Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

TomTom NL0013332471

Laatste koers (eur)

5,980
  • Verschill

    0,000 0,00%
  • Volume

    668.949 Gem. (3M) 304,1K
  • Bied

    5,960  
  • Laat

    6,120  
+ Toevoegen aan watchlist

Prima navigatie op Iphone voor € 3,99

36 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 19 april 2010 15:43
    quote:

    Fred_6 schreef:

    Navmii, gewoon via de appstore. Gebaseerd op kaarten van AND. Werkt uitstekend, naar mijn smaak.
    Fred
    tsjongejonge, kom nou eens met wat nieuws man.
  2. brandweerman113 19 april 2010 15:49
    quote:

    Fred_6 schreef:

    Navmii, gewoon via de appstore. Gebaseerd op kaarten van AND. Werkt uitstekend, naar mijn smaak.
    Fred
    Nou geweldig voor jou. En wat moeten wij hier nu mee?
  3. [verwijderd] 19 april 2010 16:02
    quote:

    brandweerman113 schreef:

    [quote=Fred_6]
    Navmii, gewoon via de appstore. Gebaseerd op kaarten van AND. Werkt uitstekend, naar mijn smaak.
    Fred
    [/quote]

    Nou geweldig voor jou. En wat moeten wij hier nu mee?
    Wat denk je zelf?
  4. [verwijderd] 19 april 2010 16:08
    quote:

    Fred_6 schreef:

    [quote=brandweerman113]
    [quote=Fred_6]
    Navmii, gewoon via de appstore. Gebaseerd op kaarten van AND. Werkt uitstekend, naar mijn smaak.
    Fred
    [/quote]

    Nou geweldig voor jou. En wat moeten wij hier nu mee?
    [/quote]
    Wat denk je zelf?
    leg eens uit?
  5. [verwijderd] 19 april 2010 16:46
    quote:

    Fred_6 schreef:

    Navmii, gewoon via de appstore. Gebaseerd op kaarten van AND. Werkt uitstekend, naar mijn smaak.
    Fred
    Ieder zijn smaak zal ik maar zeggen ...........
    Daarom heb je ook de aldi, de lidl en ah
  6. rotter123 19 april 2010 22:03
    Ja en navigeren met n97 is niet te doen..(zeker niet als je gebeld wordt)...

    Moet Tomtom Palm niet overnemen, gewoon vol de concurrentie aangaan met die vogels van Nokia en Google...Nederland boven ;)
  7. forum rang 6 de tuinman 19 april 2010 22:57
    quote:

    rotter123 schreef:

    Ja en navigeren met n97 is niet te doen..(zeker niet als je gebeld wordt)...

    Moet Tomtom Palm niet overnemen, gewoon vol de concurrentie aangaan met die vogels van Nokia en Google...Nederland boven ;)
    Dat vind ik best wel een interesante stelling!!
  8. [verwijderd] 19 april 2010 23:02
    quote:

    de tuinman schreef:

    [quote=rotter123]
    Ja en navigeren met n97 is niet te doen..(zeker niet als je gebeld wordt)...

    Moet Tomtom Palm niet overnemen, gewoon vol de concurrentie aangaan met die vogels van Nokia en Google...Nederland boven ;)
    [/quote]

    Dat vind ik best wel een interesante stelling!!
    met welke geld? palm is nu 6 miljard waar wil je die geld vandaan halen.. en stel je voor dat je die kan lenen denk je dat door TT navigatie in te stoppen in palm-phones meer ga verkopen? heb je wel eens gehoord van i-phone, blackberry samsung,htc wil je daar tegen gaan concurreren.. en waarom denk je dat palm in de koop staat? eind discussie
  9. rotter123 19 april 2010 23:26
    PALM Palm, Inc. 4.92 -0.67 -11.99% 830.27M

    na vandaag iig 12% minder :) 6 miljard is inderdaad wat veel maar 1 miljard dollar moet kunnen toch?

    Als ze iets in die richting zouden willen is het een mogelijkheid, beetje de VOC mentaliteit van JP toepassen en wie weet :)

    channelworld.nl/nieuws/25176/-palm-ze...

  10. [verwijderd] 19 april 2010 23:48
    Beste Fred_6,

    Werkt dat echt? Dus ik kan volgens u den TomTom net zo goed niet aanschaffen.

    Heb ik met zo'n TomTom geen betere kwaliteit en/of meer mogelijkheden?

    MvG

    A.Q.W. de Wild
  11. [verwijderd] 19 april 2010 23:57
    quote:

    A.Q.W. de Wild schreef:

    Beste Fred_6,

    Werkt dat echt? Dus ik kan volgens u den TomTom net zo goed niet aanschaffen.

    Heb ik met zo'n TomTom geen betere kwaliteit en/of meer mogelijkheden?

    MvG

    A.Q.W. de Wild
    U beantwoord uw vraag al zelf ;)
  12. suud 20 april 2010 11:10
    wat een onzin topic weer!

    lekker zinvol om een lada met een mercedes te vergelijken....
  13. [verwijderd] 21 april 2010 12:15
    quote:

    Fred_6 schreef:

    Navmii, gewoon via de appstore. Gebaseerd op kaarten van AND. Werkt uitstekend, naar mijn smaak.
    Fred
    uw zeemangympies van 10 euro lopen vast ook uitstekend naar uw smaak!
  14. [verwijderd] 21 april 2010 13:12
    quote:

    Fred_6 schreef:

    Navmii, gewoon via de appstore. Gebaseerd op kaarten van AND. Werkt uitstekend, naar mijn smaak.
    Fred
    werkt idd heel behoorlijk voor dat geld.
  15. [verwijderd] 21 april 2010 14:03
    quote:

    BOEROE schreef:

    [quote=Fred_6]
    Navmii, gewoon via de appstore. Gebaseerd op kaarten van AND. Werkt uitstekend, naar mijn smaak.
    Fred
    [/quote]

    werkt idd heel behoorlijk voor dat geld.
    waar is fred, topic starten en niet meer reageren! geeft me te denken. net zoals het niet vermelden van deal met telogis en het verwijderen van het bericht van de deal met maporama en het wel pontivicaal plaatsen van bericht over harde(zou dat eerder snelle noemen)stijging van mobiele navigatie. negatieve beeldvorming stimuleren. dat is m.i. wat er gebeurd!
  16. [verwijderd] 23 april 2010 18:36
    [/quote]waar is fred, topic starten en niet meer reageren! geeft me te denken. net zoals het niet vermelden van deal met telogis en het verwijderen van het bericht van de deal met maporama en het wel pontivicaal plaatsen van bericht over harde(zou dat eerder snelle noemen)stijging van mobiele navigatie. negatieve beeldvorming stimuleren. dat is m.i. wat er gebeurd!
    [/quote]
    Ik wil best nog wel reageren, hoor. Maar ik heb niet zoveel meer toe te voegen. Er komen goedkopere oplossingen op de markt. Het leek mij relevant om beleggers daarop te wijzen. Dat is alles. Wat moet ik er verder over zeggen?
    Fred
  17. [verwijderd] 23 april 2010 20:51
    quote:

    Fred_6 schreef:

    quote:
    waar is fred, topic starten en niet meer reageren! geeft me te denken. net zoals het niet vermelden van deal met telogis en het verwijderen van het bericht van de deal met maporama en het wel pontivicaal plaatsen van bericht over harde(zou dat eerder snelle noemen)stijging van mobiele navigatie. negatieve beeldvorming stimuleren. dat is m.i. wat er gebeurd!
    Ik wil best nog wel reageren, hoor. Maar ik heb niet zoveel meer toe te voegen. Er komen goedkopere oplossingen op de markt. Het leek mij relevant om beleggers daarop te wijzen. Dat is alles. Wat moet ik er verder over zeggen?
    Fred
    Fred, je weet toch hoe het T2 forum werkt. Je moet positief zijn, negatief nieuws worden mensen hier heeel zenuwachtig van.
  18. [verwijderd] 29 april 2010 16:16
    quote:

    henkbres75 schreef:

    [quote=Fred_6]
    quote:
    waar is fred, topic starten en niet meer reageren! geeft me te denken. net zoals het niet vermelden van deal met telogis en het verwijderen van het bericht van de deal met maporama en het wel pontivicaal plaatsen van bericht over harde(zou dat eerder snelle noemen)stijging van mobiele navigatie. negatieve beeldvorming stimuleren. dat is m.i. wat er gebeurd!
    [/quote]
    Ik wil best nog wel reageren, hoor. Maar ik heb niet zoveel meer toe te voegen. Er komen goedkopere oplossingen op de markt. Het leek mij relevant om beleggers daarop te wijzen. Dat is alles. Wat moet ik er verder over zeggen?
    Fred
    Fred, je weet toch hoe het T2 forum werkt. Je moet positief zijn, negatief nieuws worden mensen hier heeel zenuwachtig van.
    het was geen nieuws dus waarom dan een nieuw topic starten?
36 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 19 april

    1. Japan inflatie maart 2,7% YoY volitaliteit verwacht
    2. WDP Q1-cijfers
    3. EU producentenprijzen maart
    4. VK detailhandelsverkopen maart
    5. Fra ondernemersvertrouwen april
    6. KPN €0,098 ex-dividend
    7. CM.com jaarvergadering
    8. NSI jaarvergadering
    9. American Express Q1-cijfers
  2. 22 april

    1. NL investeringen februari
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht