Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

ProQR Therapeutics NV NL0010872495

Vertraagde koers (usd)

1,880
  • Verschill

    -0,020 -1,05%
  • Volume

    182.726 Gem. (3M) 226,1K
  • Bied

    1,800  
  • Laat

    2,040  
+ Toevoegen aan watchlist

ProQR Therapeutics 2023

309 Posts
Pagina: «« 1 ... 5 6 7 8 9 ... 16 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 Piddy 24 maart 2023 19:52
    Geheel 2022 draad opnieuw nagelezen.
    Vele nuttige posts en 1 tje doet me vooral deze week nadenken.
    De GAK van Lilly zou rond de $ 3,30 liggen na hun twee forse inladingen.
    Waar dobberen we vandaag rond ;-)
    Fijn weekend allen.
  2. forum rang 5 Piddy 25 maart 2023 11:53
    Waar staat de koers op vrijdag 31 maart??
    Dus na twee dagen verwerking info R&D
    Je post best twee koersen.
    Een realistisch gewenste en een nachtmerrie scenario.Kwestie van de geest en het verstand scherp te houden.

    Voor mij is dit :
    $4,25
    $0,55

    Graag ook wat input van de enkel lezende leden ;-)
  3. forum rang 6 Hulskof 25 maart 2023 14:43
    quote:

    Piddy schreef op 25 maart 2023 11:53:

    Waar staat de koers op vrijdag 31 maart??
    Dus na twee dagen verwerking info R&D
    Je post best twee koersen.
    Een realistisch gewenste en een nachtmerrie scenario.Kwestie van de geest en het verstand scherp te houden.

    Voor mij is dit :
    $4,25
    $0,55

    Graag ook wat input van de enkel lezende leden ;-)
    Ik denk niet dat er in de huidige markt iets zinnigs over te zeggen valt. Nu heeft PRQR de schijn mee. Mensen die niet of minder bekend zijn met de fiasco's van de ceo zijn nog bereid risico te nemen, terwijl anderen bang zijn de boot te missen en mee instappen op wat achteraf misschien wel de top blijkt te zijn. Niemand die het weet. Persoonlijk begrijp ik niet dat het bedrijfje meer waard mag zijn dan Affimed. Het heeft werkelijk nog niks laten zien, maar dan ook echt niks. Een hoop loze praat en een belang van een wat grotere jongen, da's al waar deze toko op drijft. Verstandelijk zeg ik: van wegblijven. Maar tegelijk kan het nog vele malen hoger als ze mooie dingen laten zien, preklinisch dan wel klinisch. Vooralsnog blijf ik eraf.
  4. forum rang 5 Piddy 25 maart 2023 17:42
    Waar we afblijven stijgt het soms dramatisch.
    Dank voor je eerlijke input.
    Ik loop de volgende week ook wel wat op scharrel eieren ;-)
    Eerlijk, ik wil enkel "opnieuw" naar Leiden toe bij een volgende trip ;-)
    Het is inderdaad giga moeilijk om nu te bepalen welke richting het hier uit zal gaan.
  5. forum rang 5 Piddy 26 maart 2023 08:26
    Opnieuw oplopende Short interest!
    Goed als er straks een behoorlijke R&D komt.
    Anderzijds knipperlicht.
    De nuancering ligt bij andere biotechs die ook flink opliepen bij lagere koersen.

    ARWR valt daar nu eveneens in op.
  6. forum rang 5 Piddy 26 maart 2023 15:02
    5d/YTD in %
    ( van beste naar mindere YTD )

    Argx -1/-4
    Prqr +5/-8
    Glpg -6/-17
    Alny +2,5/-20
    Grts -1/-28
    Arwr 0/-40
    Oxur -10/-46
    Afmd -13/-47
    SRNE -4/-62
  7. forum rang 5 Piddy 26 maart 2023 18:47
    Eigen tweet:

    R&D 03/29

    Targeted RNA editing in brainstem alleviates respiratory dysfunction in a mouse model of Rett syndrome | Proceedings of the National Academy of Sciences

    www.pnas.org/doi/10.1073/pnas.2206053119

    Niets specifieks waar PRQR vermeld wordt !

    Reactie:PRQR has a better technology that doesnt require AAV vectors. but ya RNA editing is the Thing!
  8. forum rang 5 Piddy 26 maart 2023 19:51
    Het al lang aangekondigde R&D event van Proqr start op woensdag 29 maart om 16:00 en zal waarschijnlijk duren tot 18:30 ,inclusief het vragenuurtje met analisten.

    Mocht het totaal mis lopen met de koers dan heb ik de gewoonte me even afzijdig te houden voor meerdere dagen.
    Diverse redenen maar bijkomend dit jaar mijn trip in de Var die ik trouwens ga verlengen met 4 extra nachten.

    Als het weer hier de voorloper is van wat we te horen gaan krijgen dan zitten we goed.

    Woensdag en de dagen daarop kan de koers zeer heftig reageren.
    Ook in een richting die we niet kunnen vatten met wat we hopelijk horen.
    Dit aandeel is hoog risicovol en al wil ik hier graag optimistisch over posten ,eenieder moet zelfstandig goed beseffen dat uw inleg grotendeels tot geheel verloren kan gaan.

    Wik,weeg en geniet van de komende stresslevels !
  9. forum rang 6 Hulskof 26 maart 2023 22:29
    quote:

    Piddy schreef op 26 maart 2023 18:47:

    Eigen tweet:

    R&D 03/29

    Targeted RNA editing in brainstem alleviates respiratory dysfunction in a mouse model of Rett syndrome | Proceedings of the National Academy of Sciences

    www.pnas.org/doi/10.1073/pnas.2206053119

    Niets specifieks waar PRQR vermeld wordt !

    Reactie:PRQR has a better technology that doesnt require AAV vectors. but ya RNA editing is the Thing!
    Hoe kan iemand iets beweren over de technologie van PRQR als die zich nog op geen enkele wijze in de kliniek bewezen heeft, vraag ik mij af... Allemaal erg voorbarig.
  10. forum rang 5 Piddy 26 maart 2023 23:45
    Woensdag weten we meer.
    Of je hebt het juist of je zit fout...
    Terloops:
    De beurs opent opnieuw om 15:30
  11. forum rang 4 Matsversch 27 maart 2023 11:55
    Hoe groot schat je de kans in 50/50?
    Ik heb een zeer kleine positie gewoon om eens even te gokken met gewonnen kapitaal, maar totaal geen idee wat er komen kan
  12. forum rang 5 Piddy 27 maart 2023 13:25
    Er werden wat Loze signalen gedropt de afgelopen weken vind ik.
    Waar ik argwaan voor heb is dat De Boer echt tot het allerlaatste moment heeft gewacht om zijn R&D te laten plaatsvinden.
    Lijkt mij dat hij extra tijd wou " kopen"

    Ik ben me wel bewust dat het 30 % erg goed lopen en 65 % kans dat de markt het als onvoldoende gaat bestempelen en de koers finaal onderuit gaat gaan.

    Het is zeker niet de moment om twijfels te zaaien.
    Ik zit all in en zal mijn adem wel even inhouden.
    Eventueel plaats ook diverse stoploss orders gezien het tijdens de beurs zelf duidelijk gaat worden.
    Probleem is dat short-instellingen dat best weten en daar kort kunnen op handelen door de klamme handjes er uit te rammen.
  13. forum rang 5 Piddy 27 maart 2023 14:59
    Je merkt wel aan mijn schrijfstijl en taalfouten of ik in een bistro zit/zat of in het huurhuisje ;-)
    De overige 5% is ook zoek...
  14. lojat 27 maart 2023 15:15
    Ik verwacht er zelf eigenlijk niet veel van, het lijkt me sterk dat ze na het fiasco vorig jaar opeens een konijn uit de hoed toveren. Ze zullen een aantal targets moeten disclosen woensdag, maar daar zal waarschijnlijk niks "groots" tussen zitten.
    Ik zou zelf eerder de CSO erop afrekenen ipv de Boer overigens. Als een klinische trial mislukt op basis van target engagement is dat toch echt de verantwoordelijkheid van de CSO.

    Hier is overigens een interessant artikel over RNA editing die ik tegenkwam waar proQr ook wordt vermeld:
    www.nature.com/articles/s41587-023-01...
  15. Staycalm 27 maart 2023 17:40
    De koers kan ook op het huidige niveau blijven. Alles kan inderdaad, maar dat is een open deur.

    Ik vermoed dat er te hoge verwachtingen zijn over de gevolgen van de R&D dag op de koers. Tenzij er tegelijkertijd een nieuwe deal wordt bekendgemaakt met een big pharma of iets anders dat fantasie/verwachtingen in de koers brengt.

    Ik heb weinig hoge verwachtingen. Hetgeen wellicht goed nieuws is, want in februari 2022 had ik hoge verwachtingen en die liepen uit op een enorme teleurstelling, dus laat het deze keer maar eens andersom zijn ;-).

    Fundamenten om op te bouwen voor de langere termijn: breed IP in een nieuw veelbelovend werkingsmechanisme/platform en deal en intensieve samenwerking met Lilly. Ook de betrokkenheid van good old Beukema vind ik een goed teken. Evenals de vasthoudendheid van de gehele club. Opgeven is geen optie.

    Verschil met februari 2022 is dat de koers toen veel hoger stond dan nu. Mijns inziens zit er nog weinig fantasie in de koers. Als er meer vertrouwen komt door de R&D dag dan mogen we verwachten dat de koers ook hogere regionen zal bereiken op termijn. Hoe hoog? Het aandeel heeft eerder hoger dan 20 dollar gestaan op basis van verwachtingen, dus waarom nu niet. De koers is ook in elkaar geklapt, dus we kunnen ook hard omlaag, al zie ik niet wat de koers hard omlaag moet brengen nu we niet in afwachting zijn van een fase 1 of fase 2 onderzoek.

    Als de verwachtingen laag zijn is een feestje in het echte leven vaak het leukst. Benieuwd dus waar we over een maand staan.
  16. Staycalm 28 maart 2023 12:06
    Dat fenomeen zie je overal, in elke sector. Voordeel van PRQR is wel dat ze het succesvol weten af te schermen met IP.
309 Posts
Pagina: «« 1 ... 5 6 7 8 9 ... 16 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in
Premium

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van BeursDuivel en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 55% korting!

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 19 april

    1. Japan inflatie maart 2,7% YoY volitaliteit verwacht
    2. WDP Q1-cijfers
    3. EU producentenprijzen maart
    4. VK detailhandelsverkopen maart
    5. Fra ondernemersvertrouwen april
    6. KPN €0,098 ex-dividend
    7. CM.com jaarvergadering
    8. NSI jaarvergadering
    9. American Express Q1-cijfers
  2. 22 april

    1. NL investeringen februari
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht