Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Aandeel

OCI NL0010558797

Laatste koers (eur)

24,410
  • Verschill

    -0,170 -0,69%
  • Volume

    191.580 Gem. (3M) 416K
  • Bied

    24,120  
  • Laat

    24,920  
+ Toevoegen aan watchlist

OCI - 2020

5.859 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 293 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 10 DeZwarteRidder 24 december 2019 11:54
    Our global product stewardship program ensures materials are processed and manufactured, handled, stored, distributed and used in a way which safeguards health, occupational and public safety, and the environment.

    Nitrogen Fertilizers
    Anhydrous Ammonia

    IFCo Anhydrous Ammonia Fertilizer Grade
    Download PDF 0.13 MB

    IFCo Anhydrous Ammonia Commercial Grade
    Download PDF 0.13 MB

    OCI Nitrogen Anhydrous Ammonia
    Download PDF 1.80 MB

    Granular Urea

    IFCo Granular Urea 46%
    Download PDF 0.14 MB

    Calcium Ammonium Nitrate

    OCI Nitrogen CAN
    Download PDF 6.74 MB

    Urea Ammonium Nitrate

    IFCo UAN 28%
    Download PDF 0.13 MB

    IFCo UAN 32%
    Download PDF 0.13 MB

    OCI Nitrogen UAN 30%
    Download PDF 2.16 MB

    Ammonium Sulphate

    OCI Nitrogen AS
    Download PDF 6.20 MB

    Exacote

    OCI Nitrogen Exacote
    Download PDF 7.69 MB

    Fuel Solutions & Industrial Intermediates
    Argon

    OCI Nitrogen Argon
    Download PDF 4.78 MB

    Diesel Exhaust Fluid

    IFCo DEF 50%
    Download PDF 0.14 MB

    IFCo DEF 32%
    Download PDF 0.14 MB

    Melamine

    OCI Nitrogen Melaminebyoci™ GPH, GPH LD, SLP & Melafine®
    Download PDF 4.21 MB

    Aqueous Ammonia

    OCI Nitrogen Aqueous Ammonia
    Download PDF 0.73 MB

    Nitric Acid

    OCI Nitrogen Nitric Acid
    Download PDF 3.63 MB

    Urea Solutions


    Methanol

    BioMCN Methanol
    Download PDF 0.06 MB

    Bio-methanol

    BioMCN Bio-methanol
    Download PDF 0.06 MB

  2. [verwijderd] 25 december 2019 11:25
    quote:

    BultiesBrothers schreef op 24 december 2019 16:09:

    zozo, een nieuwe web layout. Helaas hebben ze hun investor relation calender nog niet geupdate...
    Het is in ieder geval een goede ontwikkeling en site ziet er wel geordend uit, dus allicht volgt de agenda ook nog. Zou inderdaad fijn zijn.
  3. Anton78 30 december 2019 17:48
    Twee dagen geleden mochten we even de 19,55 voorbij maar in no time staan we weer op 18,7. Technisch lijkt het herstel te stagneren (voor wat het waard is). Ik hoop dat inderdaad wat overname speculatie in januari de koers eindelijk weer boven de 20 gaat zetten met hopelijk nog een goed q4 update ergens in februari en dan hoop ik dat we tegen die tijd weer ruim boven de 20 mogen bewegen... Vooralsnog blijft het herstel moeizaam.
  4. forum rang 4 stockholder 31 december 2019 17:01
    Beste Anton, je bent liefhebber van het woordje "hoop", maar daar redden we het niet mee hoor.
    Prima cijfers en een goede outlook; dat hebben we nodig.
  5. Anton78 2 januari 2020 12:29
    Nou het is meer een teken dat mijn vertrouwen wat wankel is, de goede outlook is al gegeven bij de Q3 cijfers nu opzoek naar een koers die volgt. Maar ook vandaag word ik weer niet vrolijk, beurs is knalgroen en Oci leek vanmorgen aardig mee te doen maar valt vanaf 11:30 weer terug van 19,3 naar onder de 19 en levert meerendeel van de winst weer in. Zie dat niet bij andere fondsen, ik begrijp dat er een tweetal short partijen actief zijn in OCI. Vraag me af of er een relatie is en wat nu specifiek voor Oci weer de druk naar beneden geeft vandaag.
  6. Anton78 2 januari 2020 17:52
    Wat een droevenis, op zo'n mooie beursdag als deze gewoon vlak eruit met een draak van een eindveiling. Morgen als het sentiment weer wat minder is loopt OCI ongetwijfeld weer voorop bij een daling. Maar goed, ik zie dat CF industries nog een veel slechtere dag heeft dus wellicht is het sector specifiek.
  7. Anton78 2 januari 2020 17:54
    Goed even iets positiefs dan maar, berichtje van een maandje oud maar ik dacht hem hier niet voorbij te hebben zien komen (indien wel excuses voor het herplaatsen):

    www.barrons.com/articles/fertilizer-s...

    “After a year of markedly lower fertilizer prices, we believe fertilizer shares reflect particularly attractive buying opportunities given our expectation for a price inflection by Spring in all three major nutrients,” Byrne wrote. “Phosphate and potash inventories remain high, but strong demand in North America, Brazil, and India should facilitate quick drawdowns and increased purchasing.”

    Nitrogen, meanwhile, could benefit from a corn rebound. Corn production is expected to fall to 13.7 million bushels this year, down from 15.1 million bushels in 2016, as wet weather during the planting season caused farmers to plant less corn.
    Editor's Choice

    But next year could be a different story, and companies that sell nitrogen and other fertilizers could benefit, Byrne argues.

    The “shortage in 2019 U.S. corn production should boost 4Q19 and early 2020 nitrogen prices and volumes, which we expect to help accelerate earnings through 2020,” he wrote. “Longer term, we believe that technological and industry developments will continue to put pressure on nitrogen prices, though CF’s low-cost position should allow it to benefit in the medium term.”
  8. slei 2 januari 2020 22:56
    Komen we dit jaar dan eindelijk echt in de up-trend? Riemen vast ;-)
  9. RCM 3 januari 2020 00:36
    Ureum/ Ammoniak prijzen (is de basis voor alle kunstmest) zijn gedaald. Ik zie spot prijs voor ureum vanaf augustus van 262 dollar gedaald is naar 224 dollar. Dit komt overeen met wat ik rond me heen hoor, dat alle voorraden vol liggen met kunstmest. Boeren speculeren op nog lagere prijzen.. Hoogstwaarschijnlijk zullen de prijzen richting de lente wel wat gaan herstellen. Nog even volhouden :)
  10. forum rang 6 BultiesBrothers 3 januari 2020 01:41
    quote:

    RCM schreef op 3 januari 2020 00:36:

    Ureum/ Ammoniak prijzen (is de basis voor alle kunstmest) zijn gedaald. Ik zie spot prijs voor ureum vanaf augustus van 262 dollar gedaald is naar 224 dollar. Dit komt overeen met wat ik rond me heen hoor, dat alle voorraden vol liggen met kunstmest. Boeren speculeren op nog lagere prijzen.. Hoogstwaarschijnlijk zullen de prijzen richting de lente wel wat gaan herstellen. Nog even volhouden :)
    Oke. Interessant! Jij bent actief in deze sector of hebt bekenden hierin werken?
  11. forum rang 6 BultiesBrothers 3 januari 2020 14:11
    Laat die olieprijs ook maar even de methanol prijs opdrijven. Positieve correlatie. En ik zie gelukkig de gas futures nog niet oplopen dus dat is ook weer mooi
  12. [verwijderd] 4 januari 2020 16:39
    quote:

    BultiesBrothers schreef op 3 januari 2020 10:29:

    [...]

    Aan de koop of verkoop kant?
    Bied, er stond duidelijk iemand te stofzuigen rond 18,40 - 18,55. Ik wacht zelf nog even af... maar houdt OCI in de gaten
5.859 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 293 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 16 april

    1. China economische groei eerste kwartaal 5% (YoY) volitaliteit verwacht
    2. China industriële productie maart
    3. China detailhandelsverkopen maart
    4. B&S Group Q4-cijfers
    5. Fastned Q1-cijfers
    6. VK werkloosheid feb
    7. SBM Offshore $0,83 ex-dividend
    8. PostNL jaarvergadering
    9. Kendrion €0,45 ex-dividend
    10. EU handelsbalans feb
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht