Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Aandeel

PostNL Koninklijke NL0009739416

Laatste koers (eur)

1,241
  • Verschill

    -0,077 -5,84%
  • Volume

    2.916.414 Gem. (3M) 2,2M
  • Bied

    1,234  
  • Laat

    1,243  
+ Toevoegen aan watchlist

Post NL april 2023

384 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 20 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 Jeliazkov 1 april 2023 00:21
    Lotgenoten, er is nog geen draadje gestart voor deze maand.
    Neem ik het initiatief. Ik voel me zo vrij.

    De gierende inflatie als gevolg van - en met gevolgen tot - is over zijn hoogtepunt en dus kunnen we langzaam weer omhoog gaan kijken ?
    Gaat Heer K zich wellicht ook roeren ?
    Gaat Dame V kleur bekennen?

    Succes en plezier allen.
  2. forum rang 5 Jeliazkov 2 april 2023 01:23
    quote:

    perry1 schreef op 1 april 2023 17:48:

    Dit ooit bloeiende forum is dood net als onze aandelen.
    Lijkt het op ja .
    Eerst de aandelen maar weer dan. Forum volgt vanzelf .
  3. forum rang 6 Jestbread 2 april 2023 10:15
    quote:

    perry1 schreef op 1 april 2023 17:48:

    Dit ooit bloeiende forum is dood net als onze aandelen.
    Het nodigt ook niet echt uit om vanuit een constante stroom aan negativiteit nog wat te posten, toch? En die negativiteit is overigens terecht hoor, maar het is niet dat we hier nog wel eens wat horen over verwachtingen in de markt oid. Het is vooral DHL goed en PostNL slecht. Ja klopt zeker, maar dat weten we nu wel.
  4. Douwes 2 april 2023 21:29
    De schwung is al een tijdje uit het aandeel. Maar nu ook uit het forum. Hopelijk komt er een kentering maar ik vrees dat we de komende tijd niet veel te vieren hebben. Ook ik zit veel te ruim in PostNL met een te hoge gak.
  5. forum rang 4 Filasoft 2 april 2023 21:43
    Naar aanleiding van de uitspraak van de Hoge Raad (over de guldenzegels) een poppetje gemaakt van een oude postzak en in de weer geweest met naalden en kippenbloed …
    Dat het zo’n impact zou hebben dat had ik ook niet verwacht.
    Sorry. Eigen schuld.
  6. forum rang 4 Xxxx 3 april 2023 09:32
    Je kan wel zien dat we inmiddels op de kruimeltjes beurs zitten, het zal nog wel even duren voordat we hier weer zinvol naar het aandeel en de koers kunnen kijken. Ik ben erg benieuwd met welke argumentatie men komt om Verhagen te herbenoemen want een grotere aanfluiting kan ik nauwelijks onder de CEO’s vinden
  7. forum rang 4 Ben 3 april 2023 09:51
    quote:

    Daytripper schreef op 3 april 2023 09:32:

    Je kan wel zien dat we inmiddels op de kruimeltjes beurs zitten, het zal nog wel even duren voordat we hier weer zinvol naar het aandeel en de koers kunnen kijken.
    Druk zal het hier niet meer worden, bijna alle beleggers zijn er in de buurt van de low uit geschud.
    Wordt pas weer druk als er iets duidelijk wordt... :-)
  8. Weijs 3 april 2023 10:52
    Ik ben oprecht benieuw wat jullie GAK is?

    Zal ffe aftrappen met 8000stuks op 3.65 en dat is al incl dividend eraf :-(

    Normaal gesproken zou ik nog wel eens wat bijkopen om te middelen maar met nog 4 jaar hernia..kan ik het netzogoed straks op 50 cent bijkopen.
  9. forum rang 5 upsidedown 3 april 2023 11:04
    quote:

    Weijs schreef op 3 april 2023 10:52:

    Ik ben oprecht benieuw wat jullie GAK is?

    Zal ffe aftrappen met 8000stuks op 3.65 en dat is al incl dividend eraf :-(

    Normaal gesproken zou ik nog wel eens wat bijkopen om te middelen maar met nog 4 jaar hernia..kan ik het netzogoed straks op 50 cent bijkopen.
    2,16. Heb er nog wel vertrouwen. Zoveel meer mensen die online bestellen.
  10. Hanko 13 3 april 2023 12:02
    quote:

    upsidedown schreef op 3 april 2023 11:04:

    [...]
    2,16. Heb er nog wel vertrouwen. Zoveel meer mensen die online bestellen.
    Als je het geld niet direct nodig hebt leg het op de plank, ik heb er zelf ruim 4 duizend tegen een gak van 2,44 zonder aftrek van het dividend. Om mijn Gak te verlagen heb ik een 10 opties geschreven op 1,50 ik kreeg daar 120 euro voor. Graag neem ik de aandelen af in juni, zo niet dan schrijf ik weer een put op 1,50 of minder afhankelijk van de koers. Ik verwacht een kleine stabilisatie in december.

    Ander mogelijkheid is natuurlijk langdurig staffelen maar dat kan ook wel lang duren om je gak naar beneden te krijgen.
  11. forum rang 5 Cerburus 3 april 2023 15:57
    of simpelweg voor een ander aandeel kiezen wat op korte/middenlange termijn meer potentie bied... ik heb ook nog een kleine positie daar niet van.
    Maar uitbreiden doe ik ook zeker niet op dit moment.
  12. forum rang 4 Xxxx 3 april 2023 16:39
    Ik heb er het geld niet meer voor maar anders zou ik dat geen probleem vinden om er weer stap voor stap verder in te gaan. Wat er hier gebeurt met de koers blijft in mijn ogen manipulatie en dat moet je kunnen opvangen maar tzt gaan we weer stukken hoger . Enfin we wachten het af. Eens zal die Verhagen toch wel vertrekken,
  13. forum rang 4 No-nonsense 3 april 2023 17:18
    quote:

    Daytripper schreef op 3 april 2023 16:39:

    Ik heb er het geld niet meer voor maar anders zou ik dat geen probleem vinden om er weer stap voor stap verder in te gaan. Wat er hier gebeurt met de koers blijft in mijn ogen manipulatie en dat moet je kunnen opvangen maar tzt gaan we weer stukken hoger . Enfin we wachten het af. Eens zal die Verhagen toch wel vertrekken,
    Dat heb ik ook lang gedacht. Nu niet meer. Als je in staat bent de koers van 5 Euro naar rond de 1,50 te laten crashen ben je gewoon een prutser van het ergste soort. Je hebt dan ook een kluwen prutsers om je heen verzameld en wordt het gewoon echt niet beter meer. De enige hop is dat deze bende op een dag opdondert, maar dan zal de volgende politieke kneus, zonder enige benul van het leiden van een bedrijf wel weer aangesteld worden. Van der Wal lijkt me een goede kandidaat om het laatste zetje te geven. Zal niet moeilijk zijn na het sloopwerk van Herna en consorten.
  14. forum rang 6 Boeren verstand 3 april 2023 17:47
    quote:

    No-nonsense schreef op 3 april 2023 17:18:

    [...]
    Dat heb ik ook lang gedacht. Nu niet meer. Als je in staat bent de koers van 5 Euro naar rond de 1,50 te laten crashen ben je gewoon een prutser van het ergste soort. Je hebt dan ook een kluwen prutsers om je heen verzameld en wordt het gewoon echt niet beter meer. De enige hop is dat deze bende op een dag opdondert, maar dan zal de volgende politieke kneus, zonder enige benul van het leiden van een bedrijf wel weer aangesteld worden. Van der Wal lijkt me een goede kandidaat om het laatste zetje te geven. Zal niet moeilijk zijn na het sloopwerk van Herna en consorten.
    Daar ben ik idd ook bang voor. Het is een zeer competitieve omgeving, waar niks verdient wordt, vaak negatief in het nieuws is, en die ook nog s dicht tegen de overheid aanligt. Vind maar s een goede CEO die daar zin in heeft.
    De voorganger van HV, Harry Koorstra, was ook al geen hoogvlieger.

    De BPost heeft ook heel wat prutsers versleten. De vorige was wel goed, maar heeft t zelf verprutst en moest opstappen.
    Die van Royal Mail heb ik vorige week laten zien. Vergeleken bij hem is Herna een Elon Musk en Steve Jobs in 1.
    Dus helemaal prima dat HV oprot, maar ik vrees dat er weinig beters voor in de plek komt. En bovendien blijft de hele bende erom heen, zoals de RvC, die al jaren al dit amateuritsch geleide bedrijf zou moeten controleren, gewoon zitten....
  15. forum rang 4 Boir 3 april 2023 19:13
    Terwijl Royal Mail vorige week in cao onderhandelingen meldde dat t faillisement voor het postgedeelte zou aanvragen als ze niet accoord gingen, heeft K. zijn aandeel in de holding IDS van 23% via 24% naar 25,02% uitgebreid :) De beurswaarde van IDS is lager dan de waarde van onderdeel GLS.
384 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 20 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 19 april

    1. Japan inflatie maart 2,7% YoY volitaliteit verwacht
    2. WDP Q1-cijfers
    3. EU producentenprijzen maart
    4. VK detailhandelsverkopen maart
    5. Fra ondernemersvertrouwen april
    6. KPN €0,098 ex-dividend
    7. CM.com jaarvergadering
    8. NSI jaarvergadering
    9. American Express Q1-cijfers
  2. 22 april

    1. NL investeringen februari
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht