Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Aandeel

Galapagos BE0003818359

Laatste koers (eur)

27,060
  • Verschill

    -0,320 -1,17%
  • Volume

    83.795 Gem. (3M) 80,5K
  • Bied

    27,040  
  • Laat

    27,080  
+ Toevoegen aan watchlist

Galapagos augustus 2020

9.775 Posts
Pagina: «« 1 ... 21 22 23 24 25 ... 489 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 4 augustus 2020 14:08
    quote:

    rakara schreef op 4 augustus 2020 13:17:

    Credit Suisse: estimated EPS 2021: (1,47)
    I don't think so ... Toch minstens break-even gebaseerd op eerste inkomsten filgo, milestones, mogelijke opt-ins enz. Wat denken jullie?
    ben door wat rapportjes gelopen die avantiavanti gepost had na de Q1 resultaten.

    daar zie je EPS voorspellingen van -4.5 tot +2

    in feite is er geen kat die het echt weet.

    mijn spreadsheet, die geen rekening houdt met nieuwe royalties, en omzet filgo op nul zet (wat ik niet weet kan ik niet berekenen) komt op -4.1 uit.
  2. forum rang 5 Ayous 4 augustus 2020 14:12
    quote:

    ruudje1 schreef op 4 augustus 2020 14:08:

    ayous wanneer ga je in de omruil
    Ik kan wel huilen over de koers van FT, maar dat schijnt hier niet meer te mogen.

    Nog even niet dus, maar een goede strategie heeft wat tijd nodig om te werken zal ik maar zeggen.
  3. forum rang 6 de tuinman 4 augustus 2020 14:17
    quote:

    GalapaGeer schreef op 4 augustus 2020 12:21:

    Even voor mijn begrip hoor:
    Dat Corona veel doet veranderen, okay, dat begrijp ik.

    Maar het is toch ook zo dat er wereldwijd mensen ziek zullen zijn en worden? En het zal toch ook zo zijn dat deze mensen medicijnen nodig hebben? Artsen gaan deze medicijnen toch niet mijden vanwege Corona? Die blijven toch voorschrijven? Het zal dan toch (los van de prijsstelling) nauwelijks gevolgen voor de omzetcijfers moeten hebben?
    Dat de koers niet louter gebaseerd is/wordt op omzet- en winstcijfers, dat begrijp ik ook wel, maar uiteindelijk komen de hoge koersen toch bovendrijven.

    Of zie ik dat nu allemaal zo verkeerd?
    Maar willen artsen en patiënten wel overstappen naar een ander medicijn in deze onrustige tijden?
  4. forum rang 4 Guuster 4 augustus 2020 14:18
    quote:

    Ayous schreef op 4 augustus 2020 14:12:

    [...]

    Ik kan wel huilen over de koers van FT,

    Nou nou, bij gala zijn we wel wat meer gewend hoor
  5. forum rang 4 greenback 4 augustus 2020 14:20
    quote:

    de tuinman schreef op 4 augustus 2020 14:17:

    [...]

    Maar willen artsen en patiënten wel overstappen naar een ander medicijn in deze onrustige tijden?

    Een arts of patiënt kiest niet voor een medicijn omdat het rustige/onrustige tijden zijn maar omdat iets je leven drastisch kan verbeteren. Als dat het geval is dan kan er een wereldoorlog uitbreken maar dan kies je nog voor het beste product dat jouw het beste helpt.
  6. ruudje1 4 augustus 2020 14:27
    quote:

    Ayous schreef op 4 augustus 2020 14:12:

    [...]

    Ik kan wel huilen over de koers van FT, maar dat schijnt hier niet meer te mogen.

    Nog even niet dus, maar een goede strategie heeft wat tijd nodig om te werken zal ik maar zeggen.
    ik gun je de wereld maar geen 1 op 4
  7. forum rang 5 Ayous 4 augustus 2020 14:28
    quote:

    ruudje1 schreef op 4 augustus 2020 14:27:

    [...]

    ik gun je de wereld maar geen 1 op 4
    Maar het gaat wel gebeuren, zeker en vast dit jaar.
  8. ruudje1 4 augustus 2020 14:35
    quote:

    Ayous schreef op 4 augustus 2020 14:28:

    [...]

    Maar het gaat wel gebeuren, zeker en vast dit jaar.
    zie je ft dan oplopen naar 70
  9. forum rang 5 Ayous 4 augustus 2020 14:46
    quote:

    ruudje1 schreef op 4 augustus 2020 14:35:

    [...]

    zie je ft dan oplopen naar 70
    Zie FT oplopen naar eur 37 of hoger en gala afdalen naar eur 128. Dan ben ik er ruim.

    Ondertussen met putopties schrijven en 1 malig short te gaan (word ik te nerveus van) bezig mijn gak voor gala steeds al wat te drukken.
  10. forum rang 7 bezinteergebelegt 4 augustus 2020 14:50
    Vooralsnog toch weer een heel moeizaam dagje. We zijn nu al blij dat we niet de hele winst van gisteren weer terug geven maar slechts 1%.

    De winning streak eindigt derhalve mss alweer na zomaar 1 hele dag.

    Want vandaag groen ??

    Moeten die Yanks echt zin krijgen
  11. forum rang 7 bezinteergebelegt 4 augustus 2020 14:53
    quote:

    Ayous schreef op 4 augustus 2020 14:46:

    [...]

    Zie FT oplopen naar eur 37 of hoger en gala afdalen naar eur 128.

    Als dat gebeurt ( überhaupt 1 van beide ) dan stop ik met beleggen.

  12. forum rang 5 Ayous 4 augustus 2020 14:56
    quote:

    bezinteergebelegt schreef op 4 augustus 2020 14:53:

    [...]

    Als dat gebeurt ( überhaupt 1 van beide ) dan stop ik met beleggen.

    Dat is beloofd
  13. [verwijderd] 4 augustus 2020 14:57
    Bijzonder verloop vandaag....ze ziet wat nervositeit....maar het wordt echt wel weer tijd om in de 180 regionen terug te komen....het bevalt met niets dat we continue aan de onderkant van de trendlijnen bewegen....
  14. Beurskingpin 4 augustus 2020 14:57
    quote:

    BIOcoin schreef op 4 augustus 2020 10:25:

    velen spreken van oneerlijk, niet fair ...
    Mijn ervaring is dat de beurs altijd gelijk krijgt ! Als er twijfel is, dan is dit realiteit
    Waar er rook is .. . In t verleden is dit al dikwijls gebleken ..
    Bedrijven worden groter , grootser ... dit gaat gepaard met vanalles .. meer mensen, meer geld , meer investeerders, meer in de picture bij concurrenten, .. maar ook met negatieve dingen (niet alles lukt, verkeerde mensen, verkeerde beslissingen, vertrouwen....
    Aandelen worden verkocht voor winst te nemen ook al hebben ze nog aandelen, ...

    Wat ik denk .. heel raar dat ze niet vooruitgingen na de val in maart ...; en idd , ze lopen op de rand van .. want er kan slecht nieuws komen (waarschuwing van bijwerkingen) .. iedereen (aandeelhouders, concurrenten.. kijken naar galapagos ..

    Dus de beurs heeft gelijk .... want als je supergoed zijt ! dan scoor je ook op de beurs .. tenzij ... en dat weten we niet ... wat de puntjes zal invullen ..
    Een ommekeer kan alleen maar door twijfels weg te nemen ...

    Een grote fout is dat ze niets communiceren .. Beursgenoteerde bedrijven moeten de beurs voeden .. door informatie .. door zich te laten horen .... ook al is het maar dat er binnekort een update komt ....
    Iemand moet jou dringend eens uitleggen wat de betekenis is van 3 a 4 puntjes..
  15. B...K 4 augustus 2020 15:16
    Beleggen is geen beleggen meer zoals vroeger.
    Het is een spel geworden dat beheerst wordt door de grote jongens.
  16. forum rang 7 bezinteergebelegt 4 augustus 2020 15:18
    quote:

    rakara schreef op 4 augustus 2020 15:01:

    Flow traders kan echt wel naar 37, hoor!
    Op papier zelfs naar 100, in de praktijk is de top voor dit jaar al lang gezet. FT is de perfecte short kandidaat de rest vh jaar.
  17. Beurskingpin 4 augustus 2020 15:26
    quote:

    bezinteergebelegt schreef op 4 augustus 2020 11:51:

    Het zou toch een lachertje van de eerste orde zijn als Gala vanaf dit niveau slechts 10-15% zou stijgen in het meest gunstige FDA oordeel., clean label en 100/200 mg goedgekeurd.

    Dan ga je naar max 185 vanaf deze 162. Ga je die 250 de komende jaren helemaal niet zien.

    En als ik die andere scenario's lees dan mag je blij zijn met 5% stijging bij BBW en goedkeuring 100/200 mg.

    Over de andere geschetste scenario's denk ik maar helemaal niet na.

    Je zou bijna gaan denken of je wel risico wil lopen gezien de verwachte (tegenvallende)koerspotentie na FDA.

    Want clean label en 100/200 mg goedgekeurd lijkt me uitgesloten.


    En bij deze vergeet je weer voor het gemak de mogelijke gunstige onderzoeksresultaten erbij te nemen het komende jaar..waarom zou die 250 dan niet kunnen gehaald worden? Rare gedachtengang..
  18. forum rang 7 bezinteergebelegt 4 augustus 2020 15:41
    quote:

    Beurskingpin schreef op 4 augustus 2020 15:26:

    [...]

    En bij deze vergeet je weer voor het gemak de mogelijke gunstige onderzoeksresultaten erbij te nemen het komende jaar..waarom zou die 250 dan niet kunnen gehaald worden? Rare gedachtengang..
    Na goedkeuring wordt het eerst w88 op de verkoopresultaten. Daar gaan beleggers naar uitkijken. Gala is geen verwachtingsbedrijf meer na goedkeuring. Men gaat nu ook gewoon keiharde winsten verw88, mss zelfs eisen, uit verkoop Jyseleca.

    Die pijplijn is/wordt dan plan 2.

    Want laten we wel zijn, een evtl eerstvolgend medicijn gaat nog vele jaren duren.

    Na goedkeuring worden de verkopen echt het allerbelangrijkst de eerste paar jaar.
9.775 Posts
Pagina: «« 1 ... 21 22 23 24 25 ... 489 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 18 april

    1. NSI Q1-cijfers
    2. Sipef Q1-cijfers
    3. Sligro Q1-cijfers
    4. NL werkloosheid maart
    5. Deliveroo trading update
    6. Easyjet trading update
    7. Econocom Q1-cijfers
    8. PostNL €0,03 ex-dividend
    9. Procter & Gamble Q1-cijfers
    10. VS steunaanvragen - wekelijks
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht