Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

JUST EAT TAKEAWAY NL0012015705

Laatste koers (eur)

12,065
  • Verschill

    -0,110 -0,90%
  • Volume

    1.289.120 Gem. (3M) 2,2M
  • Bied

    -  
  • Laat

    -  
+ Toevoegen aan watchlist

Just Eat Takeaway 2024

20.393 Posts
Pagina: «« 1 ... 1015 1016 1017 1018 1019 1020 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 anders 9 juni 2024 21:05
    Wahahaah. Een en al frustratie! Kom op mensen ook al sta je zwaar onder water..je hebt het gedaan met geld dat je kan missen.

    Nou hier de grootste sukkel. Begin dit jaar op 0% rendement. Voor Pasen een rendement van 35% en nu een verlies van 15 procent. Inmiddels 75 % cash en wacht leuke koopjes af die er gaan komen. Heb nu alleen cvc. Amx, ahold, corbion, amg, ArcelorMittal en noem nog een paar leuke namen gaan wel dalen. Dan kleine beetje gestaffeld kopen.

    Ai is de king. Maar ga er niet in investeren. Te duur en is nog afwachten.

    Mensen gaan te groot in 1 aandeel waardoor mensen te veel verliezen en er nonstop mee bezig zijn.
  2. forum rang 8 Pedro Ines Kuilen 9 juni 2024 21:07
    quote:

    anders schreef op 9 juni 2024 21:05:

    Wahahaah. Een en al frustratie! Kom op mensen ook al sta je zwaar onder water..je hebt het gedaan met geld dat je kan missen.

    Nou hier de grootste sukkel. Begin dit jaar op 0% rendement. Voor Pasen een rendement van 35% en nu een verlies van 15 procent. Inmiddels 75 % cash en wacht leuke koopjes af die er gaan komen. Heb nu alleen cvc. Amx, ahold, corbion, amg arcelal morale en noem nog een paar leuke namen gaan wel dalen. Dan kleine.beetej gestaffeld kopen.

    Mensen gaan te groot in 1 aandeel waardoor mensen te veel verliezen en er nonstop mee bezig zijn.
    Dit heeft niks met JET te maken, www.belegger.nl/Forum/23/Koffiekamer....
  3. forum rang 4 Goed bezig 9 juni 2024 21:22
    Ik heb enige tijd even niet gelezen op het forum en zie nu de vele schorsingen en waarschuwingen.

    Het lijkt mij goed dat er ook wordt gekeken naar hoe het komt dat mensen zo reageren zoals ze doen en dat er dus ook met twee maten gemeten wordt.

    De reacties van de gewaarschuwde en geschorste komen niet uit het niets al maanden kan het forum worden gegijzeld door een individu.

    Dat is zonde en doet de leesbaarheid en serieusheid van het forum geen goed!

    Misschien is het een goed idee om een maximaal aantal berichten per persoon per dag in te gaan stellen.
    Dit leest een stuk beter en daardoor voorkomen we eindeloze roze brillen zeurpruimen posts
  4. forum rang 5 Moriarty 9 juni 2024 21:44
    Uit uw eigen artikel.

    Woods said the plaintiffs adequately alleged that the law unconstitutionally interfered with their ability to collect higher commissions under their contracts with restaurants.

    Het is ver gekomen. Ik weerleg al meermaals de leugens van iemand die hier de vrije loop krijgt en als dank een laatste waarschuwing. Nadat de persoon in kwestie de waarschuwingen opeenstapelt.
    Het staat er. Deze fee caps op ongrondwettelijke wijze de commissies beperken.

    Dus als deze persoon dit nogmaals ontkent, graag deze dan eens waarschuwen.
  5. forum rang 6 Goedekans 9 juni 2024 21:45
    quote:

    Pedro Ines Kuilen schreef op 9 juni 2024 18:22:

    [...]

    Als er voor de feecaps binnenkort een oplossingen gevonden wordt dan denk ik dat de koers van JET boven de 20 euro staat!!! Goede cijfers einde van de maand, boven de 30 euro! En dan nog een deal voor Grubhub dan boven de 40 euro! Dan nog een keer goed kwartaal of een andere huge deal en dan staat de koers eind van dit jaar gewoon weer boven de 50 euro en zijn alle koersdoelen van de analistjes weer verhoogd!!!
    Een clown in sprookjesland !!
  6. forum rang 6 Gotcha70 9 juni 2024 22:00
    quote:

    Goed bezig schreef op 9 juni 2024 21:22:

    Ik heb enige tijd even niet gelezen op het forum en zie nu de vele schorsingen en waarschuwingen.

    Het lijkt mij goed dat er ook wordt gekeken naar hoe het komt dat mensen zo reageren zoals ze doen en dat er dus ook met twee maten gemeten wordt.

    De reacties van de gewaarschuwde en geschorste komen niet uit het niets al maanden kan het forum worden gegijzeld door een individu.

    Dat is zonde en doet de leesbaarheid en serieusheid van het forum geen goed!

    Misschien is het een goed idee om een maximaal aantal berichten per persoon per dag in te gaan stellen.
    Dit leest een stuk beter en daardoor voorkomen we eindeloze roze brillen zeurpruimen posts
    als je tientallen rozebrillen hebt en slechts een beperkt aantal realisten is dat wel een ongelijke strijd.
  7. WeerMis 9 juni 2024 22:03
    quote:

    Gotcha70 schreef op 9 juni 2024 20:50:

    [...]

    En je zwijgt over het aantal weermissen.

    Maar ik had gedacht dat je op deze lage waardering all-in zou zijn.

    Mij aanvallen en all-out zijn op dit niveau is een contradictie.
    Ik val je niet aan, ik vind de toon niet aangenaam. Ik ben een forse bleeder door de hopia, maar wat de bodem is weet niemand.
  8. forum rang 6 Gotcha70 9 juni 2024 22:05
    quote:

    Moriarty schreef op 9 juni 2024 21:44:

    Uit uw eigen artikel.

    Woods said the plaintiffs adequately alleged that the law unconstitutionally interfered with their ability to collect higher commissions under their contracts with restaurants.

    Het is ver gekomen. Ik weerleg al meermaals de leugens van iemand die hier de vrije loop krijgt en als dank een laatste waarschuwing. Nadat de persoon in kwestie de waarschuwingen opeenstapelt.
    Het staat er. Deze fee caps op ongrondwettelijke wijze de commissies beperken.

    Dus als deze persoon dit nogmaals ontkent, graag deze dan eens waarschuwen.
    je legt de focus verkeerd. Het zijn de plaintiffs (DoorDash, Uber en Grubhub) die dat beweren, niet de rechter. De rechter noemt dat aannemelijk maar zegt niet dat het zo is. Het is aan de volgende rechter om dat te bepalen. Woods heeft enkel geoordeeld dat de "plaintiffs" een proces mogen aanpassen tegen NY. Meer dan dat heeft die niet bepaald. Je kan blijven het licht van de zon ontkennen.
  9. forum rang 6 Gotcha70 9 juni 2024 22:13
    quote:

    WeerMis schreef op 9 juni 2024 22:03:

    [...]

    Ik val je niet aan, ik vind de toon niet aangenaam. Ik ben een forse bleeder door de hopia, maar wat de bodem is weet niemand.
    dat hangt volledig af van wat de FED gaat besluiten en ook wat Powell extra gaat vertellen. Als de FED echt doorgaat met een renteverhoging en/of men reageert negatief op uitlatingen van Powell kan de koers nog wat extra zakken. Anders komt er herstel. Een renteverlaging door de FED nu is hopia.
  10. forum rang 5 Moriarty 9 juni 2024 22:13
    quote:

    Gotcha70 schreef op 9 juni 2024 22:05:

    [...]

    je legt de focus verkeerd. Het zijn de plaintiffs (DoorDash, Uber en Grubhub) die dat beweren, niet de rechter. De rechter noemt dat aannemelijk maar zegt niet dat het zo is. Het is aan de volgende rechter om dat te bepalen. Woods heeft enkel geoordeeld dat de "plaintiffs" een proces mogen aanpassen tegen NY. Meer dan dat heeft die niet bepaald. Je kan blijven het licht van de zon ontkennen.
    De plaintiffs hebben voldoende de ongrondwettelijke effecten bewezen van deze fee caps.
    Dus deze rechter geeft ze gelijk over de ongrondwettelijke gevolgen van de fee caps, op naar de volgende. Dus leer zelf eens vertalen/lezen.
  11. forum rang 6 Gotcha70 9 juni 2024 22:16
    quote:

    Moriarty schreef op 9 juni 2024 21:44:

    Uit uw eigen artikel.

    Woods said the plaintiffs adequately alleged that the law unconstitutionally interfered with their ability to collect higher commissions under their contracts with restaurants.

    Het is ver gekomen. Ik weerleg al meermaals de leugens van iemand die hier de vrije loop krijgt en als dank een laatste waarschuwing. Nadat de persoon in kwestie de waarschuwingen opeenstapelt.
    Het staat er. Deze fee caps op ongrondwettelijke wijze de commissies beperken.

    Dus als deze persoon dit nogmaals ontkent, graag deze dan eens waarschuwen.
    het woord alleged wijst op een bewering, vermoeden, mogelijkheid. Niet op een bewezen feit.
  12. forum rang 5 Moriarty 9 juni 2024 22:24
    quote:

    Gotcha70 schreef op 9 juni 2024 22:16:

    [...]

    het woord alleged wijst op een bewering, vermoeden, mogelijkheid. Niet op een bewezen feit.
    Neen... Het gaat ook over de plaintiffs, dus je legt het accent verkeerd en hebt ook de vertaling verkeerd. Vertaling:
    De eisers hebben voldoende betoogd.
    Stop gewoon met strijden want je geloofwaardigheid gaat er volledig mee onderuit. Je blaast en roept en beweert alles te weten, maar helaas...
  13. HWMus 9 juni 2024 23:11
    quote:

    Moriarty schreef op 9 juni 2024 22:24:

    [...]

    Neen... Het gaat ook over de plaintiffs, dus je legt het accent verkeerd en hebt ook de vertaling verkeerd. Vertaling:
    De eisers hebben voldoende betoogd.
    Stop gewoon met strijden want je geloofwaardigheid gaat er volledig mee onderuit. Je blaast en roept en beweert alles te weten, maar helaas...
    Ik ben het met je eens, Mortiarty. Ik heb de volledige originele uitspraak er op nagelezen en zo staat het ook daar zo geformuleerd. Een betere bron dan dit is er niet. 43 pagina's leesvoer, maar dan weet je wel hoe het echt zit.

    Bron: law.justia.com/cases/federal/district...
20.393 Posts
Pagina: «« 1 ... 1015 1016 1017 1018 1019 1020 | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 10 juni

    1. NL industriële productie april
    2. FuelCell Q2-cijfers
  2. 11 juni

    1. NL inflatie mei def.
    2. VK werkloosheid april
    3. VS ondernemersvertrouwen MKB mei
    4. Eurocommercial Properties AvA
    5. Maandrapport OPEC
  3. 12 juni

    1. Consumenten- en producentenprijzen mei (Chi) +0,3% YoY volitaliteit verwacht
    2. Faillissementen mei (NL)
    3. Inflatie mei def. (Dld)
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht