat het koersdoel van 20 à 21 euro op een cent na gevild was. Maar ik zal me er niet zo makkelijk van af maken, en op de nu weer tot 17 euro teruggevallen koers lijkt TKH ten eerste weer koopwaardig en heeft het netto gezien nauwelijks herstel laten zien. Het is en blijft een degelijk groeiaandeel dat met een navenante waardering toch zeker 20 euro waard is.

    www.beursduivel.be/achtergrond.php?pa...

    Voorlopig wil het niet met dit aandeel iemand info omtrent dit aandeel ben benieuwd.

  2. [verwijderd] 6 oktober 2007 18:47
    De positieve verwachtingen lijken mij gerechtvaardigd. Een belangrijke aanwijzing daarvoor is m.i. dat Delta Deelnemingen Fonds nog niet lang geleden een belang van 10% heeft genomen.

    Verder trof ik onlangs een korte beschouwing over TKH van Nico van Geest (een zeer ervaren analist) aan in IEX magazine. Samen met Kendrion en Tulip Computers behoort TKH voor hem tot de drie favoriete small caps. Daarvan heeft THK het kleinste risico. Volgens Van Geest is TKH een uitstekend geleid bedrijf, dat qua koersontwikkeling is achtergebleven.

    Bij het verschijnen van het artikel stond de koers nog op € 18,40. Dus we hebben nog wat in te halen. Bij TKH zie je wel dat en zeer volatiel kan zijn. Dus daar moet je niet van schrikken. Kortom, geduld.
  3. MtBaker 10 oktober 2007 11:35
    Er was een driehoek gevormd. weerstanden op 17, 18 en rond de 19,40. Na steeds lagere pieken komen er nu hogere en dus lijkt de stijgende trend voortgezet te worden.
    Ongetwijfeld weer omlaag en dan minder omlaag en naar een hogere top.
  4. forum rang 7 rene l 10 oktober 2007 13:51
    Procentueel een opvallend grote stijging bij hoge omzetten t.o.v. het dagelijkse gemiddelde.
    Nieuws is nergens te vinden.
    Toeval, ik denk het niet.
  5. [verwijderd] 10 oktober 2007 14:03
    quote:

    rene l schreef:

    Procentueel een opvallend grote stijging bij hoge omzetten t.o.v. het dagelijkse gemiddelde.
    Nieuws is nergens te vinden.
    Toeval, ik denk het niet.
    TKH is een van de achterblijvers geweest bij een herstel van de beurs.
    Een degelijk bedrijf verdient ook meer dan de 17 euro.

    gr Mik
  6. dmzn 10 oktober 2007 18:44
    quote:

    Peermanpaapskop schreef:

    En weer verder omhoog. Lijkt op het patroon van 2 maanden terug (van 17 naar 20 en weer terug).
    Terug? Ik dacht het niet.
  7. [verwijderd] 29 oktober 2007 14:54
    quote:

    dmzn schreef:

    [quote=Peermanpaapskop]
    En weer verder omhoog. Lijkt op het patroon van 2 maanden terug (van 17 naar 20 en weer terug).
    [/quote]
    Terug? Ik dacht het niet.
    Tja, nu toch weer terug in 17 regionen. Als ie nog wat meer omlaag gaat weer bijkopen.

    Succes.
  8. dmzn 30 oktober 2007 18:45
    Zonder aanwijsbare reden vandaag 2.73% eraf naar 17,47. Dat terwijl we vrijdag nog 18,50 aantikten. Dit alles bij zeer laag volume.
  9. [verwijderd] 1 november 2007 13:13
    quote:

    dmzn schreef:

    Zonder aanwijsbare reden vandaag 2.73% eraf naar 17,47. Dat terwijl we vrijdag nog 18,50 aantikten. Dit alles bij zeer laag volume.
    Inderdaad elke dag er wat af in lage volumes. Schiet niet op zo. Lijkt mij nu wel een aardig bijkoopmoment. Ik mag hopen dat hij niet naar de 16 gaat.
  10. [verwijderd] 5 november 2007 18:25
    quote:

    Peermanpaapskop schreef:

    [quote=dmzn]
    [quote=Peermanpaapskop]
    En weer verder omhoog. Lijkt op het patroon van 2 maanden terug (van 17 naar 20 en weer terug).
    [/quote]
    Terug? Ik dacht het niet.
    [/quote]

    Tja, nu toch weer terug in 17 regionen. Als ie nog wat meer omlaag gaat weer bijkopen.

    Succes.
    Dacht ik bij de €20, ook.
    Ohja en bij de €18, en bij de....

    Je weet wel "falling knife"....auw.
    ;=}
  11. [verwijderd] 5 november 2007 23:15
    Voor zover ik weet is er fundamenteel niets veranderd en is kopen op 16 dus een buitenkansje lijkt me, maar het algehele negatieve sentiment en de dunne handel in dit aandeel kan de koers nog lager brengen. Om mijn gemiddelde wat bij te poetsen ga ik er ook zeker nog wat inslaan.

    Succes en een goeden avond.
  12. [verwijderd] 6 november 2007 18:43
    quote:

    inhetbgin schreef:

    [quote=Peermanpaapskop]
    [quote=dmzn]
    [quote=Peermanpaapskop]
    En weer verder omhoog. Lijkt op het patroon van 2 maanden terug (van 17 naar 20 en weer terug).
    [/quote]
    Terug? Ik dacht het niet.
    [/quote]

    Tja, nu toch weer terug in 17 regionen. Als ie nog wat meer omlaag gaat weer bijkopen.

    Succes.
    [/quote]

    Dacht ik bij de €20, ook.
    Ohja en bij de €18, en bij de....

    Je weet wel "falling knife"....auw.
    ;=}
    Lijkt er helaas wel op. Nu zelfs in de 15. Absurd gewoon.
  13. pipsi 6 november 2007 21:24
    Mocht ik nog over wat extra cash bezitten kocht ik zeker bij, dit is de overdrijving van de beurs ten top.
  14. [verwijderd] 7 november 2007 11:29
    quote:

    pipsi schreef:

    Mocht ik nog over wat extra cash bezitten kocht ik zeker bij, dit is de overdrijving van de beurs ten top.
    Deze koers zou volgens mij kopers moeten gaan aantrekken. Maar er zijn kennelijk geen kopers op het moment. De koers wordt niet of nauwelijks gesteund. Ik ga elders een positie afbouwen en hier nog wat bijkopen.
64 Posts
Pagina: 1 2 3 4 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 25 april

    1. BASF Q1-cijfers
    2. Deutsche Bank Q1-cijfers
    3. Delivery Hero Q1-cijfers
    4. Nestlé Q1-cijfers
    5. Adyen Q1-cijfers
    6. Besi Q1-cijfers
    7. Flow Traders Q1-cijfers
    8. Sanofi Q1-cijfers
    9. Azelis Q1-cijfers
    10. Kinepolis Q1-cijfers
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht