Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Aandeel

TKH Group NL0000852523

Laatste koers (eur)

40,400
  • Verschill

    -0,300 -0,74%
  • Volume

    54.885 Gem. (3M) 87,6K
  • Bied

    40,100  
  • Laat

    40,720  
+ Toevoegen aan watchlist

TKH 2016

35 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste | Omlaag ↓
  1. Tilburg013 14 juni 2016 11:15
    quote:

    Tilburg013 schreef op 13 oktober 2015 20:49:

    Vandaag ingestapt op €31,505 met een bescheiden positie.
    Vandaag wederom opnieuw ingestapt op €30,95
  2. forum rang 4 nb 20 juni 2016 17:01
    quote:

    Tilburg013 schreef op 14 juni 2016 11:15:

    [...]

    Vandaag wederom opnieuw ingestapt op €30,95

    beter getimed dan ik, ben net vandaag weer ingestapt. Je ligt 1,40euro voor
  3. forum rang 10 voda 5 juli 2016 16:08
    Beursblik: Kepler Cheuvreux verlaagt koersdoel TKH naar 39,00 euro

    Koopadvies gehandhaafd.

    Kepler Cheuvreux heeft het koersdoel voor TKH Group verlaagd van 40,00 naar 39,00 euro met een ongewijzigde koopaanbeveling. Dit bleek dinsdag uit een sectorrapport.

    "Vanwege Brexit verhogen wij voor Europese aandelen de risico premie en de cost of equity", aldus analist Peter Olofsen in een toelichting op de koersdoelverlaging.

    Op een rood Damrak leverde TKH Group dinsdag 1,4 procent in op 29,80 euro.

    Door: ABM Financial News.

    Info@abmfn.nl

    Redactie: +31(0)20 26 28 999

    Copyright ABM Financial News. All rights reserved

    (END) Dow Jones Newswires
  4. vlinderElsje 20 juli 2016 12:02
    Er wordt niet veel gepost hier (dus gelukkig ook weinig onzin). Verbaast me eerelijk gezegd wel voor zo'n parel: alleen maar koopadviezen en nog ver onder het koersdoel! Ik ben gisteren bescheiden ingestapt op 31.00 euro, heb het idee dat ik daar niet verkeerd aan doe ;-)
    Succes allen!
  5. forum rang 5 Endless 20 juli 2016 12:06
    quote:

    vlinderElsje schreef op 20 juli 2016 12:02:

    Er wordt niet veel gepost hier (dus gelukkig ook weinig onzin). Verbaast me eerelijk gezegd wel voor zo'n parel: alleen maar koopadviezen en nog ver onder het koersdoel! Ik ben gisteren bescheiden ingestapt op 31.00 euro, heb het idee dat ik daar niet verkeerd aan doe ;-)
    Succes allen!
    Het is een heerlijk aandeel met goed dividend voor de LT voor mij dus volg ik het niet zo goed als anderen aandelen in mijn porto Je weet wat ze zeggen hoe saaier hoe beter Bedrijf is lekker constructief bezig
  6. forum rang 10 voda 5 oktober 2016 16:25
    KBC gaat TKH volgen met koopadvies

    Gepubliceerd op 5 okt 2016 om 08:54 | Views: 1.762

    AMSTERDAM (AFN) - Analisten van KBC Securities gaan het aandeel TKH volgen met een buy-advies en een koersdoel van 43 euro. Dat werd woensdag bekendgemaakt.
    Volgens de kenners richt TKH zich op ,,zeven verticale groeimarkten'' die de afgelopen jaren een solide groeiplatform bleken. KBC denkt dat die trend de komende jaren aan zal houden.

    Het aandeel TKH sloot dinsdag op 34,96 euro.
  7. forum rang 4 nb 6 oktober 2016 15:00
    quote:

    Oneoff schreef op 20 juli 2016 12:06:

    [...]
    Het is een heerlijk aandeel met goed dividend voor de LT voor mij dus volg ik het niet zo goed als anderen aandelen in mijn porto Je weet wat ze zeggen hoe saaier hoe beter Bedrijf is lekker constructief bezig
    geldt ook voor mij, nog steeds, lekker rustig
  8. forum rang 10 voda 31 oktober 2016 16:19
    'Bandenorders drukken resultaat TKH'

    Gepubliceerd op 31 okt 2016 om 12:01 | Views: 1.864

    AMSTERDAM (AFN) - Bij de kwartaalcijfers die TKH donderdag voorbeurs publiceert zal weer bovengemiddeld aandacht zijn voor de bestellingen uit de bandenindustrie. Analisten van ING houden rekening met een lagere omzet en een lager bedrijfsresultaat, doordat bestellingen lager uitvielen.

    ING verwacht dat TKH in het derde kwartaal voor 70 miljoen euro aan orders op het gebied van banden heeft ontvangen. Dat zou volgens de bank in lijn zijn met de zwakke eerste jaarhelft. In het derde kwartaal van 2015 werd nog voor 80 miljoen euro aan banden besteld.

    Dat juist de bandenorders het sentiment zullen bepalen komt volgens ING doordat de divisies Building en Telecom naar verwachting stabiele resultaten laten zien. Daarmee wordt de vergelijkingsbasis vergemakkelijkt, menen de marktvorsers.

    De bank verwacht dat TKH zijn omzet vorig kwartaal op autonome basis met 4,3 procent heeft zien krimpen. Daarbij zet TKH naar verwachting een lager resultaat (ebita) dan een jaar eerder in de boeken bij een lagere marge. Verder wordt verwacht dat TKH de nettoschuld verder heeft teruggebracht.
  9. Tilburg013 1 november 2016 19:50
    quote:

    Tilburg013 schreef op 14 juni 2016 11:15:

    [...]

    Vandaag wederom opnieuw ingestapt op €30,95

    Uitgestapt op € 34,95 (stop-loss). Blijf nog steeds positief over TKH maar verwacht toch een daling komende donderdag, waarna ik ze hopelijk weer kan oppakken. Succes komende dagen.
  10. forum rang 10 voda 3 november 2016 16:37
    Beursblik: TKH haalt doelstellingen 2016 gemakkelijk

    NIBC voorziet sterk vierde kwartaal voor bandenbouwmachines.

    (ABM FN-Dow Jones) TKH Group kan vrij eenvoudig voldoen aan zijn eigen verwachtingen voor 2016. Dit schreef analist Martijn den Drijver van NIBC in reactie op de cijfers over het derde kwartaal van TKH.

    Den Drijver stelde dat de trendverbetering zichtbaar is in de autonome groei, de operationele marge en de orderintake. De divisie Industrial Solutions stelde in de ogen van de analist evenwel licht teleur.

    Volgens de analist tekende zich in het derde kwartaal bij Industrial Solutions nog geen opleving af, terwijl het bedrijf deze voor de tweede jaarhelft wel voorzag bij de toelichting op de resultaten over het eerste halfjaar. Dit impliceert volgens Den Drijver dat het vierde kwartaal erg sterk moet worden voor de tak die machines maakt waar banden mee kunnen worden geproduceerd, een van de redenen waarom NIBC verwacht dat TKH Group zijn doelstelling voor dit jaar vrij makkelijk kan halen.

    Het advies op het aandeel TKH Group staat bij NIBC op Kopen met een koersdoel van 39,00 euro. Het aandeel noteerde donderdag op een groen Damrak 1,8 procent lager op 33,39 euro.

    Door: ABM Financial News.

    info@abmfn.nl

    Redactie: +31(0)20 26 28 999

    Copyright ABM Financial News. All rights reserved

    (END) Dow Jones Newswires
  11. forum rang 4 nb 3 november 2016 22:56
    quote:

    Tilburg013 schreef op 1 november 2016 19:50:

    [...]

    Uitgestapt op € 34,95 (stop-loss). Blijf nog steeds positief over TKH maar verwacht toch een daling komende donderdag, waarna ik ze hopelijk weer kan oppakken. Succes komende dagen.
    goed gedaan.
    En nu weer terug?
    Ik ben erin gebleven, verwacht zomaar een keer weer de 36 te zien, al duurt het tot volgend jaar. Mooi stabiel bedrijf
  12. forum rang 10 voda 19 december 2016 16:21
    Beursblik: Theodoor Gilissen publiceert favorietenlijst 2017

    Ahold Delhaize, ASMI, BAM en THK geselecteerd.

    (ABM FN-Dow Jones) Theodoor Gilissen Bankiers heeft de favoriete aandelen voor 2017 geselecteerd. Voor komend jaar adviseert de private bank Ahold Delhaize, ASM International, BAM Groep, TKH Group en het Amerikaanse Schlumberger.

    Volgens de analisten van de private bank zullen aandeelhouders en klanten de vruchten plukken van de krachtenbundeling tussen het Nederlandse Ahold en het Belgische Delhaize. "De fusie, die nodig is om aan de scherpe concurrentie met name in de Amerikaanse markt het hoofd te bieden, leidt tot meer dan 500 miljoen euro netto kostenvoordelen en tot een breder assortiment voor de klant", aldus de analisten, die een koersdoel van 23,00 euro hanteren voor het aandeel Ahold Delhaize. Zij verwachten een dubbelcijferige winstgroei per aandeel, terwijl de financiële positie "solide" is.

    ASMI zal volgens de analisten vooral profiteren van de nieuwe technologie Atomic Layer Deposition, kortweg ALD. ASMI verwacht een verdubbeling van de markt voor ALD in 2018 of 2019, gerekend tegen de marktomvang in 2015. Theodoor Gilissen sluit daarbij niet uit dat in de consolidatieslag die plaatsvindt, er een partij interesse zal tonen voor de marktleider in ALD. Het koersdoel is 50,00 euro.

    BAM Groep zal 2017 "echt met een schone lei" kunnen beginnen, aldus Theodoor Gilissen. Alle risicoprojecten uit het verleden zijn uit de portefeuille verdwenen en de marktomstandigheden verbeteren bijna over de hele linie met hogere investeringen in woningbouw en infrastructuur. "Intern is de organisatie opgeschoond en is de beheersing van het werkkapitaal sterk verbeterd", voegden de marktkenners daar nog aan toe. Theodoor Gilissen hanteert een koersdoel van 5,40 euro voor BAM en meent dat bij een winstherstel ook gedacht zal worden aan de aandeelhouder met een dividend payout van 40 procent.

    Bij TKH Group verbeterden de afgelopen jaren de winsten en de marges. "Dit kwam voort uit een verbreding van de productenportefeuille met veel investeringen in innovatie." Deze trend zal na een iets lager resultaat in 2016 volgens de analisten gecontinueerd kunnen worden. Daarbij profiteert TKH er volgens Theodoor Gilissen van dat het opereert in markten met hoge toetredingsdrempels. "Ons koersdoel voor deze solide groeionderneming is 39,00 euro", aldus de analisten.

    Buiten deze namen noemde Theodoor Gilissen ook het Amerikaanse Schlumberger als interessante belegging. Zij mikken op een herstel van de prijzen voor technische oliedienstverleners. Onder druk van de dalende olieprijs kromp de omzet van Schlumberger met tientallen procenten, "maar het bedrijf wist vrijwel ieder kwartaal nog een positieve vrije kasstroom te behalen". Gezien het huidige voorzichtige herstel in de investeringscyclus zal Schlumberger volgend jaar volgens Theodoor Gilissen waarschijnlijk alweer ruimte krijgen om de prijzen te verhogen. "De kans om zo'n mooi bedrijf tegen een relatief lage prijs aan te schaffen komt maar weinig voor", aldus de analisten.

    Door: ABM Financial News.

    info@abmfn.nl

    Redactie: +31(0)20 26 28 999

    Copyright ABM Financial News. All rights reserved

    (END) Dow Jones Newswires
  13. forum rang 10 voda 30 december 2016 10:58
    Allianz verkleint belang in TKH Group licht

    Kapitaalbelang minder dan vijf procent.

    (ABM FN-Dow Jones) Allianz Global Investors heeft een iets kleiner belang in TKH Group gemeld. Dit bleek uit een melding in het kader van de Wet op het financieel toezicht, gedateerd op 28 december 2016.

    Allianz meldde een kapitaalbelang van 4,98 procent met een dito stemrecht.

    Op 8 december dit jaar meldde Allianz nog een kapitaalbelang van 5,04 procent met eenzelfde stemrecht.

    Wet op het financieel toezicht

    De melding valt onder de Wet melding zeggenschap, die sinds 1 januari 2007 onder de overkoepelende Wet op het financieel toezicht valt. Volgens deze wet moeten aandeelhouders met een belang groter dan 3 procent elke wijziging in hun belang melden bij het overschrijden van de volgende drempelwaarden: 3, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 40, 50, 60, 75 en 95 procent. Dit geldt zowel bij het opbouwen als het afbouwen van een belang.

    Door: ABM Financial News.

    info@abmfn.nl

    Redactie: +31(0)20 26 28 999

    Copyright ABM Financial News. All rights reserved

    (END) Dow Jones Newswires
  14. forum rang 10 voda 5 januari 2017 16:18
    BlackRock vergroot belang in TKH Group

    Zowel kapitaalbelang als stemrecht verhoogd.

    (ABM FN-Dow Jones) BlackRock heeft een groter belang in TKH Group gemeld. Dit bleek uit een melding in het kader van de Wet op het financieel toezicht, gedateerd op 3 januari 2017.

    BlackRock meldde een kapitaalbelang van 3,00 procent met een stemrecht van 3,13 procent.

    Op 20 december 2016 meldde BlackRock nog een eerste kapitaalbelang van 2,89 procent met een stemrecht van 3,02 procent.

    Wet op het financieel toezicht

    De melding valt onder de Wet melding zeggenschap, die sinds 1 januari 2007 onder de overkoepelende Wet op het financieel toezicht valt. Volgens deze wet moeten aandeelhouders met een belang groter dan 3 procent elke wijziging in hun belang melden bij het overschrijden van de volgende drempelwaarden: 3, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 40, 50, 60, 75 en 95 procent. Dit geldt zowel bij het opbouwen als het afbouwen van een belang.

    Door: ABM Financial News.

    info@abmfn.nl

    Redactie: +31(0)20 26 28 999

    Copyright ABM Financial News. All rights reserved

    (END) Dow Jones Newswires
35 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 16 april

    1. China economische groei eerste kwartaal 5% (YoY) volitaliteit verwacht
    2. China industriële productie maart
    3. China detailhandelsverkopen maart
    4. B&S Group Q4-cijfers
    5. Fastned Q1-cijfers
    6. VK werkloosheid feb
    7. SBM Offshore $0,83 ex-dividend
    8. PostNL jaarvergadering
    9. Kendrion €0,45 ex-dividend
    10. EU handelsbalans feb
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht