Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Orange Belgium lanceert nieuw merk
Beeld: ABM Financial News

Orange Belgium lanceert nieuw merk

(ABM FN) Orange Belgium lanceert Hey!, een nieuw digitaal merk gericht op ‘ultra-verbonden’ klanten. Dit kondigde het telecombedrijf donderdagavond aan.

Onder het nieuw merk komen drie aanbiedingen, die vrijdag 24 september gelanceerd worden. 

Orange wil veel data bieden voor een lage prijs. Zo zal een abonnement van 40GB 25 euro per maand kosten. Dat is inclusief onbeperkt bellen, sms en mms.

Bron: ABM Financial News ABM Financial News is leverancier van beursnieuws, -video en -data, zowel voor real-time handelsplatformen en dealingrooms als voor online en offline media uitgaven. De informatie in dit artikel is niet bedoeld als professioneel beleggingsadvies of als aanbeveling tot het doen van bepaalde beleggingen.

Lees over dit aandeel ook

  1. Brussel waarschuwt voor gevolgen telecomfusies
  2. Hogere omzet en stabiele winstgevendheid voor Orange Belgium ondanks inflatiedruk

Community trend

Zal het aandeel stijgen of dalen naar aanleiding van dit nieuwsbericht?

Aandeel Kies Huidige trend
Orange Belgium kopen verkopen

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 25 april

    1. BASF Q1-cijfers
    2. Deutsche Bank Q1-cijfers
    3. Delivery Hero Q1-cijfers
    4. Nestlé Q1-cijfers
    5. Adyen Q1-cijfers
    6. Besi Q1-cijfers
    7. Flow Traders Q1-cijfers
    8. Sanofi Q1-cijfers
    9. Azelis Q1-cijfers
    10. Kinepolis Q1-cijfers
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht