Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Air France-KLM FR001400J770

Laatste koers (eur)

10,520
  • Verschill

    +0,170 +1,64%
  • Volume

    1.918.018 Gem. (3M) 2M
  • Bied

    -  
  • Laat

    -  
+ Toevoegen aan watchlist

Air France KLM 2018

3.833 Posts
Pagina: «« 1 ... 173 174 175 176 177 ... 192 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 gbakl 28 juni 2018 17:19
    die kuif denkt dat ie daar de moter is achter een goeddraaiende economie.
    bij Harley-Davidson denken ze er inmiddels anders over.

    de rest volgt...
  2. Bertussie 28 juni 2018 17:23
    quote:

    dachthetniet schreef op 28 juni 2018 17:18:

    Ja misschien komt vanavond de aap wel uit de mouw. En is het eureka!
    dacht het wel ;)
  3. forum rang 6 gbakl 28 juni 2018 17:24
    20cent boven day-low...er komt weer wat lucht in.

    je zou haast aan verkopen gaan denken :)
  4. Bertussie 28 juni 2018 17:30
    quote:

    gbakl schreef op 28 juni 2018 17:24:

    20cent boven day-low...er komt weer wat lucht in.

    je zou haast aan verkopen gaan denken :)
    dacht het niet :)
  5. forum rang 6 gbakl 28 juni 2018 17:34
    "gisteren was teleurstellend laag"

    ja lekker is dat, als je met een eindveiling kunt manipuleren en kunt aanvoelen (omdat je er zelf de strategie in voert) wat de volgende
    dag kan/zal brengen.....kassa.
  6. forum rang 6 gbakl 28 juni 2018 17:39
    8,3M en de koers (paar cent gedrukt in de laatste fase) weer
    paar cent omhoog met een eindveiling van 1,4M.

    lekker dagje voor de grote jongens.
  7. Bertussie 28 juni 2018 21:04
    quote:

    manuss schreef op 28 juni 2018 20:41:

    [...] Men.... ??
    Yep, ken ze ook niet

    Men geeft alleen vaag aan dat die handeling of werking wordt verricht of ondergaan door niet nader genoemde personen, aldus de Taalunie
  8. forum rang 6 gbakl 28 juni 2018 23:17
    "men" is niet zo benauwd wat er wel of niet de volgende dag gebeurt.
    ze spelen op alle scenarios in, kijken naar de bied/laat en ook
    wordt de opening dan wel gemanipuleerd met veel bied of veel laat...

    die bied/laat stelt meestal niet zoveel voor in verhouding tot de
    macht en (ver)koopkracht vd hedgefunds.
    Trieste conclusie voor een aandeel als AF/KLM.

    alleen grote impact van markt issues of trends laten ze ongemoeid
    want dat kost teveel moeite om tegenin te gaan, liever met de flow mee.

    het geforceerd "coveren" door shorters komt hier nog wel eens voorbij
    als hoop en verwachting.
    sinds voorjaar 2017 lach ik daarom...niet van toepassing.
    het belang van die partijen is en blijft onverminderd groot.
  9. [verwijderd] 28 juni 2018 23:40
    quote:

    gbakl schreef op 28 juni 2018 16:36:

    nee, dan trump die weet wel richting te geven.
    op naar een handelsoorlog en een flinke muur aan de zuidgrens want
    Mexico betaalt
    .....zegt hij.
    Dat zullen nog wel eens zien, daar zijn we hier nl. helemaal geen voorstander van.

    Het betalen wel te verstaan, laat ze die muur maar verhogen, mucho loco in de VS.

    Groeten

    Ozzy
  10. andrejes 29 juni 2018 07:21
    Vergroot met 0,72%
    27 Jun 2018 WorldQuant 1,15%
    27 Jun 2018 Capital Fund Management 1,00%
    27 Jun 2018 Old Mutual Global Investors 0,53%
  11. Erwin L 29 juni 2018 08:26
    quote:

    andrejes schreef op 29 juni 2018 07:21:

    Vergroot met 0,72%
    27 Jun 2018 WorldQuant 1,15%
    27 Jun 2018 Capital Fund Management 1,00%
    27 Jun 2018 Old Mutual Global Investors 0,53%
    Dat is m.i. geen verrassing. Nu nuanceer ik mijn negatieve kijk op het aandeel AF/KLM enigszins door tegelijkertijd te stellen dat de gehele Europese luchtvaartsector gisteren en eergisteren zwaar onder druk stond en dat het algemeen beurssentiment ook niet echt optimistisch was.

    Wat ik deze week bij AF/KLM miste was visie, duidelijkheid en strategie. Voor zover ik heb kunnen nagaan is er helemaal niets door AF/KLM zelf gepubliceerd over de uitkomsten van de vergadering in Amstelveen. Ik zie dat als een uiterst zorgelijk teken aan de wand. Dan is het makkelijk scoren door hedgefondsen de schuld van de koersdaling van AF/KLM te geven maar die gaat echt niet op: De situatie rond AF/KLM is een open uitnodiging om van het aandeel een favoriet shortaandeel te maken.
  12. Sheets ! 29 juni 2018 09:20
    Inderdaad Erwin L.
    Het is schrijnend om te zien, of juist niet te zien, dat er zo goed als niets naar buiten komt. Afgezien dan van een plannetje om de prijsvechters aan te pakken. Al maanden is er gerommel…..a.g.v. een voor de buitenwereld overkomende onwerkelijk grote besluiteloosheid. Als er dan al een ‘besluit’ genomen wordt, de voorgestelde nieuwe CEO, dan wordt dat massaal afgeschoten. Hoe hebben ze tot zo’n voorstel kunnen komen? Iemand aan het roer van een vliegmaatschappij voordragen met nul komma nul bestuurlijke ervaring in die wereld.
    Wat voor soort buitenaardse wezens geven nu leiding aan AFKL ? Tssss
  13. forum rang 5 manuss 29 juni 2018 11:50
    quote:

    Erwin L schreef op 29 juni 2018 10:29:

    De stijgende inflatie in Frankrijk zal de looneisen van de vakbonden bij AF waarschijnlijk niet gaan matigen:

    www.telegraaf.nl/financieel/2234274/i...
    Ze kunnen natuurlijk ook anders reageren: de looneisen worden realistischer vanwege de stijgende inflatie.
  14. Erwin L 29 juni 2018 12:04
    quote:

    manuss schreef op 29 juni 2018 11:50:

    [...]Ze kunnen natuurlijk ook anders reageren: de looneisen worden realistischer vanwege de stijgende inflatie.
    De factor "inflatie" zal er niet voor zorgen dat er bij AF meer geld in de kas zit om hogere lonen uit te betalen. Tenzij AF, in gelijke tred met de inflatie, de inkomsten weet te verhogen. Dat betekent: Ticketprijzen verhogen wat alleen maar mogelijk is indien de klant bereid is om die verhoging te betalen. En daar zit nu juist de crux: Doordat de kassa bij AF niet goed gevuld is, kan AF zich een dergelijke prijsverhoging niet zomaar permitteren tenzij de directe concurrenten eveneens de prijsverhoging doorvoert. Omdat de kostprijs bij o.a. Easyjet, LH en IAG significant lager is dan bij AF is er bij die maatschappijen veel minder noodzaak om prijzen te verhogen. Ik zie AF (en daarmee AF/KLM) steeds sneller en strakker in een vicieuze cirkel vastlopen.
3.833 Posts
Pagina: «« 1 ... 173 174 175 176 177 ... 192 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in
Premium Premium

Air France-KLM heeft een serieus kostenprobleem, en dat is niet voor het eerst

Beleggingsideeën van onze partners

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 13 mei

    1. NL faillissementen april
    2. ASMI jaarvergadering
    3. Fagron jaarvergadering
  2. 14 mei

    1. B&S Group Q1-cijfers
    2. OCI Q1-cijfers
    3. Bayer Q1-cijfers
    4. Agfa-Gevaert Q1-cijfers
    5. Dui inflatie april (def)
    6. VK werkloosheid maart
    7. Dui ZEW-index economisch sentiment mei
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht