Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Ageas BE0974264930

Laatste koers (eur)

44,060
  • Verschill

    +0,020 +0,05%
  • Volume

    39.313 Gem. (3M) 415K
  • Bied

    44,060  
  • Laat

    44,080  
+ Toevoegen aan watchlist

Ageas winstdraadje

13 Posts
| Omlaag ↓
  1. zilvermeeuw 15 juli 2014 11:49
    Het initiatief:

    Imtech, Bam, KPN, Pharming en consorten, een gokje hier een gokje daar.
    Bedoelt om geld te verdienen, vaak met averechtse uitwerking.

    Als in ervaringsdeskundige is het makkelijker iemand anders op enig moment te melden zijn stukken buiten te zetten.

    Ageas is behoudens de nog lang niet uitgevochten rechtzaken redelijk zeker
    (hoewel de hoeveelheid staatsobligaties van EU landen met name België ook voor problemen kan zorgen)

    In dit draadje wil ik het volgende starten,
    Koers ca €29,50.
    12 keer één euro is een redelijk rendement zeker afgezet tegen gokverliezen in bovengenoemde fondsen.

    Voor de maand juli geef ik op,

    28,80 - 29,80 zilvermeeuw

    Diegene die ook een stand wil opgeven kan dit bericht kopiëren en zijn verwachtte aankoop en verkoopkoers erbij vermelden.
    Op het einde van de maand kijken we wie de euro binnen heeft.
    Wellicht ontstaat er een mooi gemiddelde waar iedereen wat aan heeft En wordt ons ageasforum wellicht wat levendiger.

    Voor de maand erna maken we een nieuw draadje in de week voor dat september aanvangt.
    (Mocht er interesse bestaan, dan zal iemand anders het voor augustus moeten doen daar ik hiervoor volgende maand niet present ben)

    Met vriendelijke groet,

  2. forum rang 4 FORT1944 16 juli 2014 11:17
    Op dit ogenblik niet echt , alleen lees je dat analisten erop gissen dat er iets met de cash moet gebeuren . Bij AGEAS houden ze VOORLOPIG de lippen op elkaar , nog even afwachten !
  3. dulieu 16 juli 2014 14:10
    de draden zitten zo in de war. Zie boven de opzet

    28,80 - 29,80 zilvermeeu
    28,90 - 30,00 dulieu
  4. forum rang 4 FORT1944 16 juli 2014 14:38
    Je kunt ook meedoen bij AGEAS CLUB ,voor een ticket MEN VANDAMME , alleen juist de koers raden , gisteren verschenen op de site .
  5. zilvermeeuw 16 juli 2014 14:54
    Het initiatief:

    Imtech, Bam, KPN, Pharming en consorten, een gokje hier een gokje daar.
    Bedoelt om geld te verdienen, vaak met averechtse uitwerking.

    Als in ervaringsdeskundige is het makkelijker iemand anders op enig moment te melden zijn stukken buiten te zetten.

    Ageas is behoudens de nog lang niet uitgevochten rechtzaken redelijk zeker
    (hoewel de hoeveelheid staatsobligaties van EU landen met name België ook voor problemen kan zorgen)

    In dit draadje wil ik het volgende starten,
    Koers ca €29,50.
    12 keer één euro is een redelijk rendement zeker afgezet tegen gokverliezen in bovengenoemde fondsen.

    Voor de maand augustus

    28,80 - 29,80 zilvermeeuw
    28,90 - 30,00 dulieu

    Diegene die ook een stand wil opgeven kan dit bericht kopiëren en zijn verwachtte aankoop en verkoopkoers erbij vermelden.
    Op het einde van de maand kijken we wie de euro binnen heeft.
    Wellicht ontstaat er een mooi gemiddelde waar iedereen wat aan heeft En wordt ons ageasforum wellicht wat levendiger.

    Voor de maand erna maken we een nieuw draadje in de week voor dat september aanvangt.
    (Mocht er interesse bestaan, dan zal iemand anders het voor augustus moeten doen daar ik hiervoor volgende maand niet present ben)

    Met vriendelijke groet,

    PS er zit wel iets scheef in de opzet. Het was eigenlijk de bedoeling dit voor volgende maand(augustus) op te starten.
    Juli is al half weg.
    Kunt u zich vinden in deze opgave wijziging Dulieu?

  6. zilvermeeuw 16 juli 2014 15:51
    Er bestaat de mogelijkheid dat wij "don't forget to be back before september" over het hoofd zien en te laag zitten.
    Maar we zullen zien.
  7. forum rang 5 Jeliazkov 17 juli 2014 07:26
    Leuk initiatief, Vogelt. Door stabiele koers wellicht minder spannend dan bij de andere door jou genoemde bedrijven. :-)
    (BAM staat voor het eind van het jaar op 2.75, pharming zal vandaag ook een achtbaan zijn met een hoger slot dan opening....)

    Groet.
  8. zilvermeeuw 17 juli 2014 08:29
    Dan zit ik in de categorie saaie beleggers waarschijnlijk.

    De rekensom is niet te moeilijk met een 1000 stuks Ageas.

    De koers van BAM zit nog in de goot(dus op weg naar het putje) als je het mij vraagt.
    1000 stuks daar geeft richting het eind van het jaar mogelijk ook dat verlies.

    Handelen in aandelen doe je volgens mij vooral in bedrijven welke een redelijk solide bodem hebben.

    Maar goed saai is saai maar winst is winst,

    Het spreekt voor zich jeliazkov maar zeker met vriendelijke groet,

  9. forum rang 5 Jeliazkov 17 juli 2014 23:34
    quote:

    zilvermeeuw schreef op 17 juli 2014 08:29:

    Dan zit ik in de categorie saaie beleggers waarschijnlijk.

    De rekensom is niet te moeilijk met een 1000 stuks Ageas.

    De koers van BAM zit nog in de goot(dus op weg naar het putje) als je het mij vraagt.
    1000 stuks daar geeft richting het eind van het jaar mogelijk ook dat verlies.

    Handelen in aandelen doe je volgens mij vooral in bedrijven welke een redelijk solide bodem hebben.

    Maar goed saai is saai maar winst is winst,

    Het spreekt voor zich jeliazkov maar zeker met vriendelijke groet,

    Ha Meeuw, je weet dat ik ook een langetermijn beleggert ben en om die reden ook kies voor een stabiele basis die ageas (en ik dacht ook Fortis) vormt. Edoch: wanneer je denkt dat een ander fonds je binnen een bepaalde termijn een hogere winst kan geven, met weliswaar meestal ook wat meer risico, waarom niet? Allemaal een kwestie van (persoonlijke) afwegingen. Paar maanden terug 30 procent van m'n ageasdingetjes verkocht en PostNL voor terug en inmiddels de deur uit met 20 procent winst totaal, daar waar ageas sindsdien gedaald is. Dan kan er ook wel eens een klein gokje vanaf die dan niet goed lijkt uit te pakken. En uiteraard: zeer vriendelijke groet terug.
  10. forum rang 4 FORT1944 26 juli 2014 11:00
    LT beleggen wint altijd , natuurlijk moet je 't dividend altijd herbeleggen op een dag moet het bedrijf toch iets doen met de ingehouden winsten . Op dit ogenblik is terugkoop van eigen aandelen in , natuurlijk is dit ten nadele van de KT belegger . Bij AGEAS zijn bij schatting 9% van de aandelen op 3 JAAR ingekocht wat de koers natuurlijk opdrijft of zeker ondersteund . Tel dit bij je dividend dan heb je een mooie jaarlijkse return op je investering . Verder een partij verkopen en zo je aankoopkoers naar beneden zetten daar is ook niks mis mee om in iets anders te stappen want er zijn altijd aandelen die eens bodemen .
    Meeuw , je kunt terug naar AGEAS met de winst van POST NL , goede trade .
13 Posts
|Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in