Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Aandeel

TKH Group NL0000852523

Laatste koers (eur)

40,200
  • Verschill

    -0,500 -1,23%
  • Volume

    3.965 Gem. (3M) 87,6K
  • Bied

    40,180  
  • Laat

    40,280  
+ Toevoegen aan watchlist

TKH 2015

301 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 16 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 13 januari 2015 17:48
    TKH staat op een hoop favorieten lijstjes, heeft een aantrekkelijke waardering en heeft vorige jaar mooie resultaten laten zien. Het is een kwestie van tijd voordat dit tot waardering in de koers gaat leiden. Vandaag was helaas een slap dagje ondanks het bericht dat nu ook de ING fondsen aan boord zijn.
  2. forum rang 6 izdp 13 januari 2015 18:12
    Op vele lijstjes staan ze al jaren en de kwestie van tijd maak je zo wel tot 1 van humor.
    Je bericht is niets anders dan wishful thinking.
    Het bestuur heeft bewezen dat ze niets met kleine aandeelhouders op hebben.
    De markt is nog niet zo dom.
  3. [verwijderd] 13 januari 2015 19:40
    quote:

    izdp schreef op 13 januari 2015 18:12:

    Op vele lijstjes staan ze al jaren en de kwestie van tijd maak je zo wel tot 1 van humor.
    Je bericht is niets anders dan wishful thinking.
    Het bestuur heeft bewezen dat ze niets met kleine aandeelhouders op hebben.
    De markt is nog niet zo dom.
    Je negativiteit is onophoudelijk en neemt de vorm aan van herhaaldelijk hetzelfde roepen. Het is jammer dat particulieren niet mee mochten doen in de recente emissie, maar niet onoverkomelijk. Er zijn afgelopen jaar ook genoeg kansen geweest om onder die emissieprijs te kopen, dus dat je toen niet hebt toegeslagen kun je alleen jezelf verwijten. Bovendien geven emissies die ver van te voren bekend zijn ook nog al eens meer koersdruk dan een flitsemissie met directe plaatsing.
  4. [verwijderd] 14 januari 2015 08:07
    Toeleveranciers aan de auto-industrie kunnen terugkijken op een uitstekend 2014. Met name leveranciers van aandrijflijnen en banden boekten grote winsten, met marges van 8 procent of hoger.
    Dat stellen adviesbureaus Roland Berger en Lazard woensdag in een rapport over de sector wereldwijd.

    Volgens de onderzoekers bereikte de winstgevendheid van toeleveranciers afgelopen jaar een recordniveau als gevolg van toenemende productievolumes en een hoge bezettingsgraad. De gemiddelde winstmarge voor belastingen ligt daarbij rond de 7,5 procent, zo is de verwachting.

    De onderzoekers denken dat het groeitempo de komende twee jaar wel wat zal afzwakken.Volgens het rapport groeit de wereldwijde markt voor auto-onderdelen tussen nu en 2020 met circa 125 miljard euro tot een geschat omzetniveau van 800 miljard euro.

    Door: ANP
  5. forum rang 6 izdp 14 januari 2015 14:28
    Je draait de zaak om RW. Ik onderbouw en de enige weerlegging die ik krijg is het nabauwen van het bestuur en wishful thinking.
    Dus dwing je mij wel tot het herhalen van de feiten en tracht ik het achterliggende duidelijk te krijgen.
    Jij kan het jammer vinden als mede-eigenaar en ik blijf het meer dan onfatsoenlijk vinden om de ene eigenaar anders te behandelen dan de andere.
    Feit blijft dat het geld niet direct nodig was voor de random doelen die de directie aangaf. Dus kost dat onnodig rendement.
    Feit blijft dat het tijdsbeeld voor een emissie niet gunstig was.
    Feit blijft dat de koers geen enkele tijd heeft gekregen om te profiteren van de mooie cijfers en dus de emissie voor een belachelijke prijs werd verkocht.

    Mijn vraagtekens blijven dus staan en tot nog toe zijn er alweer 2 maanden nutteloos emissiegeld naar de vogeltjes. En die vogeltjes heten tot nog toe de banken.

    En mezelf verwijten omdat ik goedkoper had gekund????? Wat een onzin. Dan had ik eerst het risico gelopen en was ik als beloning over een nog veel groter portie bestolen.
  6. [verwijderd] 14 januari 2015 14:39
    quote:

    RW1984 schreef op 13 januari 2015 17:48:

    TKH staat op een hoop favorieten lijstjes, heeft een aantrekkelijke waardering en heeft vorige jaar mooie resultaten laten zien. Het is een kwestie van tijd voordat dit tot waardering in de koers gaat leiden. Vandaag was helaas een slap dagje ondanks het bericht dat nu ook de ING fondsen aan boord zijn.
    Ikzelf heb TKH en heb wel koersdoelen van 30 euro en hoger zien staan, maar ik heb TKH niet op zogenaamde favorietenlijstjes zien staan, behalve dan op mijn eigen favorietenlijstje, maar daar staan dan ook meer dan 20 aandelen op.
  7. forum rang 10 voda 18 januari 2015 14:58
    TKH betaalt flink voor rest Augusta

    ZONDAG 18 JANUARI 2015, 13:37 uur | 425 keer gelezen

    HAAKSBERGEN (AFN) - TKH Group heeft fors meer betaald voor de resterende aandelen die het nog niet van Augusta Technologie in bezit had. Overnameprooi Augusta maakte bekend dat de prijs voor de zogeheten squeeze-out is vastgesteld op 31,15 euro per aandeel in contanten.
    TKH Group was eerder bereid 30,49 euro te betalen per aandeel in contanten in de uitrookprocedure, nadat TKH een belang van ruim 91 procent in handen had gekregen. De prijs die de resterende aandeelhouders krijgen ligt fors hoger dan het bedrag dat de rest kreeg, dat was 23 euro per aandeel.

    TKH gaat de Duitse dochter TKH Technologie Deutschland samenvoegen met Augusta.

  8. [verwijderd] 19 januari 2015 11:09
    quote:

    voda schreef op 18 januari 2015 14:58:

    TKH betaalt flink voor rest Augusta

    ZONDAG 18 JANUARI 2015, 13:37 uur | 425 keer gelezen

    HAAKSBERGEN (AFN) - TKH Group heeft fors meer betaald voor de resterende aandelen die het nog niet van Augusta Technologie in bezit had. Overnameprooi Augusta maakte bekend dat de prijs voor de zogeheten squeeze-out is vastgesteld op 31,15 euro per aandeel in contanten.
    TKH Group was eerder bereid 30,49 euro te betalen per aandeel in contanten in de uitrookprocedure, nadat TKH een belang van ruim 91 procent in handen had gekregen. De prijs die de resterende aandeelhouders krijgen ligt fors hoger dan het bedrag dat de rest kreeg, dat was 23 euro per aandeel.

    TKH gaat de Duitse dochter TKH Technologie Deutschland samenvoegen met Augusta.

    Dat was toch al min of meer bekend?
  9. Drentenier1 20 januari 2015 10:58
    De chart begint er wel erg mooi uit te zien. izdp, als ik jou was zou ik er maar snel instappen want voor je het weet mis je de boot..........
  10. forum rang 6 izdp 20 januari 2015 21:05
    Ja Rw, het enige nieuws was dat het veel meer, nog meer is geworden.
    Zal zo'n 4 a 500k extra kosten.

    En Drentenier op welke kaart doel je? Je wenskaart van 2014 met koersdoel 30 ligt onder het stof en spinnenweb. Nieuwe wenskaart van 2015 dus?
    Want van het kaartje TKH valt er nog weinig te genieten. Ik herinner je maar even: 1 jaar geleden stond de koers op 27+. Daar staat de koers nu nog steeds niet. De index van de amx veegt de vloer nog aan met TKH.
    Dus om na 1 hele mooie dag -fikse stijging met veel omzet- al victorie te gaan kraaien lijkt mij jezelf bedotten.
  11. forum rang 10 voda 21 januari 2015 16:30
    TKH bij Top Picks van Theodoor Gilissen

    WOENSDAG 21 JANUARI 2015, 12:36 uur | 1996 keer gelezen

    AMSTERDAM (AFN) - Het aandeel TKH is door Theodoor Gilissen toegevoegd aan de zogenoemde NL Top Picks lijst. Dat werd woensdag bekendgemaakt.
    Analist Joost van Beek verwacht voor het bedrijf gemiddeld een dubbelcijferige winstgroei de komende jaren. Dat komt door “de goede positionering waarmee van structurele ontwikkelingen zoals vergrijzing en robotisering geprofiteerd kan worden”. Het dividendrendement bedraagt 3,6 procent, zo merkte de marktvorser op.

    Het advies is aanbevolen, bij een koersdoel van 30 euro. Het aandeel TKH noteerde woensdag omstreeks 12.40 uur 0,6 procent lager op 26,27 euro.

    Theodoor Gilissen haalde het aandeel Ahold (plus 0,6 procent) overigens van de Top Picks lijst af. Het advies is niet-aanbevolen.

  12. forum rang 6 izdp 21 januari 2015 17:58
    Ach drentenier, je weet wat ik van ta en dit fonds heb gezegd.
    Welbedoeld nam je in maart 2014 afscheid van boskalis en stapte je in tkh.
    Helaas.
    Dus ik wacht de ontwikkeling en duiding van de onbegrijpelijke domme actie van het bestuur. Tenzij .....
    Zag stomtoevallig vandaag dat bartjens er ook een kritisch stukje aan had gewijd.

    En theodoortje heeft al sinds augustus het aandeel van een koopadvies voorzien. Koersdoel 30 euro. Die denkt a la reclame: herhalen, herhalen, herhalen.
    Overigens kan die marktvorser niet rekenen. Dividendrendement 3% en geen 3,6%.
  13. Drentenier1 21 januari 2015 19:06
    Beste izdp,

    Inderdaad bk verkocht op 37, maar mijn totaalrendement op tkh is inmiddels hoger dan blijven zitten in bk. Overigens een koersdoel van 30 is voor 2015 vrij conservatief, denk eerder aan 40. Overigens, wanneer je mij in de gaten houdt.......overweeg dan een belegging in porceleyne fles. Was al een van de grote winnaars in 2014 en met de recente toeristencijfers lijkt er voor dit jaar nog wel wat in de fles te zitten. En van theodoortje was ik vroeger direkteur voordat ik op mijn 45ste ging drenthenieren.......'...'
  14. [verwijderd] 21 januari 2015 19:26
    quote:

    izdp schreef op 21 januari 2015 17:58:

    Ach drentenier, je weet wat ik van ta en dit fonds heb gezegd.
    Welbedoeld nam je in maart 2014 afscheid van boskalis en stapte je in tkh.
    Helaas.
    Dus ik wacht de ontwikkeling en duiding van de onbegrijpelijke domme actie van het bestuur. Tenzij .....
    Zag stomtoevallig vandaag dat bartjens er ook een kritisch stukje aan had gewijd.

    En theodoortje heeft al sinds augustus het aandeel van een koopadvies voorzien. Koersdoel 30 euro. Die denkt a la reclame: herhalen, herhalen, herhalen.
    Overigens kan die marktvorser niet rekenen. Dividendrendement 3% en geen 3,6%.

    Waar staat dat stukje van Bartjens? In het FD zie ik vandaag een stuk over Macintosh en niet over TKH.
  15. forum rang 6 izdp 21 januari 2015 20:17
    Beste drentenier, nu reken je net zo vreemd als de marktvorser van theodoortje. Bedrijfskwaal of heet dat bedrijfskwaliteit?

    Dividendrendement van boskalis was hoger dan tkh, dus daar zit al wat verlies voor je totaalrendement. Gauw vergeten maar.
    Dan zeg je voor 37 bk verkocht en vandaag noteert bk 41,88 = ruim 13% rendement.
    Dan tkh. Koop je ergens rond 20 maart, dus plusminus voor 25,30. Koers staat nu op 26,86 = ruim 6% rendement.

    En nee, ik volg je niet. Puur door dit forum en je opmerkingen. Porceleyne ken ik overigens onvoldoende om er ook maar iets zinnigs over te kunnen zeggen. Delfts blauw en dat soort aardewerk is bepaald niet mijn smaak en dat helpt zeker niet.
    Wellicht heeft een chinees er nog eens zin in.
  16. forum rang 6 izdp 21 januari 2015 20:23
    Rw, ik kwam het toevallig tegen via oldtimers. Het artikel is al oud en heb ik toentertijd gemist. Als ik me goed herinner rond 20 november 2014.
  17. [verwijderd] 21 januari 2015 22:14
    quote:

    izdp schreef op 21 januari 2015 20:23:

    Rw, ik kwam het toevallig tegen via oldtimers. Het artikel is al oud en heb ik toentertijd gemist. Als ik me goed herinner rond 20 november 2014.
    Het zal een tegenvaller zijn geweest dat die uitrook procedure tot een veel hogere prijs heeft geleidt, maar ik zou me vooral in de maling genomen voelen als ik Augusta aandeelhouder was geweest en mijn aandelen voor 23 euro had verkocht.
  18. forum rang 6 izdp 21 januari 2015 23:28
    Het artikel ging niet over de overname(som) van augusta, maar over de vreemde emissie.
301 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 16 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 16 april

    1. China economische groei eerste kwartaal 5% (YoY) volitaliteit verwacht
    2. China industriële productie maart
    3. China detailhandelsverkopen maart
    4. B&S Group Q4-cijfers
    5. Fastned Q1-cijfers
    6. VK werkloosheid feb
    7. SBM Offshore $0,83 ex-dividend
    8. PostNL jaarvergadering
    9. Kendrion €0,45 ex-dividend
    10. EU handelsbalans feb
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht