Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Aandeel

Arrowhead Pharmaceuticals US04280A1007

Vertraagde koers (usd)

24,020
  • Verschill

    -0,680 -2,75%
  • Volume

    878.553 Gem. (3M) 1,3M
  • Bied

    24,000  
  • Laat

    25,030  
+ Toevoegen aan watchlist

Forum Arrowhead Research geopend

8.367 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 419 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. IEX - Forummoderator 27 oktober 2015 06:26
    Van de Arrowhead website:

    Arrowhead Research Corporation develops novel drugs to treat intractable diseases by silencing the genes that cause them. Using the broadest portfolio of RNA chemistries and efficient modes of delivery, Arrowhead therapies trigger the RNA interference mechanism to induce rapid, deep and durable knockdown of target genes. Arrowhead’s most advanced drug candidate in clinical development is ARC-520, which is designed to treat chronic hepatitis B infection by inhibiting the production of all HBV gene products. The goal is to reverse the immune suppression that prevents the body from controlling the virus and clearing the disease. Arrowhead’s second clinical candidate is ARC-AAT, a treatment for a rare liver disease associated with a genetic disorder that causes alpha-1 antitrypsin deficiency.
  2. TheAdmiral 17 december 2015 19:48
    Zeer veelbelovend aandeel. Zowel op Seeking Alpha als het buitengewoon actieve ARWR (= Arrowhead Research) Yahoo message board forum, is buitengewoon veel interessante informatie over dit interessante aandeel (met breed toepasbare, zeer onderscheidende technologie) te vinden. Na de recente publicatie van goede onderzoeksresultaten lijkt de koers eindelijk wat in beweging te komen.
  3. forum rang 5 RW1963 3 oktober 2017 18:33
    9 maanden geleden schreef ik; wat een daling!!!
    Nu oktober 2017 is er weer een mooie opwaartse stijging.
    Wat verwachten jullie van dit aandeel?
  4. forum rang 10 DeZwarteRidder 19 juni 2018 19:09

    Shares of the California-based biotech jumped double digits in afternoon trading

    Arrowhead Pharmaceuticals Inc (NASDAQ:ARWR) has completed enrollment of a Phase 1 clinical study of its liver drug.

    The biotech is developing ARO-AAT, an RNA interference therapeutic that treats a rare genetic liver disease associated with alpha-1 antitrypsin deficiency.

    Shares of the California-based biotech surged nearly 25% to US$13.82 in Monday afternoon trading.

    The study will include seven groups of adult volunteers in which 16 will receive a placebo and 28 will receive single or multiple doses of varying milligrams.

    “The ARO-AAT Phase 1 study provides the first readout on pharmacologic activity for a therapeutic leveraging our proprietary Targeted RNAi Molecule, or TRiM™, platform. We have escalated above a dose that we believe achieves maximal activity, and all doses to date appear to be generally well-tolerated,” said CEO Chris Anzalone in a press release.
  5. forum rang 10 DeZwarteRidder 20 juni 2018 21:12
    quote:

    RW1963 schreef op 20 juni 2018 21:05:

    Hoe denk jij over Arrowhead DZR?
    In een ver verleden heb ik het gevolgd; ik heb geen idee van de huidige situatie.
  6. forum rang 5 RW1963 20 juni 2018 21:19
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 20 juni 2018 21:12:

    [...]
    In een ver verleden heb ik het gevolgd; ik heb geen idee van de huidige situatie.
    OK. In het begin van het jaar nog ca. $ 4,-. gisteren ca. $ 14,-. Vandaag $ 1,- er af. Hopelijk daalt het niet verder.
  7. forum rang 5 RW1963 30 juli 2018 19:37
    En verkocht.
    Vandaag al meer dan 20% daling. Ik heb mijn bescheiden winst gepakt.
  8. forum rang 6 Tom3 20 september 2018 16:28
    Ingestapt een paar weken geleden voor de 40% jump. Daarna een beetje te duur bijgekocht. Extreem volatiel aandeel. Het leuke van RNAi aandelen is wel dat als er proof of concept is en de bijwerkingen zijn acceptabel, dat het heel snel kan gaan. Arrowhead is al heel lang bezig en heeft heel veel op de plank liggen. Nu het hepatitis medicijn veelbelovend lijkt zou de sky zomaar de limit kunnen zijn.
  9. forum rang 6 Tom3 5 oktober 2018 00:03
    Vandaag 17% haircut na een toch wel, in mijn ogen, goede deal, met J&J op het gebied van hepatitis B. Naast $ 175 mio upfront en $ 75 mio equity (koers $ 23) + 15% royalties waardoor het totale pakket op $ 3,7 miljard uitkomt. In de premarket stond het aandeel nog op 20% winst! Ik heb van de gelegenheid maar gebruik gemaakt door 600 stuks bij te kopen op $ 15,78. De plank begint al behoorlijk te buigen. Arrowhead kan zich nu helemaal op AAT storten, dat naar verluid $ 5 miljard waard zou kunnen zijn. Hepatitis B wordt ook ook door andere RNA spelers als speelveld onderkend. Bij AAT ( een erfelijke lever aandoening die tot nu toe alleen met een lever transplantatie kan worden bestreden) is minder concurrentie (Alnylam zit ook in een fase 1 trial). Verder kunnen ook long en hartkwalen en zelfs kanker in het vizier worden genomen. De wereld van de RNA techniek is schier eindeloos.
  10. forum rang 10 DeZwarteRidder 5 oktober 2018 20:52
    quote:

    geluk_verder schreef op 5 oktober 2018 19:32:

    en weer in vrije val, dit lijkt me niet meer normaal te zijn. Ook hier een overname in de maak?
    Dit is volkomen normaal voor dit soort aandelen.
  11. forum rang 6 Tom3 6 oktober 2018 09:27
    quote:

    geluk_verder schreef op 5 oktober 2018 19:32:

    en weer in vrije val, dit lijkt me niet meer normaal te zijn. Ook hier een overname in de maak?
    De short interest bedroeg een paar weken geleden circa 14 miljoen aandelen, dat is bijna de helft van de free float. Dit zorgt voor explosiegevaar als er goede berichten komen. Ik heb er wel vertrouwen in dat hun AAT programma en ook hun oplossing voor nierkanker een succes wordt nu hun TRIM platform (die de RNA reparatie op de plek van bestemming moet brengen) heel weinig bijwerkingen vertoont. ProQR heeft aangetoond dat medicijnen in de vorm van RNA manipulatie zeer wel werkzaam kunnen zijn voor kwalen die tot nu toe niet te verhelpen waren. Arrowhead heeft een aantal jaren geleden een de complete IP (intellectual property) portefeuille op RNA gebied van Novartis overgenomen waardoor het bedrijf nu in een stroomversnelling kan geraken.
8.367 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 419 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in
Premium

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van BeursDuivel en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 55% korting!

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 16 april

    1. China economische groei eerste kwartaal 5% (YoY) volitaliteit verwacht
    2. China industriële productie maart
    3. China detailhandelsverkopen maart
    4. B&S Group Q4-cijfers
    5. Fastned Q1-cijfers
    6. VK werkloosheid feb
    7. SBM Offshore $0,83 ex-dividend
    8. PostNL jaarvergadering
    9. Kendrion €0,45 ex-dividend
    10. EU handelsbalans feb
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht