Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

EBUSCO HOLDING NL0015000CZ2

Laatste koers (eur)

2,736
  • Verschill

    +0,012 +0,44%
  • Volume

    105.525 Gem. (3M) 358,1K
  • Bied

    -  
  • Laat

    -  
+ Toevoegen aan watchlist

Ebusco 2023, It giet oan.

8.137 Posts
Pagina: «« 1 ... 340 341 342 343 344 ... 407 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 Diegy 23 oktober 2023 08:10
    quote:

    Diegy schreef op 20 oktober 2023 16:35:

    Een tip koers van B&S group staat op uitbreken. Zal niet lang meer duren voordat ook daar een bod word gegaan net als bij beter bed is gebeurd met een premie van 100%
    Ben benieuwd vandaag.
  2. ter Stege 23 oktober 2023 08:11
    groot-waterland.nl/2023/10/22/laadsta...

    Er bestaan nog steeds zorgen over een tijdige instroom van de zero-emissie-bussen. Volgens de laatste inzichten van VDL zijn er op 10 december slechts enkele bussen van de serie van 193 bussen afgeleverd en komt de productie van de nieuwe bussen pas in december goed op gang. Daarbij verlaten de laatste bussen eind april 2024 de fabriek.
  3. forum rang 7 lucas D 23 oktober 2023 09:19
    quote:

    ter Stege schreef op 23 oktober 2023 08:11:

    groot-waterland.nl/2023/10/22/laadsta...

    Er bestaan nog steeds zorgen over een tijdige instroom van de zero-emissie-bussen. Volgens de laatste inzichten van VDL zijn er op 10 december slechts enkele bussen van de serie van 193 bussen afgeleverd en komt de productie van de nieuwe bussen pas in december goed op gang. Daarbij verlaten de laatste bussen eind april 2024 de fabriek.
    Dit gaat niet over Ebusco bussen, maar VDL bussen!
  4. forum rang 8 Wilbar 23 oktober 2023 09:30
    quote:

    Diegy schreef op 23 oktober 2023 08:10:

    [...]
    Ben benieuwd vandaag.
    Ik ben niet zo geïnteresseerd in B&S. Het staat niet voor niets voor Bull & Sh…
  5. forum rang 7 lucas D 23 oktober 2023 09:36
    quote:

    Wilbar schreef op 23 oktober 2023 09:30:

    [...]
    Ik ben niet zo geïnteresseerd in B&S. Het staat niet voor niets voor Bull & Sh…
    En Mitra?
  6. forum rang 8 Wilbar 23 oktober 2023 09:48
    quote:

    lucas D schreef op 23 oktober 2023 09:36:

    [...]

    En Mitra?
    dat weet u vast wel :)
  7. Dick 23 oktober 2023 13:00
    quote:

    welshterrier schreef op 23 oktober 2023 10:57:

    Ben er weer in op 6.15 en 6.25
    0,30 te hoog
    Blijft zeer onstabiel een reactie vanuit Ebusco over de brand zou impact kunnen hebben als blijkt dat deze niet door de bussen is ontstaan
  8. forum rang 5 Diegy 23 oktober 2023 13:01
    quote:

    Banter2346 schreef op 20 oktober 2023 22:10:

    Op een Hongaarse auto website lees ik dit ,
    totalcar.hu/magazin/hirek/2023/10/20/...
    "According to preliminary information from the fire investigators, the flames most likely broke out on top of one of the electric Ebusco buses that were charging "

    Toch benieuwd hoe ze aan dit soort info komen.
    Als dat echt zo is dan is dat zeer slecht voor Ebusco en gaat de koers zeer fors naar beneden. Duurt erg lang het onderzoek, beetje te lang.
  9. forum rang 5 Diegy 23 oktober 2023 13:07
    quote:

    The truth schreef op 21 oktober 2023 17:02:

    Nou, als je daarmee jezelf kunt sussen, mij goed. De feiten zijn echter anders.

    LFP ontvlamt evenzeer bij interne kortsluiting. YT staat er vol van. De opbouw van de temperatuur is echter iets trager dan bij NMC maar daarmee is dan ook alles gezegd. Er zijn echter veel meer parameters van de batterij die ze veilig maken of niet. De structuur van de inwendige cellen of de randapparatuur in de batterij bijvoorbeeld.

    Ik wil maar zeggen, de ene LFP is de andere niet. Weet ook dat er verschillende types Ebusco’s in de vlammen opgegaan zijn. Een 2.0, een 2.1 en vervolgens de 2.2. Allen hebben verschillende evoluties in bouw en batterij. Benieuwd welk de linkse in de rij was die volledige in elkaar gesmolten was. Er suggereerde iemand dat dit een kunststof bus was. Onzin natuurlijk, Ebusco heeft geen kunststof bus, enkel staal (2.x) of composiet (3.0) en deze laatste loopt niet bij Multiobus. Die ene gesmolten bus zal vast en zeker de meeste aandacht krijgen van de onderzoekers. Er is immers een gouden regel in het onderzoeken van de oorsprong van branden: hoe heviger de brandsporen, hoe hoger de hitte, hoe dichter bij de oorsprong. Bij een uitwendige oorzaak waren alle bussen gelijkmatig vernield, dit is duidelijk niet het geval hier.

    Het blijft verrassend stil, behalve dan dat ene (gelekte) bericht in Hongaarse pers. Maar ik hecht er wel veel waarde aan want ze wisten heel goed waarover het ging: aantallen en types bussen, merk laadinfrastructuur, …
    Daar heb je zeker een punt. Blijft ook angstvallig stil.
  10. Recessie kom maar op 23 oktober 2023 13:16
    quote:

    Dick schreef op 23 oktober 2023 13:00:

    [...]
    0,30 te hoog
    Blijft zeer onstabiel een reactie vanuit Ebusco over de brand zou impact kunnen hebben als blijkt dat deze niet door de bussen is ontstaan
    ook erin voor 5,95 (zal ook wel te duur blijken).
  11. forum rang 4 visboer 23 oktober 2023 13:18
    weer een flinke pluk bijgekocht voor de rit naar boven de 7+. Die brand is het issue niet. Zeker niet voor Ebusco. Ik snap dat iedereen duidelijkheid wilt hebben maar. Het is ontstaan in de werkruimte niet de plek dat een bus spontaan in brand is gevlogen.
  12. forum rang 5 Diegy 23 oktober 2023 13:20
    Word aardig gedumpt nu. Slecht nieuws over de oorzaak van de brand? Als dat zo is dan blijft er weinig over van de koers
  13. forum rang 4 tmaster 23 oktober 2023 13:43
    quote:

    Diegy schreef op 23 oktober 2023 13:01:

    [...]
    Als dat echt zo is dan is dat zeer slecht voor Ebusco en gaat de koers zeer fors naar beneden. Duurt erg lang het onderzoek, beetje te lang.
    On top of the bus... Terwijl het laadpunt zoals je op de foto in hetzelfde artikel ziet, gewoon aan de voorkant onder de ruit zit..
    De accu's zitten toch niet in het daK?
  14. forum rang 10 voda 23 oktober 2023 13:47
    quote:

    visboer schreef op 23 oktober 2023 13:24:

    stuk vandaag uit qoute

    www.quotenet.nl/financien/beurs/a4560...
    Bedankt en AB hiervoor. Confirmatie over de free float:

    Meer dan 85% van Ebusco in vaste handen
    Dat de grote aandeelhouders geen buikpijn krijgen van de dollemansrit van Ebusco op de beurs, is fijn. Maar die aandeelhoudersbasis is tegelijk ook een manco, legt Bijvelds uit.

    Meer dan 85% van de Ebusco-aandelen is in vaste handen, waardoor het aantal vrij verhandelbare stukken relatief klein is. De zogeheten ‘free float’ ligt rond de negen miljoen aandelen. Dus als er, zoals laatst een paar keer gebeurde, op één dag meer dan een miljoen aandelen van hand tot hand gaan, schiet de beurskoers alle kanten op.
8.137 Posts
Pagina: «« 1 ... 340 341 342 343 344 ... 407 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Beleggingsideeën van onze partners

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 02 juni

    1. Vergadering OPEC+
  2. 03 juni

    1. Inkoopmanagersindex industrie mei, def. (Jap)
    2. Inkoopmanagersindex industrie Caixin mei (Chi)
    3. Omzet detailhandel april (NL)
    4. DSM-Firmenich Beleggersdag
    5. Inkoopmanagersindex industrie mei, def. (Jap)
    6. Inkoopmanagersindex industrie mei def. (Dld)
    7. Inkoopmanagersindex industrie mei def. (VK)
    8. Inkoopmanagersindex industrie mei def. (eur)
    9. Inkoopmanagersindex industrie (S&P) mei def. (VS)
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht