Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

AALBERTS NV NL0000852564

Laatste koers (eur)

43,200
  • Verschill

    -0,800 -1,82%
  • Volume

    222.515 Gem. (3M) 151,7K
  • Bied

    42,980  
  • Laat

    43,220  
+ Toevoegen aan watchlist

ABN: koersdoel naar 18,50

29 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 29 maart 2011 12:02
    ABN AMRO heeft het koersdoel op 18,50 gezet naar aanleiding van de uitspraak van het Europese Hof over de 100m boete. Het advies blijft 'kopen'. Nu de andere analysten nog.
  2. viermeiden 29 maart 2011 12:08
    L.s.,

    Advies omschrijving:
    Brussel - Op 29-3-2011 (her)starten de analisten van KBC Securities met het volgen van het Langbroekse industrieële conglomeraat Aalberts Industries (ISIN: NL0000852564 / Mnemo: AALB) met een koopadvies.

    Het 12-maands koersdoel voor Aalberts Industries wordt opwaarts bijgesteld van 18.00 euro naar 19.00 euro. De forward PE (de slotkoers gedeeld door de winst over 2009) bedraagt 42.86.

    viermeiden
  3. gerrit 69 29 maart 2011 15:41

    Mijn koersdoel van 20 Euro komt steeds meer in het vizier.
    En dat gaat ook gebeuren ook!!

    Groet van Gerrit
  4. gerrit 69 20 mei 2011 11:33

    Aalberts is als eerste cyclische fonds deze week prachtig gekeerd van de 15,90 Euro naar de 16,54 Euro.
    Nu nog andere fondsen zoals AMG - ArcelorMittal - USG en Wavin.
    De steun heeft bij Aalberts in ieder geval goed gewerkt.
    Op naar de volgende week met eindelijk weer eens een stijgende AEX.

    Mvrgr. van Gerrit
  5. 83M 23 mei 2011 18:36
    belachelijke daling voor een solide bedrijf. Maar ja, zo zijn er wel meer hard 'afgestraft' vandaag, ik noem Beter Bed, MacIntosh, Ballast Nedam etc. etc.
  6. forum rang 4 s.lin 25 mei 2011 09:40
    FMR LLC vergroot het belang in Aalberts Industries, blijkt uit een melding in het kader van de Wet op het financieel toezicht. Het gaat om een kapitaalbelang van 8,13 procent en een stemrecht van 8,02 procent, blijkt uit een melding gedateerd 20 mei 2011. De vorige melding van FMR LLC in Aalberts dateert van 2 juni 2010. Toen bedroeg het kapitaalbelang 5,13 procent en het stemrecht 5,01 procent.



    Door: ABM Financial News.

  7. viermeiden 1 juni 2011 14:00
    L.s.

    Advies omschrijving:
    Brussel - Op 1-6-2011 herhalen de analisten van KBC Securities hun koopadvies voor het Langbroekse industrieële conglomeraat Aalberts Industries (ISIN: NL0000852564 / Mnemo: AALB).

    Het 12-maands koersdoel voor Aalberts Industries wordt opwaarts bijgesteld van 19.00 euro naar 20.00 euro. De forward PE (de slotkoers gedeeld door de winst over 2009) bedraagt 42.19.

    viermeiden

  8. gerrit 69 1 juni 2011 21:37
    quote:

    viermeiden schreef op 1 juni 2011 14:00:

    L.s.

    Advies omschrijving:
    Brussel - Op 1-6-2011 herhalen de analisten van KBC Securities hun koopadvies voor het Langbroekse industrieële conglomeraat Aalberts Industries (ISIN: NL0000852564 / Mnemo: AALB).

    Het 12-maands koersdoel voor Aalberts Industries wordt opwaarts bijgesteld van 19.00 euro naar 20.00 euro. De forward PE (de slotkoers gedeeld door de winst over 2009) bedraagt 42.19.

    viermeiden

    Helaas is Wallstreet vanavond weer eens slecht.
    Nu maar weer hopen dat de AEX boven de 343 blijft.
    Voor Aalberts ben ik niet meer zo bang voor een grote terugval.
    Ik schrijf alweer bijna een jaar geleden, dat ik mijn koersdoel voor Aalberts naar 20 Euro zie gaan, dus als het beursklimaat weer verbetert, is Aalberts als eerste aan de beurt.

    Gerrit
  9. [verwijderd] 2 juni 2011 18:34
    quote:

    lgnatius schreef op 2 juni 2011 15:46:

    Blijft erg lekker liggen wederom!

    Op naar de 18 euro.
    Nou toch niet.

    Ik houd wat kruit droog vanaf hier. Heb het idee dat er binnenkort weer aandelen te koop zijn voor absurd lage prijzen..
  10. forum rang 4 s.lin 9 juni 2011 13:45
    AALBERTS INDUSTR is door de bodem van het opwaartse trendkanaal gebroken. Dit geeft in eerste instantie een verzwakking van de stijgende trend aan, of het begin van een meer horizontale trend. Zit in een rechthoekpatroon tussen de steun op 15.42 en de weerstand op 16.87. Een definitieve doorbraak van een van deze niveaus geeft de nieuwe richting van de koers aan. Het aandeel test de steun bij 15.70 euro, dit kan een opwaartse reactie geven. De RSI-curve laat een dalende trend zien, dit kan een vroeg signaal zijn voor het begin van een dalende trend van de koers. Het aandeel is totaal gezien technisch positief voor de middellange termijn.
  11. [verwijderd] 14 juli 2011 12:32
    quote:

    gerrit 69 schreef op 1 juni 2011 21:37:

    [...]
    Helaas is Wallstreet vanavond weer eens slecht.
    Nu maar weer hopen dat de AEX boven de 343 blijft.
    Voor Aalberts ben ik niet meer zo bang voor een grote terugval.
    Ik schrijf alweer bijna een jaar geleden, dat ik mijn koersdoel voor Aalberts naar 20 Euro zie gaan, dus als het beursklimaat weer verbetert, is Aalberts als eerste aan de beurt.

    Gerrit
    Waarom doen ze vandaag zo,n grote koersdaling -4%, richting E14 Gerrit?
    Het heeft niet geholpen dat wat je een jaar geleden geschreven hebt.

    En je meest gehate aandeel KPN neemt vandaag wraak. Die stijgt.

    Misschien gaat het weer beter met Aalberts als de professionele peptalkers terug zijn van vakantie. Ze hebben zich hier al 3 weken niet geroerd. Misschien zijn het wel (semi-)ambtenaren. Dat is de enige soort die zo lang weg kan blijven. Straks als de kachel op kantoor aan gaat en het menu in de kantine is opgewaardeerd zullen ze wel weer terug komen.
  12. gerrit 69 14 juli 2011 19:44
    quote:

    bowski schreef op 14 juli 2011 12:32:

    [...]
    Waarom doen ze vandaag zo,n grote koersdaling -4%, richting E14 Gerrit?
    Het heeft niet geholpen dat wat je een jaar geleden geschreven hebt.

    En je meest gehate aandeel KPN neemt vandaag wraak. Die stijgt.

    Misschien gaat het weer beter met Aalberts als de professionele peptalkers terug zijn van vakantie. Ze hebben zich hier al 3 weken niet geroerd. Misschien zijn het wel (semi-)ambtenaren. Dat is de enige soort die zo lang weg kan blijven. Straks als de kachel op kantoor aan gaat en het menu in de kantine is opgewaardeerd zullen ze wel weer terug komen.

    Als het beurs-klimaat verbeterd, heb ik toen wel geschreven.
    Helaas is het huidige beurs-sentiment bedroefend slecht en neemt de angst toe voor een grotere daling op de beurs.
    Het aandeel Aalberts heeft zich lang goed stand gehouden, maar tegen de dalende kracht van de beurs is geen enkel aandeel dalings-proof.
    Dat KPN vandaag minimaal stijgt gebeurd helaas nog steeds in een dalende trend.
    De beurswijsheid van " sell in may and stay away, but remember come back in september" is weer een keiharde waarheid.

    Groet van Gerrit

29 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 22 april

    1. NL investeringen februari
    2. SAP Q1-cijfers
    3. NL consumentenvertrouwen april
    4. NL prijzen bestaande koopwoningen maart
    5. ING jaarvergadering
    6. VS Chicago Fed-index maart
    7. EU consumentenvertrouwen april (voorlopig)
  2. 23 april

    1. Japan samengestelde inkoopmanagersindex april
    2. Novartis Q1-cijfers
    3. Renault Q1-cijfers
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht