Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel

Amerikaanse aandelen Terug naar discussie overzicht

Welke broker voor handelen op USA markt?

63 Posts
Pagina: 1 2 3 4 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Doniss 15 december 2009 11:37
    Ik zit zojuist Today's Brokers te bekijken en dat ziet er allemaal wel goed uit. Volgens mij ook gratis. Er staat ook dat er in Amerikaanse aandelen gehandeld kan worden. Ik vraag me af of OTC ook hiertot behoort? Welke broker gebruiken jullie? Ik zit momenteel bij Rabo maar de helft van alle aandelen op dit forum biedt Rabo niet aan en zo wel dan zit er een fikse vertraging op... Wil natuurlijk wel realtime :).
  2. Demenkovets 15 december 2009 11:39
    Binck werkt voor mij prima voor de USA. Heeft de meeste fondsen ook wel beschikbaar, in tegenstelling tot de Rabo. Bij Binck moet je nog wel een formulier ondertekenen en opsturen voor je OTC kunt handelen. Dat is echter maar een formaliteit.
  3. [verwijderd] 15 december 2009 11:42
    ik gebruik binck.rabo is klote, net wat je zegt veel aandelen niet in de porto. en dat geklooi met dat kastje is ook niks.
    ik ben dik tevreden met binck.
  4. Doniss 15 december 2009 11:47
    quote:

    rac69 schreef:

    ik gebruik binck.rabo is klote, net wat je zegt veel aandelen niet in de porto. en dat geklooi met dat kastje is ook niks.
    ik ben dik tevreden met binck.
    Je bedoelt de Random Reader? ;) In principe werkt dit ding prima alleen het is zoveel werk om een order uit te voeren...Binck is ook gratis? En realtime? Waarom hebben jullie niet voor Today's Broker gekozen? Schijnt wel het goedkoopst te zijn...
  5. [verwijderd] 15 december 2009 14:38
    quote:

    Doniss schreef:

    Ik zit zojuist Today's Brokers te bekijken en dat ziet er allemaal wel goed uit. Volgens mij ook gratis. Er staat ook dat er in Amerikaanse aandelen gehandeld kan worden. Ik vraag me af of OTC ook hiertot behoort? Welke broker gebruiken jullie? Ik zit momenteel bij Rabo maar de helft van alle aandelen op dit forum biedt Rabo niet aan en zo wel dan zit er een fikse vertraging op... Wil natuurlijk wel realtime :).
    todays brokers= nederlandse shell welke gebruik maakt van het platform van interactive brokers

    tarieven bij interactive brokers scherper dan bij todays maar alleen engelstalige helpdesk

    en als je minder dan 25000USD hebt dan moet je rekening houdne met voor iedere broker geldende daytrading rules

    BInck/WHS daar geen last van omdat ie als 1 klant via goldman sachs de orders van hun rekeninghouers inleggen

    IB bv is direct op de electronische beurzen
  6. Doniss 15 december 2009 15:07
    quote:

    crackedtooth schreef:

    [quote=Doniss]
    Ik zit zojuist Today's Brokers te bekijken en dat ziet er allemaal wel goed uit. Volgens mij ook gratis. Er staat ook dat er in Amerikaanse aandelen gehandeld kan worden. Ik vraag me af of OTC ook hiertot behoort? Welke broker gebruiken jullie? Ik zit momenteel bij Rabo maar de helft van alle aandelen op dit forum biedt Rabo niet aan en zo wel dan zit er een fikse vertraging op... Wil natuurlijk wel realtime :).
    [/quote]

    todays brokers= nederlandse shell welke gebruik maakt van het platform van interactive brokers

    tarieven bij interactive brokers scherper dan bij todays maar alleen engelstalige helpdesk

    en als je minder dan 25000USD hebt dan moet je rekening houdne met voor iedere broker geldende daytrading rules

    BInck/WHS daar geen last van omdat ie als 1 klant via goldman sachs de orders van hun rekeninghouers inleggen

    IB bv is direct op de electronische beurzen
    Nouja, minder dan 25000 is 1 ding dat zeker is...hehe. Ik zie wel dat veel mensen Binck gebruiken, zal me daareens in verdiepen.
  7. [verwijderd] 15 december 2009 22:33

    Zit ook bij Rabobank maar volgens mij is overstappen vaak nadeliger. De kosten bij Rabo op VS-aandelen zijn hoog, orders uitvoeren veel werk en weinig VS-aandelen voorhanden; maar toch: ben niet ontevreden.

    Je kunt vragen bij Rabo om VS-aandelen die niet in menu staan te laten activeren.
  8. Demenkovets 15 december 2009 22:49
    quote:

    Sander40 schreef:

    Zit ook bij Rabobank maar volgens mij is overstappen vaak nadeliger. De kosten bij Rabo op VS-aandelen zijn hoog, orders uitvoeren veel werk en weinig VS-aandelen voorhanden; maar toch: ben niet ontevreden.

    Je kunt vragen bij Rabo om VS-aandelen die niet in menu staan te laten activeren.
    Alleen gaan daar altijd een paar dagen overheen voor ze erbij staan. Mocht je een buitenkansje zien ben je dan vaak te laat.

    Ander flink groot nadeel van de Rabo is dat je niet met meer dan 2 cijfers achter de komma kunt handelen. Pennies kun je dus wel vergeten bij de Rabo, of je moet ze telefonisch verhandelen, maar dat is 1) erg onhandig en 2) een flink stuk duurder.
  9. Peetiex 15 december 2009 23:59
    quote:

    Demenkovets schreef:

    Binck werkt voor mij prima voor de USA. Heeft de meeste fondsen ook wel beschikbaar, in tegenstelling tot de Rabo. Bij Binck moet je nog wel een formulier ondertekenen en opsturen voor je OTC kunt handelen. Dat is echter maar een formaliteit.
    Groot nadeel bij binck op yank posities: je kunt je yanken porta niet afschermen met een stoploss & limiet voor verkoop in een order.
    Is link, onnodig vetragend en niet meer van deze tijd.
    Is voor zover ik weet bij pro-trader ook niet verbeterd ondanks veel klagen hierover.
    Binks platform is verouderd, ze zijn met pro-trader betatesten ziet eruit ongeveer zoals bij alex draait, dat wordt binnenkort hun standaard handelsplatform.
    Daar draai jij toch ook al onder ?

    ITB heeft een ned. talige shell voor hun platform, zijn bloedsnel voor orders inleggen & je kunt terwijl je order in het boek staat wijzigen (stoploss optrekken b.v.) ZONDER eerst je hele order uit het boek te halen zoals bij binky.
    Ik ga binnenkort over naar ITB, ben het gezever en dure tarieven, extra betalen voor eurex koersen, etc, etc van binck een bitje zat geworden.
    En bink is voor bv FTI handel gewoon veel te traag.
    Tarieven ITB zijn ook gem. 50% lager als bij bink en bij veel transacties tikt dat lekker aan.

  10. Doniss 16 december 2009 08:16
    quote:

    Peetiex schreef:

    [quote=Demenkovets]
    Binck werkt voor mij prima voor de USA. Heeft de meeste fondsen ook wel beschikbaar, in tegenstelling tot de Rabo. Bij Binck moet je nog wel een formulier ondertekenen en opsturen voor je OTC kunt handelen. Dat is echter maar een formaliteit.
    [/quote]

    Groot nadeel bij binck op yank posities: je kunt je yanken porta niet afschermen met een stoploss & limiet voor verkoop in een order.
    Is link, onnodig vetragend en niet meer van deze tijd.
    Is voor zover ik weet bij pro-trader ook niet verbeterd ondanks veel klagen hierover.
    Binks platform is verouderd, ze zijn met pro-trader betatesten ziet eruit ongeveer zoals bij alex draait, dat wordt binnenkort hun standaard handelsplatform.
    Daar draai jij toch ook al onder ?

    ITB heeft een ned. talige shell voor hun platform, zijn bloedsnel voor orders inleggen & je kunt terwijl je order in het boek staat wijzigen (stoploss optrekken b.v.) ZONDER eerst je hele order uit het boek te halen zoals bij binky.
    Ik ga binnenkort over naar ITB, ben het gezever en dure tarieven, extra betalen voor eurex koersen, etc, etc van binck een bitje zat geworden.
    En bink is voor bv FTI handel gewoon veel te traag.
    Tarieven ITB zijn ook gem. 50% lager als bij bink en bij veel transacties tikt dat lekker aan.

    Dat is wel erg klote als je geen stoploss & limiet op een verkoop order kan zetten..Met welke brokers kan dit wel? Ik heb die demofilmpjes van Binck eens bekeken, zag er allemaal wel overzichtelijk en goed werkend uit.
  11. Doniss 16 december 2009 08:18
    quote:

    Demenkovets schreef:

    [quote=Sander40]

    Zit ook bij Rabobank maar volgens mij is overstappen vaak nadeliger. De kosten bij Rabo op VS-aandelen zijn hoog, orders uitvoeren veel werk en weinig VS-aandelen voorhanden; maar toch: ben niet ontevreden.

    Je kunt vragen bij Rabo om VS-aandelen die niet in menu staan te laten activeren.
    [/quote]

    Alleen gaan daar altijd een paar dagen overheen voor ze erbij staan. Mocht je een buitenkansje zien ben je dan vaak te laat.

    Ander flink groot nadeel van de Rabo is dat je niet met meer dan 2 cijfers achter de komma kunt handelen. Pennies kun je dus wel vergeten bij de Rabo, of je moet ze telefonisch verhandelen, maar dat is 1) erg onhandig en 2) een flink stuk duurder.
    Precies Demenkovets! Erg onhandig en brengt de nodige frustraties met zich mee om van realtime koersen nog maar te zwijgen. Werkt Binck met realtime streaming koersen op bijvoorbeeld OTC aandelen? En wat Peetiex al aangaf; hoe zit het met stoplosses en limieten bij een verkoop. Alvast bedankt voor je antwoord!
  12. Demenkovets 16 december 2009 09:34
    quote:

    Doniss schreef:

    [quote=Demenkovets]
    Alleen gaan daar altijd een paar dagen overheen voor ze erbij staan. Mocht je een buitenkansje zien ben je dan vaak te laat.

    Ander flink groot nadeel van de Rabo is dat je niet met meer dan 2 cijfers achter de komma kunt handelen. Pennies kun je dus wel vergeten bij de Rabo, of je moet ze telefonisch verhandelen, maar dat is 1) erg onhandig en 2) een flink stuk duurder.
    [/quote]

    Precies Demenkovets! Erg onhandig en brengt de nodige frustraties met zich mee om van realtime koersen nog maar te zwijgen. Werkt Binck met realtime streaming koersen op bijvoorbeeld OTC aandelen? En wat Peetiex al aangaf; hoe zit het met stoplosses en limieten bij een verkoop. Alvast bedankt voor je antwoord!
    Bij mij loopt alles in portefeuille elk geval wel real time mee (OTC moet je bij de instellingen even aanzetten). Niet als je ze opzoekt in de volledige lijst met fondsen, maar je kunt je desgewenst tegen een kleine maandelijkse vergoeding ook op real time abonneren, per beurs. Die mogelijkheid heb je bij de Rabo bij mijn weten niet.

    Stoploss bij USA-fondsen kan bij de Rabo geloof ik in het geheel niet, bij Binck wel. Ik doe alleen nooit wat met stoploss etc, dus hoe dat precies bij Binck geregeld is kan ik je zo niet zeggen. Als ik een OTC-fonds pak, heb ik in elk geval wel de mogelijkheid van stoploss in het verkoopmenu.
  13. Doniss 16 december 2009 09:39
    Hmm tegenstrijdig aan datgene wat Peetiex beweerde. Bedankt voor je antwoord alvast.
  14. Demenkovets 16 december 2009 09:41
    quote:

    Doniss schreef:

    Hmm tegenstrijdig aan datgene wat Peetiex beweerde. Bedankt voor je antwoord alvast.
    Tja, zoals gezegd doe ik nooit wat met stoploss, dus of het werkt weet ik niet. Ik kan alleen zeggen dat die optie er in het verkoopmenu ook bij OTC aandelen gewoon zit bij mij.
  15. Doniss 16 december 2009 12:50
    Ik had me aangemeld voor het infopakket van Today's Brokers. Misschien handig voor mensen die ook wat meer info willen, ze geven namelijk ook gratis seminars & webminars.

    Geachte,


    U heeft bij ons een informatiepakket aangevraagd en wij willen u graag uitnodigen voor één van onze gratis Seminars en/of Webinars. Om cliënten kennis te laten maken met ons systeem geven wij regelmatig presentaties op het hoofdkantoor van Today’s Brokers of via het Internet. U krijgt zo een indruk van de mogelijkheden die Today’s Brokers u biedt bij het beleggen in aandelen, opties en futures.


    Actuele workshops en seminars
    SEMINAR HANDELSPLATFORM
    Uitleg mogelijkheden in pakket Today's (technische analyse, optietrading etc)

    Wanneer: maandag 28 december 2009

    Aanvang: 15.00 tot 17.00 uur

    Let op: bovenstaand seminar vindt plaats op ons nieuwe adres, Frederiksplein 1 - 4 hoog te Amsterdam

    WEBINAR HANDELSPLATFORM
    Wanneer: dinsdag 5 januari 2010

    Aanvang: 19.30 uur (tot 20:30 uur)

    Via: een link die toegestuurd wordt via de e-mail kunt u vanuit huis het webinar volgen

    Kosten: GRATIS

    Opgeven via: seminars@todaysbrokers.nl


    Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.


    Met vriendelijke groet,
    Today's Beheer & Brokers


    Fredriksplein 1 - 4H
    1017 XK AMSTERDAM
    T: +31 (0)20 – 530 01 50
    F: +31 (0)20 – 320 72 29
    E: seminars@todaysbrokers.nl

  16. mvdh 16 december 2009 13:00
    quote:

    Demenkovets schreef:

    [quote=Doniss]
    Hmm tegenstrijdig aan datgene wat Peetiex beweerde. Bedankt voor je antwoord alvast.
    [/quote]

    Tja, zoals gezegd doe ik nooit wat met stoploss, dus of het werkt weet ik niet. Ik kan alleen zeggen dat die optie er in het verkoopmenu ook bij OTC aandelen gewoon zit bij mij.
    Ik werk vaak met een stoploss op VS aandelen, werkt perfect, bijna geen problemen mee. Wel alleen plaatsen in aandelen met een aanzienlijk volume anders is de uitoefenprijs veelal veel te laag en dat moet men niet hebben. Stop Limiet dat werkt dacht ik niet, maar dat kan inmiddels ook veranderd zijn.

    Waarom geen TD? Vind dat ze net aan het begin staan, inderdaad lage kosten, maar weet niet precies hoe het zit met de service. Bij Binck is dit na mijn mening perfect, je kan een Alex-account eraan koppelen zodat je daar een spaarrekening hebt lopen en tevens toch rendement maakt op het vrije vermogen, overboeken gaat sneller dan bij een grootbank.

    Gr
  17. Doniss 16 december 2009 13:46
    quote:

    mvdh schreef:

    [quote=Demenkovets]
    [quote=Doniss]
    Hmm tegenstrijdig aan datgene wat Peetiex beweerde. Bedankt voor je antwoord alvast.
    [/quote]

    Tja, zoals gezegd doe ik nooit wat met stoploss, dus of het werkt weet ik niet. Ik kan alleen zeggen dat die optie er in het verkoopmenu ook bij OTC aandelen gewoon zit bij mij.
    [/quote]

    Ik werk vaak met een stoploss op VS aandelen, werkt perfect, bijna geen problemen mee. Wel alleen plaatsen in aandelen met een aanzienlijk volume anders is de uitoefenprijs veelal veel te laag en dat moet men niet hebben. Stop Limiet dat werkt dacht ik niet, maar dat kan inmiddels ook veranderd zijn.

    Waarom geen TD? Vind dat ze net aan het begin staan, inderdaad lage kosten, maar weet niet precies hoe het zit met de service. Bij Binck is dit na mijn mening perfect, je kan een Alex-account eraan koppelen zodat je daar een spaarrekening hebt lopen en tevens toch rendement maakt op het vrije vermogen, overboeken gaat sneller dan bij een grootbank.

    Gr
    U gebruikt dus ook Binck mag ik hieruit opmaken. Ik wil wel gewoon mijn spaarrekening en lopende rekening bij Rabo laten lopen. Hoe gaat het overboeken van Rabo naar Binckrekening en andersom?
  18. Demenkovets 16 december 2009 14:49
    quote:

    Doniss schreef:

    U gebruikt dus ook Binck mag ik hieruit opmaken. Ik wil wel gewoon mijn spaarrekening en lopende rekening bij Rabo laten lopen. Hoe gaat het overboeken van Rabo naar Binckrekening en andersom?
    Qua geld bedoel je? Via de Rabo boek je het over naar een ING-rekening van Binck. De volgende dag staat het dan op je effectenrekening (behalve in het weekend, dan op maandag). Bij Binck zul je het eventueel nog op je dollarrekening moeten overboeken, dat kan gewoon via inloggen op je portefeuille op de Bincksite.
    Andersom heb ik nog nooit gedaan, zal wel precies zo werken. Wel aan te raden bij overtollig 'vrij' geld, vanwege de rente.

    Wat betreft spaarrekening en lopende rekening zit ik ook nog gewoon bij de Rabo, die hou je gewoon.
  19. Doniss 16 december 2009 15:29
    quote:

    Demenkovets schreef:

    [quote=Doniss]
    U gebruikt dus ook Binck mag ik hieruit opmaken. Ik wil wel gewoon mijn spaarrekening en lopende rekening bij Rabo laten lopen. Hoe gaat het overboeken van Rabo naar Binckrekening en andersom?
    [/quote]

    Qua geld bedoel je? Via de Rabo boek je het over naar een ING-rekening van Binck. De volgende dag staat het dan op je effectenrekening (behalve in het weekend, dan op maandag). Bij Binck zul je het eventueel nog op je dollarrekening moeten overboeken, dat kan gewoon via inloggen op je portefeuille op de Bincksite.
    Andersom heb ik nog nooit gedaan, zal wel precies zo werken. Wel aan te raden bij overtollig 'vrij' geld, vanwege de rente.

    Wat betreft spaarrekening en lopende rekening zit ik ook nog gewoon bij de Rabo, die hou je gewoon.
    Ja, qua geld bedoel ik. Bij Rabo is mijn lopende rekening gekoppeld aan mijn beleggingsrekening, vandaar dat ik mij afvroeg of ik geld van mijn lopende rekening makkelijk naar de Binckrekening kan boeken, maar dat heb je al beschreven in het bovenstaande.
63 Posts
Pagina: 1 2 3 4 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Direct naar Forum

Zoek alfabetisch op forum

  1. A
  2. B
  3. C
  4. D
  5. E
  6. F
  7. G
  8. H
  9. I
  10. J
  11. K
  12. L
  13. M
  14. N
  15. O
  16. P
  17. Q
  18. R
  19. S
  20. T
  21. U
  22. V
  23. W
  24. X
  25. Y
  26. Z
Forum # Topics # Posts
Aalberts 465 6.840
AB InBev 2 5.285
Abionyx Pharma 2 29
Ablynx 43 13.356
ABN AMRO 1.579 46.173
ABO-Group 1 18
Acacia Pharma 9 24.692
Accell Group 151 4.129
Accentis 2 253
Accsys Technologies 22 8.876
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC 218 11.686
Ackermans & van Haaren 1 160
ADMA Biologics 1 31
Adomos 1 126
AdUX 2 457
Adyen 13 16.152
Aedifica 2 829
Aegon 3.257 320.024
AFC Ajax 537 7.013
Affimed NV 2 5.741
ageas 5.843 109.775
Agfa-Gevaert 13 1.854
Ahold 3.536 73.978
Air France - KLM 1.024 34.304
Airspray 511 1.258
Akka Technologies 1 18
AkzoNobel 466 12.707
Alfen 12 16.088
Allfunds Group 3 1.136
Almunda Professionals (vh Novisource) 651 4.246
Alpha Pro Tech 1 17
Alphabet Inc. 1 326
Altice 106 51.196
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko)) 8.484 114.757
AM 228 684
Amarin Corporation 1 133
Amerikaanse aandelen 3.819 240.206
AMG 965 125.604
AMS 3 73
Amsterdam Commodities 303 6.512
AMT Holding 199 7.047
Anavex Life Sciences Corp 2 382
Antonov 22.632 153.605
Aperam 91 14.108
Apollo Alternative Assets 1 17
Apple 5 313
Arcadis 251 8.613
Arcelor Mittal 2.023 318.580
Archos 1 1
Arcona Property Fund 1 266
arGEN-X 15 9.099
Aroundtown SA 1 175
Arrowhead Research 5 9.252
Ascencio 1 20
ASIT biotech 2 697
ASMI 4.107 37.543
ASML 1.762 76.657
ASR Nederland 18 4.122
ATAI Life Sciences 1 7
Atenor Group 1 322
Athlon Group 121 176
Atrium European Real Estate 2 199
Auplata 1 55
Avantium 29 10.638
Axsome Therapeutics 1 177
Azelis Group 1 49
Azerion 7 2.660

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 23 april

    1. Japan samengestelde inkoopmanagersindex april
    2. Novartis Q1-cijfers
    3. Renault Q1-cijfers
    4. Dui inkoopmanagersindex diensten april (voorlopig) volitaliteit verwacht
    5. Dui samengestelde inkoopmanagersindex april
    6. EU samengestelde inkoopmanagersindex april
    7. VK samengestelde inkoopmanagersindex april
    8. 3M Q1-cijfers
    9. GE Aerospace Q1-cijfers
    10. General Motors Q1-cijfers
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht