Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

TKH Group NL0000852523

Laatste koers (eur)

40,200
  • Verschill

    -0,480 -1,18%
  • Volume

    44.014 Gem. (3M) 86,9K
  • Bied

    40,100  
  • Laat

    40,880  
+ Toevoegen aan watchlist

TKH is de laatste dagen goed bezig!

42 Posts
Pagina: 1 2 3 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. TN17 15 december 2010 21:28
    Het valt me op dat het erg rustig is op het forum. Ik ben vorige week ingestapt met wat aandelen TKH, en sindsdien is het aandeel elke dag hoger gesloten. Sterker nog, de omzetten zijn bovengemiddeld en TKH staat ook vandaag weer bij de grootste stijgers.

    Zijn er meer mensen die dit aandeel volgen?
  2. nbvdb 16 december 2010 08:13
    ja, ik volg het en zie ook dat er erg weinig over gediscussieerd wordt. Ik heb het aandal al een paar jaar, omdat het een solide bedrijf is met goede perspectieven

    Ik vraag me wel af wat er aan de hand is de laatste dagen, want ik heb nog geen goede reden gezien voor deze bovengemiddelde stijging.
  3. Eddy Raymann 21 december 2010 22:39
    Je hebt gelijk, de omzetten zijn hoog en vandaag een overtuigend ATH voor 2010, met name aan het eind van de dag. Ik denk, of hoop eigenlijk meer, dat dit komt omdat beleggers deze week weer eens gaan kijken welke wisselingen zij in hun portefeuille willen aanbrengen om voor 2011 goed te zitten. En voorzover ik het ken, is TKH een goed bedrijf dat zeker in jaren van een stijgende economie een zeer fraaie koersontwikkeling laat zien. Ik heb ze nu zo'n 3-5 jaar (in plukken gekocht) en heb daar alles behalve spijt van gehad. Ik blijf er ook in 2011 zeker in zitten, onverwachte nieuws daargelaten.
  4. [verwijderd] 22 december 2010 10:17
    De tip van Tostrams:

    Trend Steun Weerstand Tip

    Stijgend 17,37 19,99 Kopen

    TKH

    TKH heeft de weerstand gebroken.
    TKH weet de stijgende trend te hervatten nu de consolidatie van de afgelopen periode aan de bovenzijde is verlaten. TKH signaleerde hiermee een verbetering. De oude uptrend is weer opgepakt waardoor verdere koersstijging mag worden verwacht. Eerste koersdoel ligt rond weerstand 19,99 (top van 27 augustus 2007). Steun ligt rond 17,37 (gevormd op 17 december).
    Er is een koopsignaal opgetreden. Wij adviseren te kopen.

    Analist Wouter Slot heeft geen posities in TKH

    Wouter Slot heeft de analyse van TKH voor het laatst beoordeeld op woensdag (ochtend) 22-12-2010

  5. Eddy Raymann 22 december 2010 18:01
    Hele dag in min, vanaf 12 uur wat opkrabbelend. En dan, na 16 uur, worden de TKH-tijgers pas echt wakker. Geen geschikt aandeel voor ochtendmensen.
  6. [verwijderd] 26 december 2010 12:40
    TKH is zeker een super small cap, maar een aandeelkoers van EUR 20 op de huidige omstandingheden vind ik aan de hoge kant (dus misschien een goede kortetermijn short mogelijkheid om het aandeel te shorten op rond EUR 20 en wachten op een - 5-10% correctie.............). Ik denk ook dat de aandelen TKH waren onder 'accumlation' in de afgelopen tijd door een straks +5% aanmeldende aandeelhouder (misschien Teunis Van Wettum na zijn recente +5% belangen in Beter Bed en Accel.......) en na deze nieuwe +5% aandeelhouder kunnen de omzetten/volume dalen..................
  7. [verwijderd] 28 december 2010 10:51
    www.analist.nl/advies/2010/12/27/9638...

    Beursadvies Beursexpres over Accell

    --------------------------------------------------------------------------------


    Datum Bank Aandeel Advies Koersdoel Verw. rend.
    27 december 2010 Beursexpres ACCELL Kopen - -

    --------------------------------------------------------------------------------

    Advies omschrijving:
    Amsterdam - Op 27-12-2010 herhalen de analisten van Beursexpres hun koopadvies voor de Heerenveense fietsenfabrikant Accell (ISIN: NL0000350106 / Mnemo: ACCEL).

    Een koersdoel wordt niet afgegeven. In 2009 bedroeg de koerswinstverhouding (berekend met de ultimo slotkoers van het aandeel in 2009) 8.98.
    De forward PE (de slotkoers gedeeld door de winst over 2009) bedraagt 11.63.

    © 2010 - alle rechten voorbehouden door Analist.nl en/of haar licentiegevers.
    --------------------------------------------------------------------------------

  8. [verwijderd] 31 december 2010 14:10
    1000 weken is een mooie leeftijd om je dochter de deur uit te doen. 19 jaar + 3 maanden + 3 weken = €19,33. Daar gaat ze, zoveel schoonheid heb ik nooit gezien.
    Het lijkt wel een ruige nachtclub hier. Ook de oude vellen gaan vlot onder de hamer.
  9. [verwijderd] 3 januari 2011 18:48
    quote:

    smallcap schreef op 26 december 2010 12:40:

    TKH is zeker een super small cap, maar een aandeelkoers van EUR 20 op de huidige omstandingheden vind ik aan de hoge kant (dus misschien een goede kortetermijn short mogelijkheid om het aandeel te shorten op rond EUR 20 en wachten op een - 5-10% correctie.............). Ik denk ook dat de aandelen TKH waren onder 'accumlation' in de afgelopen tijd door een straks +5% aanmeldende aandeelhouder (misschien Teunis Van Wettum na zijn recente +5% belangen in Beter Bed en Accel.......) en na deze nieuwe +5% aandeelhouder kunnen de omzetten/volume dalen..................

    Ik heb vaandag een kleine short positie in TKH opgebouwd en ik wacht op een ruim -5% correctie, maar als ket aandeelkoers stijgt naar EUR20.5-21, dan zal ik mijn short positie in TKH verdubellen (als ik zei: TKH is een mooie small cap, maar een aandeelkoers van EUR20-21 op de huidige marktomstandingheden vind ik aan de hoge kant).

    Heeft iemand ook hetzelfde gevoel dat nu een kortetermijn short positie in TKH logisch is en een -5% correctie wel mogelijk?

    We gaan zein....
  10. bezoeker 3 januari 2011 20:17
    Kunt u mij aangeven hoe je als particulier belegger een short positie op kan bouwen in dit fonds. Ik kan geen opties , turbo's of soort gelijke instrumenten vinden in dit aandeel.
  11. [verwijderd] 5 januari 2011 21:56
    quote:

    smallcap schreef op 3 januari 2011 18:48:

    [...]

    Ik heb vaandag een kleine short positie in TKH opgebouwd en ik wacht op een ruim -5% correctie, maar als ket aandeelkoers stijgt naar EUR20.5-21, dan zal ik mijn short positie in TKH verdubellen (als ik zei: TKH is een mooie small cap, maar een aandeelkoers van EUR20-21 op de huidige marktomstandingheden vind ik aan de hoge kant).

    Heeft iemand ook hetzelfde gevoel dat nu een kortetermijn short positie in TKH logisch is en een -5% correctie wel mogelijk?

    We gaan zein....
    Ik heb vaandag mijn kleine short positie in TKH gecovers op EUR 18.8 met een winstje. Als het aandeelkoers TKH gaat naar EUR20-21, dan zal ik weer short gaan.............
  12. [verwijderd] 6 januari 2011 10:02
    quote:

    smallcap schreef op 5 januari 2011 21:56:

    [...]

    Ik heb vaandag mijn kleine short positie in TKH gecovers op EUR 18.8 met een winstje. Als het aandeelkoers TKH gaat naar EUR20-21, dan zal ik weer short gaan.............
    "Bezoeker" vroeg het ook al. Hoe kun je short gaan op dit aandeel? En wat is dan weer het coveren van een short positie? Zeg nou eens gewoon wat voor transacties je dan wel doet...
  13. bezoeker 6 januari 2011 11:04
    Heb vandaag mijn positie in dit prachtige aandeel af gebouwd . Verwacht een stevige correctie en vanwege de geringe verhandelbaarheid in een neergaande markt nu dan maar . Een winst van 38% is een leuke score .
    Neem ze later misschien weer in porto hopelijk tegen een lagere koers.
    Succes TKH ers maar pas op als iedereen naar de uitgang wil is het te laat.
  14. [verwijderd] 6 januari 2011 17:19
    bezoeker en bowski,

    ik ben ook een kleine zelfstandige (meer fundamentele/minder technische) aandelenhandelaar en ik handel enkel en alleen met een paar fijne Nederlandse small caps (TKH, Macintosh, Beter Bed, Sligro, Accell en ICT, maar ik hou ook Nedap, Kendrion en Grontmij onder radar........), heb minder dan 5 jaat ervaring met de Nederlandse small caps......

    jullie, als particuliere beleggers kunnen een 'margin account' (voor handelaren) openen met jullie dezelfde brokers en met deze 'margin accounts' kunnen jullie ook Nederlandse aandelen shorten, ook met 'margin accounts' hebben jullie meer vermogen (als jullie bijf. EUR 10,000 hebben op jullie margin accounts, dan kunnen jullie ruim EUR 20,000 begruiken (verschilt met diferse brokers.......), waarschijnlijk hebben jullie nu 'cash accounts', dus alleen met een 'margin account' kunnen jullie aandelen shorten (indedaad er zijn geen opties , turbo's of soort gelijke instrumenten vinden in dit aandeel....)

    Als je denkt dat bijv. een aandeelkoers van EUR20p.a. voor TKH is aan de hoge kant, dan met een margin account kan je TKH shorten (lenen van je broker zonder de aandelen in bezzit te hebben en verkopen in de markt mer EUR20p.a....) en als het aandeelkoers zakt naar bijf. EUR19p.a. dan kan je weer aandelen terugkopen (coveren) op EUR19p.a. en de geleende aandelen aan je broker teruggeven en de 5% rendement (EUR19/EUR20) is van je:), maar het aandeelkoers TKH kan ook omhoog!!!!!!!, dus shortgaan is een moeilijke handelstechnich en man moet ERG VORZICHTIG te zijn om goede small caps te shorten met kleine free floats en goede fundamenten als TKH, Macintosh, Beter Bed, Sligro, Accell, etc.

    mvg!
    smallcap
  15. bezoeker 6 januari 2011 18:35
    Dag Smallcap
    Dank voor de uitleg. Lijkt mij een linke bezigheid short gaan op een aandeel als TKH met z'n geringe verhandelbaarheid.Zal eens bij Binck informeren wat de mogelijkheden zijn mbt short posities.
    Zal in de toekomst wat terughoudend zijn in het nemen van posities in aandelen met een kleine free float.
    Heb dat als een knellende handicap ervaren. Zou wel iets willen met Neways maar ook hier het zelfde verhaal nauwelijks omzet.
    Nogmaals dank en succes.
    Uw bezoeker
42 Posts
Pagina: 1 2 3 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 22 april

    1. NL investeringen februari
    2. SAP Q1-cijfers
    3. NL consumentenvertrouwen april
    4. NL prijzen bestaande koopwoningen maart
    5. ING jaarvergadering
    6. VS Chicago Fed-index maart
    7. EU consumentenvertrouwen april (voorlopig)
  2. 23 april

    1. Japan samengestelde inkoopmanagersindex april
    2. Novartis Q1-cijfers
    3. Renault Q1-cijfers
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht