Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Accell Group NL0009767532

Laatste koers (eur)

57,550
  • Verschill

    0,000 0,00%
  • Volume

    0
  • Bied

    -  
  • Laat

    -  
+ Toevoegen aan watchlist

Accel 2018

960 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 48 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Bluescreen 3 januari 2018 18:58
    Ook met tegenwind kom je met een e-bike van Accell goed vooruit!
    Meneer Pon heeft er wellicht ook al één of meer aangeschaft (geen last
    van sjoemelsoftware).
  2. [verwijderd] 6 januari 2018 07:45
    Nou sinds ik deze week ingestapt ben, heeft de koers geen tegenwind ondervonden; gisteren maar al wat bijgekocht, en dat blijf ik doen tot de 24.00 bereikt is. En dan komt het lange wachten, want ik heb ze voor de langere termijn. Met een dividend van ruim 3% en wat koerswinst ben ik dan tevreden.
  3. Rikky007 7 januari 2018 14:44
    Iedereen een mooi Accell jaar gewenst!

    De cijfers van 2017 zullen niet best zijn. Het meeste is echter al bekend en dat is goed.
    Het gaat vooral om de outlook voor 2018. En of er eventueel nog meer afgeschreven gaat worden en de kosten die nog gemaakt moeten worden voor de veranderingen.

    Eerst maar weer een paar puts geschreven voor maart 2018. Een mooie maand hiervoor ook om wat op te pikken. Laat de tijd zijn werk maar doen.

    Groeten Rikky
  4. Rikky007 18 januari 2018 22:49
    Dat zal niet het geval zijn. De oude koppen “Accell fietst met tegenwind” zullen weer te zien zijn.

    Gr. Rikky
  5. Rikky007 22 februari 2018 18:07
    Mooi koersverloop afgelopen periode. Het lijkt erop dat bodem is bereikt en er een vorming van hoofd-schouder patroon plaatsvind.

    Gr. Rikky
  6. Omegaplan 27 februari 2018 20:05
    Boerenverstand. Is die overname door Pon nog doorgegaan ? Ze hadden toch in de boeken gekeken en mochten alleen al daarom die toko overnemen?
  7. me_n 28 februari 2018 16:50
    Zo te zien niet he Omegaplan. Denken jullie dat die overname alsnog komt?
  8. sjrapel 1 maart 2018 12:30
    Met de ontwikkeling van het aandeel in de laatste maanden zou dat erg aan te bevelen zijn. Een blinde chauffeur aan het stuur.
  9. sjrapel_ 1 maart 2018 23:49
    De aandeelhouder ziet wat maar hoort niets. Het management heeft legio mogelijkheden om te communiceren maar ziet dat niet zitten?
  10. Rikky007 3 maart 2018 01:14
    Bodem lijkt meer op drijfzand. Hele rare situatie en ik dacht dat RSI bijna niet lager kon, sterk oversold gebied. Toch nog verkopers. Weinig omzet maar toch een paar die meer weten lijkt me.

    De oorzaak kan volgens mij zijn dat de compensabele verliezen in Amerika toch in 1 keer genomen moeten worden door het beleid van Trump. Dus niet gewoon slechte cijfers, maar héle slechte cijfers over 2017. Dit zegt gelukkig niets over 2018, maar kan het dividend extra negatief beïnvloeden. We zullen het weten komende vrijdag.

    Gr. Rikky

    ps: overname = dream on
  11. forum rang 6 keffertje 3 maart 2018 07:30
    quote:

    Rikky007 schreef op 3 maart 2018 01:14:

    Bodem lijkt meer op drijfzand. Hele rare situatie en ik dacht dat RSI bijna niet lager kon, sterk oversold gebied. Toch nog verkopers. Weinig omzet maar toch een paar die meer weten lijkt me.

    De oorzaak kan volgens mij zijn dat de compensabele verliezen in Amerika toch in 1 keer genomen moeten worden door het beleid van Trump. Dus niet gewoon slechte cijfers, maar héle slechte cijfers over 2017. Dit zegt gelukkig niets over 2018, maar kan het dividend extra negatief beïnvloeden. We zullen het weten komende vrijdag.

    Gr. Rikky

    ps: overname = dream on
    Dividend wordt niet beinvloed door non cash item (zoals afwaardering compensabel verlies)
  12. forum rang 7 ketchup 6 maart 2018 09:24

    denk dat er voor dit aandeel veel opwaarts potentieel zit, de aderlating op de koers was mi voornamelijk ontgoocheling dat het niet tot een overname kwam
  13. Biobert 8 maart 2018 10:40
    quote:

    Maeseke1 schreef op 8 maart 2018 10:02:

    Krijgen we eindelijk weer koersen van 24-25 ?
    Of zouden er morgen bij de presentatie van de jaarcijfers nog lagere koersen op ons bord worden geserveerd.
960 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 48 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in
Premium

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van BeursDuivel en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 55% korting!