Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

EBUSCO HOLDING NL0015000CZ2

Laatste koers (eur)

2,930
  • Verschill

    -0,040 -1,35%
  • Volume

    96.710 Gem. (3M) 368,1K
  • Bied

    2,924  
  • Laat

    2,974  
+ Toevoegen aan watchlist

Ebusco 2024

4.526 Posts
Pagina: «« 1 ... 212 213 214 215 216 ... 227 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 pico bello 6 mei 2024 13:04
    quote:

    Marcel H. schreef op 6 mei 2024 12:09:

    [...]

    Je degradeert de waarde van Ebusco met je eigen verhalen
    ik geef je een tip,zoek hulp
  2. forum rang 6 Marcel H. 6 mei 2024 13:11
    quote:

    pico bello schreef op 6 mei 2024 13:04:

    [...]ik geef je een tip,zoek hulp
    Ga van start met de cursus "Lerend lezen, Lezend leren"'.
  3. forum rang 4 pico bello 6 mei 2024 13:15
    quote:

    Marcel H. schreef op 6 mei 2024 13:11:

    [...]

    Ga van start met de cursus "Lerend lezen, Lezend leren"'.
    ga van start met de curcus ,hoe ben ik toch zo een zelfingenomen narcist geworden
  4. forum rang 7 Hopper58 6 mei 2024 13:57
    In De Tijd:

    De Lijn in zee met Spaanse groep Irizar voor e-bussen

    BERT BROENS
    Vandaag om 11:38
    De Lijn sloot een raamakkoord met de Spaanse leverancier Irizar voor 100 e-bussen. Het gaat om een akkoord van potentieel 117 miljoen euro.

    Met de deal voegt De Lijn een nieuwe leverancier toe aan het rijtje bedrijven dat al elektrische bussen aan de Vlaamse vervoersmaatschappij levert of leverde. Het gaat onder meer om het ter ziele gegane Van Hool, het Nederlandse VDL en BYD uit China. De ophefmakende bestelling eind vorig jaar bij BYD viel kort voor de ondergang van Van Hool.

    1,17 miljoen
    PRIJSKAARTJE
    Elke e-bus van Irizar heeft een prijskaartje van 1,17 miljoen euro. De (kleinere) e-bussen van BYD kosten De Lijn bijna 500.000 euro per stuk.
    De Lijn meldt maandag in een persbericht dat de Spaanse leverancier Irizar het haalde van twee andere kandidaten. Er waren aanvankelijk acht geselecteerde kandidaat-inschrijvers, van wie er drie een offerte indienden. De Lijn wil niet kwijt wie de twee verliezers waren. Het bedrijf wijst erop dat Irizar al e-bussen heeft rondrijden in verschillende Spaanse steden zoals Barcelona, maar ook in Frankrijk en Zwitserland.

    www.tijd.be/ondernemen/transport/de-l...
  5. forum rang 6 Marcel H. 6 mei 2024 15:47
    8 geselecteerde kandidaat-inschrijvers en slechts 3 deden een inschrijving.

    De prijs zou kunnen duiden op een goede deal. De precieze inhoud van de
    overeenkomst is niet bekend. Dan blijft de vraag of er sprake is van een goede deal.
  6. forum rang 4 odA neD gaaH 7 mei 2024 09:41
    quote:

    grootzeil schreef op 7 mei 2024 09:25:

    Weer zo’n dag, denken de shorters.
    Weer zo'n dag om een post te plaatsen over shorters denkt grootzeil.
  7. forum rang 5 Hans2021 7 mei 2024 09:59
    quote:

    odA neD gaaH schreef op 7 mei 2024 09:41:

    [...]
    Weer zo'n dag om een post te plaatsen over shorters denkt grootzeil.
    Grootzeil heeft elke dag maar 1 zin. Ongeveer hetzelfde tijdstip. Wel lekker overzichtelijk
  8. Jannnn 7 mei 2024 10:13
    quote:

    Happy schreef op 6 mei 2024 08:56:

    [...]

    Pure frustratie van mijn kant.
    Had echt vertrouwen dat de grote investeerders het kleine plukje vrije aandelen zouden ondersteunen en met hun pion Meurs beter en frequenter zouden communiceren.

    Geloofde er echt in, maar ook ik inmiddels zwaar teleurgesteld.

    Heb aangegeven dat ik wellicht ooit terugkom in dit fonds.
    Ik geloof niet dat Ebusco beter kan communiceren dan ze nu doen, het helpt de koers echt niet als ze elke afgeleverde bus met een persbericht gaan melden.....omzet en volumes communiceert elk bedrijf slechts 1 keer per kwartaal of zelfs 1 keer per half jaar. Enige wat ze kunnen en moeten doen is de productie en leveringen op gang krijgen en het bedrijf managen. en de resultaten per kwartaal rapporteren. En dat vergt helaas geduld voor ons beleggers.....
  9. Jannnn 7 mei 2024 10:15
    quote:

    Marcel H. schreef op 6 mei 2024 11:30:

    [...]

    Als je geen aandelen hebt kun je makkelijk praten.

    Zonder gebruik te kunnen maken van Chinese producten was Ebusco al failliet.

    En China heeft de touwtjes nog steeds handen. In Venray staat een grote
    handelsvoorraad te wachten op chinese troep die nodig is om het prachtige
    Ebusco product bedrijfsklaar te maken.
    Totale onzin, allemaal uit de duim gezogen dingen die onjuist zijn
  10. forum rang 6 Marcel H. 7 mei 2024 10:27
    quote:

    Jannnn schreef op 7 mei 2024 10:15:

    [...]
    Totale onzin, allemaal uit de duim gezogen dingen die onjuist zijn
    Ga maar lekker door met je fantasie. Er wordt geen enkele
    Ebusco afgeleverd zonder onderdelen die afkomstig zijn
    van een fabrikant in China.

    Ook voor jou is het misschien wel toepasselijk:
    Lerend lezen en Lezend leren.

    Kwartaal na kwartaal meldt Ebusco dat aflevering
    van bussen stokt vanwege een gebrek aan onderdelen
    uit China.

    Pas in de 2e helft 2024 verwacht Ebusco dat de
    onderdelen-tekorten zijn weggewerkt.
  11. forum rang 4 pico bello 7 mei 2024 10:43
    quote:

    Marcel H. schreef op 7 mei 2024 10:27:

    [...]

    Pas in de 2e helft 2024 verwacht Ebusco dat de
    onderdelen-tekorten zijn weggewerkt.
    en dan gaat het geld tegen de plinten aan klotsen ,ik zit er klaar voor
  12. forum rang 6 Marcel H. 7 mei 2024 10:52
    quote:

    pico bello schreef op 7 mei 2024 10:43:

    [...]en dan gaat het geld tegen de plinten aan klotsen ,ik zit er klaar voor
    Gisteren maakte je nog een opmerking over Chines troep.
    Met dank aan China komt ook Ebusco pas vooruit,
  13. forum rang 4 pico bello 7 mei 2024 11:06
    quote:

    Marcel H. schreef op 7 mei 2024 10:52:

    [...]

    Gisteren maakte je nog een opmerking over Chines troep.
    Met dank aan China komt ook Ebusco pas vooruit,
    chineese bedrijven die zelf bussen ,fietsen ,scooters auto´s,kleding en ga zo maar door leveren allemaal troep af ,de onderdelen in de Ebusco bussen worden zwaar gecontroleerd anders komen ze niet in de bus
  14. forum rang 6 Fender bass 7 mei 2024 11:16
    quote:

    pico bello schreef op 7 mei 2024 11:06:

    [...]chineese bedrijven die zelf bussen ,fietsen ,scooters auto´s,kleding en ga zo maar door leveren allemaal troep af ,de onderdelen in de Ebusco bussen worden zwaar gecontroleerd anders komen ze niet in de bus
    Dat is een stevige aanname. Natuurlijk zit er veel kaf onder het koren, bijvoorbeeld de BYD bussen. Maar er zijn ook heel goede auto's die zeer goed scoren in Europese (veiligheids) tests.

    www.sophus3.com/chinese-cars-dominate...

    In de beginjaren werden Japanse producten ook als inferieur beschouwd en kijk eens waar we nu staan met Toyota sinds jaar en dag als betrouwbaarste merk. Je rijdt beter een Landcruiser dan een Landrover.
  15. forum rang 6 Marcel H. 7 mei 2024 11:22
    Een paar Chinese bedrijven verkopen in Europa meer e-bussen dan elke
    andere Europese fabrikant. BYD en Ytong hebben in Europa een groot
    marktaandeel.
    En door een bedrijf in China wordt momenteel een personenauto
    o.a. aan Nederland geleverd die in april 2024 qua verkoopaantallen
    op nummer 1 stond.
    De invloed van China is zo groot geworden dat Tesla
    zijn verkoopprijzen al enkele keren heeft moeten verlagen.
    Aan Chinese kwaliteit schort het dus niet.

    Ebusco wacht met smart op Chinese producten.
    En die worden direct in het assemblageproces
    opgenomen/
  16. forum rang 4 pico bello 7 mei 2024 11:22
    quote:

    Fender bass schreef op 7 mei 2024 11:16:

    [...]

    Dat is een stevige aanname. Natuurlijk zit er veel kaf onder het koren, bijvoorbeeld de BYD bussen. Maar er zijn ook heel goede auto's die zeer goed scoren in Europese (veiligheids) tests.

    www.sophus3.com/chinese-cars-dominate...

    In de beginjaren werden Japanse producten ook als inferieur beschouwd en kijk eens waar we nu staan met Toyota sinds jaar en dag als betrouwbaarste merk. Je rijdt beter een Landcruiser dan een Landrover.
    mijn levenlang is made in china troep en zal nooit veranderen ,japan en korea is een ander verhaal
  17. forum rang 4 pico bello 7 mei 2024 11:31
    quote:

    Marcel H. schreef op 7 mei 2024 11:22:

    Een paar Chinese bedrijven verkopen in Europa meer e-bussen dan elke
    andere Europese fabrikant. BYD en Ytong hebben in Europa een groot
    marktaandeel.
    En door een bedrijf in China wordt momenteel een personenauto
    o.a. aan Nederland geleverd die in april 2024 qua verkoopaantallen
    op nummer 1 stond.
    De invloed van China is zo groot geworden dat Tesla
    zijn verkoopprijzen al enkele keren heeft moeten verlagen.
    Aan Chinese kwaliteit schort het dus niet.

    Ebusco wacht met smart op Chinese producten.
    En die worden direct in het assemblageproces
    opgenomen/
    ja de fatbike word ook massaal verkocht en valt van ellende uit elkaar,de fietsen maker zegt maak hem zelf maar ,dit is een voorbeeld van de geweldige chineese producten
4.526 Posts
Pagina: «« 1 ... 212 213 214 215 216 ... 227 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Beleggingsideeën van onze partners

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 20 mei

    1. Dui, producentenprijzen april
    2. Ryanair jaarcijfers
    3. Brunel ex €0,55 dividend
    4. HAL ex €2,85 dividend
    5. UMG ex €0,27 dividend
    6. Alfen Q1-cijfers
    7. Zoom Video Communications Q1-cijfers
  2. 21 mei

    1. Envipco Q1-cijfers
    2. Fagron ex €0,30 dividend
    3. Euronext ex €2,48 dividend
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht