Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Air France-KLM FR001400J770

Laatste koers (eur)

10,775
  • Verschill

    -0,165 -1,51%
  • Volume

    1.647.901 Gem. (3M) 2M
  • Bied

    10,750  
  • Laat

    10,940  
+ Toevoegen aan watchlist

Air France 2020

3.382 Posts
Pagina: «« 1 ... 30 31 32 33 34 ... 170 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 4finance 4 april 2020 12:08
    quote:

    IMILLIONAIR schreef op 4 april 2020 10:23:

    Niemand gaat dit aandeel meer kopen. Zonder vraag zal aandeel geminimaliseerd worden.
    Een emissie zie ik niet gebeuren. Na de Corona shit wordt er weer vol op gevlogen. Dat kon nog wel eens sneller zijn dan nu gedacht. Voorlopig lijkt deze schade te overzien met steun pakketten. Ook mijn visie is natuurlijk glazenbol visie ;-) Wat de koers gaat doen? Misschien €3,50-4,00 minimaal. Als het groene licht komt schiet ook dit aandeel letterlijk de lucht in.

  2. @iPlof 4 april 2020 12:22
    quote:

    4finance schreef op 4 april 2020 12:08:

    [...]

    Een emissie zie ik niet gebeuren. Na de Corona shit wordt er weer vol op gevlogen. Dat kon nog wel eens sneller zijn dan nu gedacht.
    We zijn in een enorme wereldwijde recessie beland. Werkeloosheid loopt op, pensioenen worden gekort, bedrijven trappen op de rem met travel policies, snoepreisjes, congressen etc. Zelfs vracht zal niet toenemen gezien de afnemende vraag naar producten. De luchtvaart zal zeker flink krimpen komende tijd.

    Kijk deze indicator eens:
    twitter.com/i/status/1246196215751966720
  3. forum rang 7 4finance 4 april 2020 17:35
    quote:

    plof® schreef op 4 april 2020 12:22:

    [...]
    We zijn in een enorme wereldwijde recessie beland. Werkeloosheid loopt op, pensioenen worden gekort, bedrijven trappen op de rem met travel policies, snoepreisjes, congressen etc. Zelfs vracht zal niet toenemen gezien de afnemende vraag naar producten. De luchtvaart zal zeker flink krimpen komende tijd.

    Kijk deze indicator eens:
    twitter.com/i/status/1246196215751966720
    Na de Corona is er personeel te weinig......

  4. @iPlof 4 april 2020 18:23
    quote:

    4finance schreef op 4 april 2020 17:35:

    [...]

    Na de Corona is er personeel te weinig......
    Nou in ieder geval niet in de luchtvaart.
  5. forum rang 7 4finance 4 april 2020 18:46
    quote:

    plof® schreef op 4 april 2020 18:23:

    [...]
    Nou in ieder geval niet in de luchtvaart.
    We gaan het zien. Ik geloof er helemaal niets van. Ook na de Corona shit gaat de luchtvaart weer boomen en is sneller weer "in control" dan vele nu denken. Air-France-KLM gaat dit met overheidssteun goed door komen. Eind April zal er wel zicht zijn dat het in mei langzaam opgestart kan worden.
    De wereld gaat weer handelen, reizen etc. Er valt veel in te halen.....

  6. @iPlof 5 april 2020 20:28
    quote:

    4finance schreef op 4 april 2020 18:46:

    [...]

    We gaan het zien. Ik geloof er helemaal niets van. Ook na de Corona shit gaat de luchtvaart weer boomen en is sneller weer "in control" dan vele nu denken. Air-France-KLM gaat dit met overheidssteun goed door komen. Eind April zal er wel zicht zijn dat het in mei langzaam opgestart kan worden.
    De wereld gaat weer handelen, reizen etc. Er valt veel in te halen.....
    Met alle respect voor uw mening..
    Deze gaan we bewaren..zal de meest achterhaalde post in tijden blijken.
    Totale ontkenning van de realiteit..
  7. [verwijderd] 6 april 2020 09:07
    Niet gedacht dat het legaal was om de koers kunstmatig hoog te houden. Zeker aangezien de overheid op voorhand weet welke maatregelen genomen zullen worden...
  8. forum rang 4 Mijn Vriend 6 april 2020 09:45
    Ik zeg het niet snel, maar wie haalt het nu in zijn hoofd om AF KLM te kopen. Passagiersluchtvaart wordt voorlopig niet meer hetzelfde, en wordt daarnaast met de volgende nieuwe virushoest wel subiet stilgelegd.
  9. forum rang 7 4finance 6 april 2020 11:07
    Air-France KLM.... vele short hier? Toch oppassen lijkt mij. Als er over een paar weken een soort groen licht komt vliegt alles letterlijk omhoog. Op dit moment is er geen pijl op te trekken.

  10. Mr. Mart 7 april 2020 09:28
    Het begint aardig belachelijk te worden. Er kan hier maar één kopende partij zijn. Straks of uiterlijk morgen ligt de koers weer tussen de 5 - 5,20. Maar goed, de zon schijnt en we houden vooral cash aan.
  11. De Kromme 7 april 2020 09:58
    niets aan de hand joh, gaat erg goed in de luchtvaart.....top vandaar deze zeer terechte stijging. alles onder controle. financieel zeer overzichtelijk: inkomsten nul, uitgaven veel.....
  12. Mr. Mart 7 april 2020 10:09
    Dat kan alleen maar de staat zijn. Nu 5,50: volslagen idioterie. Sorry liet me even gaan. Ook n AEX boven de 500. Wat is er aan de hand. Is dat virus naar onze hoofden gestegen??
  13. Pavlov44 7 april 2020 10:59
    quote:

    4finance schreef op 4 april 2020 18:46:

    [...]

    We gaan het zien. Ik geloof er helemaal niets van. Ook na de Corona shit gaat de luchtvaart weer boomen en is sneller weer "in control" dan vele nu denken. Air-France-KLM gaat dit met overheidssteun goed door komen. Eind April zal er wel zicht zijn dat het in mei langzaam opgestart kan worden.
    De wereld gaat weer handelen, reizen etc. Er valt veel in te halen.....
    Zelfs als u gelijk hebt over de luchtvaart, AF-KLM is binnen de luchtvaart een verliezer gebleken. 10 jaar van hoogtij en bijna geen cent winst of dividend liegen niet.

    Wat ik me ook altijd afvraag is waarom het bedrijven toegestaan is om zo een mistgordijn te creeeren in tijden zoals deze. 2 maanden geleden had AF-KLM 6 miljard in kas, en dat zou nu nog steeds zo zijn? Hoeveel wordt er nu precies dagelijks verbrand? Ik heb op basis van cijfers Delta eerder geschat op 30-40 miljoen per dag voor AF-KLM, maar niemand die het zeker weet.

    Het persbericht impliceert in elk geval "we hebben geld genoeg" maar men zoekt toch staatssteun, oftewel dat kan maar om 1 ding gaan: kapitaalinjectie. Dat wordt dus of nationalisatie (in het geval de markten gaan terugklappen) of een overheidsbelang met verwatering: beide scenarios rechtvaardigen geen koers van 4-6 euro als je het mij vraagt.
  14. Pavlov44 7 april 2020 11:05
    Ik had trouwens eerder uitgerekend dat ookal begon men met 6 miljard in kas en 2 miljard EV gezien de hoge schuldpositie en 40 miljoen per dag verbranden, is AF-KLM eind mei failliet maar ze gaan natuurlijk al veel eerder door hun EV ratios heen zakken die bij de bancaire kredieten zijn afgesproken. Ik had het idee dat dat half april het geval zou gaan zijn dus vanuit die optiek is het bericht "we hebben SNEL steun nodig" nog wel te verklaren. Nogmaals dit kan alleen om kapitaalsteun gaan imo, nog meer schuld gaat dit bedrijf echt niet meer helpen want dat pikken andere schuldeisers niet.
  15. jaro 7 april 2020 12:13
    quote:

    4finance schreef op 4 april 2020 18:46:

    [...]

    We gaan het zien. Ik geloof er helemaal niets van. Ook na de Corona shit gaat de luchtvaart weer boomen en is sneller weer "in control" dan vele nu denken. Air-France-KLM gaat dit met overheidssteun goed door komen. Eind April zal er wel zicht zijn dat het in mei langzaam opgestart kan worden.
    De wereld gaat weer handelen, reizen etc. Er valt veel in te halen.....

    Dit argument raakt natuurlijk nog kant nog wal. De hele mindset van mensen ten aanzien van reizen is veranderd en er zullen zeer zeker minder reizen geboekt worden. Vraag maar eens in je directe omgeving of mensen nog een reis gepland hebben of dat ze met dat geld iets anders gaan doen, dan heb je je antwoord snel. De luchtvaart gaat pas echt herstellen als corona over de hele wereld is uitgebannen, aan de overkant van de Atlantische oceaan staan ze pas aan het begin.

    Nog niet te beginnen over de tweedeling in de markt die al jaren enorme invloed heeft op Air-France KLM, er is geen midden meer het is of de goedkoopste of de allerbeste service. De goedkoopste kunnen ze niet zijn vanwege de enorme overhead in het hele bedrijf en de beste service verliezen ze van de door olie gesponsorde bedrijven zoals Emirates.

    ik kan nog wel even doorgaan (schuldenlast, groeibeperking Schiphol, uitstootmaatregelen, stakingen Frans personeel, negatieve kasstroom) maar na het lezen van het strategisch plan ben ik nog niet overtuigd dat ze echt competitief gaan worden. Ik hoop dat de staten zich hier niet de vingers aan gaan branden

3.382 Posts
Pagina: «« 1 ... 30 31 32 33 34 ... 170 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in
Premium Premium

Air France-KLM heeft een serieus kostenprobleem, en dat is niet voor het eerst

Beleggingsideeën van onze partners

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 16 mei

    1. NL werkloosheid april
    2. Aegon Q1-cijfers
    3. Vastned Q1-cijfers
    4. Deutsche Telekom Q1-cijfers
    5. KBC Q1-cijfers
    6. Siemens Q2-cijfers
    7. ArcelorMittal $0,25 ex-dividend
    8. IMCD €2,24 ex-dividend
    9. Shell $0,344 ex-dividend
    10. Unilever €0,4268 ex-dividend
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht