Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

SHELL PLC GB00BP6MXD84

Laatste koers (eur)

34,405
  • Verschill

    +0,445 +1,31%
  • Volume

    4.541.944 Gem. (3M) 7,1M
  • Bied

    -  
  • Laat

    -  
+ Toevoegen aan watchlist

Uitstappen? Is het echt never sell Shell?

200.031 Posts
Pagina: «« 1 ... 4129 4130 4131 4132 4133 ... 10002 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Cornel1959 15 januari 2021 13:52
    quote:

    StefinStocks schreef op 15 januari 2021 13:34:

    [...]
    Professor Barabas:-)
    Haha beetje zure reactie. Maar je hoeft echt niet slim te zijn om te kunnen lezen.
  2. forum rang 6 boldie 15 januari 2021 13:53
    quote:

    Cornel1959 schreef op 15 januari 2021 13:50:

    [...]

    Alleen duurt dat jaren voordat dat klaar is. En dan nog jaren voor er veel vrachtwagens zijn die daar op kunnen rijden. En dan nog jaren voordat er eventueel personenauto’s van de band rollen die daarop kunnen rijden. En dan nog jaren voordat dat aantallen zijn waar je commercieel iets aan hebt.
    zijn er al :)
  3. Tsipisch 15 januari 2021 13:53
    quote:

    altijd bullish schreef op 15 januari 2021 11:05:

    met een gemiddelden olie koers van 60 kan shell nog naar de 19,10 gaan (vanuitgaand van een pe van 10).



    Vooralsnog gaat het prima de afgelopen weken. Heeft even geduurd, maar prima zo.
  4. [verwijderd] 15 januari 2021 13:54
    quote:

    Cornel1959 schreef op 15 januari 2021 13:52:

    [...]

    Haha beetje zure reactie. Maar je hoeft echt niet slim te zijn om te kunnen lezen.
    Was hint, lees de Suske & Wiske, professor Barabas heeft goeie ideeën
  5. forum rang 4 Cornel1959 15 januari 2021 13:55
    quote:

    boldie schreef op 15 januari 2021 13:53:

    [...]zijn er al :)
    Weet ik. Heel beperkt aantal. Dat het technisch kan betekent niet dat er aantallen snel gaan rijden die het ook commercieel aantrekkelijk maken. Een paar duizend vrachtwagens die nu rijden kunnen een fabriek die een paar miljard kost niet rendabel maken hoor.
  6. DHP65 15 januari 2021 13:57
    quote:

    Cornel1959 schreef op 15 januari 2021 13:15:

    [...]

    Kom onder je steen vandaan. Ook voor jou dit linkje. Er zijn al accu’s gemaakt ter grootte van een speelkaart waar je een auto op kunt laten rijden. Nog veel meer info over te vinden hoor.
    www.trouw.nl/nieuws/de-veel-betere-ba...
    Informeer je toch maar wat beter en op meer betrouwbare websites.
    Weet u uberhaup hoe een reactiemotor van een vliegtuig werkt en wat voor een vermogen die levert om een passagierstoestel de lucht in te krijgen? En weet u dat elektrisch vliegen tot nog toe enkel kan met propellers? En beseft u dat het met propellers vliegen onmogelijk is om snelheden te halen die vliegtuigen halen met reactiemotors, en dat in een tijd van "time is money"? (zonder dan nog maar te spreken over militiare straaljagers). Nee nee, elektrisch vliegen op grote schaal is niet voor de komende decennia. Waar wel toekomst in zit volgens mij is in supersnelle treinen. Die gaan ooit de vliegtuigen vervangen. Maar beeld je eens in hoe lang dit nog zal duren vooraleer de wereld uitgerust zal zijn met een spoorwegnet om deze treinen (eventueel ondergronds in een buis) te laten rijden.
    De komende 10 - 20 jaar zitten we goed bij Shell, geloof me maar.
  7. forum rang 4 Cornel1959 15 januari 2021 13:59
    quote:

    StefinStocks schreef op 15 januari 2021 13:54:

    [...]
    Was hint, lees de Suske & Wiske, professor Barabas heeft goeie ideeën
    Ben al een tijdje de leeftijd van suske en wiske voorbij. Maar komt me wel bekend voor. Alleen ben ik maar een simpele ondernemer. Maar kan wel googelen en lezen. Maar 1 ding weet ik zeker. De energiebehoefte zal alleen maar groeien. Dus verwacht dat shell in het juiste langzame tempo zal transformeren.
  8. [verwijderd] 15 januari 2021 14:01
    quote:

    DHP65 schreef op 15 januari 2021 13:57:

    [...]

    Informeer je toch maar wat beter en op meer betrouwbare websites.
    Weet u uberhaup hoe een reactiemotor van een vliegtuig werkt en wat voor een vermogen die levert om een passagierstoestel de lucht in te krijgen? En weet u dat elektrisch vliegen tot nog toe enkel kan met propellers? En beseft u dat het met propellers vliegen onmogelijk is om snelheden te halen die vliegtuigen halen met reactiemotors, en dat in een tijd van "time is money"? (zonder dan nog maar te spreken over militiare straaljagers). Nee nee, elektrisch vliegen op grote schaal is niet voor de komende decennia. Waar wel toekomst in zit volgens mij is in supersnelle treinen. Die gaan ooit de vliegtuigen vervangen. Maar beeld je eens in hoe lang dit nog zal duren vooraleer de wereld uitgerust zal zijn met een spoorwegnet om deze treinen (eventueel ondergronds in een buis) te laten rijden.
    De komende 10 - 20 jaar zitten we goed bij Shell, geloof me maar.
    Precies, AB
  9. forum rang 5 Hoppschwiiz 15 januari 2021 14:01
    Ik begrijp werkelijk niet dat niemand ziet dat als we op veel grotere schaal windmolen parken en zonnepanelen parken gaan bouwen we straks wellicht minder directe CO2 uitstoot hebben, maar ook het milieu op zee en op het land vernield hebben.
    Hoezo groene gekkies? Kortzichtige milieuverontreinigers zijn het. Bij de biocentrales kwamen ze er ook vrij laat achter wat dit voor het milieu betekent

    En windmolenparken op zee hebben een capex van heb ik jou daar. Die dingen roesten al al ze gebouwd worden en zullen mega onderhoudskosten hebben. Vaar een naar de zuidkust van Engeland vanuit Scheveningen. Om te huilen wat voor een rommel je dan aantreft. Windmolenparken. Hoe durf je ze te bouwen
  10. forum rang 4 Cornel1959 15 januari 2021 14:06
    quote:

    DHP65 schreef op 15 januari 2021 13:57:

    [...]

    Informeer je toch maar wat beter en op meer betrouwbare websites.
    Weet u uberhaup hoe een reactiemotor van een vliegtuig werkt en wat voor een vermogen die levert om een passagierstoestel de lucht in te krijgen? En weet u dat elektrisch vliegen tot nog toe enkel kan met propellers? En beseft u dat het met propellers vliegen onmogelijk is om snelheden te halen die vliegtuigen halen met reactiemotors, en dat in een tijd van "time is money"? (zonder dan nog maar te spreken over militiare straaljagers). Nee nee, elektrisch vliegen op grote schaal is niet voor de komende decennia. Waar wel toekomst in zit volgens mij is in supersnelle treinen. Die gaan ooit de vliegtuigen vervangen. Maar beeld je eens in hoe lang dit nog zal duren vooraleer de wereld uitgerust zal zijn met een spoorwegnet om deze treinen (eventueel ondergronds in een buis) te laten rijden.
    De komende 10 - 20 jaar zitten we goed bij Shell, geloof me maar.
    Dat we goed zitten de komende 10 jaar denk ik ook hoor. Maar wat ik al schreef als de vraag langzaam minder word zal echt ook het aanbod uit al die onstabiele landen onder controle moeten blijven. Dus ik zie echt enige onzekerheid. Zijn heel veel betrouwbare websites te vinden hierover hoor. Hier nog eentje.

    asia.nikkei.com/Spotlight/Most-read-i...
  11. forum rang 4 Cornel1959 15 januari 2021 14:10
    quote:

    StefinStocks schreef op 15 januari 2021 14:01:

    [...]
    Precies, AB
    Voor de ontwikkeling van kernenergie dacht ook niemand dat je energie kon opwekken door zo ongeveer het kleinste wat wij kennen nl een kern van uranium splitsen. En ook heel veel energie. Genoeg om tientallen vliegtuigen op te blazen als je er een bom van maakt. Laat staan op laten vliegen. Wil maar zeggen dat als je in oude mogelijkheden en patronen blijft denken alles bij het oude blijft. Maar de nieuwe techniek is er al en gaat heel snel nu.
  12. forum rang 4 Cornel1959 15 januari 2021 14:11
    quote:

    Hoppschwiiz schreef op 15 januari 2021 14:01:

    Ik begrijp werkelijk niet dat niemand ziet dat als we op veel grotere schaal windmolen parken en zonnepanelen parken gaan bouwen we straks wellicht minder directe CO2 uitstoot hebben, maar ook het milieu op zee en op het land vernield hebben.
    Hoezo groene gekkies? Kortzichtige milieuverontreinigers zijn het. Bij de biocentrales kwamen ze er ook vrij laat achter wat dit voor het milieu betekent

    En windmolenparken op zee hebben een capex van heb ik jou daar. Die dingen roesten al al ze gebouwd worden en zullen mega onderhoudskosten hebben. Vaar een naar de zuidkust van Engeland vanuit Scheveningen. Om te huilen wat voor een rommel je dan aantreft. Windmolenparken. Hoe durf je ze te bouwen
    Ben ik met je eens hoor.
  13. [verwijderd] 15 januari 2021 14:18
    quote:

    Hoppschwiiz schreef op 15 januari 2021 14:01:

    Ik begrijp werkelijk niet dat niemand ziet dat als we op veel grotere schaal windmolen parken en zonnepanelen parken gaan bouwen we straks wellicht minder directe CO2 uitstoot hebben, maar ook het milieu op zee en op het land vernield hebben.
    Hoezo groene gekkies? Kortzichtige milieuverontreinigers zijn het. Bij de biocentrales kwamen ze er ook vrij laat achter wat dit voor het milieu betekent

    En windmolenparken op zee hebben een capex van heb ik jou daar. Die dingen roesten al al ze gebouwd worden en zullen mega onderhoudskosten hebben. Vaar een naar de zuidkust van Engeland vanuit Scheveningen. Om te huilen wat voor een rommel je dan aantreft. Windmolenparken. Hoe durf je ze te bouwen
    Idd schandalig die windmolen troep, De helft van die verroeste onafbreekbare troep staat buiten bedrijf. Visueel is milieu door die bende naar de klote. Kraan / onderhoudschepen (diesel geen zeilboten) liggen continue onderhoud uit te voeren. Nee die bende is niet groen
  14. [verwijderd] 15 januari 2021 14:30
    quote:

    Hoppschwiiz schreef op 15 januari 2021 14:01:

    Ik begrijp werkelijk niet dat niemand ziet dat als we op veel grotere schaal windmolen parken en zonnepanelen parken gaan bouwen we straks wellicht minder directe CO2 uitstoot hebben, maar ook het milieu op zee en op het land vernield hebben.
    Hoezo groene gekkies? Kortzichtige milieuverontreinigers zijn het. Bij de biocentrales kwamen ze er ook vrij laat achter wat dit voor het milieu betekent

    En windmolenparken op zee hebben een capex van heb ik jou daar. Die dingen roesten al al ze gebouwd worden en zullen mega onderhoudskosten hebben. Vaar een naar de zuidkust van Engeland vanuit Scheveningen. Om te huilen wat voor een rommel je dan aantreft. Windmolenparken. Hoe durf je ze te bouwen
    dit vind ik wel iets "wind molen parken hoe durf je ze te bouwen" dit zijn enkele gevallen en olie platforms roesten ook naar mate van tijd net zo snel als wind molens.

    we kunnen wel doen alsof windmolens zo slecht zijn, maar in Nigeria zit nu een kind olie uit zijn water put te halen omdat hij niks anders kan drinken, maar voor de meeste mensen maakt het niet uit. zolang zij geen last er van hebben is alles goed.

    we moeten nou eenmaal vergroenen en als windmolens 1000x zo groen zijn als olie of gas, dan zouden we als maatschappij daar na toe moeten gaan.

  15. Raddraaier 15 januari 2021 14:35
    Koers schommelt vandaag een beetje, ben benieuwd of er nog bewegingen gaan komen ivm de expiratiedag van de maandopties.
  16. forum rang 4 JJJS 15 januari 2021 14:40
    quote:

    altijd bullish schreef op 15 januari 2021 14:30:

    [...]

    dit vind ik wel iets "wind molen parken hoe durf je ze te bouwen" dit zijn enkele gevallen en olie platforms roesten ook naar mate van tijd net zo snel als wind molens.

    we kunnen wel doen alsof windmolens zo slecht zijn, maar in Nigeria zit nu een kind olie uit zijn water put te halen omdat hij niks anders kan drinken, maar voor de meeste mensen maakt het niet uit. zolang zij geen last er van hebben is alles goed.

    we moeten nou eenmaal vergroenen en als windmolens 1000x zo groen zijn als olie of gas, dan zouden we als maatschappij daar na toe moeten gaan.

    Als de Nigeriaanse overheid haar deel van de gigantische olieopbrengsten ten goede zou laten komen aan haar inwoners en als de leidingen ook niet bewust gesaboteerd werden als verdienmodel, dan zou dat kind hoogstwaarschijnlijk niet water uit een met olie besmette put drinken.

    Dus waar neem je nu precies stelling tegen?

  17. [verwijderd] 15 januari 2021 14:45
    je geeft mensen die in Nigeria wonen de schuld ,omdat hun regering corrupt is?

    shell heeft vroeger duidelijk wel schuld gemaakt en wilde graag dat hun pijpleidingen gesaboteerd werden. daarom werden ze ook boven de grond gebouwd (tegen internationale standaard), daarnaast is shell hiervoor gewoon verantwoordelijk voor.
  18. [verwijderd] 15 januari 2021 14:46
    Ik verafschuw die windmolenparken. Rij je zo'n prachtig oud frans dorpje binnen om een carré boerderij uit 1700 te bezichtigen, kijk je omhoog en torent er een windmolen bovenuit. En verderop nog één en nog één. Die waren niet te zien op de verkoopsite vd makelaar. Wat is het landschap verpest in grote delen van Frankrijk. En wat bleek later? Ze waren niet eens aangesloten op het elektriciteitsnet. Had te maken met emissierechten op papier. Franse bevolking is razend.
  19. forum rang 4 Ernie1966 zonder Bert 15 januari 2021 14:56
    quote:

    Mousepoes schreef op 15 januari 2021 14:46:

    Ik verafschuw die windmolenparken. Rij je zo'n prachtig oud frans dorpje binnen om een carré boerderij uit 1700 te bezichtigen, kijk je omhoog en torent er een windmolen bovenuit. En verderop nog één en nog één. Die waren niet te zien op de verkoopsite vd makelaar. Wat is het landschap verpest in grote delen van Frankrijk. En wat bleek later? Ze waren niet eens aangesloten op het elektriciteitsnet. Had te maken met emissierechten op papier. Franse bevolking is razend.
    Ja, dat Fransen rare vogels waren wordt maar weer eens bevestigd. "LANG LEVE KLM"
200.031 Posts
Pagina: «« 1 ... 4129 4130 4131 4132 4133 ... 10002 »» | Laatste |Omhoog ↑
Premium Premium

Hoe houdbaar is het hoge dividend van Shell als de olieprijs gaat dalen?

Beleggingsideeën van onze partners

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 13 mei

    1. NL faillissementen april
    2. ASMI jaarvergadering
    3. Fagron jaarvergadering
  2. 14 mei

    1. B&S Group Q1-cijfers
    2. OCI Q1-cijfers
    3. Bayer Q1-cijfers
    4. Agfa-Gevaert Q1-cijfers
    5. Dui inflatie april (def)
    6. VK werkloosheid maart
    7. Dui ZEW-index economisch sentiment mei
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht