Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Akzo Nobel NL0013267909

Laatste koers (eur)

62,380
  • Verschill

    0,000 0,00%
  • Volume

    796.918 Gem. (3M) 410,7K
  • Bied

    62,920  
  • Laat

    62,920  
+ Toevoegen aan watchlist

Akzonobel oktober 2012

63 Posts
Pagina: 1 2 3 4 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 4 oktober 2012 10:04
    Nou steve wat akzo betreft zie ik het somber in , de spontane ommekeer gisteren zal wel gebaseerd zijn op voorkennis.Ik denk dat de topman een goede reden had om overspannen te raken.Zelf zit ik long maar niet met veel vertrouwen.
  2. [verwijderd] 4 oktober 2012 10:30
    quote:

    Boel1 schreef op 4 oktober 2012 10:04:

    Nou steve wat akzo betreft zie ik het somber in , de spontane ommekeer gisteren zal wel gebaseerd zijn op voorkennis.Ik denk dat de topman een goede reden had om overspannen te raken.Zelf zit ik long maar niet met veel vertrouwen.
    Goedemorgen

    Ik had toch wel een opleving verwacht vanmorgen en nu alweer in de min met een groene AEX. Ik wacht nu zeker met opnieuw instappen want dit bevreemdt mij wel. Het feit dat de topman thuis zit is mogelijk qua oorzaak niet zo poitief maar we kunnen slechts gissen. Ben benieuwd of er vóór de cijfers nieuws komt of gewoon toch een opleving want de 18e is nog redelijk ver weg,. Als er echt iets aan de hand is moet dat toch wel blijken voort die datum
  3. [verwijderd] 4 oktober 2012 10:45
    Goedemorgen jan ik ben sinds gisteren zeer argwanend geworden ,en zou e ven helemaal niks doen.Ik zat zelf te denken om wat opties mittal te nemen long okt ,maar doe dat toch maar even niett
  4. [verwijderd] 4 oktober 2012 12:23
    quote:

    Boel1 schreef op 4 oktober 2012 10:45:

    Goedemorgen jan ik ben sinds gisteren zeer argwanend geworden ,en zou e ven helemaal niks doen.Ik zat zelf te denken om wat opties mittal te nemen long okt ,maar doe dat toch maar even niett
    Ik stap er nu dus nog niet in en een duidelijk koersherstel kan de beleggers in Akzo gerust stellen. Deze week ook in ASML gestapt en daar heb ik zeker geen spijt van.
  5. [verwijderd] 4 oktober 2012 13:55
    18 oktober dus de cijfers. Zit er aan te denken (indien de koers redelijk stabiel blijft) een putje te kopen op de 16e of 17e. In hoeverre achten jullie het realistisch dat de markt op dit moment slecht nieuws inprijst waardoor het als een opluchting komt straks, of toch als een shock?
  6. [verwijderd] 4 oktober 2012 14:08
    Steve ik begrijp helemaal niks op dit moment van deze markt ..Met al het slechtte nieuws zou je denken dat de beurzen in elkaar klappen,maar er gebeurt helemaal niks.Wat is de trend?En wat akzo betreft doe ik even niks meer en hou mijn aandelen akzo vast.
  7. [verwijderd] 5 oktober 2012 19:56
    Dat was een mooi herstel vandaag , maar ik was eigenlijk al te laat om weer in te stappen. Maar ik ben deze week zeker ook blij met ASML en wat minder met ASMI
  8. [verwijderd] 10 oktober 2012 13:05
    Die had ik al verkocht. Maar gezien de fluctuatie afgelopen dagen wacht ik met eventueel een nieuwe kopen. Richt mij vooral op het koersverloop in de aanloop (laatste week) naar de cijfers en beslis dan een of twee dagen ervoor of ik nog putje koop. Of indien meerdere kwartaalcijfers van grote spelers tegenvallen die betrekking hebben met china
  9. forum rang 10 voda 11 oktober 2012 17:56
    'Zieke Akzo-topman Büchner blijft langer weg'
    Gepubliceerd op 11 okt 2012 om 17:37 | Views: 117

    AMSTERDAM (AFN) - AkzoNobel zit langer dan gedacht zonder topman. Half september viel bestuursvoorzitter Ton Büchner uit wegens oververmoeidheid. Nu blijkt dat hij de geplande datum van terugkeer, half oktober, niet gaat halen.

    Dat bevestigde Akzo-commissaris Karel Vuursteen donderdag aan televisiezender RTLZ.

    De in april aangetreden Büchner had volgens het bedrijf te veel hooi op zijn vork genomen. Financieel topman Keith Nichols neemt voorlopig zijn taken waar, waar nodig bijgestaan door commissaris Antony Burgmans.
  10. [verwijderd] 11 oktober 2012 19:56
    Mocht hij toch alleen maar overspannen zijn moet dit toch gewoon op te vangen zijn door zijn collega's.Morgen koers gewoon weer flink omhoog.
  11. [verwijderd] 12 oktober 2012 08:19
    Zieke topman blijft lange weg.

    Benieuwd wat dit me de koers gaat doen. Op zich geen reden tot daling maar je weet het nooit met deze markt
  12. forum rang 6 Happy 12 oktober 2012 09:45
    Als de Rabo aan zijn koersdoel vasthoud van ver boven de 50, waarom zou ik dan verkopen op 43?????
    Dividendrendement van ca. 3,5% en koerspotentie? Topmannen genoeg in de wereld.
63 Posts
Pagina: 1 2 3 4 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 25 april

    1. BASF Q1-cijfers
    2. Deutsche Bank Q1-cijfers
    3. Delivery Hero Q1-cijfers
    4. Nestlé Q1-cijfers
    5. Adyen Q1-cijfers
    6. Besi Q1-cijfers
    7. Flow Traders Q1-cijfers
    8. Sanofi Q1-cijfers
    9. Azelis Q1-cijfers
    10. Kinepolis Q1-cijfers
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht